عمومی

یوتیوبرها در سال 2023 چقدر درآمد دارند؟

یوتیوبرها در سال ۲۰۲۳ چقدر درآمد دارند؟

این راز نیست که یوتیوب‌برها می‌توانند پول زیادی به دست آورند. اما درآمد کاربران یوتیوب در سال ۲۰۲۳ چقدر است؟ در این مقاله، منابع درآمدی مختلفی را که برای YouTuberها در دسترس است بررسی می‌کنیم و نگاهی خواهیم داشت به میزان درآمدی که سازندگان برتر کسب کرده‌اند.

همچنین نکات مفیدی برای تبدیل شدن به یک YouTuber موفق ارائه خواهیم کرد. . برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!



چگونه یوتیوبرها درآمد زیادی کسب می کنند؟

طبق داده های سال ۲۰۲۲، میانگین درآمد یک یوتیوبر در ایالات متحده تقریباً ۴۶۰۰ دلار در ماه بود. سازندگان بخش قابل توجهی از درآمد ایجاد شده در کانال خود را دریافت می کنند، به طوری که Google 55٪ از مبلغ تبلیغات را بین سازنده توزیع می کند.

به طور متوسط، هر بازدید از کانال سازنده، ۰٫۱۸ دلار را به همراه دارد که این مبلغ ۰٫۱۸ دلار است. معادل ۱۸ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید.

svg%3E - یوتیوبرها در سال 2023 چقدر درآمد دارند؟

حداقل شرایط لازم برای کسب درآمد در YouTube چیست؟

راه های مختلفی برای کسب درآمد با ایده های تجاری YouTube. و هر یک از آنها حداقل شرایط متفاوتی دارند. برای کسب درآمد با درآمد تبلیغات از طریق برنامه شریک YouTube، باید:

  • اقامت در کشور یا منطقه ای که برنامه در دسترس است.
  • بیش از ۴۰۰۰ ساعت تماشای عمومی در ۱۲ ماه گذشته جمع آوری کنید.
  • حداقل ۱۰۰۰ مشترک داشته باشید.
  • یک حساب AdSense داشته باشید که پیوند داده شده باشد. و برای نمایش تبلیغات Google تأیید شده است.

یک یوتیوب به طور متوسط ​​در سال چقدر درآمد دارد؟

میانگین حقوق سالانه سازندگان کانال YouTube در ایالات متحده ۲۹٫۰۵ دلار در ساعت یا حدود ۱٫۱ دلار است. طبق ZipRecruiter، ۶۱ در هر ۴۰ ساعت کار در هفته.

این بالاتر از میانگین درآمد هفتگی ۱۰۴۱ دلار برای کارگران تمام وقت کشور در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ است که بیش از ۵ درصد نسبت به دوره قبلی افزایش یافته است. سال.

یوتیوبرها در هر بازدید چقدر درآمد دارند؟

در کانال‌های خود، سازندگان معمولاً ۵۵ درصد از درآمد تولید شده را دریافت می‌کنند. بنابراین به ازای هر ۱۰۰ دلار پرداخت شده توسط یک تبلیغ‌کننده، Google 55 دلار را بین سازنده توزیع می‌کند.

مبلغ واقعی بر اساس عوامل مختلفی متفاوت خواهد بود. مانند کشور و نوع محتوا. به طور کلی، سازندگان می‌توانند برای هر بازدید حدود ۰٫۱۸ دلار درآمد داشته باشند.

در هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوبرها چقدر درآمد دارند؟

مبلغی که یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید کسب می کند (همچنین به عنوان “هزینه در هر میلیون” یا CPM) بسیار متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند جایگاه، موقعیت جغرافیایی مخاطب، تقاضای تبلیغ‌کننده، نوع تبلیغات نمایش داده شده و تعداد مشترکین شما بستگی دارد.

به طور متوسط، یک YouTuber می‌تواند درآمد کسب کند. حدود ۰٫۱۸ دلار در هر بازدید یا ۱۸ دلار در هر ۱۰۰۰ بازدید.

svg%3E - یوتیوبرها در سال 2023 چقدر درآمد دارند؟

YouTubers در ماه چقدر درآمد دارند؟

یوتیوب‌ها می‌توانند از محتوای خود درآمد زیادی کسب کنند. به طور متوسط، یوتیوب‌برهای حرفه‌ای ماهانه حدود ۴۶۰۰ دلار از ویدیوهای خود کسب می‌کنند.

دستیابی به این رقم به عوامل مختلفی مانند نوع ویدیوها بستگی دارد. شما منتشر می کنید، تعداد بازدیدهایی که دریافت می کنید و نحوه کسب درآمد از آنها.

یک یوتیوبر در هر ساعت چقدر درآمد دارد. ?

به طور متوسط، یک YouTuber در ساعت حدود ۲۹٫۱۵ دلار درآمد دارد. این تخمین بر اساس محاسبه میانگین ۴۰ ساعت کاری در هفته با ۱۱۶۶ دلار در هفته است که میانگین درآمدی است که معمولاً برای یک YouTuber در ایالات متحده ذکر می شود.

نکته مهم این است که این رقم است. فقط یک تخمین و درآمد واقعی می تواند بسیار متفاوت باشد.

۱ میلیون بازدید YouTube چقدر درآمد دارد؟

کسب درآمد از ۱ میلیون بازدید در یوتیوب می تواند بسیار متفاوت باشد و به عوامل متعددی مانند جایگاه، موقعیت جغرافیایی مخاطب، تقاضای تبلیغ کننده و نوع بستگی دارد. از تبلیغات نمایش داده شده.

به طور متوسط، یک YouTuber می تواند حدود ۰٫۱۸ دلار در هر بازدید کسب کند، که از ۱ میلیون بازدید به ۱۸۰۰۰ دلار می رسد. با این حال، بسته به متغیرهای ذکر شده، ممکن است برخی از کاربران YouTube به طور قابل توجهی بیشتر یا کمتر از این میانگین درآمد داشته باشند.

لازم به ذکر است که این فقط برآورد و درآمد واقعی بسیار متفاوت خواهد بود. با استفاده از یک مثال واقعی، بر اساس نرخ پرداخت ۵ دلاری فوربس به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید، ۱ میلیون بازدید در YouTube حدود ۵۰۰۰ دلار درآمد کسب می کند.

یک یوتیوبر با ۱۰۰ هزار مشترک چقدر درآمد دارد؟درآمد هفتگی YouTubers با ۱۰۰۰۰۰ مشترک به طور متوسط ​​بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است که در مجموع حدود ۲۴۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار در ماه است. درآمد یک یوتیوبری با ۱ میلیون مشترک چقدر است؟

میانگین حقوق سالانه یک یوتیوبر با حداقل ۱ میلیون مشترک ۶۰۰۰۰ دلار است. از نظر پتانسیل درآمد، تفاوت زیادی بین افراد مشهور و اینفلوئنسر وجود ندارد، زیرا هر دو می توانند درآمد کسب کنند. تا شش رقم در سال یا بیشتر بسته به نوع محتوا و تعداد بینندگان.

svg%3E - یوتیوبرها در سال 2023 چقدر درآمد دارند؟

به ازای هر مشترک YouTube چقدر درآمد کسب می کنید؟

میزان پولی که می‌توانید از هر مشترک YouTube به دست آورید به عوامل مختلفی مانند نوع محتوایی که تولید می‌کنید، نرخ تعامل و روش‌های کسب درآمدی که استفاده می‌کنید بستگی دارد.

اگر محتوایی تولید می‌کنید که مردم به آن علاقه دارند و نرخ تعامل بالایی دارد، می‌توانید از هر مشترک درآمد مناسبی کسب کنید.

برترین کاربران یوتیوب که اکنون درآمد دارند

با افزایش محبوبیت یوتیوب، بسیاری از سازندگان درآمد قابل توجهی از محتوای خود کسب می کنند. در اینجا لیستی از ده ستاره برتر YouTube در حال حاضر آمده است:

  • MrBeast در رتبه اول قرار دارد و با ۵۴ میلیون دلار درآمد در یوتیوب، ۷۳۴ بارگذاری، ۱۳۲ میلیون مشترک و تقریبا ۲۲٫۲ میلیارد بازدید ویدیوی YouTube، ثروتمندترین یوتیوبر است. دارایی خالص او ۱۰۵ میلیون دلار است.
  • جیک پل< /a> ۴۵ میلیون دلار از ۹۵۱ بارگذاری و ۲۰٫۳ میلیون مشترک با نزدیک به ۷٫۳ میلیارد بازدید ویدیو کسب کرده است.
  • Markiplier از ۵۴۰۷ ویدیو و ۳۴٫۴ میلیون مشترک به همراه ۱۹،۵۷۹،۳۰۷،۸۴۵ بازدید ویدیو، ۳۸ میلیون دلار به دست آورد.
  • Rhett & Link از ۳۴۰ بارگذاری ویدیو، ۴٫۹۷ میلیون مشترک و بیش از ۹۴۴ میلیون بازدید ویدیو، مجموعا ۳۰ میلیون دلار به دست آورد.
  • Unspeakable در مجموع ۲۸٫۵ میلیون دلار با ۷۱۷ بارگذاری کسب کرد ، ۱۵٫۱ میلیون مشترک و ۸٫۳ میلیارد بازدید ویدیو.
  • مثل نستیا از ۷۵۸ ویدیوی آپلود شده و ۱۰۴ میلیون مشترک و ۸۷٫۶ میلیارد بازدید ویدیو، ۲۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد. -longest_content”/>
  • رایان کاجی از رایان درآمد جهانی ۲۷ میلیون دلار از ۲۳۰۳ بارگذاری، ۳۴ میلیون مشترک و ۵۳ میلیارد بازدید ویدیویی است.
  • Dude Perfect در مجموع ۲۰ میلیون دلار از ۵۸٫۶ میلیون مشترک و ۱۵ میلیارد بازدید ویدیویی به دست آورد. ws با ۳۶۶ ویدیو آپلود شده.
  • لوگان پل در مجموع ۱۸ میلیون دلار از طریق ۷۱۵ بارگذاری از ۲۳ میلیون مشترک خود و ۵,۹۴۵,۲۶۸,۳۰۲ بازدید ویدیویی به دست آورد.
  • پرستون از ۳۹۳۵ ویدیوی آپلود شده، ۲۲ میلیون مشترک و بیش از ۷٫۵ میلیارد بازدید ویدیو، ۱۶ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

روش های کسب درآمد در YouTube

راه‌های زیادی برای در سایت های رسانه های اجتماعی مانند YouTube، و نه فقط از طریق خود پلت فرم یوتیوب، کسب درآمد کنید. در اینجا چند روش برای کسب درآمد به عنوان یک YouTuber آورده شده است.

svg%3E - یوتیوبرها در سال 2023 چقدر درآمد دارند؟

نمایش تبلیغات نمایشی در کانال شما

YouTube انواع مختلفی را ارائه می دهد گزینه های تبلیغات نمایشی، از جمله تبلیغات قابل رد شدن و غیرقابل رد شدن، تبلیغات بامپر و تبلیغات همپوشانی. قبل از اینکه بینندگان بتوانند به ویدیوهای خود پرش کنند، فقط باید به مدت پنج ثانیه تبلیغات را تماشا کرد.

تبلیغات غیرقابل رد شدن باید قبل از پخش ویدیو به طور کامل تماشا شوند. تبلیغات باپر نیز باید به طور کامل مشاهده شوند، اما مدت زمان آنها فقط تا شش ثانیه است. و تبلیغات همپوشانی متن را در قسمت پایین صفحه ویدیو نمایش می دهند.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 leader-3 leader-3700 adtester-container adtester-container-700" data-ez-name="smallbiztrends_com-leader-3">

در این دسته بندی ها CPC قرار دارد که مخفف هزینه به ازای کلیک است. و CPM که مخفف هزینه به ازای هر میلیون (۱۰۰۰ نمایش) است. کلیک‌ها احتمالاً برای کسانی که می‌خواهند تعامل واقعی داشته باشند یا می‌خواهند محصولات یا خدمات را در حال حاضر بفروشند، ارزشمندتر هستند. اما برداشت‌ها ممکن است برای کسانی که به دنبال آموزش یا ایجاد شناخت برند هستند ارزشمندتر باشد.

صرف نظر از اینکه به چه نوع تبلیغاتی علاقه دارید، با ثبت‌نام در Google AdSense و اتصال حساب خود به YouTube شروع کنید. سپس می‌توانید فرمت‌هایی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر هستند. میانگین CPC حدود ۲ دلار و میانگین CPM حدود ۷٫۵۰ دلار کاهش می یابد. و YouTube حدود ۴۵ درصد از درآمد تبلیغاتی خود را به سازندگان محتوا ارائه می‌کند.

بازاریابی وابسته

پیوندهای وابسته بینندگان را به یک وب سایت هدایت می کند و فعالیت آنها را دنبال می کند. وقتی کسانی که روی یک لینک کلیک کرده اند خریدی انجام می دهند، شرکت وابسته ای که پیوند را به اشتراک گذاشته است درصدی از فروش را به دست می آورد. در YouTube، گنجاندن این پیوندها در توضیحات آسان است. برای مثال، ممکن است پیوندهایی را به محصولاتی که بازبینی یا نمایش داده‌اید به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از این تاکتیک، برنامه‌های وابسته مرتبط با کانال خود را پیدا کنید. برنامه Amazon Associates بین بسیاری محبوب است. سپس پیوندهای خود را وارد کنید و شروع به کسب درآمد غیرفعال کنید.

بعید است که این کار فوراً پول زیادی به همراه داشته باشد. اما شما می توانید از این استراتژی استفاده کنید حتی اگر کانال شما به اندازه کافی بزرگ نباشد که بتواند تبلیغات را میزبانی کند. سپس می‌توانید با رشد کانالتان، از پیوندهای وابسته در کنار سایر جریان‌های درآمد استفاده کنید.

فروش کالا

YouTube همچنین می‌تواند بستری برای بازاریابی کالاهای خود برای شما فراهم کند. تی شرت، لیوان یا حتی محصولات دیجیتالی بسازید تا به مخاطبان خود ارائه دهید. سپس به سادگی این موارد را در ابتدا یا انتهای ویدیو تبلیغ کنید.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-mobile-leaderboard-1-0" ezaw="250" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

این نیست یک سرویس مستقیم ارائه شده توسط YouTube. بنابراین باید یک وب سایت ایجاد کنید یا راه دیگری برای تسهیل فروش پیدا کنید. اما YouTube می‌تواند الهام‌بخش کاملی برای محتوا و کانال‌های بازاریابی باشد، زیرا از قبل با مخاطبان خود آشنا هستید.

دکمه Patreon

Patreon پلتفرمی برای کسب درآمد از محتوا ارائه می دهد. می‌توانید یک دکمه Patreon به کانال و توضیحات خود اضافه کنید و به بینندگان اجازه دهید اساساً به کانال شما کمک مالی کنند. همچنین می‌توانید ارتقای محتوایی را ارائه دهید که افراد فقط در صورت مشترک شدن در صفحه پولی Patreon شما می‌توانند دریافت کنند.

این ممکن است شامل ویدیوهای عمیق‌تر یا محتوای نوشتاری باشد که در جای دیگری نتوانند پیدا کنند. از صفحه YouTube خود برای تبلیغ این گزینه استفاده کنید، در حالی که همچنان محتوای ارزشمندی را به صورت رایگان ارائه می دهید.

حامیان مالی

حامیان مالی متفاوت هستند. از تبلیغات استاندارد YouTube زیرا شما روابط با مارک های تبلیغاتی در کانال خود را کنترل می کنید. به جای پخش خودکار تبلیغات در فواصل زمانی تعیین شده، محتوای تبلیغاتی را در ویدیوی خود ادغام می کنید. این ممکن است در ابتدا یا انتها یک تار کوتاه باشد. یا ممکن است کل ویدیو درباره یک محصول یا خدمات خاص باشد.

نرخ حمایت‌ها به‌طور چشمگیری متفاوت است. برخی برای یک بار ذکر هزاران دلار دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر برای محصولات یا خدمات با استعداد کار می کنند. هیچ حداقل بازدید یا مشترکی برای این گزینه وجود ندارد زیرا از طریق YouTube اجرا نمی شود. بنابراین، حتی کسانی که دنبال کنندگان کوچکی دارند، می‌توانند از این گزینه استفاده کنند.

< span class="ez-toc-section" id="YouTube_Shorts_Monetization"/>کسب درآمد از YouTube Shorts

با تشکر از کسب درآمد از YouTube Shorts، کانال‌های واجد شرایط می‌توانند یک جایزه ماهیانه دریافت کنند. از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار، با تنظیماتی که بر اساس مکان مخاطبان سازنده انجام شده است.

این بدان معناست که حداقل شرایط لازم برای بیننده و مشارکت ممکن است در بین سازندگان متفاوت باشد.

svg%3E - یوتیوبرها در سال 2023 چقدر درآمد دارند؟

چگونه از YouTube پول دریافت کنید

برای کسب درآمد از طریق تبلیغات نمایشی در YouTube، ابتدا باید یک حساب AdSense راه اندازی کنید و کسب درآمد را در کانال YouTube خود فعال کنید.

فقط زمانی که مبلغ موجود در حساب AdSense شما به ۱۰۰ دلار برسد، YouTube Pay خود را دریافت خواهید کرد. AdSense از طریق روش‌های مختلفی پرداخت می‌کند، مانند انتقال الکترونیکی به حساب بانکی یا چک.

آیا YouTubers ماهانه حقوق می‌گیرند؟< span class="ez-toc-section-end"/>

بله، یوتیوب‌برها معمولاً ماهانه توسط AdSense حقوق دریافت می‌کنند. تعداد دقیق پرداخت‌ها ممکن است متفاوت باشد، اما اکثر یوتیوب‌برها درآمدهای خود را از AdSense به صورت ماهانه دریافت می‌کنند، پس از اینکه درآمد به آستانه پرداخت ۱۰۰ دلار رسید.

نکته های برتر برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق

آیا ایده ای برای کانال YouTube دارید که می خواهید آن را به یک کانال YouTube تبدیل کنید موفقیت؟ می‌خواهید با ویدئوهای جعبه‌گشایی محصولات پرطرفدار کانالی راه‌اندازی کنید یا به انجمن در حال رشد اینفلوئنسرهای تناسب اندام روی پلت فرم؟ تقریباً انواع ویدیوهای YouTube بی پایانی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

بیش از داشتن یک مفهوم ویدیویی خوب نیاز دارد. همچنین به صبر، فداکاری و سخت کوشی نیاز دارد. در اینجا چند نکته مهم برای راه اندازی یک کانال YouTube و تبدیل شدن به یک YouTuber موفق وجود دارد.

Pick The Perfect Niche

تبلیغ کنندگان دوست دارند به مشتریان مرتبط در بالای صفحه دسترسی پیدا کنند. سوله های یوتیوب. اگر محتوای کانال شما از بازی تا آشپزی متفاوت است، برای مارک‌ها دشوارتر است که مصرف‌کنندگانی را هدف قرار دهند که در بازار مورد نظرشان قرار می‌گیرند.

اما، اگر محتوای شما بر روی یک منطقه خاص متمرکز باشد، بینندگان شما احتمالاً این موضوع را جلب می‌کنند. متعهدتر و اختصاصی تر، بنابراین به شما کمک می کند پول بیشتری کسب کنید. انجام برخی تحقیقات در مورد انواع ویدیوهایی که در جایگاه انتخابی شما محبوب هستند، می تواند به شما کمک کند محتوای ویدیویی عالی را تنظیم کنید.

ویرایش خود را انجام دهید. محتوای ویدیویی به کمال

مشترکین و تبلیغ کنندگان معمولاً محتوای ویدیویی صیقلی را به فیلم خام ترجیح می دهند. پس از فیلمبرداری، هرگونه اشتباه یا محتوای غیرضروری را حذف کنید تا در کمترین زمان ممکن ارزش بهینه را ارائه دهید.

همچنین می‌توانید ویژگی‌های صوتی و تصویری را با مواردی مانند فیلترها یا موسیقی بدون حق امتیاز افزایش دهید. نرم افزارهای زیادی برای ویرایش وجود دارد، از نسخه های رایگان مانند iMovie و Windows Movie Maker گرفته تا نسخه های حرفه ای مانند Final Cut Pro. اگر مبتدی هستید، با یکی از نسخه‌های رایگان شروع کنید و با کسب تجربه بیشتر آن را ارتقا دهید.

ویدیوهای معمولی را پست کنید.

بسیاری از یوتیوب‌برها پس از یک ویدیو مشهور نمی‌شوند. و حتی اگر محتوای شما ویروسی شود، اگر به طور منظم محتوا ایجاد کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان درگیر ایجاد کنید. و این مشترکین بیشتر به تبلیغ‌کنندگان علاقه دارند، محصولات و خدمات حمایت شده را خریداری می‌کنند، یا کالاهای تبلیغ شده در کانال YouTube شما را خریداری می‌کنند.

یک برنامه زمانی ایجاد کنید، مانند آپلود ویدیوها یک بار در هفته، تا بدانند چه زمانی باید منتظر ویدیوهای جدید از کانال YouTube شما باشند. سپس به آنها یادآوری کنید که مشترک شوند یا هشدارهایی را تنظیم کنند تا بتوانند همه ویدیوهای جدید شما را تماشا کنند. همیشه سعی کنید مشارکت مخاطب را در ویدیوهای خود بگنجانید، مانند نظرسنجی ها یا سؤالات.

با بینندگان و سایر سازندگان ارتباط برقرار کنید

بینندگان شما می‌خواهند با شما ارتباط برقرار کنند و بالعکس. به نظرات مربوط به ویدیوهای خود پاسخ دهید و به آنها اطلاع دهید که بازخورد آنها قابل قدردانی است.

همچنین، فراموش نکنید که با سایر سازندگان YouTube در جایگاه خود تماس بگیرید و با آنها همکاری کنید. این به شما کمک می‌کند دریافت مشترک YouTube، بازدیدهای YouTube را دریافت کنید، و همزمان با گسترش شبکه حمایت‌های مالی یا همکاری‌های بالقوه خود، محتوای درجه یک ایجاد کنید.

از YouTube Analytics برای پیگیری پیشرفت استفاده کنید

YouTube Analytics برای کمک به شما طراحی شده است پیشرفت و موفقیت این ویژگی یک نمای کلی جامع از عملکرد ویدیوی شما ارائه می‌کند و اطلاعات دقیقی در مورد تعداد بازدیدها، پسندیدن‌ها یا دوست نداشتن‌ها، زمان صرف شده برای تماشای ویدیو، جمعیت‌شناسی کاربر و غیره به شما ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید از این داده‌ها برای ببینید کدام ویدیوها عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته اند و محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

از ویژوال های چشم نواز برای جلب توجه استفاده کنید< span class="ez-toc-section-end"/>

تصاویر بصری چشم نواز می تواند کلید موفقیت کمپین های ویدیویی باشد. از گرافیک‌ها، رنگ‌ها و نمودارهای مرتبط استفاده کنید تا ویدیوهایتان از نظر بصری جذاب‌تر به نظر برسند.

همچنین می‌توانید برای جلب نظر بینندگانی که ممکن است عبارات یا کلمات خاصی را که در ویدیوهای شما استفاده می‌شود متوجه نشوند، زیرنویس یا زیرنویس اضافه کنید. تصاویری چشم نواز همچنین می تواند به جلب توجه به کانال شما کمک کند و بینندگان را برای مدت طولانی تری درگیر کند.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-leader-4-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

واژه های پایانی

این هیچ رازی نیست how influencers make money on YouTube. YouTubers can and do make a lot of money, and this trend is only growing. With the rise in technology and the opportunities for content creators to monetize their channels, it’s projected that many successful YouTubers will continue to make more money in 2023.

So if you’re looking for businesses to start with no money, business ideas for stay-at-home moms, or are interested in how to start a YouTube channel and become a successful YouTuber, the strategies above will help you get there. With the right strategy and commitment, you can be among the top earners on YouTube in 2023.

Image: Envato Elements


More in: Google, Video Marketing
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی