عمومی

چگونه رسانه های اجتماعی در نسل پیشرو قرار می گیرند؟ “قیف”؟

چگونه رسانه های اجتماعی در نسل پیشرو قرار می گیرند؟
“قیف”؟

رسانه های اجتماعی باید با تلاش های تولید سرنخ ادغام شوند. برای بازاریابان دیجیتال B2B، این یک نتیجه‌گیری قطعی است.

تناسب رسانه‌های اجتماعی با تولید سرنخ می‌تواند در ابتدا چالش‌برانگیز باشد. این امر تا حدودی به این دلیل است که فرآیندهای ارتباطی در یک “قیف” سنتی B2B به صورت متوالی تجسم می شوند – آگاهی => علاقه => توجه => فروش.

svg%3E - چگونه رسانه های اجتماعی در نسل پیشرو قرار می گیرند؟
"قیف"؟

تجسم یک قیف به بازاریابان کمک می کند ایمیل ها و سایر محتواها را مطابق با مراحلی که مشتریان احتمالی در حال حرکت به سمت خرید طی می کنند، تنظیم کنید.

با این حال، استفاده مشتری از رسانه های اجتماعی ممکن است الگوی منظم و متوالی برای آن نداشته باشد، که یکی از دلایلی است که تجسم تأثیر رسانه های اجتماعی بر روی قیف می تواند چالش برانگیز باشد. همانطور که تأثیر کانال‌های اجتماعی را بر برنامه‌های تولید سرنخ خود در نظر گرفتم، متوجه شدم که باید این واقعیت را در نظر بگیرم که مشتریان بالقوه‌ام می‌توانند در طول چرخه خریدشان با رسانه‌های اجتماعی تعامل داشته باشند. این تعاملات اغلب به عنوان «نقاط لمسی نامیده می شود. “، و هر چه مشتری شما بیشتر با برند شما ارتباط برقرار کند، شانس بیشتری برای شناسایی آن و تمایل بیشتری برای مشارکت خواهد داشت.

به عبارت دیگر، رسانه های اجتماعی محور هستند. تعامل در هر مرحله از قیف کمک می کند و از طریق آگاهی از نام تجاری به نرخ تبدیل بالاتر کمک می کند.

<مهمتر از آن، رسانه‌های اجتماعی برای اهداف تولید سرنخ زمانی که همراه با سایر ابزارهای فروش، به‌ویژه اتوماسیون بازاریابی استفاده می‌شوند، مؤثرتر هستند، زیرا بینش‌هایی را اضافه می‌کنند، ایجاد رابطه را تقویت می‌کنند و قابلیت شناسایی برند را ایجاد می‌کنند.

از آنجایی که نیازهای مشتریان بالقوه من در حین حرکت از آگاهی مرحله اولیه تا اعتبارسنجی فروشنده در مرحله آخر تکامل می یابد، آنچه رسانه های اجتماعی می توانند در روند آنها کمک کنند نیز تکامل می یابد.

فرصت‌های تعامل اجتماعی منحصر به فرد در هر مرحله از پرورش رهبری ظاهر می‌شوند

آگاهی: تاکتیک های ورودی و خروجی

تاثیر رسانه های اجتماعی بر فاز ۱: دیده شدن و قابلیت دسترسی. در طول این مرحله، بازاریابان سعی می کنند روابط خود را با مشتریان بالقوه شروع کنند. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند:

  • شانس مشتریان احتمالی را برای دیدن محتوای وب مرتبط در جستجوی ارگانیک افزایش دهند. موتورهای جستجو هنگام تعیین رتبه‌بندی محتوای بهینه‌شده برای کلمات کلیدی، اهمیت بیشتری به «سیگنال‌های اجتماعی» می‌دهند.
  • احتمال شنیدن راه‌حل‌ها توسط افراد مورد اعتماد را افزایش دهید. رسانه‌های اجتماعی به بازاریابان کمک می‌کنند تا از شبکه بزرگی از «اینفلوئنسرها» یا رهبران فکری استفاده کنند.
  • به مشتریان بالقوه اجازه دهید راه‌حل‌های جدید را کشف کنند و در حین حضور در جوامعی که در آن راحت هستند، اطلاعات بیشتری را درخواست کنند. بازاریابان می‌توانند پیام‌های خود را به مناطق راحتی دیجیتال مشتریان بالقوه ببرند و سپس به آن‌ها این فرصت را بدهند که در ارتباطات ایمیلی شرکت کنند.

نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی، کار افزودن جنبه‌های اجتماعی به تاکتیک‌های بازاریابی سنتی را ساده می‌کند. مانند نمایش ویدیوهای YouTube یا گزینه های ورود به سیستم اجتماعی در صفحات فرود. برخی از برنامه ها به بازاریابان اجازه می دهد تا در مورد تأثیرگذاران اجتماعی کلیدی در جایگاه خود تحقیق کنند. پلتفرم‌های اتوماسیون همچنین کار هماهنگ کردن به‌روزرسانی‌های وضعیت، وبلاگ‌ها، توییت‌ها و ارسال‌های ایمیل را ساده می‌کنند.

Interest

تاثیر رسانه های اجتماعی بر فاز ۲: اشتراک گذاری اجتماعی محتوا و بینش نیازهای مشتریان احتمالی. در این مرحله، بازاریابان تلاش می‌کنند تا تعداد افرادی را که در یک حساب هدف پرورش می‌یابند، افزایش دهند، ارتباط شخصی با آن روابط ایجاد کنند و پیشرفت آنها را از طریق قیف تسریع کنند. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند:

  • بالقوه‌ها را تشویق به اشتراک‌گذاری محتوا با دوستان و دنبال‌کنندگان خود کنند. کانال‌های اجتماعی جایگزین‌های مؤثری برای ایمیل یا بهتر از آن، گسترش دامنه بازاریابی ایمیلی می‌کنند. این پایه و اساس یک کارت ویزیت دیجیتال موثر است.< /li>
  • تجربه فروش را برای مشتریان بالقوه بهبود بخشید. بازاریابان می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای تحقیق در مورد مشتریان بالقوه استفاده کنند و مکالمات را به‌طور خاص بر اساس نیازهای آن‌ها تنظیم کنند.

نحوه تناسب اتوماسیون بازاریابی: برخی از پلتفرم‌های اتوماسیون دارای ویژگی‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی هستند که در ایمیل‌ها تعبیه شده است، که بازاریابی ویروسی را بهبود می‌بخشد. سایرین CRM را با داده های اجتماعی غنی می کنند، که بهره وری بازاریابی را بهبود می بخشد.

توجه

تاثیر رسانه های اجتماعی: تخصص مشاوره ای و بینش در مورد نیازهای مشتریان بالقوه را به نمایش بگذارید. از آنجایی که فروش با سرنخ‌های بالغ درگیر می‌شود، باید اعتمادی را که در مراحل ۱ و ۲ ایجاد شده است حفظ کنند. در این مرحله، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند:

  • با مدرکی دال بر تخصص فروشنده، مشتریان بالقوه را ارائه دهند. نمایندگان فروش می توانند از پروفایل های اجتماعی شخصی خود برای درگیر کردن صنعت خود از طریق لینکدین، توییتر و سایر شبکه ها استفاده کنند.
  • تجربه فروش را برای مشتریان بالقوه، مشابه فاز ۲، بهبود بخشید.

<.نحوه تناسب اتوماسیون بازاریابی: نرم‌افزار اتوماسیون به ایمیل‌ها اجازه می‌دهد تا با نام مدیر فروش سفارشی شوند و روابط شخصی را که با مشتری ایجاد کرده‌اند تقویت می‌کند. همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از پلتفرم های اتوماسیون پروفایل های مشتری را با داده های اجتماعی غنی می کنند. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را نیز می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که بالقوه‌های واجد شرایطی را که در این مرحله از قیف خارج می‌شوند، بازبینی کنند.

تبدیل

آخرین مرحله در قیف، دری جدید برای تعامل رسانه‌های اجتماعی با مشتریان پس از فروش باز می‌کند، که توسط CRM و ویژگی‌های اتوماسیون بازاریابی.

رسانه‌های اجتماعی می‌توانند دارای اهمیت قابل توجهی باشند. در هر مرحله از قیف فروش B2B، از افزایش آگاهی گرفته تا بستن معاملات و حفظ روابط با مشتری، تأثیر می گذارد. با ادغام نقاط تماس رسانه های اجتماعی در پلت فرم های اتوماسیون بازاریابی خود، بازاریابان B2B می توانند دیده شدن برند را افزایش دهند، به اشتراک گذاری محتوا را تشویق کنند، تخصص خود را به نمایش بگذارند، بینش مشتری را به دست آورند و تجربه خریدار شخصی تری ارائه دهند.

تصویر توسط Pixabay

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی