عمومی

صاحبان مشاغل کوچک برای تورم بیشتر آماده می شوند درد

صاحبان مشاغل کوچک برای تورم بیشتر آماده می شوند
درد

حال و هوا در خیابان اصلی تیره است. در حالی که اقتصاددانان و اقتصاددانان وال استریت در مورد احتمال رکود اقتصادی در آینده نزدیک بحث می کنند، مشاغل کوچک در حال حاضر برای روزهای سخت تری آماده می شوند. بیش از ۹۳ درصد از صاحبان مشاغل کوچک نگران ورود ایالات متحده به رکود در سال آینده .com/citizenship/10000-small-businesses/US/infographics/small-businesses-fear-looming-recession/index.html”>بررسی انجام شده توسط گلدمن ساکس.

برای اکثریت قریب به اتفاق کسب‌وکارهای کوچک، رکود اقتصادی دیگر یک سناریوی فرضی نیست، بلکه اکنون اینجاست. بیش از سه چهارم صاحبان مشاغل — ۷۸ درصد — گزارش دادند که اقتصاد طی سه ماه گذشته بدتر شده است.

تورم تاریخی که ۹٫۱ افزایش یافت درصد در ماه ژوئن، به شدت به صاحبان مشاغل کوچک ضربه زده است. ۸۰ درصد گزارش کردند که فشارهای تورمی طی سه ماه گذشته افزایش یافته است و ۷۵ درصد گفتند که افزایش قیمت‌ها بر سلامت مالی کسب‌وکارشان تأثیر منفی گذاشته است. دو سوم از صاحبان مشاغل کوچک به افزایش قیمت‌های خود متوسل شده‌اند تا با افزایش هزینه‌ها همراهی کنند. اکثریت افزایش قیمت های خود را زیر ۱۰ درصد نگه داشتند.

با این وجود، بالاترین قیمت ها از سال ۱۹۸۱ بزرگترین نگرانی آنها نبود که گریبان کسب و کارهای کوچک را گرفته است. به گفته گلدمن ساکس کمبود نیروی کار همچنان مهمترین مشکل است. هشتاد و چهار درصد از صاحبان مشاغل کوچک گزارش کردند که شرایط نیروی کار طی سه ماه گذشته بهبود نیافته است، در حالی که ۴۱ درصد گفتند که مشکلات شغلی تنها بدتر شده است. برای بیش از نیمی از مشاغل کوچک، فرآیند استخدام معمولی برای پر کردن یک موقعیت آزاد اکنون بیش از دو ماه طول می کشد. صاحبان مشاغل به رقابت شدید شرکت های بزرگتر در شرایط پرداخت و مزایا به عنوان بزرگترین چالش آنها در جذب استعدادهاست.

علیرغم چالش‌هایی که صاحبان مشاغل کوچک با تورم با آن مواجه هستند، موقعیت‌های پر نشده و مشکلات زنجیره تامین در حال انجام، دو سوم نسبت به مسیر مالی کسب‌وکار خود برای بقیه سال اطمینان داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی