عمومی

کمک های مالی 10000 دلاری برای مشاغل تحت مالکیت زنان

کمک های مالی ۱۰۰۰۰ دلاری برای مشاغل تحت مالکیت زنان

زنان کارآفرین بیش از هر زمان دیگری کسب و کار راه اندازی می کنند. خوشبختانه، کمک مالی کوچک بسیاری وجود دارد. برنامه های موجود برای حمایت از این صاحبان مشاغل در طول سفرشان. یکی از این برنامه‌ها اخیراً یک دور جدید بودجه راه‌اندازی کرده است.

کمک هزینه های کسب و کار کوچک برای زنان

دریافت جزئیات درباره خانم هایی که راه اندازی می کنند و سایر کمک های مالی کسب و کار کوچک در زیر.

خانم هایی که راه اندازی می کنند

برنامه بانوانی که راه‌اندازی می‌کنند اکنون پذیرش برنامه های کاربردی برای برنامه کمک هزینه و راهنمایی خود. در طول این دور، ۲۰ زن و صاحب مشاغل کوچک غیر باینری ۱۰۰۰۰ دلار کمک هزینه و شش ماه برنامه آموزشی دریافت خواهند کرد. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید متعلق به زنان یا کارآفرینان غیر باینری باشند که تجارت کالاهای بسته‌بندی مصرفی را اداره می‌کنند. همچنین شرکت ها باید درآمد ناخالص سالانه بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۹۹۰۰۰ دلار داشته باشند. آخرین مهلت درخواست برای این دور کمک مالی ۳۱ مارس است.

grants available for women owned businesses 2 - کمک های مالی 10000 دلاری برای مشاغل تحت مالکیت زنان

برنامه کمک مالی فرصت اقتصادی استان LA

اداره فرصت های اقتصادی شهرستان لس آنجلس در حال ارائه فرصت اقتصادی خود برنامه کمک مالی ity برای حمایت از مشاغلی که تحت تأثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته اند. این برنامه شامل بیش از ۵۴ میلیون دلار بودجه است که بین ۶۸۰۰ کسب و کار کوچک و غیرانتفاعی در شهرستان توزیع خواهد شد. هر سازمان می تواند برای کمک های مالی بین ۲۵۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار درخواست دهد. اولین دور تأمین مالی در ۲۶ ژانویه آغاز شد و ۲۵۰۰ دلار کمک بلاعوض به مشاغلی با کمتر از ۵۰۰۰۰ دلار درآمد ناخالص سالانه ارائه کرد. مرحله دوم، که از ۲۳ فوریه آغاز می شود، کمک های مالی بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند از هم‌اکنون تا ماه مه یا تا زمانی که وجوه موجود است، به‌صورت آنلاین درخواست دهند.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک Mom-and-Pop کانتی Miami-Dade

Miami- شهرستان داد اخیرا برنامه کمک مالی کسب و کارهای کوچک Mom-and-Pop خود را راه اندازی کرد. مشاغل واجد شرایط می توانند از دفتر منطقه ۱۲ یا به صورت آنلاین درخواست دریافت کنند. کمک های مالی می تواند هزینه های مختلف تجاری، از تبلیغات گرفته تا بیمه مسئولیت را پوشش دهد. یک جلسه اطلاع رسانی اجباری در ۱۵ فوریه در ساعت ۶:۰۰ بعد از ظهر وجود دارد. در ساختمان یادبود آتش نشانان برای متقاضیان علاقه مند تا با معیارهای واجد شرایط بودن و روند درخواست آشنا شوند. پس از آن، کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند درخواست‌های تکمیل‌شده را بین ۱۶ فوریه تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ به دفتر منطقه ۱۲ تحویل دهند.

Heart of Ellsworth Mini-Grants

کسب و کارها در Ellsworth، مین می توانند اعمال ۱۰۰۰ دلار کمک های مالی کوچک برای پوشش هزینه های مربوط به پروژه های راه اندازی یا توسعه. غیرانتفاعی محلی Heart of Ellsworth این برنامه را با مشارکت شش بانک محلی اجرا می کند: اتحادیه اعتباری فدرال بنگر، اولین بانک ملی، بانک پس انداز فرانکلین، بانک پس انداز ماچیاس، بانک ملی کمدن، و بانک بندر بندر و تراست. این سومین دور تامین مالی است. و Heart of Ellsworth قصد دارد یازده کمک مالی را توزیع کند. دوره درخواست در ۱۷ فوریه باز می شود.

کمک هزینه های بازیابی کووید نوروالک

Norwalk، Connecticut اخیرا اعلام کرد مرحله نهایی برنامه کمک هزینه بهبودی کووید. برای واجد شرایط بودن برای تأمین مالی، مشاغل کوچک در شهر باید بین ۲ تا ۲۰ کارمند داشته باشند و بتوانند تأثیرات منفی بیماری همه گیر را نشان دهند. در این دور ۵۰ کمک هزینه وجود دارد که در مجموع ۳۷۵۰۰۰ دلار توزیع می شود. هزینه های واجد شرایط باید مربوط به بیماری همه گیر باشد، اما ممکن است از PPE تا پرداخت اجاره متغیر باشد. ۱۷ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

اورگان ویلسونویل کمک های مالی بازیابی کسب و کار

مرکز بازیابی کسب و کار اورگان و اتاق بازرگانی منطقه ویلسونویل partner=”_blank” rel=”noop” در یک برنامه کمک مالی برای مشاغل کوچک محلی. این برنامه برای مشاغل واجد شرایط در جوامع اورگان از جمله Wilsonville، Sherwood، Newberg، Dandee، St. Paul و Keizer باز است. شرکت ها می توانند تا ۱۰۰۰۰ دلار برای جبران خسارات ناشی از بیماری همه گیر درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید ۵۰ یا کمتر کارمند تمام وقت داشته باشند، از ژانویه ۲۰۲۰ فعالیت داشته باشند و در کدهای پستی منتخب مشخص شده توسط OBRC قرار داشته باشند. دوره درخواست در ۳۱ ژانویه باز شد.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کالیفرنیا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کانکتیکات، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – فلوریدا، Small Business Grants – Oregon, Sma ll Business Grants Maine
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی