عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک با ضرب الاجل در ماه اکتبر

کمک های مالی مشاغل کوچک با ضرب الاجل در ماه اکتبر

کمک های مالی کسب و کار کوچک می تواند به کسب و کارها در پروژه های مختلف در طول سال کمک کند. در حال حاضر، شهرها و سازمان‌ها برنامه‌هایی را برای کمک به کسب و کار در همه چیز، از ارتقاء بیرونی گرفته تا ویژه، اجرا می‌کنند. مناسبت ها. برای فهرست کامل کمک‌های مالی کسب‌وکارهای کوچک با مهلت‌های اکتبر ۲۰۲۳، به ادامه مطلب بروید.

فعال کردن اوکلند

اوکلند، کالیفرنیا و سازمان محلی بازدید از اوکلند، هم تیمی برای حمایت از مشاغل کوچک و بازگرداندن بازدیدکنندگان به داخل شهر برنامه کمک مالی جدید ۴۰۰,۰۰۰ دلاری، Activate Oakland، تا ۲۰،۰۰۰ دلار را به شرکت‌ها و سازمان‌های کوچکی که می‌خواهند رویدادهای رایگان برای جذب جمعیت به جامعه ایجاد کنند، ارائه می‌کند. رویدادهای واجد شرایط می‌تواند شامل همه چیز باشد، از کلاس‌های ورزشی رایگان گرفته تا فروشگاه‌های خرده‌فروشی بازشو. کسب‌وکارها و سازمان‌ها تا ۱۲ اکتبر فرصت دارند درخواست دهند.

svg%3E - کمک های مالی مشاغل کوچک با ضرب الاجل در ماه اکتبر

York BLOOM Grants

The York اتحاد اقتصادی شهرستان در یورک، پنسیلوانیا، اخیرا برنامه گرنت بلوم شهر یورک در سال ۲۰۲۳ را راه اندازی کرد. از طریق این برنامه، مشاغل واجد شرایط می توانند برای کمک های مالی بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار برای تأمین مالی پروژه هایی که به بهره وری یا توسعه کمک می کند، درخواست دهند. سازمان نیازهای تجاری و تأثیر بالقوه را در هنگام تعیین مبالغ کمک مالی در نظر خواهد گرفت. و مشاغلی که از طریق کمک های بلاعوض قبلی بودجه دریافت نکرده اند در اولویت خواهند بود. ۱۳ اکتبر آخرین مهلت درخواست مشاغل است.

برنامه مشاور کسب و کار بومی آمریکای مونتانا

برنامه مشاور کسب و کار بومی آمریکای مونتانا یکی از چهار برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک در حال حاضر حمایت مشاغل قبیله ای در سراسر ایالت هدف این برنامه کمک به کارآفرینان بومی مشتاق با ارائه راهنمایی های متخصص، راهنمایی و منابع در طول فرآیند راه اندازی است. این برنامه شامل ۱۶۰۰۰۰ دلار در مجموع بودجه است. ۱۶ اکتبر آخرین مهلت درخواست است.

Grants StartHER دانشگاه زنان تگزاس

StartHER، برنامه کمک هزینه سالانه مرکز زنان کارآفرین دانشگاه تگزاس، در حال حاضر هدف در حال اجرا پنجمین دور تامین مالی خود است. در طول این دور، این مرکز ۲۵ کمک مالی به ارزش هر کدام ۵۰۰۰ دلار به مشاغل تحت مالکیت زنان اعطا خواهد کرد. مشاغل واجد شرایط می توانند از بودجه برای هزینه های مختلف مانند خرید تجهیزات جدید یا بهبود فضاهای تجاری استفاده کنند. در دورهای قبلی، این مرکز به ۹۰ کسب و کار متعلق به زنان ۴۵۰,۰۰۰ دلار جایزه داده است و در عین حال دسترسی به مشاوران تجاری و یک دوره آموزشی کسب و کار مجازی را نیز فراهم کرده است. درخواست‌های این برنامه تا ۲۲ اکتبر موعد مقرر است.

کمک هزینه توسعه تجارت قبیله ای مونتانا

کمک هزینه توسعه تجارت قبیله ای مونتانا برنامه دیگری است که هدف آن پشتیبانی از مشاغل متعلق به قبیله در سراسر کشور دولت این برنامه شامل ۲۴۰,۰۰۰ دلار در مجموع بودجه برای پروژه های آماده بیل است تا به کسب و کارهای واجد شرایط کمک کند تا فعالیت های خود را گسترش دهند یا بهبود بخشند. دوره درخواست برای این برنامه اکنون تا ۲۵ اکتبر ادامه دارد.

برنامه کمک هزینه بهبود نمای سان آنتونیو

سن آنتونیو، تگزاس تمدید مهلت برنامه کمک هزینه بهبود نما. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند برای کمک‌های مالی بین ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار برای پوشش انواع ارتقاء بیرونی که از دید عموم قابل مشاهده است، درخواست دهند. این شهر همچنین مناطق واجد شرایط جدیدی را اضافه کرد تا به کسب و کارهای بیشتری کمک کند تا از طریق این برنامه بودجه دریافت کنند. ۳۱ اکتبر آخرین مهلت به‌روزرسانی شده برای درخواست است.

کمک مالی کسب و کار کوچک صندوق سهام مونتانا هند

مونتانا پذیرفتن برنامه های کاربردی از مشاغل متعلق به بومیان آمریکا برای کمک به گسترش دامنه شرکت های کوچک مقیاس این یکی از چهار برنامه ای است که در حال حاضر در سراسر ایالت اجرا می شود و ۳۲۰۰۰۰ دلار بودجه در دسترس دارد. دوره درخواست از هم اکنون تا ۳۱ اکتبر باز است.

برای اخبار کسب و کارهای کوچک بیشتر ما را دنبال کنید:

اخبار روندهای کسب و کارهای کوچک


تصویر: $

< hr class="clear"/>بیشتر در: کسب و کار کوچک کمک هزینه


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی