عمومی

در راه تبدیل شدن به یک مربی کسب و کار، این موسس پیدا شد یک فرصت بزرگ

در راه تبدیل شدن به یک مربی کسب و کار، این موسس پیدا شد
یک فرصت بزرگ

زمانی که تووانا بوروس، ۵۱ ساله، به دنبال تبدیل شدن به یک مربی کسب و کار بود، به سرعت متوجه کمبود گزینه های آموزشی در زمینه تنوع شد. بنابراین، او برای برآوردن این نیازها یک کسب و کار ایجاد کرد – و زمان بندی او عالی بود. شرکت او، شرکت گواهینامه مربی حرفه‌ای مستقر در واشنگتن دی سی موسسه CoachDiversity، آماده بود که تابستان ۲۰۲۰ آغاز شد و علاقه به تنوع، برابری، و گنجاندن به شدت بالا گرفت. شرکت او در Inc. 5000 در سال ۲۰۲۱ در شماره ۵۲۴٫ — همانطور که به ربکا دچینسکی گفته شد

قبل از شروع کسب‌وکار من، متوجه شدم که آموزشگاه‌های مربیگری، نحوه مربیگری را در خطوط مختلف آموزش نمی‌دهند. بنابراین تصمیم گرفتم که از سوابق خود برای ایجاد یک برنامه درسی مربیگری استفاده کنم که بتواند آن کمبودها را جبران کند. این برنامه، که در سال ۲۰۱۵ معتبر شد، به مردم می‌آموزد که به چالش‌ها، ناامیدی‌ها و موانعی گوش دهند که عمدتاً جوامع به حاشیه رانده شده تاریخی با آن روبرو هستند.

در مراحل اولیه کسب و کار، بزرگترین چالش من نه گفتن بود. سخت است زیرا، به خصوص در آن زمان، فکر می کنید که به تمام درآمدی که می توانید به دست آورید نیاز دارید. اما ترجیح می‌دهم قبل از اینکه خودم را در موقعیتی قرار دهم که بله بگویم و بعد مجبور شوم برای راضی کردن مشتری هر چیزی بیاورم، لوبیا و ماهی تن بخورم. بنابراین، زمانی که راه اندازی کردم، تنها چیزی که ارائه دادم برنامه صدور گواهینامه بود. سپس، من شروع به انجام کارگاه های کوچک در زمینه مربیگری کردم، عمدتا برای بازاریابی خودم و کسب و کارم. در نهایت، ما شروع به دریافت درخواست‌ها برای مربیگری یک به یک اجرایی کردیم – و در آن زمان، کسب‌وکار در موقعیتی قرار گرفت که می‌توانم بگویم بله، زیرا منابع لازم برای انجام این کار را داشتم.

بسیاری از شاگردان ما تمرین‌های مربیگری خود را باز می‌کنند و سپس آنها را برمی‌گردانیم و با آنها قرارداد می‌بندیم تا کار کنند. به عنوان مربی برای خدمات خودمان – داشتن این نیروی کار داخلی به ما کمک زیادی کرده تا رشد کنیم و به فرصت‌های زیاد بله بگوییم. ناگفته نماند، دانشجویان ما ابزار شماره یک بازاریابی ما هستند – آنها مردم را به ما ارجاع می دهند. مربیان زیادی وجود دارند، اما آنها لزوماً مانند ما در زمینه تنوع تخصص ندارند. کسب و کار مربیگری در حال رونق بوده است – سالها حداقل ۶ درصد در سال افزایش یافته است. برنامه صدور گواهینامه ما حدود ۶۰ درصد از کسب و کار ما است، و خدمات مربیگری و تنوع ما حدود ۴۰ درصد است.

وقتی کووید شیوع پیدا کرد، فضای یادگیری مجازی که به وجود آمد یک تغییر دهنده بازی بود. قبلاً، بیشتر شاگردان ما حضوری بودند، زیرا فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) محدودیت‌هایی در مورد میزان تمرین حضوری در مقابل مجازی و میزان تمرین همزمان در مقابل ناهمزمان داشت. [یادداشت سردبیر: ICF یک گروه عضویت است که استانداردها را تعیین می‌کند و برای مربیان حرفه‌ای گواهی ارائه می‌کند.] Covid به ما اجازه داد تا برنامه درسی ترکیبی بیشتری داشته باشیم. در ابتدا مطمئن نبودیم که آیا هنوز همان تجربه تحول‌آفرین را از راه دور داشته باشیم، اما وقتی آن را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که دانش‌آموزان ما همان مهارت‌ها را توسعه می‌دهند و همان سطح مشارکت و جامعه‌سازی را دارند که داشتند. به صورت حضوری. این درها را به روی ما برای داشتن دانش آموزان از سراسر جهان باز کرد.

با ناآرامی های اجتماعی که در ایالات متحده در تابستان ۲۰۲۰، ما شاهد افزایش علاقه سازمان‌ها به داشتن مربیانی بودیم که کمی درک‌تر و چالش های پیش روی بسیاری از جوامع به حاشیه رانده شده را روشن کنید. همچنین سازمان‌های بسیاری را با رهبرانی دیده‌ایم که به سطح مناسبی از هوش هیجانی مجهز نبودند – بنابراین توانستیم دوره‌های آموزشی داخلی و آموزشی را طراحی کنیم تا به رهبران کمک کنیم تا درک بیشتری داشته باشند.

اکنون، بسیاری از کشورهای دیگر به ویژه آفریقای جنوبی، نیجریه، هند و امارات متحده عربی در حال جذب مربیگری هستند. بسیاری از مشتریان شرکتی ما می‌گویند: “هی، آیا می‌خواهی در مناطق زمانی مربیگری کنی؟ آیا می‌توانی به زبان‌های مختلف آموزش ببینی؟” بنابراین، ما به سمت ترجمه برنامه درسی خود به زبان‌های مختلف حرکت می‌کنیم، و همچنین مربیانی را جذب می‌کنیم که فرهنگ‌های مختلف را درک می‌کنند. به خصوص به دلیل اینکه ما در زمینه تنوع تخصص داریم، باید درک کنیم که برنامه درسی ما ممکن است در همه جا به یک شکل ثبت نشود. ما فقط مستقیماً ترجمه نمی کنیم، بلکه مراقب هستیم که با کارشناسان کشورهای مختلف کار کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم معنای برنامه درسی خود را حفظ کنیم و در عین حال از نظر فرهنگی نیز آگاه باشیم.

این آینده برای ما و یک ضرورت برای رهبران آینده است. آیا می‌توانید تصور کنید که در موقعیت رهبری قرار بگیرید بدون اینکه آگاهی فرهنگی داشته باشید یا از تعداد اشتباهات احتمالی خود آگاه باشید؟ این واقعاً می تواند مانع از توانایی شما در ارتباط با کارمندان برای افزایش عملکرد و تعامل شود.

این شرکت را راه اندازی کردم زیرا می خواستم زندگی با کیفیت بهتری در کنار خانواده ام داشته باشم. کوچک‌ترین پسرم امسال در آستانه ۱۲ سالگی است، و من می‌خواهم زمان با او را در اولویت قرار دهم–بنابراین مطمئن می‌شوم که شرکت به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است تا این امکان را فراهم کند. مهم نیست چقدر رشد داریم یا فرصت های زیادی در اختیارمان قرار می گیرد، من همیشه هزینه را حساب می کنم. اگر به مسیر جدیدی برویم، باید بپرسیم که چگونه یکپارچگی کار و کیفیت زندگی ما را تغییر می‌دهد، نه فقط برای من، بلکه برای همه کارمندانمان؟

۵۰۰۰ شرکت بیشتر را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - در راه تبدیل شدن به یک مربی کسب و کار، این موسس پیدا شد
یک فرصت بزرگمستطیل>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی