عمومی

یک استاد بازاریابی گفت که در صورت وجود امتحان نهایی را لغو می کند دانشجو در TikTok ویروسی شد

یک استاد بازاریابی گفت که در صورت وجود امتحان نهایی را لغو می کند
دانشجو در TikTok ویروسی شد

متیو پرینس، مدیر ارتباطات بازاریابی و روابط عمومی در تاکو بل، و استاد کمکی در دانشگاه چپمن در کالیفرنیا، چالش در اولین روز کلاس اینفلوئنسر مارکتینگ او. “اولین کسی که به وضعیت ویروسی در TikTok برنده می شود (من در مقابل کل کلاس). اگر برنده شوید، فینال لغو می شود.” چپمن “ویروسی” را به عنوان ۱ میلیون بازدید تعریف کرد.

فقط سه روز طول کشید تا یک دانش آموز برنده چالش شود – با یک ویدیوی شش ثانیه ای درباره خود چالش. و اگرچه برخی مخالفان وجود داشتند که اصرار داشتند که پست کردن یک ویروسی ویدئو در TikTok نباید جایگزین انجام تکالیف واقعی مدرسه شود، در واقع پرینس درس ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد رسانه های اجتماعی در دنیای واقعی داده بود. در اینجا برخی از چیزهایی است که دانش آموزان – و هر کارآفرین یا رهبر تجاری که از رسانه های اجتماعی برای ارتقاء استفاده می کند – می توانند از این تمرین بیاموزند.

۱٫ سریع فکر کنید و سریع پست کنید.

پیش از اینکه پرینس حتی شرح چالش را تمام کند، دانش آموزی با واکنش سریع به نام سیلوی باستاردو گوشی هوشمندش را بیرون آورد و شروع به ضبط کرد. ابتدا، او روی صفحه نمایش جلوی اتاقی که چالش نوشته شده بود، زوم کرد. سپس به سمت همکلاسی‌ای که دهانش از تعجب کاملاً باز بود نگاه کرد.

این سکانس سه ثانیه طول کشید و باستاردو آن را دو بار تکرار کرد. ویدیوی ویروسی TikTok او را ایجاد کنید. برای صدا، او از نمونه‌ای از آهنگ جان فیلیپس «Bad Hair Day» استفاده کرد که خودش در TikTok در حال پخش شدن است (به همراه یک سکانس رقص همراه). باستاردو بعداً به  نیویورک تایمز، که این رویداد را گزارش کرد، گفت به اندازه کافی باهوش است که بداند افزودن آهنگی که در TikTok محبوب است به ویدیویش، شانس ویروسی شدن آن را افزایش می‌دهد.

او یک توضیح ساده نوشت: “استاد من گفت اگر کلاس ما تیک تاک به ۱ میلیون لایک می‌خورد، فینال را لغو می‌کرد! ! لطفا دوست داشته باشید!!!” او هشتگ هایی مانند #influencermarketing و #finalexam اضافه کرد. و سپس ویدیو را پست کرد.

به طور دقیق، پرینس ۱ میلیون بازدید را مشخص کرده بود، نه لایک. . اما باستاردو به اندازه‌ای باهوش بود که می‌دانست لایک‌ها منجر به بازدیدهای زیادی می‌شود و اگر او بخواهد، ممکن است مردم مایل باشند به او کمک کنند. و آنها بودند. تا روز بعد، لایک‌ها و کامنت‌ها در حال هجوم بود و او قبلاً از ۱ میلیون بازدید عبور کرده بود. این ویدیو در این زمان ۴٫۹ میلیون بار دیده شده است.

۲٫ برای اینکه در TikTok مورد توجه قرار بگیرید، لازم نیست یک سلبریتی یا حتی یک تأثیرگذار باشید.

این تمام نکته بود. به گفته پرنس چالش او به Times گفت که سعی می‌کند از برخی از آنچه در دوره آموزشی خود تدریس می‌کند، حمایت کند، از جمله اینکه «ویروسی و نفوذ در رسانه‌های اجتماعی چقدر دموکراتیک شده است، به‌ویژه در TikTok، و اینکه شما واقعاً این کار را نمی‌کنید. برای رانندگی باید یک سلبریتی بود.”

در واقع، قبل از ویدیوی خود درباره این دوره، باستاردو نه یک سلبریتی بود و نه تأثیرگذار. ویدیوی مربوط به چالش اولین TikTok او بود که نزدیک به یک میلیون بازدید داشت. موفق ترین ویدیوی قبلی او ۶۶۰۰۰ بازدید داشت و اکثر آنها به ۱۰۰۰۰ نرسیدند.

۳٫ اما باید تلاش کنید.

یک چیزی که ممکن است مانع از رسیدن افراد به موفقیت TikTok شود این است که تصور می‌کنند نمی‌توانند به موفقیت برسند. وجود دارد و بنابراین آنها تلاش نمی کنند.

این مایه شرمساری است زیرا – در حالی که مطمئناً هیچ تضمینی وجود ندارد که هر کسی که تلاش می کند ویروسی شدن در TikTok موفق خواهد شد – امتحان کردن آن نسبتاً آسان است. اکثر ویدیوهای TikTok بسیار کوتاه هستند و کار ویرایش یا تولید بسیار کمی دارند. بسیاری از ویدیوهایی که در چند سال گذشته در فضای مجازی منتشر شده‌اند، به سادگی افرادی را نشان می‌دهند که در اتومبیل خود نشسته‌اند و با دوربین گوشی‌های هوشمند خود صحبت می‌کنند. در واقع، ویدیوهای بسیار کوتاه با فوریت خام چیزی که در گوشی هوشمند گرفته شده و به همان شکلی که هست آپلود شده است، اغلب موفق هستند. به نظر می‌رسد این سبک ویدیویی است که مخاطبان TikTok ترجیح می‌دهند برای مثال، ویدیوهای طولانی‌تر و صیقلی‌تری را که ممکن است در YouTube ببینید.

با این حال، حتی افرادی که انگیزه قدرتمندی برای ویروسی شدن در TikTok دارند، آن را امتحان نمی کنند. این شامل همه همکلاسی های باستاردو می شود. پس از اینکه او در چالش برنده شد و پرینس فینال را لغو کرد، از بقیه دانش‌آموزان پرسید که آیا هیچ یک از آنها تلاش کرده‌اند یک ویدیوی ویروسی TikTok بسازند. هیچ کس دست خود را بالا نبرد.

اگر تا به حال فکر کرده اید که ساختن ویدیوهای TikTok چگونه برای شما یا کسب و کارتان کار می کند، این کار را نکنید. همین اشتباه را نکن تا زمانی که ویدیوهای TikTok خود را پست نکنید، هرگز نمی‌دانید که آیا ویدیوهای TikTok شما ویروسی می‌شوند یا خیر. منطقی است که حداقل آن را امتحان کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی