10 سوالی که باید قبل از ارسال پست برندتان در مورد آن در نظر بگیرید علل فرهنگی در رسانه های اجتماعی
۱۰ سوالی که باید قبل از ارسال پست برندتان در مورد آن در نظر بگیرید
علل فرهنگی در رسانه های اجتماعی
به عنوان ماه غرور ادامه دارد و انبوهی از پستهای برندهای حمایتی آن، مهم است که یک قدم به عقب برداریم و واقعاً بررسی کنیم که چگونه مارکها تمایل دارند با لحظات فرهنگی در رسانههای اجتماعی درگیر شوند. وقتی صحبت از این نوع پیامهای حمایتی به میان میآید، برندها به راحتی میتوانند فرصتطلب باشند. حتی در حال حاضر، بازخوردهای زیادی وجود دارد. /a> به “شستن رنگین کمان” کاری که برندها سال هاست انجام می دهند.
حقیقت این است که وقتی صحبت از حمایت نمادین به میان می آید، ما از گذشته عبور کرده ایم. این ایده که برای شرکت ها کافی است که متحدی برای یک علت ابراز کنند. کاری که شرکتها به جای آن باید انجام دهند این است که اگر اصلاً چیزی بگویند، در واقع بخشی از راه حل باشند. جایگزین این است که خطر تداوم یک گفتمان آنلاین مضر با ترسیم یک روایت نادرست را به خطر بیندازید مبنی بر اینکه برای یک شرکت خوب است که عملکردی داشته باشد و نه محتوایی. درگیر شدن در رسانه های اجتماعی (و در زندگی واقعی) به معنای انجام کار سخت برای پی بردن به چیزی است که برای آن ایستاده اید — و انجام این کار به معنای داشتن هویت برند واضح است.
برخی از شرکتها و بسیاری از افراد در بازاریابی رسانههای اجتماعی اهمیت داشتن هویت واضح را درک میکنند، اما بسیاری از شرکتها هنوز عقب هستند – به ویژه در رهبری شرکت که منابع را برای نزدیک شدن به برندسازی رسانههای اجتماعی فراهم میکنند. در راه درست همانطور که مارکها راحتتر در رسانههای اجتماعی موضع میگیرند – دیدن مارکهایی مانند Nike این کار را انجام دهد و به موفقیت دست یابد– آنها نباید فراموش کنند که بهترین راه برای مشارکت واقعی و به روش هایی است که پشتیبانی واقعی را ارائه می کند. این است که بدانید واقعاً چه کسی هستید.
اولین قدم؟ اعتراف به اینکه مشکل دارید.
وقتی میبینید که یک برند بطور منظم یا منحصراً محتوایی را در رسانههای اجتماعی پست میکند که شبیه یک تبلیغ است. با استفاده مجدد از کپی یا تصاویر کمپین بازاریابی، میتوانید کاملاً مطمئن باشید که آنها وقت خود را صرف ایجاد یک شخصیت یا هویت در شبکه اجتماعی نمیکنند – حداقل یک شخصیت خوب. دلیلش این است که بهطور سنتی، تبلیغات چیزی است که حرف مردم را قطع میکند و آنها واقعاً چارهای جز تماشا کردن ندارند، به این معنی که محتوا مجبور نیست مخاطبان خود را به دست آورد زیرا پیام تا حدودی به مردم تحمیل میشود. اما با رسانههای اجتماعی، ما آنقدر به پیمایش بیدیده در فید عادت کردهایم که حتی بدون ثبت نام، در پست برند یا واحد رسانه پولی پیمایش کنیم. فقط محتوای سرگرم کننده، تأثیرگذار یا تأثیرگذار که برای مخاطبان اجتماعی طراحی شده است برجسته می شود. TikTok ممکن است به موعظه معروف “آگهی نسازید، محتوا بسازید”، اما ما به طور فزاینده ای می بینیم که این مانترا در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی صادق است.
این رویکرد منسجم و در نظر گرفته شده حتی ضروریتر است وقتی صحبت از ورود به آبهای گفتمان عمومی پیرامون لحظات حساس فرهنگی میشود. مخاطبان اجتماعی متوجه میشوند که پلتفرمهای یک برند از شرکت به سختی به یک جعبه صابون میرسند و به همان اندازه غیراصیل و تاکتیکی به نظر میرسند نه اینکه ناشی از سرمایهگذاری واقعی یک برند در یک هدف باشد.
در یک سناریوی عالی، هم شخصیت برند (لحن و صدا) و هم هویت (آنچه برند واقعاً نشان میدهد) میتوانند به طور هماهنگ برای تعامل با جوامع یا پاسخگویی به هر نوع لحظه فرهنگی کار کنند. اما سرگرم کننده، خنده دار، سبک دل بودن (در حد منطق) به این معنی نیست که نمی توانید در مورد مسائل جدی موضع گیری کنید. مصرف کنندگان بازاریابی را که برندها انجام می دهند درک می کنند و اگر شخصیت خود را برای صحبت در مورد چیزی مهم شکست دهید، از آن قدردانی خواهند کرد. تا زمانی که با هویتی معتبر رهبری میکنید و کارتان را خوب انجام میدهید و درباره واکنش شرکتتان به لحظههای فرهنگی صحبت میکنید، صحبت کردن تنها به مردم کمک میکند تا ارتباط قویتری با آن برند ایجاد کنند.
<.>رفع مشکل هویتی شما
نمایش هویت برند شما به معنای تامل زیادی در خود، صداقت و تمایل به در زمینه هایی که کمبود دارید پیشرفت کنید با این چهار ستون هویت برند شروع کنید و مطمئن شوید که می توانید قبل از بیان موضع خود در مورد مسائل فرهنگی به این سؤالات پاسخ دهید.
ارزش ها
- ارزشهایی که نام تجاری شما متضمن آن هستند چیست؟
- این ارزشها چگونه منتقل میشوند؟
- آیا در داخل و همچنین در داخل حفظ میشوند؟ خارجی؟
علل
- برند شما چه دلایلی نشان می دهد برای؟
- آیا ارزشهای برند را منعکس میکنند؟
- برند چگونه برای این دلایل (مانند اقدامات، کمکهای مالی، یا راههای دیگر حمایت) نشان داده میشود؟
سیاست و فرهنگ
لازم به ذکر است که اگرچه وسوسه انگیز است از سیاست دوری کنید،” انتخاب سکوت یک موضع گیری است.
- برند شما چگونه در مورد ارزش های خود صحبت می کند، زیرا آنها به سیاست و فرهنگ مربوط می شوند. ?
رفتار
- آیا رفتار برند شما با ارزشهای برند مطابقت دارد؟
- آیا سیاستهای داخلی شما ارزشهایی را که تعیین کردهاید منعکس میکند و برآورده میکند؟
- آیا فعالانه تلاش میکنید تا بخشی از تغییرات مثبت در مورد دلایلی باشید که به آنها اهمیت میدهید؟
در حین صرف هزینه زمان پاسخگویی واقعی به این پرسشها میتواند چالش برانگیز باشد، تنها با انجام این کار است که هر شرکتی میتواند زندگی و برقراری ارتباط آن ارزشها را در رسانههای اجتماعی آغاز کند – کمک به ارتقا، تقویت و آگاهی دادن به دلایل بیشماری که نیاز به حمایت برند دارند.
Exclusive Inc. Streaming Event ساعت ۱۲:۰۰٫ امروز