عمومی

کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند کسب و کار

کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

مردم همه جا کیف های حمل و نقل می برند – فروشگاه های مواد غذایی ، ساحل، سالن های ورزشی، پیک نیک – شما آن را نام ببرید! بنابراین چه راهی بهتر از تهیه چند کیف دستی سفارشی برای معرفی نام کسب و کارتان وجود دارد؟ آمازون و Etsy هر دو دارای مجموعه‌ای بزرگ از فروشگاه‌ها هستند که کیف‌های کتانی سفارشی را با سبک‌ها، اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف می‌سازند.

کیف‌های جوراب دار در مواد مختلفی عرضه می‌شوند – معمولاً پارچه‌های پنبه‌ای، اما برخی از آن‌ها نیز ساخته شده‌اند. پلی پروپیلن، کرباس، کاغذ، و غیره. آنها همچنین در اندازه های مختلف عرضه می شوند. اما بهترین بخش در مورد کیف های حمل بار این است که قابل استفاده مجدد هستند. این باعث می شود آنها یک کالای هدیه هوشمند برای مشتریان شما باشند. آنها نه تنها می توانند هنگام خرید از فروشگاه شما دوباره از آن استفاده کنند، بلکه احتمالاً در مکان های عمومی دیگر نیز از آن استفاده خواهند کرد. و هر بار که آنها این کار را انجام می دهند، نام کسب و کار شما دیده می شود!

هنگام سفارش کیف های سفارشی، حتما با فروشنده در ارتباط باشید و تمام فرم ها را با دقت پر کنید این اطمینان می دهد که فروشنده می داند شما چه می خواهید و شما می دانید چه چیزی به دست خواهید آورد. در صورت امکان، یک مدرک بخواهید – تصویر دیجیتالی از اینکه کیف با طراحی شما روی آن دقیقاً چه شکلی خواهد بود.

ما آمازون و Etsy را برای یافتن بهترین مکان‌ها برای دریافت کیف‌های حمل سفارشی برای شما جست‌وجو کرده‌ایم. کسب و کار. ما به نظرات مشتریان، میانگین زمان تحویل، تخفیف برای سفارشات عمده و، البته، کیفیت خوب نگاه کردیم. اگر می‌خواهید چند کیف دستی سفارشی تهیه کنید و آنها را به مشتریان، کارمندان یا فقط برای خودتان بدهید، این لیست باید نقطه شروع شما باشد.



کیف های سفارشی برای مشتریان شما برای تبلیغ کسب و کار شما

برای مشتریان، تیم یا رویدادهای تبلیغاتی خود کیف های سفارشی دریافت کنید و نام خود را در معرض دید عموم قرار دهید. مطمئناً با فهرست کیف‌های سفارشی ما برای کسب‌وکارتان چیزی را پیدا می‌کنید که مطابق با نیازها و سلیقه‌های شما باشد.

لوگو کیف های پارچه ای برزنتی پنبه ای

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار< /p>

این فروشگاه Etsy چاپ آرم و/یا متن تمام رنگی را روی لباس‌های خود ارائه می‌دهد. تعداد ۱۰ تا ۵۰۰ عدد با تخفیف برای خرید عمده به فروش می رسد. توت ها از ۱۲ اونس ساخته شده اند. بوم پنبه ای و ابعاد ۱۵×۱۵٫۸ اینچ. مشتریان قبلی این فروشگاه از کیف‌ها و چاپ‌های باکیفیت هیجان زده می‌شوند.

لوگو کیف های پارچه ای بوم پنبه ای

<خرید در Etsy 

کیف های متنی سفارشی به صورت انبوه

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

از بین چاپ تک یا دو رو روی این کیف پول انتخاب کنید کیف، که می تواند با متن، لوگو یا هر دو سفارشی شود. این کیف حدوداً ۱۵*۱۶ اینچ است و از پنبه ساخته شده است. همچنین دارای دسته های بافت تقویت شده برای دوام بهتر است. این فروشنده دارای کدهای کوپنی است که برای خرید کیف های بیشتر تخفیف ارائه می کند.

کیف های متنی سفارشی به صورت انبوه

خرید در Etsy

کیف های حمل سفارشی شخصی شده

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

این کیف ها در طیف وسیعی از رنگ ها موجود هستند، و در مینی کیسه متصل تا می شوند! می‌توانید نام یا لوگوی خود را هم روی این کیف پولی استر و هم روی کیف آن بیاورید، و می‌توانید از بین چند گزینه انتخاب کنید. اندازه‌های کیف‌ها در حدود ۱۵×۱۵ اینچ است و اگرچه به مدت زمان طولانی تحویل کالا توجه می‌کنند، مشتریان گزارش می‌دهند که کیف‌ها با کیفیت هستند.

کیف های سفارشی شخصی شده

خرید در آمازون

 < /p>

کیف های سفارشی پلی استر

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

در حالی که این کیف ها کمی کوچکتر از سایر کیف های موجود در لیست ما هستند، اما دارای بسته شدن زیپ و جیب های داخلی هستند. چیزی که برای یک کیف دستی نادر است! می‌توانید از میان طیف وسیعی از رنگ‌های کیف انتخاب کنید، اگرچه بند همه آنها مشکی است. شما همچنین می توانید اندازه کیف، سبک قلم و رنگ، و مقدار را انتخاب کنید. این کیف تا ۲۰ عدد به فروش می رسد.

کیف های سفارشی پلی استر

در آمازون بخرید

<کیف های پارچه ای برزنتی با متن یا نشان دلخواه شما

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

این کیف ها در ۲ سبک ارائه می شوند – سه رنگ و یک رنگ، با چندین گزینه رنگ برای هر دو. کیف های تک رنگ ۱۵*۱۶ اینچ هستند، در حالی که کیف های سه رنگ اندکی کوچکتر در ۱۵*۱۵ هستند.” آنها از بوم پنبه ای ساخته شده اند و هیچ محدودیتی برای تعداد سفارش وجود ندارد.

کیف های پارچه ای برزنتی با متن یا لوگوی سفارشی شما

خرید در Etsy

 

تبلیغات تخفیف دار کیف حمل بار سنگین قابل استفاده مجدد

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

این کیف های حمل و نقل از پلی پروپیلن نبافته، ماده ای بادوام و بادوام ساخته شده اند. ابعاد این کیف‌ها ۱۵*۱۴ اینچ است و دارای دسته‌های بلند و قسمت پایینی برای استحکام حمل بیشتر است. آنها در چندین رنگ وجود دارند و در بسته‌های ۱۰، ۲۰ یا ۱۰۰ تایی فروخته می‌شوند.  Discount Promos شرکتی است که در اقلام سفارشی انبوه تخصص دارد.

تخفیف تخفیف ویژه کیف حمل بار سنگین با قابلیت استفاده مجدد

خرید در آمازون

 

برم سفارشی کیف

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

این کیسه‌های برزنتی ۸ اونسی در بسته‌های تا ۱۰۰۰ عدد عرضه می‌شوند! کیف ها حدود ۱۴×۱۶ اینچ هستند و می توانند با آرم، نام، تصویر یا هر سه مورد سفارشی سازی شوند! مشتریان این فروشنده از کیفیت بالا و ارتباطات عالی خوشحال می شوند.

کیف های پارچه ای بوم سفارشی

خرید در Etsy

 

کیف های سفارشی انبوه

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

دریافت سفارش انبوه در صورت سفارش مقادیر بیشتر از این کیف، تخفیف داده می شود. این کیسه ها از بوم پنبه ای سنگین ساخته شده اند و ابعادی در حدود ۱۵ x 15 اینچ دارند و دارای قسمت پایینی هستند. فروشنده برای به دست آوردن نتایج روشن و ماندگار از چاپ دیجیتال استفاده می کند و آثار هنری شما را به صورت تمام رنگی چاپ می کند. آنها همچنین گواهی رایگان ارائه می دهند و برای سفارشات عمده تخفیف و همچنین ارسال رایگان برای بیش از ۵ کیف وجود دارد.

کیف های انبوه سفارشی

تبلیغات تخفیف کیف های پارچه ای بومی قابل استفاده مجدد

svg%3E - کیف های سفارشی برای مشتریان شما تا شما را تبلیغ کنند
کسب و کار

دومین ورودی ما از DP، این ظروف جادار هستند و در ۳ رنگ موجود است. متن و/یا لوگوی شما به رنگ سفید روی کیسه‌ها چاپ می‌شود، که در بسته‌های ۱۰ تایی عرضه می‌شوند. این کیف‌ها از بوم غیر بافته شده ساخته شده‌اند و ابعاد آن ۱۵*۱۹ اینچ است.

تبلیغات تخفیف کیف های پارچه ای پارچه ای قابل استفاده مجدد

<خرید در آمازون

 

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

واجد شرایط برای تخفیف باشید، پیشنهادات ویژه و بیشتر با حساب Business Prime از آمازون. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: etsy، amazon


اطلاعات بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی