عمومی

رهبرانی که کار ترکیبی را ارائه می دهند باید آنچه را که انجام می دهند عمل کنند موعظه

رهبرانی که کار ترکیبی را ارائه می دهند باید آنچه را که انجام می دهند عمل کنند
موعظه

وقتی همه‌گیری کووید-۱۹ ما را مجبور کرد که دفاتر خود را در مارس ۲۰۲۰ ببندیم، همیشه تصور می‌کردم که موقتی است. علیرغم داشتن یک تیم نسبتاً کوچک و ۴۰ نفره در آن زمان، دفتر ما در سانفرانسیسکو یک پناهگاه مشترک بود — مکانی که می توانستم به طور مداوم برای بینش، الهام گرفتن و ارتباط بروم.

تقریباً دو سال بعد، کار از راه دور ناشی از بیماری همه گیر ادامه یافت، اما در این مدت، اندازه تیم ما ۸۰۰ درصد افزایش یافته است. با توجه به سلامت روانی همه گیر، کسب و کار ما به سرعت افزایش یافت و منجر به رشد بیش از چهار برابری مشتری، خدمات دهی بیشتر از مردم، و رشد ARR بیش از هشت برابری شد. این آمار به تنهایی نشان می‌دهد که کار از راه دور هیچ تأثیری بر بهره‌وری ما نداشته است، و به طور حکایتی، من نظرات بی‌شماری را از تیمم شنیدم که از انعطاف‌پذیری، استقلال و آرامش شخصی که همراه با مدل کار از راه دور بود، تشکر می‌کردم.

از آنجایی که همه‌گیری کم‌تر تهدید می‌شود، با واکسیناسیون گسترده و افزایش ایمنی گله، ما با همان تصمیمی روبرو هستیم که بسیاری از رهبران همچنان با آن مبارزه می‌کنند: ما کارمندان خود را به دفتر بازگردانیم؟ برای پاسخ به این، ما به چند نقطه داده نگاه کردیم، به ویژه بهره‌وری تیممان در برابر اهداف شرکت و ترجیحات کارمندانمان در مورد محل کار. با توجه به اینکه شاهد بهره‌وری مداوم از طریق همه‌گیری و حمایت واضح کارکنان از فرهنگ راه دور بودیم، تصمیم گرفتیم یک استراتژی از راه دور را در Modern Health اتخاذ کنیم.

ایجاد گزینه‌ها

علی‌رغم اجرای یک استراتژی از راه دور، ما به سرعت متوجه شدند که برخی از افراد به محیط کاری خارج از خانه خود نیاز دارند. برای تطبیق، ما هزینه فضاهای همکاری مشترک را پوشش می دهیم، چه برای یک بار استفاده یا به صورت منظم. ما همچنین در حال آزمایش روزهای کاری مشترک در سراسر شرکت در شهرهای اصلی هستیم تا کارمندان بتوانند با یکدیگر همکاری کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کارمندان مجازی که می خواهند از راه دور کار کنند. همچنین می خواهید فرصتی برای دست دادن و آشنایی با همکاران در سطح شخصی تر داشته باشید. برای تقویت این ارتباط، رهبران باید مطمئن شوند که این تجربیات در محل هم لذت بخش و مفید هستند. برنامه های متفکرانه، برنامه نویسی مرتبط، و زمان کافی برای ارتباط اجتماعی ضروری است. ما همچنین هر دو هفته یکبار تمام جلسات دستی را اجرا کرده ایم که به رهبری و کارمندان اجازه می دهد به طور مجازی با هم ارتباط برقرار کنند تا در مورد آنچه در شرکت اتفاق می افتد صحبت کنند.

با ایجاد گزینه‌هایی برای همکاری حضوری و همکاری از راه دور، با عمل تصدیق می‌کنید که هیچ دو کارمند یکسان نیستند، در حالی که همچنین استقلال واقعی را فراهم می‌کند،  به آن‌ها قدرت می‌دهد تا براساس آنچه برایشان بهترین است، تصمیم بگیرند.

مستقیماً درباره اختلافات بحث کنید

اکثر رهبران تا کنون می دانند که گزینه های کار از راه دور و ترکیبی برای کارمندان امروزی به میز تبدیل شده اند. تحقیق اخیر ۹۷٫۶ درصد از کارگران از راه دور را نشان داده است. مایلند بقیه شغل خود را از راه دور کار کنند و نشان داد که انعطاف پذیری حتی مهم تر از حقوق است. اکثر رهبران اذعان کرده اند که چقدر برای کارمندانشان مهم است، اما کمتر خودشان کار از راه دور را پذیرفته اند.

اخرین بررسی بیش از دو سوم مدیران ( ۶۸ درصد) مایلند بیشتر یا تمام وقت در دفتر کار کنند، در حالی که بسیاری از کارمندان آنها همچنان از خانه کار می کنند. این اختلاف بین رهبران و کارگران پیامدهای تجاری بسیار گسترده‌ای دارد، از حفظ تا گنجاندن تا رضایت شغلی.

اگر رهبران و مدیران کار را ترجیح می‌دهند. در یک دفتر، آنها باید احساس راحتی کنند که این کار را انجام دهند، اما ایجاد گفتگوی مستقیم و باز با تیم هایشان مهم است. با استفاده از روش‌های ایمن و ناشناس مانند نظرسنجی، از کارمندان از راه دور خود بپرسید که در مورد جدایی فیزیکی از مدیریت چه احساسی دارند. مهمتر از آن، خود را برای بحث در مورد نگرانی های بالقوه کارکنان در دسترس قرار دهید. برای درک بدون قضاوت گوش دهید و ترجیحات شخصی خود را از استانداردهای شرکت جدا کنید. و در صورت امکان، به این نگرانی‌ها رسیدگی کنید، خواه با گزینه‌های انعطاف‌پذیرتر یا مزایایی برای آسان‌تر کردن کار در خانه (یا دفتر کار) باشد.

شفاف باشید 

<.>

همه ما با پذیرش گسترده کار از راه دور در حال حرکت در دنیای جدیدی هستیم و به نظر من این مهم است که نه تنها برای بازخورد باز باشیم، بلکه شفاف در مورد تجربه راه دور خودم. چند ماه پس از اینکه ما به یک شرکت راه دور تبدیل شدیم، تصمیم گرفتم از فرصت استفاده کنم و از منطقه خلیج نقل مکان کنم و به زادگاهم بوستون برگردم تا به خانواده نزدیکتر باشم. من در این مورد با تیم شفاف بودم و با انجام این کار، معتقدم که مردم ترغیب شدند تا به ترتیب زندگی ایده آل خود را نیز دنبال کنند.

من همچنین مشکلات خود را در مورد کار از راه دور به اشتراک گذاشته ام، به ویژه اینکه چقدر دلم برای دیدن همکاران و احساس انرژی که در کار شخص می تواند به ارمغان بیاورد. زندگی در بوستون همچنین به این معنی است که من اغلب برای کار سفر می کنم، که اگرچه گاهی اوقات خسته کننده است، اما فرصت هایی برای تقویت تعاملات حضوری که از دست داده ام به دست می آید. همانطور که بیشتر سفر می کنم، سعی می کنم با اعضای تیم که محلی در آن منطقه هستند، شام بخورم تا همه ما بتوانیم ارتباطی را که می خواهیم تجربه کنیم. به عنوان رهبر، شفاف بودن در برابر چالش ها و مزایای کار از راه دور، دیگران را تشویق می کند که همین کار را انجام دهند.

اهمیت نیت و اعتماد

اگر یک کلمه یک کنترل از راه دور موفق را در بر بگیرد -اولین یا ترکیبی استراتژی، عمدی است. ایجاد روابط، به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها، و ایجاد آشنایی حرفه ای و شخصی اغلب در محیط های رو در رو بسیار آسان تر است. برای ایجاد، پرورش و مدیریت نیروی کار پراکنده، نیاز به تفکر، برنامه ریزی، توجه به جزئیات و اجرا است.

بنیاد نیازمند فرهنگ اعتماد است. زمانی که کارمندان احساس اعتماد می کنند، بهترین کار خود را انجام می دهند، اما ایجاد فرهنگ اعتماد مستلزم کنار گذاشتن کنترل است. اگر غریزه شما کنترل و نظارت بر بهره وری کارکنان است، کار از راه دور در سازمان شما شکست خواهد خورد. کارمندان امروزی نه تنها شایسته اعتماد، بلکه به رسمیت شناخته شدن هستند. من از انعطاف پذیری نیروی کارمان شگفت زده شده ام، زیرا آنها سفر دائماً در حال تحول را پذیرفته اند، علیرغم اینکه گاهی اوقات تا حد زیادی مبهم است.

همچنین مهم است که رهبران تصدیق کنند که استراتژی ها و سیاست ها احتمالاً تغییر خواهند کرد. استراتژی اول از راه دور به این معنا نیست که رهبران باید کتاب بازی سنتی کار را کنار بگذارند. در عوض، شرکت ها باید برای تکرار و تکامل برنامه ریزی کنند زیرا نیازهای کارگران به طور اجتناب ناپذیری در طول زمان تغییر می کند.

کار از راه دور کار آسانی نیست، اما بسیاری از کارمندان به وضوح گفته اند که این گزینه را می خواهند. رهبران به جای گوش دادن به روش‌های قدیمی کار، باید آنچه را که موعظه می‌کنند تمرین کنند و با تمام وجود این مفهوم را بپذیرند – چه به معنای کار از راه دور خودشان باشد یا ایجاد یک محیط کاری فراگیر و عمدی که ریشه در اعتماد دارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی