عمومی

هیچ چیز مانند پول نقد “متشکرم” نمی گوید، اما فقط یک ابزار در آن وجود دارد جعبه ابزار

هیچ چیز مانند پول نقد “متشکرم” نمی گوید، اما فقط یک ابزار در آن وجود دارد
جعبه ابزار

در کنار هر آسانسور در دفاتر Seer Interactive، در فیلادلفیا، پشته‌هایی از کارت‌های تشکر بدون مارک با پاکت‌ها، خودکارها و تمبرها را می‌نشینید. غیرعادی نیست که کارکنان این شرکت ۱۹ ساله را ببینیم که در حالی که منتظر هستند یادداشتی را خط می زنند یا تعدادی را در راه خانه برای قدردانی از یک همکار یا شخصی در زندگی خود می گیرند. لوازم التحریر رایگان ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما نشانه آنالوگ از قصد آژانس بازاریابی دیجیتال برای پرورش فرهنگ سپاسگزاری. و بسیار برند است.

“زمانی که منتظر آسانسور هستید، ممکن است کارتی را بردارید تا ویل رینولدز، ۴۵ ساله، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Seer، می گوید: کاری کنید که احساس کند دیده شده است. ۵۰۰۰ (۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱).

چند سال پس از جهش سریع سیر، رینولدز فیلی را به وجود آورد. آژانس برندینگ مستقر، AgileCat، برای مصاحبه با تیم و کدگذاری آنچه که به درستی انجام می‌داد. نتیجه؟ مجموعه ای از ارزش های شرکت که به صورت مخفف مفید مرتب شده اند: اخلاق، برای توانمندسازی، شفافیت، فروتنی، هوش و همکاری. این زیربنای همه کارها در Seer است، از استخدام تا انتخاب مشتریان. برای رینولدز، این به معنای “انسان سخاوتمند و صادق” است.

او می تواند کاملاً تحت اللفظی باشد. این شرکت به پرداخت پول نقد (پرونده تحت «فعال کردن») معروف است، همانطور که در مارس ۲۰۲۰ هنگام شیوع بیماری همه گیر انجام داد: همه ۲۲۰ کارمند در آن زمان ۱۵۰۰ دلار دریافت کردند. “اگر پدر و مادرت نمی توانند وام مسکن لعنتی خود را بپردازند، یا یکی دیگر از اعضای مهمت اخراج شده و شما نگران غذا دادن به بچه های خود هستید، چگونه می توانید برای سیر بهترین باشید؟” رینولدز می پرسد.

اخیراً، Seer حداقل حقوق خود را به ۶۵۰۰۰ دلار افزایش داد و بیش از نیمی از سود خود را به تیم بازگرداند. علاوه بر پاداش، همه کارکنان در تقسیم سود شرکت می کنند، همانطور که درآمد و سهم آنها تعیین می شود. Seer از ژوئیه ۲۰۲۱ تقریباً ۲٫۹ میلیون دلار به کارمندان کمک کرده است. همچنین مزایای سخاوتمندانه ای از جمله PTO نامحدود، پوشش بهداشتی برای شرکای داخلی، و مرخصی طولانی مدت والدین ارائه می دهد.

استفانی پاولی، یک مدیر جامعه در سیر، صحافی از تمام کارت‌های تشکری را که در هفت سال زندگی در آنجا دریافت کرده، نگه می‌دارد. او می‌گوید: «هر شرکتی که من به آن‌ها رفته‌ام، اصطلاحات ویژه‌ای برای ارزش‌ها با تمام این کلمات کلیدی دارد. “Seer واقعا پشت ارزش های اصلی شرکت ایستاده است.” هرکسی که ترجیح می‌دهد احساس قدردانی خود را تایپ کند، می‌تواند در کانال Slack Seer’s #fyf (“Fuck Yeah Friday”) وارد شود، جایی که کارمندان هفته را با فریاد زدن یکدیگر به پایان می‌رسانند.

واضح است که رینولدز قدردان مردمش است. او می گوید: «شما باید بفهمید. “من کاملاً از جایی که شخصاً در زندگی ام هستم راضی هستم، بنابراین دیگر برای پول درآوردن سر کار نمی آیم. من برای کسب درآمد برای افراد دیگر، برای تیمم کار می کنم.”

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - هیچ چیز مانند پول نقد "متشکرم" نمی گوید، اما فقط یک ابزار در آن وجود دارد
جعبه ابزارمستطیلInc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی