عمومیمقالات

چگونه می توان شیوه های پایدار را برای شما معنادار کرد کسب و کار

چگونه می توان شیوه های پایدار را برای شما معنادار کرد
کسب و کار

پایداری دیگر صرفاً واژه‌ای نیست که مدیران از آن استفاده کنند. اجرای شیوه های تجاری پایدار اکنون که آینده بهتری را ایجاد می کند به طور فزاینده ای حیاتی است در میان وخیم شدن شرایط محیطی، و همچنین توقعات کارکنان را افزایش داد. اما برای انجام کارهای خوب، هنوز باید خوب کار کنید—هدف خط پایین و سوددهی باقی مانده همچنان باعث تصمیم گیری های تجاری می شود. در اینجا چند قدم وجود دارد که می‌توانید به‌عنوان صاحب کسب‌وکار برای به دست آوردن پاداش‌های بزرگ و کمک مثبت به آینده سیاره‌مان بردارید.

چرا شیوه های تجاری پایدار باید ضروری باشد

شان فینیگان، متخصص پایداری مستقر در سنت لوئیس با مدرک M.S. در زمینه پایداری زیست محیطی، می گوید که کسب و کارها صدها سال است که بر جامعه و محیط اطراف آن تأثیر مثبت و منفی گذاشته اند.

فینگان می‌گوید: «با این حال، در چند دهه گذشته، تغییرات در محیط اکنون تأثیر جدی بر نحوه عملکرد کسب‌وکارها گذاشته است. “به طور مشابه، انتظارات جامعه از تجارت نیز در حال تغییر است. تولید جهانی شده و منابع به طور فزاینده ای در حال محدود شدن هستند. یک ضربه در یک ناحیه از سیستم به هم پیوسته ما می تواند اثرات موجی عظیمی داشته باشد.”

طبق یک مدرسه بازرگانی هاروارد مقاله، تحقیقات نشان می‌دهد که شرکت‌هایی با رتبه‌بندی ESG (زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی) بالا «هزینه بدهی و حقوق صاحبان سهام پایین‌تری دارند و طرح‌های پایداری می‌توانند به بهبود عملکرد مالی و در عین حال تقویت حمایت عمومی کمک کنند».

Finnegan معتقد است که مصرف کنندگان و سهامداران تمایل به شفافیت بیشتر در نحوه تولید کالاها و ارائه خدمات کسب و کار دارند. شرکت‌ها هر چه زودتر این را بپذیرند، زودتر تصمیم‌گیری‌های تجاری را شروع می‌کنند که آنها را انعطاف‌پذیرتر می‌کند و آنها را برای موفقیت بلند مدت.

جاناتان رایت، رهبر جهانی مهندسی مجدد فرآیندهای شناختی در IBM،

نظرسنجی Esker 2023: Sustainability in the Workplace” از عقاید فینگان و رایت در مورد اهمیت شیوه های تجاری پایدار پشتیبانی می کند و جزئیات این را بیان می کند که برای بسیاری از کارمندان نیز اولویت بالایی دارد. یکی از یافته‌های کلیدی این مطالعه این بود که «کارکنان به طور فزاینده‌ای تعهد شرکت به پایداری را در انتخاب مکانی که می‌خواهند کار کنند، در نظر می‌گیرند – با کارگران جوان‌تر که رهبری مسئولیت را بر عهده دارند.» علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که «کارگران از کارفرمایان خود انتظار دارند که سوابق زیست محیطی شرکت را هنگام انتخاب فروشنده در نظر بگیرند—و زمانی که کارگران اختیار خرید شخصی دارند، از ارائه دهندگان پایدار حمایت می کنند.

نحوه مبارزه با مخالفان

براساس شاخص پایداری زیست محیطی هانیول. با این حال، دیدن تردید یا اغراق غیرعادی نیست. از شرکت‌های دیگر درباره انجام اقدامات برای بهبود آنها شیوه های تجاری پایدار.

طبق نظر فینگان، بی میلی به پذیرش پایداری معمولاً با فکر کردن به هزینه های اضافی متحمل شده برای یک “روند” مرتبط است که “گذر خواهد کرد.”

او می‌گوید: «رویدادهای شدید آب و هوایی و بلایای طبیعی در آینده‌ای قابل پیش‌بینی متوقف نمی‌شوند، و همچنین نیازی به حفاظت از منابع نیست.

او کسب‌وکارها را تشویق می‌کند تا هزینه‌های محیطی و عملکرد فرآیندها و محصولات را بهتر درک کنند. فینیگان می‌گوید: «برای مثال، بسیاری از هزینه‌های زیست‌محیطی را می‌توان با به حداقل رساندن ضایعات به میزان قابل توجهی کاهش داد. «تلفیق پایداری در تصمیم گیری سرمایه گذاری می تواند سرمایه گذاری های جذاب مالی را نشان می دهد مانند پیشگیری از آلودگی و فناوری پاک. و جریان‌های درآمد جدیدی را می‌توان از طریق فروش ضایعات جانبی یا کمک هزینه‌های آلودگی قابل انتقال ایجاد کرد.»

کسب و کارهایی که “سبز می شوند” همچنین می‌تواند از مزیت اعتبار مالیات خودرو سبز، کاهش ساختمان سبز و اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری خورشیدی، در صورت وجود.

به گفته فینگان، مزیت دیگری برای داشتن درک بهتر از هزینه ها/عملکرد محیطی است؟ قیمت‌گذاری دقیق‌تر و قیمت‌گذاری محصولات امروزه به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندها، محصولات و خدماتی که از نظر زیست‌محیطی ارجح‌تری دارند برای آینده طراحی کنند.

روش های تجاری پایدار ساده ای که می توانید اجرا کنید

پایداری را به فردا موکول نکنید. ساختن آینده ای روشن تر و سبزتر را از امروز با در نظر گرفتن ایده های زیر شروع کنید:

  • تجزیه و تحلیلی از ارقام مصرف/ ضایعات فعلی خود انجام دهید تا تعیین کنید که در چه مواردی افراط و تفریط وجود دارد و توجه مستقیم به موضوعاتی که بیشترین اهمیت را دارند. به گفته رایت، «داده ها رگ حیاتی ESG هستند. اکنون زمان آن است که شرکت ها اقدام کنند. با عملیاتی کردن طرح‌های ESG، شرکت‌ها اطلاعاتی را در اختیار اپراتورهایی قرار می‌دهند که می‌توانند تصمیمات تجاری آگاهانه بگیرند که می‌تواند تاثیر ESG خود را به صورت روزانه بهبود بخشد.
  • گزینه های پایدار برای لوازم محل کار (مانند کاغذ چاپگر و دستمال توالت دارای تاییدیه شورای نگهبان جنگل)
  • بسته بندی پایدار را برای محصولات خود پیاده سازی کنید
  • از خدمات میزبانی وب سبز استفاده کنید
  • با تامین کنندگان کربن خنثی تجارت کنید
  • خریدهای کربن

فینگان همچنین معتقد است گزینه های کار از راه دور می تواند کمک کند یک شرکت کمک های پایداری خود را افزایش دهد. او می‌گوید: «ماشین‌های کمتر در جاده‌ها که در ترافیک بیکار هستند به معنای ورود دی اکسید کربن کمتری به جو است. افراد کمتری در دفتر می توانند با سرمایش، گرمایش، روشنایی و انبار کردن محل کار در هزینه شرکت ها صرفه جویی کنند. همه اینها به شرکت ها کمک می کند تا ردپای کربن خود را کاهش دهند.»

عکس توسط Pressmaster/Shutterstock

Jill McDonnell 150x150 - چگونه می توان شیوه های پایدار را برای شما معنادار کرد
کسب و کار

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع :
حتما بخوانید : نحوه فروش عتیقه جات
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی