تیم خیلی بزرگ برای افراد معمولی یک به یک؟ این 11 را امتحان کنید در عوض استراتژی های ارتباطی
تیم خیلی بزرگ برای افراد معمولی یک به یک؟ این ۱۱ را امتحان کنید
در عوض استراتژی های ارتباطی
هنگامی که شرکت شما شروع به رشد مداوم می کند، یافتن زمانی برای ملاقات با کارکنان به صورت جداگانه و به طور منظم برای شما به عنوان یک رهبر تقریباً غیرممکن می شود. در عوض، استراتژیهای جایگزین ارتباط را در نظر بگیرید تا در زمان خود صرفهجویی کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که شما و تیمتان در این مسیر باقی خواهید ماند. در همان صفحه.
برای کمک به شما در انجام این کار، ۱۱ عضو شورای کارآفرینان جوان (YEC) به سؤال زیر پاسخ دادند:
«وقتی شرکت شما شروع به بزرگتر شدن میکند و نمیتواند جلسات هفتگی یک به یک با هر یک از کارکنان را در خود جای دهد، چه سیستم یا ابزاری را به شرکتها توصیه میکنید برای حفظ ارتباطات شفاف امتحان کنند؟ چرا؟»
در اینجا بهترین روشهایی است که آنها توصیه میکنند.
۱٫ یک داشبورد با دادههای کارکنان حفظ کنید
«جلسات یک به یک برای شرکتهای در حال رشد میتواند خستهکننده و تکراری باشد. بنابراین، برای اطمینان از اینکه همه با مجموعههای قابل تحویل هماهنگ هستند، بهترین کار این است که معیارهای کلیدی را دنبال کنید و داشبوردی داشته باشید که دادههای زمان واقعی را نشان میدهد. همیشه بهتر است به داده ها اجازه داده شود صحبت کنند تا اینکه افراد عملکرد خود را به نمایش بگذارند. اعداد هرگز دروغ نمیگویند و به شما کمک میکنند تا شفافیت را در کل حفظ کنید.» ~ کریس کلوسوفسکی، دانلودهای دیجیتال آسان
۲٫ جفت های یک به یک را تغییر دهید
«داشتن فرهنگ شرکتی که در آن همه تشویق شوند تا مسائل را به اشتراک بگذارند، حیاتی است. در حالی که شرکت شما ممکن است جلسات هفتگی یک به یک با همه کارمندان را بیشتر کرده باشد، هنوز هم می توانید جلسات هفتگی یک به یک را بین مدیر عامل و مدیران بخش نگه دارید. سپس، رهبران دپارتمان می توانند به صورت هفتگی یک به یک با گزارش های مستقیم خود داشته باشند. این هنوز ارتباط را حفظ می کند، اما برای منعکس کننده واقعیت جدید شما بزرگ شده است. ~ نیک واینفلد، پنج تا شصت
۳٫ هدف یک به یک را تنظیم کنید
«تک به یک را تغییر دهید تا در مورد رشد و پیشرفت شخصی باشد، که نیازی به بررسی هفتگی ندارد. هر چیز دیگری باید در یک جلسه تیمی مورد بحث قرار گیرد. اکثر مدیران چندین بار در جلسات انفرادی گزارش های مستقیم خود را تکرار می کنند. ما میخواهیم همه چیز را در یک جلسه با همه افرادی که نیاز به شنیدن آن یکباره دارند، ادغام کنیم.» ~ مارجوری آدامز، Fourlane
۴٫ میزبانی بررسی های اقدام هفتگی با تیم های کامل
“ما از EOS (سیستم عامل کارآفرینی) پیروی می کنیم و میزبان جنگ های هفتگی (بررسی های اقدام هفتگی) هستیم و در چندین تیم این به ما این امکان را می دهد که هفتگی ملاقات کنیم و در مورد پروژه ها و تنگناهای فعلی بحث کنیم. این امکان برای اعضای تیم وجود دارد که مشکلات مشابهی را تجربه کنند، بنابراین به شما امکان می دهد به جای اینکه به صورت فردی به آنها رسیدگی کنید. همچنین میتوانید بهجای چند بار، یکباره اطلاعات مشابه را به اشتراک بگذارید.» ~ نیک فریدمن، هانکس کالج در حال حمل آشغال و جابجایی
۵٫ از فناوری مشارکتی مانند آسانا استفاده کنید
«وقتی تیم شما شروع به رشد کرد، ممکن است امکان برگزاری جلسات منظم انفرادی وجود نداشته باشد، اما ارتباطات شفاف برای موفقیت کلی تیم مهم است. اگر نمی توانید جلسات انفرادی برگزار کنید، می توانید از ابزارهای مشارکتی استفاده کنید که همه را در جریان نگه می دارد. آسانا یکی از ابزارهایی است که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. میتوانید وظایفی را تعیین کنید، همکاران اضافه کنید، سررسید تعیین کنید و خیلی چیزهای دیگر.» ~ جاش کولباخ، سوئیت عمده فروشی
۶٫ گردش کار سند با استفاده از برنامههایی مانند Slack
«سیستم یا ابزار خوبی برای آزمایش زمانی که نمیتوانید یک بار در هفته داشته باشید. یک جلسه با هر یک از کارکنان یک بستر ارتباطی مانند Slack است. این مهم است زیرا به همه کمک میکند تا بتوانند به راحتی و به سرعت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ما از آن برای مستندسازی فعالیتها و جریانهای کاری و اطلاعرسانی به همه در مورد چیزهای مهم استفاده میکنیم – و کار میکند!» ~ سید بلخی، WPBeginner
۷٫ ایجاد یک مرکز اطلاعات
«یک راه حل ساده ایجاد یک «هاب» برای اطلاعات است. این می تواند یک سایت وردپرس ساده، یک سند Evernote یا فقط یک برگه گوگل باشد. نکته این است که همه چیزهایی که یک فرد باید بداند در یک مکان باشد که به راحتی در دسترس باشد و مرتباً به روز شود. این مهم است زیرا به کاهش سردرگمی کمک می کند و اطمینان می دهد که همه در یک صفحه هستند. ~ بلر ویلیامز، MemberPress
۸٫ میزبان تالارهای شهر ماهانه
“اگر کسب و کار شما برای میزبانی جلسات انفرادی با همه اعضای تیمتان بسیار بزرگ شده است، شما ممکن است بخواهید میزبانی یک جلسه ماهانه تالار شهر را در نظر بگیرید. چند سال پیش مجبور شدم به این رویکرد تغییر کنم، وقتی متوجه شدم که وقت ندارم هر هفته با همه اعضای تیممان ملاقات کنم. من از تالار شهرمان برای بررسی بهروزرسانیهای ضروری، تمجید از مجریان برتر استفاده میکنم و به همه اجازه میدهم بدانند که در آینده چه انتظاری داشته باشند.” ~ جان ترنر، SeedProd LLC
۹٫ دستور کارهای جلسه استاندارد ایجاد کنید
«هر تیم باید یک جلسه هفتگی را طبق یک قالب استاندارد برگزار کند که در آن شما به شدت در مورد شاخص های عملکرد کلیدی صحبت کنید. این جلسه را محدود به زمان کنید و زمان مشخصی را به هر یک از متصدیان اختصاص دهید. از غوطه ور شدن در بحث ها خودداری کنید و فقط روی کارهای انجام شده، کارهایی که ناتمام مانده اند و موانعی که با آن مواجه شده اند تمرکز کنید. این به حفظ ارتباطات شفاف در شرکتهای در حال رشد کمک میکند.» ~ جارد آچیسون، WPForms
۱۰٫ استندآپهای روزانه را برگزار کنید
«استندآپهای روزانه راهی عالی برای حفظ ارتباطات شفاف در سراسر جهان است. یک شرکت می تواند از کارمندان خود بخواهد که به طور منظم با استفاده از یک برنامه ارتباطی مانند Slack، استندآپ ها را پر کنند. این امر جریان شفاف اطلاعات را تسهیل میکند، زیرا شما از پیشرفتهای روزانه در مورد محصولات تحویلی بهروز میشوید و از موانعی که برای توصیه بهترین اقدام با آن مواجه میشوید مطلع میشوید.» ~ استفانی ولز، فرمهای قدرتمند
۱۱٫ ارسال یادداشتهای شرکت
«اگر میخواهید ارتباط ثابتی با تیم خود داشته باشید، حتی اگر نمیتوانید جلسات انفرادی داشته باشید، یک یادداشت شرکت راهحلی عالی است. ما یک یادداشت هفتگی برای تیم خود ایجاد می کنیم که تغییرات و به روز رسانی های محصول و همچنین اخبار گسترده تر شرکت را بررسی می کند. این اعلانها به همه کمک میکند بدون صرف ساعتهای بیشماری برای جلسات، در یک صفحه باقی بمانند.» ~ کریس کریستوف، MonsterInsights
تصویر: $