10 بهترین ایده پنجشنبه برگشتی
۱۰ بهترین ایده پنجشنبه برگشتی
آیا کسبوکار کوچک شما از پدیده پنجشنبه بازگشتی (معروف به #TBT) سرمایهگذاری میکند؟ اگر نه، وقت آن است که به مسابقه ارسال محتوای نوستالژیک بپیوندید تا با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
Trowback Thursday چیست؟
Throwback Thursday، که اغلب به اختصار #TBT نامیده می شود، یک روند محبوب رسانه های اجتماعی است که در آن افراد و سازمان ها محتوای نوستالژیک از گذشته آنها این روند معمولاً در پنجشنبه ها مشاهده می شود، این روند به اشتراک گذاری عکس ها، داستان ها و خاطرات قدیمی را تشویق می کند.
ایده های بازگشت پنجشنبه
اگر مطمئن نیستید که چگونه یک استراتژی Throwback Thursday را اجرا کنید، راهنما با موارد زیر در اینجا است. ۱۰ ایده برتر پنجشنبه برگشتی که کسبوکارهای کوچک با موفقیت برای جشن #TBT در سال ۲۰۱۸ استفاده میکنند.
رویدادی را که مدتها قبل میزبانی کردهاید به اشتراک بگذارید< /h3>
بسیار خوب، بنابراین اگر شما یک استارت آپ هستید، این ایده ممکن است قابل اجرا نباشد، اما اگر کسب و کار کوچک شما به دنبال آن بوده است. زمان، از روند #TBT برای هشدار دادن به دنبال کنندگان از رویدادهای گذشته خود استفاده کنید. اگر تصویری از رویداد گذشته دارید که به آن افتخار می کنید، تصویر را – البته در روز پنجشنبه – با هشتگ #TBT و توضیح مختصری از رویداد ارسال کنید.
پست کردن در مورد رویدادهای گذشته می تواند روشی موثر برای سنجش علاقه به رویداد آینده شما با گره زدن رویدادهای گذشته و آینده باشد.
کارتهای ویزیت قدیمی را توییت کنید
یکی دیگر از راههای محبوب برای جشن گرفتن پنجشنبه بازگشت، ارسال تصویری از کارتهای ویزیت قدیمیتان است. برای حداکثر تأثیر، کارت ویزیت قدیمی را در کنار کارت ویزیت فعلی خود قرار دهید. این امر بازاریابی ظریف اما مؤثری را برای کسب و کار شما در مقابل هر کسی که هشتگ #TBT را جستجو می کند ارائه می دهد.
جسیکا بورگ، خبرنگار KHOU، شعبه CBS در هیوستون، این کار را فقط در توییتر انجام میدهد.
عکسهای کودک خود یا کارمندان را پست کنید
هیچ کس نمی تواند در برابر دیدن عکس های نوزاد همکاران یا حتی بهتر از آن، رئیسش مقاومت کند! با ارسال عکسهای Throwback پنجشنبه از خود یا همکارانتان در نوزادی یا کودکی، در فیدهای رسانههای اجتماعی خود علاقه ایجاد کنید. با درخواست از مردم که حدس بزنند جوان کیست، علاقه بیشتری به پست ها جلب کنید.
یک نقطه عطف کلیدی در کسب و کار خود را برجسته کنید
یک داستان یا عکس از زمانی را به اشتراک بگذارید که کسب و کار شما نقطه عطف مهمی را تجربه کرده است. این می تواند یک قرارداد مهم باشد که به دست آورده اید، یک استخدام مهم یا حتی چالش مهمی که بر آن غلبه کرده اید. این نوع پست نه تنها نگاهی اجمالی به تاریخچه شرکت شما میدهد، بلکه انعطافپذیری و رشد شما را نیز به نمایش میگذارد.
نمایش محصولات یا خدمات بازنشسته
اگر کسبوکار شما برای مدتی فعال بوده است، به احتمال زیاد شما محصولات یا خدماتی داشته اید که دیگر در دسترس نیستند. از Throwback Thursday برای پست کردن درباره این پیشنهادات بازنشسته استفاده کنید. این می تواند نوستالژی را در بین مشتریان قدیمی ایجاد کند و همچنین نشان می دهد که چگونه کسب و کار شما در طول زمان تکامل یافته است.
اطلاعات تاریخی صنعت را به اشتراک بگذارید
درباره ظاهر صنعت شما در زمان شروع کسب و کارتان در مقایسه با ظاهر فعلی آن پست کنید. این می تواند یک روش آموزشی و جذاب برای برجسته کردن پیشرفت صنعت و نقش کسب و کار شما در آن تکامل باشد.
تجلیل از کارمندان طولانی مدتکارمندانی را که سالها در شرکت بودهاند در کانون توجه قرار دهید. تصاویر آنها را از زمانی که برای اولین بار به عضویت خود در آمدند و اکنون همراه با یک داستان کوتاه در مورد سفر آنها در شرکت شما به اشتراک بگذارید. این نه تنها تیم شما را تجلیل می کند، بلکه بر تعهد شرکت شما به کارمندانش نیز تأکید می کند.
در اینجا یک مثال بازگشتی پنجشنبه در اخبار آمده است:
بازگشت به اولین وب سایت شما
تقریباً هر کسب و کاری با یک وب سایت اولیه شروع می شود که در طول زمان تکامل می یابد. اسکرین شات های اولین وب سایت خود را در مقایسه با وب سایت فعلی خود به اشتراک بگذارید. این میتواند راهی سرگرمکننده و جذاب برای نشان دادن میزان رشد و مدرنیزه شدن حضور آنلاین شما باشد.
عکسهای پروژههای گذشته را که نشاندهنده نقاط عطف هستند به اشتراک بگذارید
نشان دهید که کسب و کار شما چقدر پیشرفت کرده است. و در طول سال ها با ارسال یک تصویر پنجشنبه برگشتی از اولین دفتر یا دفتر خانه خود گسترش یافته است. نیازی نیست که مربوط به دوران گذشته باشد، زیرا یک پست #TBT از چندین سال پیش می تواند به همان اندازه موثر باشد.
شرکت ساختمان سازی هوشمند در رسانه های اجتماعی Sundt Construction این کار را با توئیت تصویری از یک انبار بلااستفاده را که پنج سال به دفاتر اداری جدید برای Habitat for Humanities تبدیل کردند. قبل.
- فضاهای کاری اولیه را برجسته کنید: عکسهایی از جایی که کسب و کارتان شروع شده است را به اشتراک بگذارید، مانند یک دفتر کوچک یا یک خانه.
- پروژههای کلیدی را در طول سالها به نمایش بگذارید: تصاویری از پروژههای مهمی که نقاط عطف رشد یا موفقیت را نشان میدهند ارسال کنید.
- قبل و بعد از تحولات: عکسهایی را به اشتراک بگذارید که تغییر فضاهای کاری یا تغییر مکانهای کاری را نشان میدهند. پروژهها از آغاز تا تکمیل آنها.
- تجلیل از سالگرد مشارکت: شامل تصاویری از زمانی که برای اولین بار با دیگران همکاری کردید کسب و کارها یا مشتریان.
- تغییرات عمده کسب و کار را بپذیرید: درباره تغییرات مهم پست کنید، مانند انتقال به یک دفتر بزرگتر یا گسترش تیم خود.
- به اشتراک بگذارید. لحظههای تجاری تاریخی: لحظاتی را در تاریخچه کسبوکارتان برجسته کنید که تأثیر قابلتوجهی داشتند، مانند راهاندازی یک محصول یا خدمات موفق.
بازنشر آگهیهای قدیمی در #TBT
<. ارسال آگهیهای قدیمی یک راه فوقالعاده آسان و مؤثر برای کسبوکارهای کوچک برای جشن گرفتن پنجشنبه بازگشت و تبلیغ نام تجاری خود به دنبالکنندگان و مشتریان بالقوه است. ارسال آگهیهای قدیمی که نشان میدهند چگونه محصولات تغییر یا پیشرفت کردهاند، یا چقدر قیمتها تغییر کردهاند، میتواند راهی عالی برای ایجاد نوستالژی در بین دنبالکنندگان باشد.
مشتریان را در کمپین #ThrowbackThursday خود دخالت دهید
به عنوان یادداشت های Hootsuite، مشتریان چیزی هستند که در مورد آن هستند، “پس آنها را با بازگشت به مشتریان گذشته جشن بگیرید.”
تصاویری از مشارکت قبلی مشتریان خود با نام تجاری خود، مانند استفاده از خدمات یا محصولات خود در دهه های گذشته، پست کنید. و به میزان پیشرفت محصولات یا خدمات شما از آن زمان تا کنون اشاره کنید.
یک واقعیت جالب و مرتبط در مورد کسب و کار خود را به یاد بیاورید
مهم نیست کسب و کار شما چقدر طولانی است، سابقه دارد. با پست کردن یک واقعیت سرگرم کننده در مورد کسب و کار خود، از جمله اینکه با چند کارمند شروع به کار کرده اید، یا اتفاق مهمی در سال تاسیس کسب و کارتان چه اتفاقی افتاده است، از شور و شوق پنجشنبه بازگشت سرمایه استفاده کنید.
قهوه استارباکس به خوبی از آن استفاده می کند. پنجشنبه بازگشت با پست در مورد روزهای خوب قدیمی – برای مثال زمانی که اولین بار ۴۳ سال پیش اولین کافی شاپ خود را در سیاتل افتتاح کرد.
درباره اولین لوگوی خود ارسال کنید
لوگوی کسب و کار شما در طول سال ها تا کجا پیش رفته است؟ با ارسال تصاویر اولین لوگوی خود در کنار هشتگ #TBT، فتنه و علاقه به برند خود ایجاد کنید. از پست استفاده کنید تا نشان دهید که برند شما چقدر شیکتر و پیچیدهتر شده است.
محتوای مربوط به اولین جایزه خود را منتشر کنید
کدام سال کسبوکار شما اولین جایزه خود را برد؟ با برخی از این پستها، پنجشنبه بازگشت را جشن بگیرید.
Veritas Tech APJ دقیقاً این کار را انجام میدهد و عکسی از دستاورد جایزه بهترین جغرافیای سال.
یک مسابقه #TBT برگزار کنید
با اجرای یک مسابقه #TBT در روز پنجشنبه بیشترین میزان قرار گرفتن در رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید. با پست کردن محتوای #TBT خود و دادن یک جایزه یا جایزه به دنبال کنندگانی که بهترین محتوای پنجشنبه #Throwback را ارسال می کنند، فالوورها را تشویق کنید تا در تبلیغات Throwback پنجشنبه خود شرکت کنند.
خلاصه ایده های پنجشنبه Throwback
< table id="tablepress-3050" class="tablepress tablepress-id-3050 tablepress-responsive">
ایده
توضیح
یک رویداد را به اشتراک بگذارید
تصاویر رویداد گذشته را برای نمایش نامزدی و تاریخچه پست کنید.< /td>
توئیت کارت ویزیت قدیمی
کارتهای ویزیت قدیمی و جدید را برای برجسته کردن تکامل برند مقایسه کنید.
عکسهای کودک را ارسال کنید< /td>
عکس های کودک کارمند را برای تعامل سرگرم کننده به اشتراک بگذارید.
یک نقطه عطف کلیدی را برجسته کنید
نقطه عطف یا تغییرات عمده در کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید.
نمایش محصولات بازنشسته
درباره محصولات یا خدمات متوقف شده پست کنید.
< tr class="row-7 odd" readability="4">
بینش های صنعت تاریخی را به اشتراک بگذارید
حالت های صنعت گذشته و حال را در تضاد قرار دهید.
کارمندان طولانی مدت را جشن بگیرید
سفرهای طولانی مدت کارمندان را مورد توجه قرار دهید.
بازگشت به اولین وب سایت شما
اولین وب سایت فعلی را برای رشد دیجیتال نشان دهید.
عکسهای پروژههای گذشته را به اشتراک بگذارید
تصاویری از فضاهای کاری اولیه و پروژههای بزرگ ارسال کنید.
بازنشر تبلیغات قدیمی در #TBT
آگهی های قدیمی را برای ایجاد نوستالژی و آگاهی از برند به اشتراک بگذارید.
تداخل با مشتریان
تعاملات و روابط قبلی با مشتری را مشخص کنید.
یک واقعیت جالب را به یاد بیاورید
< td class="column-2">حقایق تاریخی جالب درباره کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید.
درباره اولین نشانواره پست کنید
برای نشان دادن توسعه نام تجاری، اولین و لوگوی فعلی را مقایسه کنید.
محتوای اولین جایزه را منتشر کنید
اولین جایزه ای را که کسب و کارتان دریافت کرده است برجسته کنید.
مسابقه #TBT برگزار کنید
با یک مسابقه موضوعی مشارکت دنبال کنندگان را تشویق کنید.
عکس از طریق Shutterstock
در اینجا یک مثال بازگشتی پنجشنبه در اخبار آمده است:
بازگشت به اولین وب سایت شما
تقریباً هر کسب و کاری با یک وب سایت اولیه شروع می شود که در طول زمان تکامل می یابد. اسکرین شات های اولین وب سایت خود را در مقایسه با وب سایت فعلی خود به اشتراک بگذارید. این میتواند راهی سرگرمکننده و جذاب برای نشان دادن میزان رشد و مدرنیزه شدن حضور آنلاین شما باشد.
عکسهای پروژههای گذشته را که نشاندهنده نقاط عطف هستند به اشتراک بگذارید
نشان دهید که کسب و کار شما چقدر پیشرفت کرده است. و در طول سال ها با ارسال یک تصویر پنجشنبه برگشتی از اولین دفتر یا دفتر خانه خود گسترش یافته است. نیازی نیست که مربوط به دوران گذشته باشد، زیرا یک پست #TBT از چندین سال پیش می تواند به همان اندازه موثر باشد.
شرکت ساختمان سازی هوشمند در رسانه های اجتماعی Sundt Construction این کار را با توئیت تصویری از یک انبار بلااستفاده را که پنج سال به دفاتر اداری جدید برای Habitat for Humanities تبدیل کردند. قبل.
- فضاهای کاری اولیه را برجسته کنید: عکسهایی از جایی که کسب و کارتان شروع شده است را به اشتراک بگذارید، مانند یک دفتر کوچک یا یک خانه.
- پروژههای کلیدی را در طول سالها به نمایش بگذارید: تصاویری از پروژههای مهمی که نقاط عطف رشد یا موفقیت را نشان میدهند ارسال کنید.
- قبل و بعد از تحولات: عکسهایی را به اشتراک بگذارید که تغییر فضاهای کاری یا تغییر مکانهای کاری را نشان میدهند. پروژهها از آغاز تا تکمیل آنها.
- تجلیل از سالگرد مشارکت: شامل تصاویری از زمانی که برای اولین بار با دیگران همکاری کردید کسب و کارها یا مشتریان.
- تغییرات عمده کسب و کار را بپذیرید: درباره تغییرات مهم پست کنید، مانند انتقال به یک دفتر بزرگتر یا گسترش تیم خود.
- به اشتراک بگذارید. لحظههای تجاری تاریخی: لحظاتی را در تاریخچه کسبوکارتان برجسته کنید که تأثیر قابلتوجهی داشتند، مانند راهاندازی یک محصول یا خدمات موفق.
بازنشر آگهیهای قدیمی در #TBT
<. ارسال آگهیهای قدیمی یک راه فوقالعاده آسان و مؤثر برای کسبوکارهای کوچک برای جشن گرفتن پنجشنبه بازگشت و تبلیغ نام تجاری خود به دنبالکنندگان و مشتریان بالقوه است. ارسال آگهیهای قدیمی که نشان میدهند چگونه محصولات تغییر یا پیشرفت کردهاند، یا چقدر قیمتها تغییر کردهاند، میتواند راهی عالی برای ایجاد نوستالژی در بین دنبالکنندگان باشد.
مشتریان را در کمپین #ThrowbackThursday خود دخالت دهید
به عنوان یادداشت های Hootsuite، مشتریان چیزی هستند که در مورد آن هستند، “پس آنها را با بازگشت به مشتریان گذشته جشن بگیرید.”
تصاویری از مشارکت قبلی مشتریان خود با نام تجاری خود، مانند استفاده از خدمات یا محصولات خود در دهه های گذشته، پست کنید. و به میزان پیشرفت محصولات یا خدمات شما از آن زمان تا کنون اشاره کنید.
یک واقعیت جالب و مرتبط در مورد کسب و کار خود را به یاد بیاورید
مهم نیست کسب و کار شما چقدر طولانی است، سابقه دارد. با پست کردن یک واقعیت سرگرم کننده در مورد کسب و کار خود، از جمله اینکه با چند کارمند شروع به کار کرده اید، یا اتفاق مهمی در سال تاسیس کسب و کارتان چه اتفاقی افتاده است، از شور و شوق پنجشنبه بازگشت سرمایه استفاده کنید.
قهوه استارباکس به خوبی از آن استفاده می کند. پنجشنبه بازگشت با پست در مورد روزهای خوب قدیمی – برای مثال زمانی که اولین بار ۴۳ سال پیش اولین کافی شاپ خود را در سیاتل افتتاح کرد.
درباره اولین لوگوی خود ارسال کنید
لوگوی کسب و کار شما در طول سال ها تا کجا پیش رفته است؟ با ارسال تصاویر اولین لوگوی خود در کنار هشتگ #TBT، فتنه و علاقه به برند خود ایجاد کنید. از پست استفاده کنید تا نشان دهید که برند شما چقدر شیکتر و پیچیدهتر شده است.
محتوای مربوط به اولین جایزه خود را منتشر کنید
کدام سال کسبوکار شما اولین جایزه خود را برد؟ با برخی از این پستها، پنجشنبه بازگشت را جشن بگیرید.
Veritas Tech APJ دقیقاً این کار را انجام میدهد و عکسی از دستاورد جایزه بهترین جغرافیای سال.
یک مسابقه #TBT برگزار کنید
با اجرای یک مسابقه #TBT در روز پنجشنبه بیشترین میزان قرار گرفتن در رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید. با پست کردن محتوای #TBT خود و دادن یک جایزه یا جایزه به دنبال کنندگانی که بهترین محتوای پنجشنبه #Throwback را ارسال می کنند، فالوورها را تشویق کنید تا در تبلیغات Throwback پنجشنبه خود شرکت کنند.
خلاصه ایده های پنجشنبه Throwback
< table id="tablepress-3050" class="tablepress tablepress-id-3050 tablepress-responsive">
< tr class="row-7 odd" readability="4">
< td class="column-2">حقایق تاریخی جالب درباره کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید.
عکس از طریق Shutterstock