عمومی

کمک های مالی تا سقف 50000 دلار برای مشاغل در سراسر جهان در دسترس است ایالات متحده

کمک های مالی تا سقف ۵۰۰۰۰ دلار برای مشاغل در سراسر جهان در دسترس است
ایالات متحده

کمک های مالی کسب و کار کوچک می تواند به کارآفرینان کمک کند تا به طیف وسیعی از اهداف، از ارتقاء انرژی گرفته تا میزبانی رویدادهای ویژه دست یابند. مبالغ این کمک‌های بلاعوض نیز بسته به هدفی که هر برنامه ارائه می‌کند، می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در این هفته، شهرها و سازمان‌های محلی برنامه‌های کمک مالی را با طیف وسیعی از اهداف و بودجه در دسترس اعلام کردند. برای لیست کامل به ادامه مطلب بروید.

برنامه کمک فنی ایندیانا

مرکز توسعه مشاغل کوچک ایندیانا فقط راه اندازی Technical As Indian برنامه ای برای کمک به رشد کسب و کارهای کوچک ایالتی. این برنامه مشاغل کوچک واجد شرایط را در سراسر ایالت با کمک های فنی و بودجه برای پروژه های مختلف بهبود، از نوشتن کمک مالی تا توسعه فناوری، به هم متصل می کند. دوره درخواست از ۱۶ ژانویه باز می شود و در ۱۷ فوریه بسته می شود.

grants for businesses across the u.s. - کمک های مالی تا سقف 50000 دلار برای مشاغل در سراسر جهان در دسترس است
ایالات متحده

۶ulsa برنامه تطبیق گرنت رویداد ویژه

Vision Tulsa در حال راه اندازی یک برنامه کمک هزینه جدید به پشتیبانی از مشاغل منطقه در امتداد مسیر تاریخی ۶۶٫ ویژه مسیر ۶۶ برنامه تطبیق گرنت رویداد دو هدف اصلی دارد: حذف موانع برای مشاغل موجود و ترغیب کارآفرینان جدید برای راه اندازی فروشگاه در امتداد راهرو. این برنامه در حال حاضر شامل حدود ۲۵۰۰۰ دلار بودجه در دسترس است، اما سازمان امیدوار است در طول زمان سرمایه بیشتری را به ارمغان بیاورد. برنامه کمک مالی تطبیقی ​​بودجه ای را برای کمک به رویدادهای ویژه فراهم می کند. برای واجد شرایط بودن، رویدادها باید رایگان و برای عموم آزاد باشند و باید در امتداد مسیر تاریخی ۶۶ برگزار شوند و در طول راهرو به وضوح قابل مشاهده باشند. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند هر سال برای یک رویداد رایگان درخواست دهند.

کمک هزینه های بازیابی مشاغل کوچک هونولولو

شهر و شهرستان هونولولو در حال همکاری با اتاق بازرگانی هاوایی برای توزیع ۱۰ میلیون دلار کمک بلاعوض به مشاغل کوچک محلی . شرکت های واجد شرایط می توانند بین ۱۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارهای اوآهو باید کمتر از ۵۰۰ کارمند داشته باشند، متعلق به ساکنان هاوایی باشند و همه مالیات‌ها جاری باشد. کسب‌وکارها همچنین باید قبل از سال ۲۰۲۰ تأسیس شده باشند و بتوانند از دست دادن درآمد ناشی از همه‌گیری را ثابت کنند. این شهر از ۳۰ ژانویه حداکثر ۴۰۰ درخواست را می پذیرد.

Grants BIPOC Alexander

الکساندریا، ویرجینیا اخیراً هدف اعلام کرد یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از مشاغل متعلق به افراد سیاه پوست، بومی و رنگین پوستان. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید دارای مالکیت محلی و در اسکندریه باشند، بیش از ۱۰۰ کارمند نداشته باشند و حداقل ۵۱ درصد آنها سیاه پوست، بومی و رنگین پوست باشند. کسب‌وکارها همچنین باید برای حفظ فعالیت‌های خود در اسکندریه حداقل تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی کنند. مشاغلی که هنوز کمک‌های مالی دیگر فدرال یا شهری مربوط به COVID-19 را دریافت نکرده‌اند در اولویت قرار خواهند گرفت. کمک های مالی ممکن است از ۱۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار متغیر باشد و بر اساس اولویت اول اعطا خواهد شد. دوره درخواست در ۲۶ ژانویه باز می شود و در ۱۰ فوریه پایان می یابد.

کمک هزینه کسب و کار کوچک Cherokee

کسب و کارهای کوچک در شهرستان چروکی، جورجیا که تحت تاثیر منفی این همه گیری قرار گرفته اند، به زودی می توانند درخواست برای Cherokee کمک هزینه کسب و کار کوچک این برنامه کمک مالی که توسط قانون طرح نجات آمریکا تأمین می شود، برای مشاغل مستقل و دارای کمتر از ۵۰۰ کارمند آزاد است. این برنامه همچنین بر شرکت هایی متمرکز است که در حال حاضر در صنعت خود مسلط نیستند. دوره درخواست از ۱۶ ژانویه باز می شود و ۳۱ ژانویه بسته می شود.

برنامه خورشیدی، بهره وری انرژی و روشنایی بلومینگتون

بلومینگتون، ایندیانا ارائه کمک‌های بلاعوض به مشاغل کوچکی که می‌خواهند کارایی ساختمان را ارتقا دهند، مانند نصب پنل‌های خورشیدی. کمک های مالی ممکن است تا ۲۵۰۰۰ دلار را پوشش دهد. و شهر همچنین برای مشاغل، موسسات غیرانتفاعی و سازمان‌های اجتماعی که می‌خواهند درخواست دهند، کمک‌های فنی ارائه می‌کند. برای واجد شرایط بودن برای برنامه انرژی خورشیدی، بهره وری انرژی و روشنایی ۲۰۲۳ (SEEL)، کسب و کارها و سازمان ها باید کمتر از ۵۰۰ کارمند تمام وقت داشته باشند و حداقل یک تأسیسات به مساحت ۳۰۰۰ فوت مربع یا بیشتر داشته باشند. سازمان هایی که تسهیلات خود را اجاره می کنند نیز می توانند با کسب مجوز از مالک ملک درخواست دهند. درخواست‌ها از ۱۸ ژانویه به‌طور متوالی پذیرفته می‌شوند.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی