خبر

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲

503111 132 - گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴- بازار سهام آخرین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و همانطور که در روز‌های گذشته شاهد بودیم، فشار فروش بسیار زیاد بود و اکثر سهام بازار در محدوده‌ی منفی معامله شدند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۵۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۷۱ هزار واحد رسید و به این ترتیب کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد را نتوانست حفظ کند. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۲۲ هزار واحدی به ارتفاع ۷۲۴ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فارس» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «شستا» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «دی» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.


بیشتر بخوانید: دلیل فرار سهامداران از بازار سرمایه چیست؟


لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۷ هزار میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۴۹ نماد در محدوده مثبت و ۳۴۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۷۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۱۸ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی