عمومی

مدیر عاملی که توییت‌هایش کریسمس ذخیره شد، می‌گوید این فوری است مشکلی که باید همین الان حل کنیم

مدیر عاملی که توییت‌هایش کریسمس ذخیره شد، می‌گوید این فوری است
مشکلی که باید همین الان حل کنیم

جهان به سمت یک بحران عظیم غذایی پیش می رود. این هشدار از طرف رایان پترسن، بنیانگذار و مدیر عامل حمل و نقل می آید. انتقال دهنده Flexport.

پترسن اواخر سال گذشته در اوج کاهش سرعت زنجیره تامین شهرت یافت. در حالی که رهبران کسب و کار در همه جا دست خود را بر سر محموله‌های با تأخیر شدید و تدارکات غیرقابل دسترس فشار می‌دادند، پترسن کاری کرد که هم ساده و هم عالی بود: او فردی را با یک قایق کوچک استخدام کرد تا او و یک شریک حمل‌ونقل را به توری در لانگ بیچ/لس آنجلس ببرد. مجتمع بندری بنابراین خودش بتواند دقیقاً مشکل را ببیند. او مشاهده کرد که مهم‌ترین مسئله تعداد بیش از حد کانتینرها و نداشتن مکانی برای قرار دادن آنها در حالی است که منتظر بازگشتشان به چین هستند، و اینکه یک قانون محلی که روی هم چیده شدن بیش از دو کانتینر را ممنوع می‌کند، اوضاع را بدتر از آنچه لازم است می‌کند. او همه اینها را در یک سری توییت توضیح داد، و پیشنهاد می کند که ممنوعیت روی هم چیدن ظروف بیش از دو ارتفاع باید به طور موقت به حالت تعلیق درآید. مقامات لانگ بیچ در میان میلیون‌ها نفری بودند که این توییت‌ها را خواندند. آنها توصیه های پترسن را پذیرفتند و از او به عنوان “مدیر عاملی که کریسمس را نجات داد” تحسین شد. این امر شهرت او را به عنوان یکی از آگاه ترین متخصصان لجستیک در جهان تثبیت کرد.

این روزها، پترسن درباره یک مشکل بسیار جدی هشدار می دهد. او طی یک رویداد پرسش و پاسخ در کنفرانس برخورد در تورنتو این هفته توضیح داد که تمام دنیا باید برای حل آن گرد هم آیند. وقتی یکی از شرکت کنندگان از سوریه از پترسن پرسید که آیا در زمینه حمل و نقل مواد غذایی کاری انجام می دهد، او پاسخ داد: “ای کاش در آن فضا خیلی بیشتر از خودمان کار می کردیم.” او توضیح داد که Flexport حمل‌ونقل کانتینری و حمل‌ونقل هوایی را مدیریت می‌کند، در حالی که بیشتر مواد غذایی یا در ظروف یخچال‌دار حمل می‌شوند و آنچه او «مهم‌ترین غذا» می‌نامد به صورت فله ارسال می‌شود.

اما وی افزود: “احتمالاً مهمترین مشکل در جهان در حال حاضر که باید روی آن کار کنیم حمل و نقل مواد غذایی است.” او گفت که دلیل آن جنگ در اوکراین است. “روسیه و اوکراین اولین و پنجمین صادرکننده غلات در جهان هستند. چیزی حدود ۳۰ درصد از صادرات گندم جهان از این دو کشور انجام می شود و بیشتر آن به بازار نمی رسد.”

او توضیح داد که هیچ کس نمی تواند چیزی را از (یا داخل) بنادر دریای سیاه ارسال کند زیرا این منطقه اکنون یک منطقه جنگی است. در حالی که می‌توان برخی از آن‌ها را با حمل‌ونقل ریلی یا کامیون جایگزین کرد، اما او گفت که قطار و کامیون کافی در تمام اروپا برای حمل مقادیر انبوه غلاتی که قبلاً از طریق دریا ارسال می‌شد، وجود ندارد. “و بنابراین، واقعیت ساده این است که شما نمی توانید غلات کافی را از آن کشورها دریافت کنید.”

نتیجه او گفت که یک بحران غذایی در کشورهای در حال توسعه خواهد بود. بحران های غذایی تقریباً همیشه منجر به انقلاب و جنگ می شود. این یک مشکل وحشتناک است. پترسن گفت که تلاش می‌کند تا آنجایی که می‌تواند درباره حمل و نقل مواد غذایی بیاموزد، و این مشکلی است که او قصد دارد در سال آینده روی آن سخت کار کند – اگرچه مشکلی نبود که Flexport در حال حاضر برای رفع آن مجهز شده است. “من فکر نمی‌کنم ما کسانی باشیم که این مشکل را برای بشریت حل کنیم.”

هزینه‌های حمل و نقل باید کاهش یابد–مگر اینکه یک اعتصاب طولانی مدت رخ دهد.

علاوه بر بحران غذایی، پترسن خاطرنشان کرد که زمان حمل و نقل از چین به ایالات متحده در ماه‌های اخیر و قیمت‌های حمل و نقل بهبود یافته است. که به اوج های نجومی رسیده بود شروع به پایین آمدن کرد. با این حال، او هشدار داد که قرارداد بین اتحادیه بین‌المللی لانگ‌شور و انبار و بنادر ساحل غربی در اول ژوئیه به پایان می‌رسد و قرارداد جدیدی تاکنون امضا نشده است، و این امر خطر اعتصابی را افزایش می‌دهد که می‌تواند حمل‌ونقل را متوقف کند. آهنگ های. در همین حال، او گفت، بسیاری از شرکت‌های آمریکایی تولید خود را به مکزیک منتقل می‌کنند زیرا حمل و نقل از آنجا ارزان‌تر و آسان‌تر از حمل‌ونقل از چین است و هزینه‌های نیروی کار هم اکنون پایین‌تر است.

پترسن در پاسخ به این سوال که چگونه به لجستیک علاقه مند شد، توضیح داد که او و برادرش کسب و کاری را با خرید موتورسیکلت در آسیا و فروش آنها راه اندازی کرده اند. در ایالات متحده. او گفت: «آن زمان بود که متوجه شدم حمل و نقل بین المللی به هم ریخته است. او گفت که شرکت‌های حمل‌ونقلی که پترسن‌ها با آن‌ها کار می‌کردند روی مشتری متمرکز نبودند و از فناوری کمی استفاده می‌کردند یا اصلاً استفاده نمی‌کردند. او احساس کرد که نه تنها فرصتی برای حل یک مشکل دشوار، بلکه برای ایجاد تغییر در جهان وجود دارد.

” تجارت جهانی با باز کردن بازارها به روی آنها، یک میلیارد نفر را از فقر خارج کرد. “نظم جهانی که به هر کسی اجازه می‌دهد هر چیزی را به هر کجا بفرستد، یکی از قدرتمندترین نیروها بوده است. با این حال، این یک کابوس است. این یک نقشه گرمایی بسیار خوب برای یافتن مکانی برای کار است، چیزی که بسیار مهم است، اما بسیار مهم است. سخت است. و ما هنوز فکر می کنیم سخت و مهم است.”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی