5 روشی که برندهای خرده فروشی نوآورانه آینده خود را اثبات می کنندشرکت ها

۵ روشی که برندهای خرده فروشی نوآورانه آینده خود را اثبات می کنند
شرکت ها
در طول سال ۲۰۲۰، برچسبهای اصلی پوشاک صدها هزار دلار کالا در انبارهای بسته و خردهفروشیها بیکار بودند. پذیرش موجودی – یا پرداخت فاکتورها. مستقیم-به- شرکتهای مصرفکننده شاهد توقف فروش بودند، سپس با انتقامجویی، درست زمانی که زنجیرههای تامین آنها در هم پیچیده شد، فروش را متوقف کردند. با این حال، دو سال پس از همهگیری، برخی از شرکتهای خردهفروشی نه تنها زنده ماندند، بلکه به سرعت رشد کردند. بنیانگذاران تعداد کمی نه تنها استراتژی های کسب و کار، بلکه طرز فکر خود را نیز تغییر داده اند.
در سهشنبه، یاسمین گاگن، ویراستار دستیار از مجموعهای از بنیانگذاران و سرمایهگذاران پرسید که چگونه در شرایط اقتصادی، کمبود نیروی کار و مشکلات زنجیره تامین در دو سال گذشته به نوآوری ادامه دادهاند. هنگامی که آنها به آینده نگاه می کنند، در اینجا این است که آنها فکر می کنند خرده فروشان چگونه می توانند پیشرفت کنند.
برای یک زنجیره تامین با استرس فزاینده برنامه ریزی کنید.
انجیر، شرکت اسکرابهای پزشکی مستقیم به مصرفکننده که رتبهبندی تاس را انجام دادشماره. ۲۱ در ۲۰۱۸ Inc. لیست ۵۰۰۰ شرکت با رشد سریع، و به عنوان بهترین محل کار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، با سهم قابل توجهی از بازار، جامعه مشتریان وفادار، و تخته کوچکی از سبک اصلی که تغییر نمی کند، وارد این بیماری همه گیر شدند. Trina Spear، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی Figs، که در سانتا مونیکا، کالیفرنیا مستقر است، گفت: “ما یک شرکت مبتنی بر تکمیل هستیم.” “موجودی جایی است که شرکتهای پوشاک از بین میروند. ما هیچگونه منسوخ شدن موجودی نداریم، زیرا بخش عمدهای از تجارت ما هسته اصلی است.” این به شرکت در طول همه گیری کمک کرد، اگرچه مجبور شد به طور مداوم روش های حمل و نقل خود را تغییر دهد، از حمل و نقل هوایی و مسیرهای کامیون جایگزین برای دریافت اسکراب به متخصصان پزشکی در خط مقدم در طول همه گیری همه گیر استفاده کند.
Spear میگوید با نگاه به آینده، شرکتها باید برای زمانهای اجرایی طولانیتر برنامهریزی کنند – و پیشبینی بلندمدت خود را بهبود بخشند. “مشتریان شما چه میخواهند، و چه زمانی آن را میخواهند؟ و در چه مقداری آن را میخواهند؟ شما باید این را در شش ماه، ۱۲ ماه، ۱۸ ماه و ۲۴ ماه آینده پیشبینی کنید، زیرا زمان تحویل حتی طولانیتر میشود. به دلیل بحران زنجیره تامین.”
آهسته شوید.
پیش بینی هرگز مهمتر از این نبوده است. یا چالش برانگیزتر Eurie Kim، شریک مدیریت Forerunner Ventures میگوید: «زمان بسیار سختی برای بنیانگذاران و کارآفرینان بوده است، زیرا شما در تلاش برای رشد کسبوکار خود هستید و در عین حال مدام در حال برنامهریزی برای بدترین سناریو هستید. او میگوید برای بنیانگذاران، طرز فکر به این سمت تغییر کرده است: “من باید مطمئن شوم که فردایی وجود دارد.” خوشبختانه برای شرکت هایی که به سرعت در حال رشد هستند، او انعطاف پذیری بیشتری را از سوی سرمایه گذاران و اعضای هیئت مدیره می بیند. “از دیدگاه هیئت مدیره، ما بسیار واقع بینانه تر هستیم. این فقط “رشد، رشد، رشد” نیست.”
ساخت پایدار .
با توجه به مشکلات زنجیره تامین و کمبود مواد در سرفصل ها، پایداری در تولید و حمل و نقل باید در درجه اول اهمیت قرار گیرد. اما اینطور نیست. تریسی ریس، بنیانگذار و مدیر خلاق برند مد پایدار Hope for Flowers مستقر در دیترویت، می گوید: «بسیاری از کسب و کارها می خواهند به حالت عادی بازگردند و طبق معمول تجارت کنند، اما هیچ بازگشتی وجود ندارد. . “هنوز ضایعات و مدهای ناپایدار زیادی وجود دارد. ما باید در این مورد بسیار جدی باشیم.” Hope for Flowers از منابع اخلاقی پارچههای ارگانیک و طبیعی استفاده میکند و تلاش میکند تا لباسهای خود را نزدیکتر به مصرفکننده تولید کند تا ردپای کربن کالاهای حملونقل در سطح جهان را به حداقل برساند. او میگوید برای رقابت در آیندهای که در آن مصرفکنندگان از قدرت خرید خود آگاهتر شوند، “شما باید از این ذهنیت خارج شوید که “در حال حاضر چگونه با هر چیزی که سهم بازار دارد رقابت میکنید.”
اصالت را در برندسازی در اولویت قرار دهید.
اسپیر گفت که انجیر یک محصول کالایی را از کالایی خارج کرده است. داشتن یک جامعه وفادار حول برند. اما، او گفت: “من فکر می کنم در ۱۰ سال آینده ساختن یک برند معتبر حتی سخت تر خواهد بود.” بازار شلوغ است – و همچنین فیدهای رسانه های اجتماعی. پادزهر او؟ پرده بپوشید و ثابت قدم باشید. او می گوید: “شما باید هر روز خودتان باشید. نه به چپ نگاه کنید، نه به راست نگاه کنید.” “روی اجرای خود تمرکز کنید و نوآوری کنید.”
به شدت به طرفداران خود گوش دهید–و بر اساس نظرات آنها عمل کنید.
Five Two، که خط تولید داخلی Food52 است، ایده “جامعه برند” را می گیرد و آن را تا حدی ارتقا می دهد. هسر میگوید: محصولات Five Two Designs با «گرفتن جامعه ما و مشارکت آن در همه چیز از محصول تا راهاندازی». یکی از پرفروش ترین های آن: تخته برش با نگهدارنده آیفون که برای خواندن دستور العمل ها تعبیه شده است. وقتی عرضه شد، مشتریان گزینهای ارزانتر و پایدارتر میخواستند – بنابراین Five Two آن را با رنگ بامبو طراحی کرد. هسر می گوید پس از ترکیب ورودی جامعه، محصول برتر است. او میگوید: «ما نمیتوانیم به سؤالات هر جامعه پاسخ دهیم، اما این چیزی است که ما به روشی واقعاً معنادار در فرآیند خود قرار دادهایم.