عمومی

چگونه برای رشد بلند مدت کسب و کار برنامه ریزی کنیم و موفقیت

چگونه برای رشد بلند مدت کسب و کار برنامه ریزی کنیم و
موفقیت

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک دو سال گذشته را با انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به گذشته پشت سر گذاشته‌اند. از زمان شروع همه‌گیری، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک عملیات‌های خود را تغییر داده‌اند و تصمیم‌گیری‌ها را تغییر داده‌اند تا لحظه به لحظه را به صورت روزانه برآورده کنند. با توجه به اینکه ثبات شروع به بازگشت کرده است، اکنون زمان آن فرا رسیده است که کسب و کارها به یاد داشته باشند که یک برنامه تجاری بلند مدت برای رشد و موفقیت ضروری است. در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که باید هنگام ترسیم آینده کسب و کار خود در نظر بگیرید: 

۱٫ فناوری چگونه در حال تکامل است؟

تکنولوژی یک ضرورت تجاری است. کسب‌وکارها می‌توانند از فناوری برای تعامل با مشتریان از طریق بازاریابی دیجیتال، تجزیه و تحلیل داده‌ها برای پیش‌بینی عادات مشتری و الگوهای هزینه استفاده کنند، و تجربه مشتری را از طریق قابلیت‌های سفارش و تحویل آنلاین افزایش دهند. وجه اشتراک همه این مزایا، مشتری است. همانطور که چشم انداز مصرف کننده تکامل می یابد، فناوری نقشی دو جانبه ایفا می کند.

تکنولوژی ابتدا این قدرت را دارد که یک فرد را شناسایی و جذب کند. حضار. با فن آوری عمیقاً در فرهنگ ما تعبیه شده است، توانایی نشان دادن مشتریان در جایی که هستند و ارتباط دیجیتالی با آنها یک مؤلفه مهم در دستیابی و حفظ مخاطبان شما است.

هنگامی که فناوری به اتصال کسب‌وکار به مصرف‌کننده کمک می‌کند، می‌تواند تجربه مثبتی ایجاد کند که می‌تواند سرنخ‌ها را به معاملات تبدیل کند. مشتریان گزینه های بیشتری نسبت به قبل دارند. اگر فناوری شما انتظارات مشتریان را برآورده نمی کند، آنها جای دیگری را پیدا می کنند که چنین باشد.

در حالی که شغل من در حال رشد است، شبکه فرانشیز فروشگاه UPS ممکن است با کسب و کارهای کوچک سنتی فروش یک محصول یا خدمات متفاوت باشد، به طور مداوم به من یادآوری می شود اهمیت برآورده کردن انتظارات فناوری مصرف کنندگان. با استعفای بزرگ که منجر به افزایش تعداد کارگران از دنیای شرکت‌ها شد که به جمع متقاضیان ما وارد می‌شوند، ما شاهد تقاضای بیشتری برای قابلیت‌های دیجیتال هستیم. در سطح فروشگاه، ما در حال پیاده‌سازی فناوری هستیم – از جمله برنامه‌ای که وقتی مشتریان با بازپرداخت‌های ساده «scan and go» وارد می‌شوند، سریع‌تر در خطوط حرکت می‌کند – تا تجربه مشتری را بهتر کنیم.

۲٫ مردم به چه روش هایی پول خرج می کنند؟

یک کسب و کار موفق باعث درآمدزایی می شود. اگرچه ممکن است ساده به نظر برسد، اما زمانی که روشی که مردم پول خود را خرج می کنند دائما در حال تغییر است، می تواند مشکل باشد. ملاحظات انگشت شماری وجود دارد که کسب و کارها باید در مورد هزینه های مصرف کننده در نظر بگیرند.

از خود بپرسید: مردم چگونه پول خود را خرج می کنند؟ اگر صاحب کسب و کار هستید، این سوال جدیدی نیست. با این حال، ممکن است مدتی از زمانی که به آن فکر کرده اید گذشته باشد. صاحبان کسب و کار باید به طور مداوم ارزیابی کنند که مصرف کنندگان چگونه پول خرج می کنند، زیرا مردم هنگام تغییر عادات خرج کردن، برای چیزهای مختلف پول خرج می کنند. پاسخ نشان می‌دهد که آیا محصولات یا خدماتی که می‌فروشید همچنان مرتبط هستند یا نیاز به تغییر دارند.

شکل‌های پرداخت بیشتر از همیشه وجود دارد. قبل از. در حالی که پرداخت نقدی، نوشتن چک یا کشیدن کارت اعتباری زمانی کافی بود، مشتریان روش‌های پرداخت ترجیحی خود را به کیف پول‌های دیجیتالی مانند Apple Pay گسترش داده‌اند. کسب و کارها زمانی رشد می کنند که آینده را پیش بینی می کنند و برای آن آماده می شوند. به همین دلیل است که در فروشگاه UPS، ارز دیجیتال را به دقت زیر نظر داریم تا مشخص کنیم که آیا این فضایی است که مصرف کنندگان از کسب و کارها انتظار و تمایل دارند یا خیر.

۳٫ روندهای مصرف کننده چگونه تغییر می کند؟

روندهای مصرف کننده نشان دهنده ذهنیت مصرف کننده در هنگام خرید محصولات یا خدمات است. این روندها به دلیل تغییر در رفتارها، نگرش ها، نظرات و انتظارات مصرف کننده دائماً در حال تغییر هستند.

تقاطع بین تجارت و جامعه را در نظر بگیرید. مشتریان اکنون تصمیمات خرید خود را بر اساس دلایل اجتماعی که به آن علاقه مند هستند، مانند تنوع، برابری و شمولیت استوار می کنند. در نتیجه، کسب‌وکارها باید در نظر بگیرند که چه اقداماتی برای حمایت از علل اجتماعی انجام می‌دهند.

مقاومت در تغییر در روند مصرف‌کننده منجر به از دست دادن مشتریان و باعث عقب ماندن کسب و کار شما می شود. به عنوان یک مالک کسب و کار کوچک، می‌توانید روندهای مصرف کننده را به روز نگه دارید با مطالعه تحقیقات بازار، شبکه سازی با همتایان خود در صنعت و مشاهده رقبای خود.

کسب و کارهای موفق از یک فرمول ثابت پیروی نمی کنند، بلکه در عوض هنر سازگاری را می پذیرند. کلید رشد و موفقیت، توانایی مرتبط ماندن است. ارتباط با میزان واکنش شما به چشم‌انداز کسب‌وکار در حال تغییر، چه فناوری‌های نوظهور، اشکال جدید پرداخت یا تغییر در ذهنیت مصرف‌کننده، تعیین می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی