عمومی

14 نمونه خط موضوع ایمیل حرفه ای

۱۴ نمونه خط موضوع ایمیل حرفه ای

خطوط موضوع ایمیل باید نگاهی کوتاه اما آموزنده به پیامی که ارسال می کنید ارائه دهد. گاهی اوقات، این تکه ها به راحتی به سراغ شما می آیند. در موارد دیگر، ممکن است نیاز به کمک یا الهام داشته باشید تا به آنچه بنویسید برسید. در اینجا برخی از بهترین خطوط موضوع ایمیل برای شروع شما آمده است.



چرا خطوط موضوع ایمیل در بازاریابی مهم هستند؟

خطوط موضوع ایمیل خوب در بازاریابی باید توجه گیرنده را جلب کند و او را به خواندن بقیه پیام ترغیب کند. خط موضوع احتمالاً اولین چیزی است که آنها در مورد هر ایمیل متوجه می شوند. و یادداشت شما احتمالاً با بسیاری از یادداشت های دیگر در صندوق ورودی خود رقابت می کند. بنابراین یک موضوع با کیفیت می تواند تعیین کند که آیا آنها حتی آنچه را که شما ارائه می دهید می بینند یا نه.

professional email subject line examples - 14 نمونه خط موضوع ایمیل حرفه ای

 

چگونه خطوط موضوع ایمیل حرفه ای بنویسیم

یک موضوع عالی ممکن است بسته به محتوای پیام متفاوت باشد. با این حال، چند عامل رایج وجود دارد که باعث می شود این پیام ها از بقیه متمایز شوند و نرخ های باز شگفت انگیزی دریافت کنند. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید.

مرحله ۱: محتوای خود را خلاصه کنید

قبل از ایجاد یک پیام فریبنده، باید مشخص کنید که چه چیزی را می‌خواهید به اشتراک بگذارید. یک یا دو جمله برای شروع کافی است.

مرحله ۲: مخاطب هدف خود را تعیین کنید

ایمیل شما در تلاش است برای چه کسی درخواست تجدید نظر کند؟ به جای اینکه فقط با کل لیست ایمیل خود صحبت کنید، در نظر بگیرید که چه کسی بیشتر از آنچه که به اشتراک می گذارید سود می برد. سپس برای آن افراد بنویسید. بسیاری از برنامه های ایمیل حتی به شما امکان می دهند لیست خود را بخش بندی کنید.

مرحله ۳: پیشنهاد خود را محدود کنید

خلاصه اولیه شما ممکن است کمی ساده یا کلی باشد. هنگامی که خواننده یا گیرنده را در ذهن دارید، پیشنهاد یا ارزش واقعی را که ممکن است از باز کردن ایمیل شما دریافت کنند، در نظر بگیرید. سپس با آن پیش بروید.

مرحله ۴: اطلاعات کافی را ارائه دهید

هدف از یک موضوع ایمیل عالی این است که مردم را وادار کنید پیام شما را باز کنند – نه برای فروش یا کلیک کردن به وب سایت شما. کپی پیام شما باید برای دستیابی به این اهداف کار کند. درعوض، بر روی ارائه آنقدر تمرکز کنید که آنها را جذب کند، بدون اینکه همه محتوای خود را فوراً از دست بدهید.

مرحله ۵: بیشترین موارد را درج کنید. اطلاعات مهم ابتدا

افراد معمولاً هنگام بررسی صندوق ورودی خود فقط به چند کلمه اول خط موضوع نگاه می کنند. بنابراین بهترین خطوط موضوع ایمیل عموماً مهمترین جزئیات را فوراً شامل می شود. به جای اینکه این جزئیات را برای انتهای جمله یا عبارت رها کنید، از این فضا برای ایجاد فوریت یا دریافت یک نکته استفاده کنید.

مثال خطوط موضوع ایمیل موثر

البته، یک موضوع ایمیل عالی باید متناسب با نوع محتوای موجود باشد. اما به طور کلی باید حس فوریت، کنجکاوی یا انحصار را ترویج کنند. یک مثال در اینجا آمده است:

منتظر نباشید! [پیشنهاد] را تا [مهلت] دریافت کنید

 

مثال خطوط موضوع ایمیل های حرفه ای بیشتر

خطوط موضوع ایمیل عالی بسته به نوع محتوای شما متفاوت است باید به اشتراک بگذارند بنابراین در اینجا چندین نمونه وجود دارد که می توانند در موارد مختلف کار کنند.

Curiosity Subject Lines

علاقه مشترکین خود را با ارائه اسرار یا اطلاعاتی که همیشه در مورد آنها کنجکاو بوده اند، جلب کنید. این ممکن است شامل هر چیزی باشد، از اسرار مراقبت از پوست افراد مشهور گرفته تا ابزارهای تجاری که برندهای موفق استفاده می‌کنند.

تا به حال فکر کرده‌اید که [شخص/کسب و کار] چگونه [نتیجه] به دست می‌آید؟ ما راز آنها را کشف کرده ایم!

خط موضوع خنده دار

با سرگرم کردن رویدادهای جاری، روندهای صنعت، یا لحظات مرتبط، کمی سرگرمی را به بازاریابی ایمیلی خود بیاورید. به عنوان مثال، پس از یک قرعه کشی بزرگ Mega Millions، ممکن است چیزی شبیه به این را به اشتراک بگذارید.

متأسفیم که در قرعه کشی برنده نشدید… این یک کد تخفیف برای کاهش رنج شما است

خط موضوع شخصی

افراد به احتمال زیاد ایمیل هایی را که به آنها مربوط می شوند باز می کنند. گنجاندن جزئیات در مورد کالایی که خریداری کرده‌اند، رویدادی که در آن شرکت کرده‌اند یا محتوایی که با آن تعامل داشته‌اند می‌تواند کمک کند.

ما دوست داشتیم شما را در [نام رویداد] ببینیم! آیا دوباره به ما می‌پیوندید؟

خط موضوع سرد

خط موضوع ایمیل سرد ممکن است اولین تماسی باشد که با کسی دارید. اغلب کمک می کند که ارتباط یا دوست مشترکی که شما را گرد هم آورده است در بر بگیرد.

ایمیل خود را از [contact/business name] دریافت کردید — آیا می توانیم درباره [موضوع] ارتباط برقرار کنیم؟/em>

خطوط موضوع انحصاری

اشتراک گذاری معامله انحصاری فقط با لیست ایمیل شما ممکن است آنها را تمایل بیشتری به خرید داشته باشد. اگر از فرصت استفاده نکنند ممکن است احساس کنند فرصت را از دست می دهند. بنابراین مطمئن شوید که توجه را به فاکتور انحصاری جلب کنید.

فقط برای مشترکین ایمیل! قبل از تمام شدن موجودی ما [معامله] را دریافت کنید!

خط موضوع با زمان محدود

پیشنهادات با زمان محدود نیز انحصاری را برای یک پیشنهاد به ارمغان می آورد. اگر خط موضوع ایمیل دارای مهلت مشخصی باشد، به جای اینکه صرفاً خرید را پشت سر بگذارند، ممکن است مشترکان تمایل بیشتری به انجام سریع اقدام کنند.

فقط این آخر هفته: ۵۰% تخفیف در کل سایت ما دریافت کنید!

Furgent Subject Line

پیام های دارای فوریت تمایل دارند برای جلب نظر خوانندگان، حتی اگر مهلت خاصی ضمیمه نشده باشد. به عنوان مثال، مربیان یا سازندگان محتوا ممکن است با به اشتراک گذاشتن میزان اهمیت پیام خود، فوریت ایجاد کنند.

برای یادگیری این درس مهم کسب‌وکار خیلی دیر نشده است…

خط موضوع مفید

چیست سوالی که بارها و بارها از خوانندگان یا مشترکین دریافت می کنید؟ یک خط موضوع ایمیل را به اشتراک بگذارید که نوع اطلاعات مفیدی را که در پیام ارائه می‌دهید بررسی می‌کند.

نحوه [تکمیل X کار] مانند یک حرفه‌ای

خط موضوع اطلاعیه

آیا محصول جدیدی دارید؟ ، خدمات یا رویدادی برای رونمایی؟ یک اعلامیه بزرگ ایجاد کنید که پیشنهاد جدید شما را اعلام کند و یک پیش‌نمایش کوچک ارائه دهد.

جدید برای [month/season]! بیایید مجموعه جدید [خط محصول] ما را بخرید

Pin Point Subject Line

در برخی موارد، پیشنهاد ارزش شما ممکن است حل یک مشکل یا نقطه درد خاص باشد. در این موارد، مشکل را حل کنید و راه حل را به چالش بکشید.

از [نقطه درد] بیمار هستید؟ در اینجا این است که در مورد آن چه کاری باید انجام دهید

خط موضوع FOMO

Surprise Subject Lines

سورپرایزها هیجان انگیز و مرموز هستند. اغلب، خطوط موضوع ایمیل خوب، چیز زیادی را به شما نمی دهد. اما شما باید به اندازه کافی آن را درج کنید تا آنها را کنجکاو کنید.

یک شگفتی برای مشترکین ایمیل مورد علاقه ما…

خطوط موضوع سبد خرید رها شده

کسب و کارها اغلب از لیست ایمیل خود برای هدف قرار دادن مجدد کسانی که ممکن است موارد را در سبد خرید آنها قبل از تکمیل خرید در این موارد، معمولاً بهتر است به روشی بازیگوش به خریداران یادآوری کنید.

اوه! به نظر می رسد چیزی را فراموش کرده اید… برای تکمیل سفارش خود اینجا را کلیک کنید

نکاتی برای نوشتن خطوط موضوع ایمیل

مجموعه های مثال خط موضوع در بالا باید الهام بخش باشد. و این نکات می تواند به شما کمک کند هر پیامی را به محتوا یا کسب و کار خود مرتبط کنید.

Lead With Your Value Proposition

چه چیزی برای گیرنده فراهم می کنید که باید پیام را باز کند؟ یک معامله؟ یک محتوای جدید هیجان انگیز؟ کاوش کنید که چگونه از باز کردن ایمیل شما سود می برند.

آن را فریبنده، اما نه اسپم کنید

ممکن است کمی رمز و راز یا عنوانی جلب توجه کند که افراد را به اندازه کافی کنجکاو کند تا ایمیل شما را باز کنند. با این حال، از کلمات هرزنامه مانند «چیزهای رایگان» یا «اکنون خرید کنید» که می‌توانند پیام شما را به پوشه هرزنامه ارسال کنند، اجتناب کنید.

چیزی خارج از حد معمول بگویید

افراد به کلمات و عبارات رایج موجود در صندوق ورودی خود عادت می کنند. بنابراین اگر می خواهید توجه آنها را جلب کنید، ممکن است لازم باشد همه چیز را با هم مخلوط کنید. برای جلب توجه آنها یک مکاشفه یا تعجب تکان دهنده اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که با پایگاه مشتری هدف شما نیز مرتبط است.

از طنز یا Alliteration استفاده کنید

خطوط موضوع ایمیل جذاب اغلب شامل جوک، جناس، یا عبارات مشابه است. این یک الزام نیست، اما می تواند پیام های قوی را حتی چشم نوازتر یا به یاد ماندنی تر کند. فقط مطمئن شوید که این نوع پیام با صدای برند شما مطابقت دارد.

یک مکالمه را شروع کنید

بازاریابی ایمیلی فقط به اشتراک گذاری اخبار نیست. این می تواند یک ابزار قدرتمند برای شروع گفتگو و ایجاد جامعه باشد. بنابراین سؤالات باز بپرسید تا مردم به فکر فرو روند.

یک تماس برای اقدام درج کنید

می‌خواهید افراد پس از خواندن پیام شما چه کاری انجام دهند؟ RSVP برای یک رویداد؟ از فروش به مدت محدود استفاده کنید؟ هر گونه ضرب الاجل یا مراحل اقدام را در خطوط موضوع خود لحاظ کنید.

کوتاه نگه دارید

اگر موضوع ایمیل شما خیلی طولانی باشد، این موضوع در مورد ایمیل واقعی شما چه می گوید؟ مردم هنگام تمیز کردن صندوق ورودی خود در چند ثانیه تصمیم می گیرند. بنابراین اجازه ندهید پیام شما قطع شود زیرا نتوانستید به اصل مطلب برسید. تقریباً همیشه چند کلمه یا یک جمله کوتاه کافی است.

 

چه چیزی یک موضوع ایمیل جذاب را ایجاد می کند. خط؟

هنگام نوشتن خطوط موضوعی، مهمترین چیز این است که چیزی با ارزش برای مشترکین به اشتراک بگذارید. اگر پیشنهاد عالی دارید، آن را با استفاده از کلمات توصیفی، همخوانی، طنز یا لمس شخصی جذاب کنید.

چه چیزی آیا بهترین خط موضوع برای کمپین های بازاریابی ایمیلی است؟

خطوط موضوع خوب بسته به محتوای پیام متفاوت است. با این حال، بهترین خطوط موضوعی معمولاً معما، فوریت و انحصار را ایجاد می کنند. به عنوان مثال، «فقط برای مشترکین! اکنون حساب خود را ارتقا دهید تا ۵۰% تخفیف دریافت کنید.”

Image: $


اطلاعات بیشتر در: نمونه‌های پیام تجاری، پیام های عملیاتی
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی