عمومی

8 ضرب کننده نیرو که برای تقویت رشد خود نیاز دارید کسب و کار

۸ ضرب کننده نیرو که برای تقویت رشد خود نیاز دارید
کسب و کار

مفهوم “ضریب‌کننده‌های نیرو” ابتدا در علوم نظامی توسعه داده شد، اما به همان اندازه در تجارت نیز کاربرد دارد. این به عوامل ضربی اشاره دارد که زمانی رخ می دهد که اقدامات یا رویکردهای مکمل با هم برای تأثیر بیشتر استفاده شوند. در نقش من به عنوان مشاور کسب و کار استارت آپ ها، اغلب این موارد را به افزایش هویت اولیه برند و نفوذ به بازار.

البته، چنین اقداماتی به همان اندازه است. قابل اجرا برای مشاغل در هر مرحله. با توجه به نرخ تغییر بازار امروز، و ظهور رقبای جهانی، شما به هر استراتژی که می توانید برای ادامه دادن و پاسخ سریع به تهدیدات جدید نیاز دارید. در اینجا یک طرح کلی از چند ضرب کننده نیروی کلیدی است که دیده ام به طور موثر در نبرد مداوم برای بقا و موفقیت کسب و کار استفاده می شود.

۱٫ در چندین کانال رسانه اجتماعی حضور داشته باشید.

به‌طور شگفت‌انگیزی، متوجه شدم که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک هنوز از هیچ رسانه اجتماعی استفاده نمی‌کنند. بسیار کمتر در طیف وسیعی از سیستم عامل ها ظاهر می شود. شما ممکن است فقط بر روی فیس بوک تمرکز کنید و مشتریانی که از دست داده اید و انتظار دارند شما را در اینستاگرام و یوتیوب ببینند. من حضور در دو یا سه پلت فرم را توصیه می کنم.

۲٫ با کاربران آنلاین و بازخورد مشتریان تعامل داشته باشید.

انتشار محتوای شما مثبت است، اما پاسخگویی به مشتریان آنلاین تاثیر شما را چند برابر می کند. این نشان می‌دهد که شما واقعاً به آن اهمیت می‌دهید، و بخشی از جامعه هستید، نه یک موجود ناشناس دیگر. شما باید سیاستی برای پاسخگویی به هر ورودی، مثبت یا منفی ایجاد کنید. به روز بمانید.

علاوه بر این، چت زنده از وب سایت شما یکی دیگر از مواردی است که به ندرت استفاده می شود. طبق تحقیقات Forrester، ۴۴ درصد از مصرف‌کنندگان آنلاین می‌گویند که پاسخ دادن به سؤالات توسط یک فرد زنده در حین خرید آنلاین معمولاً تصمیم‌گیرنده است.

۳٫ از رویدادهای مشتری برای دیده شدن و هدایا حمایت مالی کنید.

مشتریان بالقوه همیشه از معاملات ویژه، توجه ویژه لذت می برند و تلاش های شما را برحسب قول خود چندین برابر می کنند. از دهان به دوستان. این رویدادها همچنین فرصت هایی برای رسیدگی بهتر به نیازهای مشتری و همچنین سنجش رضایت مشتری و روند بازار شما هستند.

سایر موارد. بدون حمایت رویدادهای پرمخاطب می توانند به عنوان فرصت های پیوند قوی استفاده شوند. اگر یک رویداد ورزشی مهم جامعه شما را درگیر کرده است، یک مهمانی تماشایی برگزار کنید یا به بهترین مشتریان خود بلیط رایگان بدهید. به مشتریان بالقوه نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید.

۴٫ در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های صنعتی شرکت کنید.

این‌ها نه تنها به شما فرصت ملاقات با توزیع‌کنندگان اصلی و مشتریان بزرگ جدید را می‌دهند، بلکه پیشنهاد می‌دهند. پتانسیل حضور آزاد در بازارهای جدید هر گونه افزایش در شناخت نام تجاری، و همچنین ارتباطات شخصی، در تلاش های بازاریابی و فروش فعلی شما چند برابر می شود.

در نهایت، کنفرانس های ملی کلیدی پیشرفت هایی را که نیاز دارید به شما نشان می دهد در زمینه هایی ایجاد کنید که می تواند بدون شکستن کسب و کار شما، ضرایب ایجاد کند. حداقل، این رویدادهای حرفه ای شبکه به شما این امکان را می دهد که از دفتر خارج شوید و با افرادی ملاقات کنید که می توانند کمک کنند.

۵٫ برای پاداش دادن به اینفلوئنسرها و مدافعان آنلاین کمک بگیرید.

برخی از قدرتمندترین محرک های رشد این روزها اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی و طرفداران اختصاصی هستند. برای پیدا کردن این افراد تلاش بیشتری کنید و به آنها احساس ویژه ای برای حمایت از شما بدهید. این افراد برای یک رابطه واقعی ارزش قائل هستند و اگر شما آنها را نشناسید به سمت دیگران می روند.

۶٫ به دنبال راهنمايي از رهبران معتبر صنعت باشيد.

مربيان مناسب مي‌توانند بازخورد به موقع و بي‌طرفانه در مورد تجارت، روندهاي صنعت، و در حال ظهور به شما بدهند. رقبا این به شما این امکان را می دهد که قبل از بحران تصمیمات زودتر و آگاهانه تری برای رشد کسب و کار خود بگیرید. در برخی موارد، بهترین مربی یکی از بهترین مشتریان شماست.

۷٫ با یک تجارت مکمل شراکت ایجاد کنید.

به دنبال ادغام یا اکتساب باشید که منابع چند برابری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد، مانند منابع مرتبط محصولات موفق، تصویر برند مثبت یا شبکه توزیع اثبات شده. فقط موقعیت‌های برد-برد را دنبال کنید، جایی که مجموع یک به علاوه یک بلندمدت بیشتر از دو باشد.

۸٫ به جای بحران‌های روزانه، بر فرصت‌های آینده تمرکز کنید.

اجازه ندهید تمام روز و هفته شما تحت سلطه بحران امروز باشد. به جای استراتژی موفقیت بلند مدت من هنوز بسیاری از رهبران کسب و کار را می بینم که به دلیل مشکلات امروزی “زمان” برای فکر کردن به آینده ندارند. برای افزایش برنامه ریزی بلندمدت، زمان را در تقویم خود محدود کنید.

به طور کلی، شما همچنان به یک ماموریت، هدف و هدف برنده نیاز دارید. و راه حل، حتی با تمام ضرب کننده های نیرو توصیه شده در اینجا. این ضرایب نیز جایگزینی برای یک تیم بسیار متعهد و آموزش دیده، که با ابزارهای مناسب و رهبری ارائه شده است، نیستند.

در شرایط سریع امروزی. دنیای کسب و کار در حال تغییر و بسیار رقابتی، من هر یک از شما را تشویق می کنم که از هر نیرویی که در اختیار دارید استفاده کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی