عمومی

کمک هزینه های بهبود ویترین در دسترس برای مشاغل کوچک در نواحی تجاری

کمک هزینه های بهبود ویترین در دسترس برای مشاغل کوچک
در نواحی تجاری

مناطق تجاری شلوغ در سالهای اخیر با مشکلاتی روبرو بوده اند. اما تعدادی از برنامه‌های کمک مالی کسب‌وکارهای کوچک با هدف حمایت از کسب‌وکارهای کوچک مالکان و کمک به آنها در بهبود ویترین و جوامع خود. در زیر دو کمک هزینه بهبود بیرونی و چند فرصت دیگر برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور آمده است.

کمک هزینه بهبود فروشگاه برانکس

نیویورک تأمین مالی کمک مالی جدید بهبود ویترین فروشگاه برای حمایت مشاغل کوچک در نزدیکی استادیوم یانکی در برانکس. کسب و کارهای واجد شرایط می توانند تا سقف ۱ میلیون دلار در مجموع بودجه درخواست دهند. و ایالت به دنبال افزودن پول بیشتر به این برنامه و سایر برنامه های کسب و کار کوچک در این منطقه در آینده نزدیک است. کمک هزینه بهبود فروشگاه یک برنامه بازپرداخت است. بنابراین صاحبان مشاغل باید هزینه پروژه را به طور کامل پوشش دهند و سپس درخواست وجوه کنند.

svg%3E - کمک هزینه های بهبود ویترین در دسترس برای مشاغل کوچک
در نواحی تجاری

برنامه کمک هزینه بهبود نمای سن آنتونیو

سن آنتونیو اخیرا مهلت برنامه کمک هزینه بهبود نما را تمدید کرد. از طریق این برنامه، مشاغل واجد شرایط می توانند برای کمک های مالی بین ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار برای ارتقاء بیرونی امکانات خود درخواست دهند. پیشرفت ها شامل پروژه هایی مانند محوطه سازی و ارتقاء تابلوها می شود. این برنامه ابتدا پذیرش درخواست ها را در ماه جولای آغاز کرد. علاوه بر تمدید مهلت، شهر همچنین مناطق واجد شرایط را برای دسترسی به مشاغل بیشتر گسترش داد. ۳۱ اکتبر آخرین مهلت جدید برای درخواست است.

Main Street Ventures Launch Grants

Cincinnati booster startup Main Street Ventures فقط ارائه دور جدیدی از کمک های مالی راه اندازی به کسب و کارها در حوزه. این سازمان غیرانتفاعی مبلغ ۲۲۴۵۹۲ دلار به ۱۴ استارتاپ برای این چرخه کمک مالی سه ماهه سوم ارائه کرد. این سازمان برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ شروع به ارائه کمک های مالی به مشاغل محلی کرد و از آن زمان تاکنون بیش از ۳ میلیون دلار به بیش از ۱۰۰ شرکت توزیع کرده است. اگرچه آخرین دور بودجه قبلاً اعطا شده است، Main Street Ventures یک برنامه کمک مالی سه ماهه را اجرا می کند. بنابراین، کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند در آینده برای بودجه بیشتر درخواست دهند.

کمک‌های مالی و وام‌های اسپارتانبورگ را تقویت کنید

OneSpartanburg اخیرا < a href="https://www.foxcarolina.com/2023/09/28/power-up-spartanburg-awarded-500000-loans-grants-with-more-give/" target="_blank" rel="noopener "> متعهد میلیون ها دلار برای حمایت از مشاغل کوچک در شهرستان اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی طی پنج سال آینده است. تا کنون، Power Up Spartanburg 500000 دلار وام و کمک های مالی برای مشاغل کوچک اعطا کرده است. و آنها حتی بیشتر برای دادن دارند. این برنامه برای همه مشاغل کوچک واجد شرایط در شهرستان آزاد است. اما ۳۰ درصد از کل بودجه برای زنان و مشاغل متعلق به اقلیت ها در نظر گرفته شده است. این برنامه علاوه بر گزینه های تامین مالی، برنامه ها و منابع آموزشی را برای کارآفرینان فراهم می کند. کسب‌وکارهای علاقه‌مند می‌توانند فرم پذیرش آنلاین را پر کنند تا مشخص کنند که چه فرصت‌های مالی را می‌توانید واجد شرایط دریافت کنید.

NJSBDC SSBCI Grant

مرکز توسعه کسب‌وکارهای کوچک نیوجرسی اخیراً دریافت کمک هزینه SSBCI از اداره تجارت کوچک ایالات متحده برای تأمین منابع و پشتیبانی از مشاغل کوچک در سراسر نیوجرسی. طرح اعتباری کسب‌وکارهای کوچک دولتی، برنامه‌ای از طرح نجات آمریکایی است که هدف آن حمایت از کسب‌وکارهای کوچک، به‌ویژه آن‌هایی است که در جوامعی که از لحاظ تاریخی تحت خدمات قرار ندارند و کارآفرینانی که نیاز به حمایت بیشتری دارند. شبکه NJSBDC مدرسه بازرگانی راتگرز این برنامه را که شامل خدمات حقوقی، کمک حسابداری و خدمات مشاوره مالی است، تسهیل خواهد کرد. این برنامه کمک مالی مستقیم به مشاغل ارائه نمی کند. اما کمک هزینه SSBCI به مدرسه اجازه می‌دهد تا منابعی را برای کسب‌وکارهایی که نیاز به کمک دارند فراهم کند.

بنیاد میامی برای کسب‌وکار باز است

بنیاد میامی اخیرا دریافت شد کمک مالی ۲۰ میلیون دلاری از طریق صندوق باز برای تجارت ولز فارگو. برنامه ولز فارگو شامل ۴۲۰ میلیون دلار در مجموع وجوه است که بین گروه‌های تجاری و غیرانتفاعی در سراسر ایالات متحده توزیع می‌شود. این جایزه جدید به بنیاد میامی اجازه می‌دهد تا به صاحبان مشاغل کوچک محلی کمک کند تا به سرمایه دسترسی پیدا کنند و مسائل مختلف اقتصادی را بررسی کنند. علاوه بر این، بنیاد میامی وجوه حاصل از کمک مالی را بین سازمان‌های غیرانتفاعی و کسب‌وکارهای محلی توزیع می‌کند و کمک‌های مالی کوچک تا سقف ۲۰,۰۰۰ دلار و وام‌های کم بهره بین ۱,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار ارائه می‌کند.

برای کسب‌وکارهای کوچک اخبار بیشتر ما را دنبال کنید. :

اخبار روند کسب و کارهای کوچک


تصویر: Envato Elements


بیشتر در: < a href="https://smallbiztrends.com/tag/small-business-grants" rel="tag"> کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی