عمومی

10 چیزی که در سال 2022 ممکن است پدر واقعاً بخواهد در این سال روز پدر

۱۰ چیزی که در سال ۲۰۲۲ ممکن است پدر واقعاً بخواهد در این سال
روز پدر

از مخاطبانم که گفتگوی من را تماشا می‌کنند، در مورد کارهای روزمره و «چیزهایی که بدون آنها نمی‌توانم زندگی کنم» سؤالات زیادی می‌پرسند. افراد جذاب با روال‌های متمایز در مجموعه‌های من پشت برند. بنابراین فکر کردم فهرست کوتاه خود را جمع آوری کنم و ایده هایی را به اشتراک بگذارم. همچنین اتفاق می‌افتد که دوباره در آن زمان از سال باشد، و ممکن است از ژست اجباری دریافت هدیه به پدر، شریک زندگی یا مرد زندگی‌تان برای روز پدر وحشت داشته باشید. طبق معمول یک قدم جلوتر رفتم و از ۱۰ نفر از نزدیکترین دوستان مردم پرسیدم که چه چیزی ممکن است بخواهند به عنوان هدیه دریافت کنند، بنابراین در اینجا ترکیبی از افکار من و پاسخ های انتخاب شده آنها وجود دارد. سلب مسئولیت: برای تایید این محصولات به من پولی پرداخت نمی شود. در اینجا ما می رویم!

  1. Maserati MC20 – از ۲۲۰۰۰۰ دلار

می‌دانم که این برای من (و شاید پدر زندگی شما) سخت است، اما صدای من را بشنوید. من اخیراً یک تصویربرداری استودیویی همراه با یک تست کامل از سوپراسپرت جدید مازراتی، MC20انجام دادم.، و به بهترین شکل ممکن موز بود.

از سوی مردان، زنان و کودکانی که نمی‌توانستند از سلفی گرفتن با جانور آبی روشن دست بردارند، تشویق شدم. آیا من نکات را پایین می اندازم؟ آره. آیا یکی را خواهم گرفت؟ شانس کم است — اما صفر نیست. کافی است بگویم که من تحت تاثیر اولین خودروی سازنده ایتالیایی در نوع خود قرار گرفتم — یک ابرخودروی واقعی که به هر کجا که بروید سرها را برمی گرداند. MC20 به یک موتور ۳٫۰ لیتری توئین توربو V6، ۶۳۱ اسب بخار / ۵۳۱ پوند فوت گشتاور مجهز شده است، مانند یک ماشین الهام گرفته از مسابقه قانونی است که راحت در ساحل لاگونا در PCH حرکت می کند، سپس برای چند دور داغ تهاجمی به مسیر می رود. به صندلی های بیشتری نیاز دارید؟ مازراتی همچنین Grecale SUV را برای پدرانی که به مکان های بیشتری برای خانواده نیاز دارند، معرفی کرد. منتظر نوشتن کامل من در مورد MC20 باشید، از جمله فیلمبرداری و ویدیوی استودیویی در مقاله آینده در پشت نام تجاری.

۲٫ کاور Eight Sleep Pod Pro – 1695 دلار

بازگشت سرمایه یک خواب خوب در شب چقدر است؟ معلوم است که بسیار بالا است. وقتی در حال تحقیق در مورد چگونگی خواب بهتر شبانه برای بهبود سلامتی خود بودم، تشک و روکش Eight Sleep Pro Pod. این یک سیستم تنظیم حرارت است که از فناوری و یک سیستم سرمایش/گرمایش خلاقانه برای تنظیم دمای معتدل سفارشی شما برای خواب مطلوب استفاده می‌کند.

با این برنامه که ضربان قلب، حرکات در رختخواب شما را ردیابی می کند و نمره خواب را از ۰ به شما می دهد داده های زیادی دریافت می کنید. -۱۰۰% کارشناسان موافقند که خواب خوب دروازه ای است برای مزایای بی شماری از جمله سیستم ایمنی قوی تر، سلامت قلب و ریه، خلق و خو و سلامت عاطفی، کنترل وزن، مدیریت استرس، میل جنسی و بسیاری موارد دیگر. من تخت هشت خوابم را آنقدر دوست دارم که اکنون دوبار فکر می کنم که چه زمانی باید به مسافرت بروم و یک شب خواب در آن را از دست بدهم. ای کاش هتل ها و Airbnb در سراسر کشور آنها را در دسترس داشته باشند — من به طور جدی اقامتگاه خود را بر اساس این که آیا Eight Sleep Pro Pod یک گزینه است یا نه انتخاب می کنم. برای اینکه بتوانم در بالاترین سطح خود اجرا کنم — و پدر بزرگی باشم — به خوابم نیاز دارم!

۳٫ Fourlaps Bolt 5″ Short – $68

دانیل شاپیرو، بنیانگذار پوشاک Fourlaps، جایگاهی در بازار ایجاد کرده است که متعلق به مردان مدرن است. مقصدی برای لباس‌های ورزشی که کاربردی و شیک هستند. برای من، روز پا در باشگاه است و من اساساً در شورت پیچ چهارراهی — نیازی به لباس زیر نیست زیرا دارای آستر کامل هستند. من ۵′ فوت ۹″، ۱۷۵ پوند هستم و سایز M می پوشم. می توانم در استخر بپرم و آنها ظرف ۱۵ دقیقه دوباره خشک می شوند. من قبلاً شلوارک ۷ اینچی می پوشیدم، اما از زمانی که تناسب اندام و اعتماد به نفس خود را به دست آوردم، آزادی تناسب کوتاه تر را برای حرکت و راحتی دوست دارم. Fourlaps همچنین دارای تی شرت و تی شرت یقه دار نرم کره ای، شلوار، شلوار و لباس گلف برای پدر است.

۴٫ دماسنج گوشت بلوتوث Meater – 69.95 دلار

خواه باربیکیو حیاط خلوت باشد. ، به سبک آشپز خانگی یا نیمه حرفه ای، به پدر کمک کنید تا مهارت های آشپزی خود را با این ابزار پیشرفته افزایش دهد تا گوشت های بیش از حد پخته شده را به گذشته تبدیل کند. سیستم آشپز هدایت‌شده Meater شما را در تمام مراحل فرآیند پخت و پز برای تضمین نتایج ثابت راهنمایی می‌کند. 

۵٫ جشنواره بین‌المللی آبجو سن دیگو – ۶۰ دلار

من در جنوب کالیفرنیا زندگی می کنم، بنابراین یکی از راهنمایان من برای غذاخوری عالی، تجربیات و سرگرمی مجله محلی که توسط اریک هیل تأسیس شد. او به من اشاره کرد به جشنواره بین المللی آبجو سن دیگو که بیش از ۲۰۰ کارخانه آبجوسازی را از سراسر جهان می آورد. جهان به Del Mar Arena در آخر هفته روز پدر. چه از طرفداران دم‌نوش‌های صنایع دستی یا کلاسیک باشید، دوستداران آبجو نمی‌خواهند این رویداد هیجان‌انگیز در فضای باز را از دست بدهند. اگر می‌خواهید تجربه خود را به سطح بالاتری ببرید، بلیط‌های VIP بخرید تا از نمونه‌های نامحدود آبجو، جفت‌های غذایی و پذیرش زودهنگام لذت ببرید.

۶٫ بلیت‌های بازی MLB – 44 دلار به ازای هر دلار یک بازی لیگ برتر بیسبال در شهری نزدیک شما. برخی از بهترین خاطرات من رفتن به بازی است و همیشه اوقات خوبی در زمین مسابقه است. من به بازی ۳۰ ژوئن که Dodgers با San Diego Padres– Go Blue بازی می کند، نگاه می کنم!

۷٫ THE ROGER Center Court by On – 189 دلار

On به‌عنوان یک برند کوچک در سوئیس شروع به کار کرد که کفش‌هایی با کفی ساخته شده از شیلنگ باغی تولید می‌کرد. . اولیویه برنهارد، قهرمان شش دوره مرد آهنی، همراه با بنیانگذاران دیگر می‌خواستند ثابت کنند که کفش‌های دویدن نباید همه یکسان به نظر برسند (و در واقع نباید باشند). نام تجاری On بی سر و صدا به یک غول جهانی پوشاک ورزشی تبدیل شد که فقط در پایان سال ۲۰۲۱ عرضه اولیه شد. اکنون، آنها قرار است صنعت را متزلزل کنند و با انجام کارهای کاملاً متفاوت، از مشارکت ورزشکاران، صنعت را متزلزل کنند و برندهای لباس ورزشی سنتی را به چالش بکشند. target=”_blank” href=”https://www.on-running.com/en-us/collection/roger/mens”> کلاسیک الهام گرفته از تنیس با راجر فدرر — و اولویت های رهبری برای ایجاد تا قبل از فناوری هرگز دیده نشده بود.

۸٫ راکت تنیس Babolat – 239 دلار 

من اخیراً به بازی تنیس بازگشته‌ام و می‌خواستم به یک راکت جدید ارتقا دهم، اما نمی‌دانستم چه چیزی را بدست آوریم یکی از دوستان حرفه‌ای تنیس به من پیشنهاد کرد چند مارک را با استفاده از سرویسی به نام تنیس اکسپرس نمایش دهم و من توانستم یک زوج سفارش دهم. مدل ها به قیمت ۲۵ دلار هر کدام برای یک هفته. من بهترین بازی را با Babolat Pure Drive 2021، اندازه ۲ – ۴ ۱/۴ انجام دادم، بنابراین این توصیه شخصی من است. به طیف گسترده ای از انتخاب های برند نگاهی بیندازید و قبل از خرید چند مورد را امتحان کنید.

۹٫ PERK Potions توسط دکتر میشل لی – ۲۵۰ دلار 

Dr. میشل لی یکی از معتبرترین جراحان زیبایی در بورلی هیلز است. لی یک جراح پلاستیک آموزش دیده از هیئت مدیره و آموزش دیده از لیگ پیچک است که پشت برخی از طبیعی ترین نتایج ظاهر می شود. او جراحی پلاستیک PERK را ایجاد کرد — و خط جدید درمان‌های پوستی [برای مردان و زنان] را ایجاد کرد، زیرا تلاش می‌کرد تا محصولاتی با کیفیت بالا در بازار پیدا کند که بتواند در واقع به بیماران خود توصیه می کند. معجون‌های PERK ممکن است کمی گران به نظر برسند، اما به این دلیل است که در سطح بالایی قرار دارند و توسط پزشک مورد تایید قرار گرفته‌اند. کمی خیلی زیاد است… من دوست دارم صبح ها اگر می روم جلوی دوربین از سرم ویتامین C غنی شده No 7 Illuminate استفاده کنم تا ظاهری تازه به من بدهد. کرم تغذیه کننده لیپید No 11 برای بازگرداندن خشکی پوست پس از اصلاح عالی است. برای کسانی که می خواهند کمی کمک بیشتری برای چین و چروک های مرتبط با افزایش سن داشته باشند، Retinol + Bakuchiol Power Duo شماره ۲ را امتحان کنید.

۱۰٫ Theragun mini – 199 دلار

وقتی من بازی تنیس را تمام می کنم، مینی یک تسکین دهنده به اندازه جیبی است که به من عضله درمانی با کیفیتی می دهد. با قابلیت حمل عالی که هنگام سفر در کیف یا چمدان ورزشی من قرار می گیرد. این تکه کوچک فناوری نجات دهنده است.

در حال حاضر همین است، برای شما و پدرتان در زندگیتان تعطیلات بسیار شادی پر از سلامتی، شادی و خاطرات جدید آرزو می کنم! من همیشه به دنبال محصولات، خدمات و تجربیات جدید عالی هستم — لطفاً با من تماس بگیرید و آنچه را که توصیه می کنید به من بگویید. من را در تویتر، اینستاگرام پیدا کنید: @۱GOODBRAIN یا Youtube، و برای من نظر بگذارید!

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات آنها از Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی