عمومی

6 راه برای رشد بذر عظمت درون شما به درون خود پتانسیل کامل

۶ راه برای رشد بذر عظمت درون شما به درون خود
پتانسیل کامل

بهترین رهبران همیشه از روش های دیگران، از جمله از بذر کوچک فروتن، درس می گیرند. یک دانه تغذیه می کند – آب و اکسیژن – و وقتی شرایط مناسب باشد، باز می شود و تبدیل به چیز جدیدی می شود. شما نیز از تغذیه ای استفاده می کنید که به شما کمک می کند باز شوید و به چیزی بزرگتر تبدیل شوید.

دانه ای از درون، در تاریکی، با اعتماد کامل باز می شود. شما نیز از درون باز هستید، در حالت ایده آل با اعتماد کامل، از تاریکی (ندانستن) به سمت روشن (دانستن) حرکت می کنید. پتانسیل کامل در دانه کوچک وجود دارد – شگفت انگیز!

چرا یک دانه باز می شود؟ از فضایش بیشتر شده است. باید تبدیل شود و نسخه ای جدید و بزرگتر از خودش را بیان کند. چرا باز میکنی؟ شما از فضای خود بزرگتر شده اید. شما باید نسخه جدید و بزرگتری از خود بسازید و آن را بیان کنید، که این یک عمل عشقی بسیار قدرتمند است.

  • آیا در حال رشد و پیشرفت هستید؟

  • آیا حاضرید برای اینکه چیز بزرگتری باشید باز کنید؟

  • آیا اعتماد دارید که به عنوان نسخه بهتری از خود ظاهر خواهید شد؟

  • آیا خودت را تغذیه می‌کنی تا از گسترش خود با حداکثر پتانسیل خود حمایت کنی؟

۶ روش آماره برای رشد بذر عظمت درون شما

۱٫ وقتی میدونی اعتماد کن زمانی که فضای خود را در کار یا زندگی بزرگتر کردید، آن را عمیقاً در درون خود خواهید شناخت. سعی کنید در برابر این دانستن مقاومت نکنید و اعتماد کنید که این به نفع شماست، حتی اگر ناراحت کننده باشد.

۲٫ به زور بازشو نکن دانه ها زمانی باز می شوند که تغذیه و آماده شوند. اگر بی حوصله می شوید، به سادگی به خود بگویید: “این به روش خودش اتفاق می افتد.” به خودتان اجازه دهید در مورد آنچه هنوز باید اتفاق بیفتد تا باز شود تعجب کنید. سعی کنید ناظر آشکار شدن آن باشید.

۳٫ دانه های درون خود را تغذیه کنید. سه کار را هر روز انجام دهید که دانه های جوانه زده در شما را تغذیه می کند – استراحت های کوتاه، مدیتیشن، موسیقی، طبیعت گردی، خنده، بودن با دوستان و غیره. شما انتخاب می کنید!

۴٫ برای روت کردن آماده شوید. فهرستی از فعالیت‌های «ریشه‌دار» تهیه کنید که در هنگام ظهور، از موارد جدید پشتیبانی و تثبیت می‌کند. در نظر بگیرید که در گذشته به شما کمک کرده است تا با موفقیت تفکر جدید یا روال‌های جدید را حفظ کنید.

۵٫ کمی باغبانی کنید کمی زمان واقعی “دست در خاک” را در نظر بگیرید. زمانی که باید به دانه های خود آب، نور، کود بدهید – و زمانی که نیاز به علف های هرز دارید، تنظیم کنید. سپس با درون خود تکرار کنید.

۶٫ “دانه ها” را بخشی از فرهنگ خود کنید. برای هر کارمند، هر مشتری جدید، هر رویداد خاص و غیره یک درخت بکارید. این برای محیط زیست خوب است، از اهداف CSR (مسئولیت اجتماعی شرکتی) پشتیبانی می کند، مشارکت کارکنان را ارتقا می دهد و برند شما را به عنوان سازمان آماره با قدرت عشق. در اینجا چند سازمان (سپاه B دارای گواهینامه) هستند که این کار را انجام می دهند: Ecomatcher و AXrRSE7zAsiEppAlwAt”

تغذیه مورد نیاز خود را دریافت کنید، متورم شوید و به سمت پتانسیل کامل خود گسترش دهید، و زمانی که شرایط فراهم شد درست است، به عنوان یک شما بزرگتر ظاهر شوید. سپس ریشه های خود را به زمین بگذارید، و رشد کنید و به عنوان یک انسان و رهبر آماره

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان متعلق به خودشان هستند، نه متعلق به Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی