عمومی

گلن تولمن در مورد آنچه که برای مختل کردن مراقبت های بهداشتی لازم است: شفقت و احساس عدالت ناپذیر

گلن تولمن در مورد آنچه که برای مختل کردن مراقبت های بهداشتی لازم است:
شفقت و احساس عدالت ناپذیر

سیستم مراقبت های بهداشتی در این کشور خراب است. تعداد کمی از مردم این را بهتر از گلن تولمن می دانند که شغل خود را به عنوان یک کارآفرین سریال گذرانده است. ارائه مراقبت های مقرون به صرفه و عادلانه برای همه، که او آن را یک حق ضروری می داند.

“در این کشور، هرکسی سزاوار برخورداری از خدمات عالی است. -کیفیت مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه ، و بسیاری از روش‌هایی که امروز داریم این را ترویج نمی‌کنند. مردم از انجام کارهای اشتباه پول در می‌آورند،” تولمن در مصاحبه‌ای در خلال اجلاس قدرت هدف  Inc. گفت. این هفته. او مدیر عامل Transcarent، یک شرکت ناوبری مراقبتی مستقر در سانفرانسیسکو است. او قبلاً لیوونگو را رهبری می کرد، یک سرویس نظارت بر دیابت که توسط Teladoc Health در سال ۲۰۲۰ خریداری شد. “بنابراین ما فکر می کنیم فرصتی برای استفاده از فناوری و طراحی مجدد کسب و کار هوشمند برای تغییر آن وجود دارد.”

بخشی از راه حل با حذف واسطه یا ارائه دهندگان بیمه همراه است. به‌عنوان مثال، تولمن خاطرنشان می‌کند، هر بار که فردی برای چیزی یا بیمه مشترکی مشارکت می‌دهد، استفاده از آن را کاهش می‌دهد، و این گروه‌های اقتصادی پایین جامعه ما هستند که بیشترین تأثیر را می‌پذیرند.

“ارائه‌دهندگان در وسط، اصطکاک و صورت‌حساب آن را رد می‌کنند.” «همه آن چیزها به سلامت شما کمک نمی‌کند، و بنابراین می‌گوییم اگر مستقیماً به افرادی که مراقبت می‌کنند از وسط می‌رفتیم، چه می‌شود.”

به گفته او، هزینه های پزشکی اولین عامل ورشکستگی در ایالات متحده است، به همین دلیل شرکت های خصوصی مانند Transcarent فرصتی دارند. به نوبه خود، Transcarent در تلاش است تا با حذف بیمه از معادله، حذف پرداخت های مشارکتی، و حفظ متخصصان مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا با پرداخت حقوق بالاتر، بازار را مختل کند. همه اینها نشان می دهد که اگر می‌خواهید با همه یکسان رفتار کنید، باید بیشتر از راه‌اندازی یک شرکت انجام دهید. شما در مورد مدل فعلی که به طور کامل وجود دارد تجدید نظر کرده اید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی