عمومی

8 بهترین چت ربات برای سود بردن از کسب و کار کوچک شما

۸ بهترین چت ربات برای سود بردن از کسب و کار کوچک شما

نمونه های چت بات فقط برای شرکت های بزرگ نیست. آنها به طور فزاینده ای توسط شرکت های کوچکتر نیز پذیرفته می شوند. تحقیقات Think Relay با استفاده از یافته‌های NerdyData نشان می‌دهد که کسب‌وکارهایی با کمتر از ۲۵۰ کارمند بیشترین تعداد کاربران چت بات ها.

قابل توجه، شرکت هایی با تنها ۱ تا ۱۰ کارمند حدود ۴۰ درصد از کل مشاغلی را تشکیل می دهند که از ربات های چت استفاده می کنند. این سیستم‌های خودکار به‌عنوان یک «هک تک‌شاخ در حال ظهور هستند. در استراتژی‌های بازاریابی، ارائه مزایای فراوانی به کسب‌وکارهای کوچک در بازاریابی، افزایش کارایی عملیاتی و افزایش تولید سرنخ.

این روند بر اهمیت روزافزون چت‌بات‌ها در ساده‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار و جذب مؤثرتر مشتریان، صرف نظر از اندازه شرکت.

svg%3E - 8 بهترین چت ربات برای سود بردن از کسب و کار کوچک شما

مزایای کلیدی استفاده از چت ربات در مشاغل کوچک

ربات‌های چت می‌توانند تعامل با مشتری، صلاحیت رهبری و اثربخشی کلی عملیاتی را متحول کنند و از این طریق از کسب‌وکارهای کوچک در دستیابی به اهداف استراتژیک‌شان با کارآمدتر حمایت کنند. در عصری که تعاملات دیجیتالی به طور فزاینده ای ترجیح داده می شود، چت بات ها یک پیشرفت تکنولوژیکی قابل توجه برای روابط با مشتری و مدیریت عملیاتی هستند. برخی از مزایای کلیدی چت بات ها عبارتند از:

  • خدمات مشتری پیشرفته
  • نسل کارآمد
  • در دسترس بودن ۲۴ ساعته:
  • مقرون به صرفه
  • تعاملات شخصی
  • بهبود جمع آوری داده
  • مقیاس پذیری
  • عملیات ساده

خدمات مشتری پیشرفته

ربات‌های چت پاسخ‌های فوری به درخواست‌های مشتری ارائه می‌کنند و رضایت کلی مشتری را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشند. آنها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که طیف گسترده‌ای از پرسش‌های رایج را بررسی کنند، پاسخ‌های سریع و دقیق ارائه می‌دهند، که تجربه مشتری را با نام تجاری شما افزایش می‌دهد.

نسل پیشرو کارآمد

با درگیر کردن بازدیدکنندگان و جمع‌آوری اطلاعات، ربات‌های گفتگو به طور مؤثرتری به واجد شرایط بودن سرنخ‌ها کمک می‌کنند. آنها با مشتریان بالقوه تعامل می کنند، علاقه آنها را می سنجند، و داده های ضروری را جمع آوری می کنند، و استراتژی های متمرکزتر و کارآمدتری برای پرورش سرنخ را ممکن می سازند.

در دسترس بودن ۲۴ ساعته

ربات های چت اطمینان حاصل می کنند که کسب و کار شما اصلاً پاسخگو است. بار، حتی خارج از ساعات کاری معمولی. این در دسترس بودن ثابت در دنیای پرشتاب امروزی که مشتریان انتظار پاسخ های سریع را در هر زمانی از روز دارند، بسیار مهم است.

مقرون به صرفه

اتوماسیون وظایف معمول نیاز به کارهای بزرگ را کاهش می دهد. تیم خدمات مشتری، به طور قابل توجهی هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. چت بات ها می توانند چندین مکالمه را به طور همزمان مدیریت کنند و در هزینه های نیروی کار و تخصیص منابع صرفه جویی کنند.

تعامل های شخصی شده

چت ربات ها می توانند ارائه دهند. توصیه‌ها و پاسخ‌های مناسب بر اساس تعاملات و ترجیحات قبلی مشتری، به طور قابل توجهی تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد و وفاداری را تقویت می‌کند.

جمع‌آوری داده‌های بهبودیافته

جمع‌آوری بینش‌های ارزشمند مشتری از طریق تعاملات ربات چت برای تصمیم‌گیری تجاری بهتر -ساخت. این داده‌ها را می‌توان برای اصلاح استراتژی‌های بازاریابی، پیشنهادات محصول و تجربه کلی مشتری استفاده کرد.

مقیاس‌پذیری

به راحتی حجم زیادی از درخواست‌ها را بدون تخصیص منابع اضافی مدیریت کنید. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، ربات های چت می توانند برای مدیریت افزایش تعاملات مشتری بدون به خطر انداختن کیفیت خدمات، مقیاس شوند.

عملیات ساده

وظایف تکراری را به صورت خودکار انجام دهید، به تیم شما اجازه می دهد بر روی نیازهای پیچیده تری مشتری تمرکز کند. استراتژی های کسب و کار این کار راندمان و بهره‌وری کلی را افزایش می‌دهد و تیم شما را قادر می‌سازد تا روی حوزه‌هایی تمرکز کند که ارزش بیشتری به کسب‌وکار اضافه می‌کنند.

روش شناسی ما: چگونه نمونه های چت بات را برای مشاغل کوچک انتخاب کردیم

در انتخاب نمونه‌های چت بات برای کسب‌وکارهای کوچک، ما بر شناسایی راه‌حل‌هایی متمرکز می‌شویم که مقرون به صرفه، کارآمد و مؤثر در افزایش تعاملات مشتری و فرآیندهای عملیاتی هستند. روش شناسی ما برای این انتخاب از مقیاسی از ۱ تا ۱۰ استفاده می کند، که در آن امتیاز هر معیار، ارتباط و تأثیر آن را بر نیازهای یک کسب و کار کوچک منعکس می کند.

نمرات بالاتر، نزدیک به ۱۰، ویژگی هایی را نشان می دهد که به ویژه برای شرکت های کوچک بسیار مهم است. مشاغل، مانند سهولت ادغام، کاربر پسند بودن، و مقرون به صرفه بودن.

سهولت یکپارچه سازی و استقرار (۱۰/۱۰)

ربات های چت که به راحتی با مشاغل موجود ادغام می شوند. سیستم‌ها و وب‌سایت‌ها بیشترین اولویت را دارند.

هزینه (۹/۱۰)

راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه، به‌ویژه آن‌هایی که طرح‌های قیمت‌گذاری مقیاس‌پذیر یا ویژگی‌های رایگان قابل توجهی را ارائه می‌دهند، برای موارد کوچک بسیار ارزشمند هستند. کسب و کارها.

رابط کاربر پسند (۹/۱۰)

چت ربات ها با رابط های بصری هم برای مشتریان و هم برای صاحبان مشاغل، سهولت استفاده و ارتباط موثر را تضمین می کنند.

قابلیت‌های سفارشی‌سازی (۸/۱۰)

قابلیت سفارشی‌سازی پاسخ‌ها، نام تجاری و عملکرد ربات چت برای مطابقت با نیازهای تجاری خاص بسیار مهم است.

هوش مصنوعی و قابلیت‌های یادگیری (۸/۱۰)

چت‌ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی می‌توانند پاسخ‌های دقیق‌تری ارائه دهند و در طول زمان بهبود پیدا کنند و تجربه کاربر را افزایش دهند.

پشتیبانی چند زبانه (۷/۱۰)

قابلیت برقراری ارتباط به زبان‌های مختلف برای کسب‌وکارهایی که به پایگاه‌های مشتریان متنوع خدمات ارائه می‌دهند مفید است.

کارایی خدمات مشتری (۷/۱۰)

ربات‌های چت که خدمات مشتری را ساده‌تر می‌کنند، زمان پاسخ را کاهش می‌دهند، و به طور کارآمد پرسش‌ها را مدیریت می‌کنند، امتیاز بالایی دارند.

یکپارچه‌سازی با سیستم‌های CRM (6/10)

ربات‌های چت که می‌توانند با CRM یکپارچه شوند. سیستم‌ها به مدیریت بهتر داده‌های مشتری و تعاملات شخصی‌شده کمک می‌کنند.

گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل (۶/۱۰)

ویژگی‌هایی که بینش‌هایی در مورد تعاملات مشتری و عملکرد ربات چت ارائه می‌دهند، برای بهینه‌سازی استراتژی‌ها مفید هستند.< /p>

انطباق و امنیت (۶/۱۰)

پیروی از مقررات حفاظت از داده ها و مدیریت امن تعاملات مشتری برای حفظ اعتماد مشتری ضروری است.

پشتیبانی و نگهداری ( ۵/۱۰)

در دسترس بودن پشتیبانی فنی و سهولت به روز رسانی عملکردهای چت بات برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته شده است.

روش ما برای راهنمایی مشاغل کوچک در انتخاب ربات های گفتگو طراحی شده است. نه تنها مقرون به صرفه و کاربر پسند است، بلکه می تواند تعامل مشتری و کارایی عملیاتی را نیز افزایش دهد. با تمرکز بر این معیارهای کلیدی، هدف ما برجسته کردن نمونه‌های ربات چت است که به طور مؤثر نیازها و محدودیت‌های کسب‌وکارهای کوچک را برآورده می‌کنند و پشتیبانی ارزشمندی را در خدمات دیجیتالی مشتریان و تلاش‌های بازاریابی ارائه می‌دهند.

svg%3E - 8 بهترین چت ربات برای سود بردن از کسب و کار کوچک شما

نمونه‌های ربات چت

اگر به فکر پیوستن به انبوه کسب‌وکارهای کوچک باهوش هستید که از برنامه‌های ربات چت نوآورانه استفاده می‌کنند و با انجام این کار بنابراین، یک سرویس مدیریت مشتری پیچیده یا یک پلت فرم بازاریابی تعاملی برای کسب و کار خود ارائه دهید، سپس به هشت نمونه بهترین چت بات که می‌توانیم برای الهام بخشیدن به شما بیابیم نگاهی بیندازید.

Facebook Messenger Chatbots

<.چت ربات‌های مسنجر فیس‌بوک، که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد پیام‌ها را از طریق مسنجر فیس‌بوک پخش کنند، راهی مؤثر برای کسب‌وکارهای کوچک برای واجد شرایط بودن سرنخ‌ها، تبدیل کاربران و پرورش مشتریان هستند.

در واقع، تحقیق نشان می‌دهد که چت‌ربات‌های فیس‌بوک مسنجر تا ۸۰ درصد تعامل بهتری نسبت به کانال‌های دیگر ارائه می‌کنند، مانند مانند پست‌های معمولی فیس‌بوک یا بازاریابی ایمیلی.

Instabot

تقریباً هر کسب‌وکار کوچکی علاقه‌مند به افزایش تولید سرنخ و واجد شرایط بودن سرنخ‌ها با کارآمدتر است. برای دستیابی به تولید سرنخ بیشتر در کسب و کار کوچک خود، ممکن است به Instabot علاقه مند باشید. .

طبق گزارش Instabot، مشتریان آنها با افزودن ربات چت به سایت خود، در مقایسه با استفاده از فرم های تماس سنتی وب، شاهد افزایش ۳۳ درصدی در سرنخ ها بوده اند.

با Instabot، کسب و کارها می توانند به طور خودکار بخش‌هایی را در مشتریان احتمالی خود ایجاد کنید و آنها را به کمپین‌های پستی یا قطره‌ای خاص خود ارسال کنید.

svg%3E - 8 بهترین چت ربات برای سود بردن از کسب و کار کوچک شما
تصویر: Instabot

Hipmunk’s Hello Chatbots

آیا کسب و کار شما مرتباً شامل سفر می شود؟ اگر اینطور باشد، می‌توانید با پلتفرم Hipmunk کل فرآیند رزرو پرواز، هتل، اتومبیل کرایه‌ای و سایر ویژگی‌های سفرهای کاری را ساده‌تر و کارآمدتر کنید. علاوه بر این، به لطف ویژگی “Hello chatbots” Hipmunk، می توانید به راحتی چت ربات مسافرتی را با Slack، Facebook یا Skype ادغام کنید.

پلتفورم چت ربات PullString

اگر فکر می کردید که باید در این ربات حضور داشته باشید. -دانش و مهارت های عمیق فناوری اطلاعات برای راه اندازی موفقیت آمیز یک کمپین چت بات در کسب و کار کوچک خود، اشتباه می کنید. به لطف پلتفرم PullString PullString Inc. هر کسی می تواند مکالمه خود را بسازد برنامه‌های کاربردی با پلتفرم PullString فعال شده است، زیرا نیازی به برنامه‌نویسی نیست.

با پلتفرم PullString، کسب‌وکارهای کوچک راه‌حلی جامع ارائه می‌کنند که برای برقراری ارتباط با مشتریان خود با کارایی بیشتر، صرف نظر از اینکه در کدام صنعت هستند، طراحی شده است. در.

Drift Chatbots

اگر به دنبال یک ربات چت برای فروش و بازاریابی هستید، ربات چت دریفت ممکن است جالب باشد. LeadBot قدرتمند Drift یک ربات مکالمه است که برای کمک به واجد شرایط بودن سرنخ ها در وب سایت کسب و کار بدون استفاده از هیچ گونه فرمی طراحی شده است. با استفاده از ربات Drift، تیم فروش شما می‌تواند به‌طور خودکار جلسات را ۲۴ ساعته و پس از واجد شرایط بودن یک سرنخ رزرو کند.

این ربات‌ها همچنین می‌توانند به سؤالات مرکز راهنمایی شما پاسخ دهند و پاسخ آن سؤالات را در زمان واقعی ارسال کنند.

RightClick.io

ایجاد وب‌سایت‌ها می‌تواند زمان‌بر باشد، به‌ویژه برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک که اغلب مهارت‌های مناسبی ندارند و مطمئناً زمان ایجاد وب‌سایت‌های خود را ندارند.

این زمانی است که چت ربات سازنده وب‌سایت خودکار RightClick.io می‌تواند یک دارایی ارزشمند را ثابت کند. چت ربات AIWA از الگوریتم های یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی برای درک پیام ها و انجام وظایف بر اساس آن استفاده می کند. شما به سادگی با ربات چت می کنید تا یک وب سایت ایجاد کنید بدون اینکه مجبور باشید با پیچیدگی ها و استرس های بسیاری از سازندگان وب سایت مبارزه کنید.

ربات های اینترکام< /h3>

ربات‌های اینترکام، پشتیبانی شده توسط اپراتور، متشکل از ربات مکالمه فناوری طراحی شده برای تغییر عملیات تجاری از طریق خودکار کردن نحوه فروش، بازاریابی و پشتیبانی شما برای تسریع رشد در طول چرخه عمر مشتری.

GeekBot

تیم‌های مدیریت کسب‌وکار از راه دور با تعدادی چالش مواجه می‌شوند. یعنی نحوه همگام سازی و برقراری ارتباط زمانی که اعضا می توانند در سراسر جهان پخش شوند. این زمانی است که چت بات معروف به GeekBot می تواند مفید باشد، زیرا این ربات مفید با سازماندهی جلسات تیم ناهمزمان در Slack به همگام سازی تیم ها کمک می کند.

svg%3E - 8 بهترین چت ربات برای سود بردن از کسب و کار کوچک شما

مقایسه نمونه های چت بات برای مشاغل کوچک

این جدول را کاوش کنید تا انواع مختلف را درک کنید قابلیت ها و کاربردهای نمونه های مختلف چت بات. این مقایسه به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا تشخیص دهند کدام ربات چت با نیازهای خاص کسب‌وکارشان هماهنگ‌تر است، خواه برای تقویت تعامل با مشتری، افزایش تولید سرنخ یا ساده‌سازی کارایی عملیاتی باشد.

< /tr>

< /tr>

ربات چت ویژگی های کلیدی مورد استفاده اولیه صنعت هدف
ربات های مسنجر فیس بوک پیام های پخش، صلاحیت سرنخ، تبدیل کاربر بازاریابی، خدمات مشتری متفاوت
Instabot تولید سرنخ، تقسیم‌بندی، ارسال پستی ادغام کمپین های /drip نسل پیشرو بازاریابی، فروش
Hipmunk’s Hello Chatbots ادغام رزرو سفر با Slack، Facebook، Skype مدیریت سفر سفر، مهمان نوازی
پلتفرم PullString بدون نیاز به برنامه نویسی، برنامه های دارای مکالمه فعال تعامل با مشتری مختلف
دریفت چت ربات LeadBot برای احراز صلاحیت سرنخ، برنامه ریزی جلسات ۲۴/۷، ادغام مرکز راهنمایی فروش و بازاریابی مختلف
راست کلیک کنید .io سازنده وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی توسعه وب سایت تکنولوژی، مختلف
ربات های اینترکام فناوری ربات مکالمه، اتوماسیون در چرخه عمر مشتری بازاریابی، فروش، پشتیبانی متفاوت
GeekBot تیم‌های راه دور را همگام‌سازی می‌کند، جلسات ناهمزمان را در Slack سازمان‌دهی می‌کند مدیریت تیم کار از راه دور، مختلف

svg%3E - 8 بهترین چت ربات برای سود بردن از کسب و کار کوچک شما


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی