عمومیمقالات

از تعطیلات ناهار کاری از خانه غافل نشوید – اینجا آمده است چرا

از تعطیلات ناهار کاری از خانه غافل نشوید – اینجا آمده است
چرا

شیفت کاری از خانه همه گیر ناهار را برای بسیاری از کارگران تازه راه دور ناهار را به انتهای لیست کارهایی که باید انجام دهید فرستاد. حتی با وجود دسترسی به غذای تازه در یخچال‌های خانگی، اولویت‌ها در تقلا تغییر کردند. توقف برای خوردن ناهار یکی از آنها بود. با این حال، این معضل استراحت ناهار به قبل از همه‌گیری بازمی‌گردد. در سال ۲۰۱۹، دو سوم از هزاره ها گزارش دادند که از ناهار صرف نظر کرده اند تا جلو بیفتند.

بعضی اروپایی‌ها ناهار و استراحت‌های طولانی نیز می‌خورند، پس چرا آمریکایی‌ها یکی از سه وعده غذایی اصلی روز و استراحت ذهنی ناشی از آن را از دست می‌دهند؟ بسیاری از دلایل شامل پیشرفت کردن یا فکر کردن به این است که “تقویت” منجر به بهره وری مداوم می شود.

براساس گزارش ناهار، نظرسنجی از ۱۰۰۰ کارگر در سراسر کشور در آوریل ۲۰۲۲، “۷۸٪ از کارگران موافقند که صرف ناهار به دور از میز کار، عملکرد آنها را بهبود می بخشد.” با این حال، “از هر ۱۰ کارمند، ۱ نفر هرگز از میز خود فاصله نمی گیرد – و ۷۰٪ حداقل یک بار در هفته در حالی که کار می کنند غذا می خورند.”

استراحت برای ناهار – به ویژه در هنگام کار از خانه – برای بهره وری ضروری است. . در اینجا نحوه اطمینان از اینکه ناهار توجهی را که شایسته آن است به خود جلب کند، آمده است.

کار از زمان استراحت ناهار در خانه: آن را به یک خط مشی تبدیل کنید

داده ها واضح هستند. W ما می دانیم چه چیزی برای ما خوب است، اما اغلب نمی توان به ما اعتماد کرد که آن را به طور مداوم انجام دهیم. در برخی از شرکت‌ها، کتابچه راهنمای کارمندان به دستورالعمل‌های مربوط به صرف ناهار می‌پردازد. آلیسون کانکلین، بنیانگذار روابط عمومی آلیسون کانکلین، بر یک تیم شش نفره از راه دور نظارت می کند که به حدود ۲۰ مشتری در یک زمان خدمات ارائه می دهد. کارمندان ما ملزم به صرف ناهار ۶۰ دقیقه ای در طول یک روز کاری بیش از ۸ ساعت هستند. ما از آن‌ها دعوت می‌کنیم که در هر زمانی در طول روز این کار را انجام دهند – درست تا زمانی که آن را قبول کنند.

در اوایل دهه ۲۰ زندگی‌اش، کانکلین در تجارت نشر در شهر نیویورک کار می‌کرد و می‌گوید که او ناهار را برای چند سال آینده حذف کرد. او به خاطر می‌آورد: «بخشی از فرهنگ شلوغی حذف ناهار بود. اکنون، او خود را «مبلغ ناهار» می‌نامد که به راه‌هایی برای سوخت‌رسانی به ذهن و بدن در طول روز علاقه دارد. او می‌گوید: «ریختن انرژی به چیزی به مدت هشت ساعت در روز، بیشتر آن زمان در مقابل صفحه رایانه، تمام می‌شد. «ناهار درمان شد. درمان همه چیز نبود، اما کمک کرد.»

او و کارمندانش مجبور نیستند غذا بخورند، اما در طول آن تعطیلات اجباری، سگ‌هایشان را پیاده‌روی می‌کنند و آخرین قسمت سریال را دنبال می‌کنند. نمایش واقعیت مورد علاقه آنها، ورزش یا تمرین یوگا، انجام کارهایی که جرات آنها را در ساعت ۵ بعدازظهر ندارند. او می‌گوید ترافیک، چرت زدن و حتی برای ناهار بیرون رفتن.

«آنها می‌دانند که من به دنبال رفاه آنها هستم، نه فقط عملکردشان. فکر می‌کنم این موضوع اکنون مهم‌تر است، زیرا همه اعضای تیم من او می‌افزاید که از خانه کار می‌کند، جایی که فاصله‌ای بین خانه و محل کار وجود ندارد.

تعطیل ناهار در حین کار از خانه، سلامت عقل را در اولویت قرار می دهد

به یاد دارید در مدرسه ابتدایی زمانی که نمی توانستید برای ناهار صبر کنید؟ باید دوستانت را ببینی، احمقانه رفتار کنی و آرام شوی. لیلا شکوه، مدیر محتوای ساکن سینسیناتی، می‌گوید با برخی ابتکارات عمدی، وقت ناهار می‌تواند دوباره سرگرم کننده باشد. او هشتگ #WorkWalks را در اینستاگرام ابداع کرد تا استراحت‌های پیاده‌روی روزانه‌اش را به نمایش بگذارد، عادتی که در طول همه‌گیری زمانی که در آپارتمانی به مساحت ۷۵۰ فوت مربع زندگی می‌کرد شروع کرد و مجبور شد برای دیدن چیزی «غیر از همان چهار اتاق» بیرون بیاید.

شکوهه می‌گوید: «همیشه بعد از #WorkWalk احساس نشاط می‌کنم. “حلقه من تقریباً قوی است، در مجموع بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ قدم است، و متوجه می شوم که مغز من فضایی برای فشرده سازی از هر کاری که در دست دارد دارد، و این فضای بیشتری را برای من باز می کند تا روی هر کاری که باید انجام دهم تمرکز کنم. برای بقیه روز.”

او فکر می‌کند باید زمان‌های متفاوتی برای تعطیلات حرکتی و غذایی را در اولویت قرار دهید: “کارکنان می توانند تصمیمات خود را به طور مستقل در این پارامترها اتخاذ کنند، زیرا بدانند آن گزینه ها و پشتیبانی دفتر را دارند. وقتی برای اولین بار به دفتر برگشتیم، برای هر مدتی که ترک کردم احساس گناه زیادی کردم، اما متوجه شدم که فقط به دلیل متفاوت بودن محیط، لزوم پیاده روی تغییر نکرده است. >

تعطیلات ناهار خود را در کار کردن از خانه عجله نکنید

لیزا دال فکر می‌کند که این غذاخوری‌های رومیزی اساساً خلاف غذا خوردن بصری را تجربه می‌کنند. مربی بهداشت تغذیه شهودی و آگاهانه می‌گوید که فرهنگ ما خوردن را با کاری که «با کار دیگری انجام می‌دهیم» برابر دانسته است، نه به خودی خود – غذا خوردن منفعل شده است، «صدا در پس‌زمینه».

اما. قرار نیست اینطوری بخوریم دال می‌گوید: «زمانی که از تجربه غذا خوردن جدا می‌شویم، اغلب ناراضی هستیم و تمایل داریم مدت کوتاهی بعد غذای بیشتری بخواهیم یا میان‌وعده بخوریم. «به این فکر کنید که در سینما باشید، یک سطل پاپ کورن بخورید، و ناگهان از بین رفت. شما چیزهای بیشتری می خواهید زیرا تجربه را از دست داده اید.”

دال به ادامه فقدان مرزها، به خصوص از تنظیمات کار از خانه، که باعث می شود احساس کنیم همیشه “از نظر ذهنی در حال هستیم.”

“این ممکن است منجر به احساس پوسیدگی، استرس یا اضطراب، که مستقیماً بر سلامت ذهنی، جسمی و عاطفی ما تأثیر منفی می‌گذارد.

مربی حرکات جامع و مربی شخصی خبره، ریچل لوویت شخصاً مزایای اولویت خوردن دور از میز—و دور از کار. این شامل هضم بهتر، بهبود ارتباط ذهن و بدن، کاهش احتمال فرسودگی شغلی است. >، افزایش تحرک فیزیکی و بهبود ارتباطات با دیگران.

به نظر دلیل کافی برای تغییر برنامه‌های ناهار امروز و شاید هر روز بعد از آن است.

این مقاله در اصل در شماره نوامبر/دسامبر ۲۰۲۳ مجله SUCCESS. عکس توسط لیوبوف Levitskaya/Shutterstock.com

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی