عمومی

این نکته بهره وری را برای کوتاه کردن جلسات بدزدید. تیم شما از شما تشکر خواهد کرد

این نکته بهره وری را برای کوتاه کردن جلسات بدزدید. تیم شما
از شما تشکر خواهد کرد

برای بهترین ها مکان های کاری ۲۰۲۲، شرکت هایی را بررسی کردیم که یک سیاست ساده اما مهم را برای حل یک مشکل یا بهبود فرهنگ خود اجرا کرده اند. این داستان یکی از آن مطالعات موردی است.

وقتی شخصی در یک جلسه شروع به پرش کردن می کند، چه می کنید؟ ناامیدانه — دردناک — گم شده در برخی مماس؟ در Addigy، یک شرکت نرم‌افزاری مستقر در میامی که در مدیریت دستگاه‌های اپل تخصص دارد، آنها راهی برای دستیابی به این مهم ابداع کرده‌اند. بلندگوها به نقطه بازگشتند: پرتاب کردن پرچم زرد.

نحوه انحراف و بحث های خارج از موضوع در طول جلسات سال گذشته در آدیگی به یک بیماری همه گیر تبدیل شد. باعث کاهش بهره وری می شد. این زمانی است که لین ارگر، افسر ارشد مردمی، با یک مشاور برای رسمی کردن عادات ملاقات بهتر، با ایده پرچم زرد مواجه شد و تصمیم گرفت همه کارمندان را به عنوان داوران دستور کار توانمند کند. او یک دسته پرچم به اندازه دستمال صورت از آمازون سفارش داد و صبح روز بعد، در شروع یک جلسه برنامه ریزی شش نفره در یک اتاق کنفرانس کوچک، آنها را تحویل داد.

“همه یک جورهایی به اطراف نگاه می کردند، “آیا ما واقعاً این کار را می کنیم؟” “ارگر می گوید. هر چند این تردید زیاد دوام نیاورد. در جلسه دوم، کارمندان با اعتماد داوران NFL به پرچم‌های زرد اجازه می‌دادند به اهتزاز درآیند.

امروز، سیاست پرچم یک بخش محبوب فرهنگ آدیگی وقتی شخصی شروع به دور شدن از موضوع می کند، کل اتاق به پرچم او می رسد. ارگر می گوید: «نگاهی که در چهره گوینده وجود دارد قیمتی نیست. “آنها معمولاً می خندند و به سختی فشار می آورند تا روی نقطه خود بمانند.”

این خط مشی در جلسات مجازی نیز کار می کند: شرکت کنندگان تایپ می کنند “پرچم زرد” در چت Zoom یا پرچم های خود را جلوی دوربین خود تکان دهید وقتی کسی با دستور کار مخالفت می کند. با توجه به بازخوردی که Erger دریافت کرده است، کارکنان احساس نمی‌کنند که سیستم درگیر آن است. او می‌گوید وقتی سخنران پرچمی می‌کشد، اغلب ایده مماس خود را یادداشت می‌کنند و بعداً آن را مطرح می‌کنند. این کمک می کند که این سیاست به طور عادلانه اعمال شود: “مهم نیست که معاون رئیس جمهور باشید یا یک مهندس پشتیبانی.” “همه ما مسئول پایبندی به دستور کار هستیم.”

کاوش بیشتر در بهترین شرکت های محل کارgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - این نکته بهره وری را برای کوتاه کردن جلسات بدزدید. تیم شما
از شما تشکر خواهد کردمستطیل

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی