عمومی

TikTok 5000 دلار به مشاغل کوچک در Gridiron Grub ارائه می دهد مسابقه Super Bowl LVII

TikTok 5000 دلار به مشاغل کوچک در Gridiron Grub ارائه می دهد
مسابقه Super Bowl LVII

با نزدیک‌تر شدن Super Bowl LVII، برنامه اشتراک‌گذاری ویدیو با فرم کوتاه TikTok اخیراً یک مسابقه Gridiron Grub را اعلام کرد که در آن کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند ۵۰۰۰ دلار برای ارسال «بهترین لذت‌های روز بازی خود به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و خلاقانه» در پلتفرم TikTok برنده شوند.


<. hr class="clear"/>

مسابقه گراب TikTok Gridiron برای Super Bowl LVII

کسب و کارهای کوچک مانند رستوران ها فقط باید محتوایی از جمله غذاهایی را پست کنند که معتقدند در طول بازی بزرگ لذت بخش خواهد بود. در مجموع ۵ جایزه نقدی وجود دارد که هر کدام مجموعاً ۵۰۰۰ دلار است.

svg%3E - TikTok 5000 دلار به مشاغل کوچک در Gridiron Grub ارائه می دهد
مسابقه Super Bowl LVII

برنده نقدی یا تبلیغ کسب و کار خود

این فرصتی عالی برای کسب و کارهای مرتبط با مواد غذایی است تا در حین ایجاد ویدیوهای TikTok با غذاهای خود، کمی پول نقد به دست آورند. خلقت ها هشتگ‌ها همچنین بازدیدهای زیادی خواهند داشت، به این معنی که افراد بیشتری نوع غذایی را که در کسب و کار شما ارائه می‌دهید مشاهده می‌کنند.

اولین هشتگ برای درج در یک پست ورودی، #GridironGrubContest است که کسب‌وکار را وارد مسابقه می‌کند، اگرچه TikTok همچنین از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که هشتگ‌های #smallbusiness و همچنین شهری که کسب‌وکار در آن قرار دارد، مانند #LosAngeles یا #Dallas و غیره را درج کنند.< /p>

TikTok همچنین شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا داستان خود و معنای کسب‌وکارشان را به اشتراک بگذارند تا تبلیغات رایگان بیشتری کسب کنند.

Entry Contest Requirement ments

شرایط ورود را می توان از طریق پیوندی در وب‌سایت TikTok و باید قبل از ارسال مطلب به‌طور کامل خوانده شود. TikTok شرط اولیه را با گفتن این جمله توضیح می‌دهد: «همه ورودی‌ها باید اثر اصلی شرکت‌کننده باشند، ممکن است قبلا منتشر نشده باشند، ممکن است جوایز قبلی را نبرده باشند، و نباید حق نسخه‌برداری، علائم تجاری، حقوق حریم خصوصی، تبلیغات عمومی یا حقوق را نقض کنند. سایر مالکیت های معنوی یا سایر حقوق هر شخص یا نهاد.”

مهلت ورود و انتخاب برنده

کسب و کارهای کوچکی که وارد مسابقه Gridiron Grub می شوند باید محتوای خود را تا ساعت ۱۱:۵۹ شب به وقت شرقی در TikTok به اشتراک بگذارند. در ۱۲ فوریه. TikTok می‌گوید سپس پنج برنده را بر اساس خلاقیت، داستان سرایی و جذابیت غذایی آنها انتخاب می‌کنند و برندگان احتمالی از طریق ایمیل یا تلفن مطلع می‌شوند.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: TikTok

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی