عمومی

کلاهبرداری های آمازون که باید بدانید

کلاهبرداری های آمازون که باید بدانید

Amazon بسیار بزرگ است و به نظر می‌رسد که کلاهبرداران هدف را هدف قرار دهند. در حالی که آگاهی از کلاهبرداری های احتمالی آمازون مهم است، همچنین مهم است که بدانید آمازون از کلاهبرداران متنفر است.

آمازون به شهرت فروشگاه آمازون خود اهمیت می دهد و اگر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اید، آمازون می خواهد بداند. بخش خدمات مشتری اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

آیا می توانید هنگام استفاده از آمازون مورد کلاهبرداری قرار بگیرید؟

بله، می توانید در هنگام استفاده از آمازون مورد کلاهبرداری قرار بگیرید – همانطور که می توانید با استفاده از هر تجارت الکترونیکی مورد کلاهبرداری قرار بگیرید. خدمات اتوماسیون آمازون برای سفارش و پردازش مفید هستند. اما یک کلاهبرداری معمول در اتوماسیون آمازون این است که کلاهبردار را تقلید کنید.

به عنوان مثال، شما ایمیل ها یا متن هایی را دریافت کنید که به نظر می رسد پیام از آمازون است. اما اینطور نیست – این یک کلاهبرداری اتوماسیون آمازون است. کلاهبرداری فروشنده یک کلاهبرداری رایج در امور تجاری آمازون است. شما سفارش می دهید و پرداخت می کنید، اما سفارش هرگز انجام نمی شود.

/

از این کلاهبرداری های رایج آمازون آگاه باشید

Amazon یک تجارت آنلاین گسترده با حاشیه سود قابل توجه است. سیستم اتوماسیون آمازون آن فوق العاده پیچیده، چشمگیر و موثر است. یک نفر سفارش می دهد و پذیرفته می شود. سپس خریدار پیام‌هایی درباره سفارش، از جمله پردازش و ارسال آن دریافت می‌کند.

گفته شده است که تقلید بزرگترین شکل چاپلوسی است – در این مورد درست نیست. با کلاهبرداری اتوماسیون آمازون، کلاهبرداران از آمازون تقلید می کنند. پیام‌های آن‌ها بسیار شبیه پیام‌هایی است که آمازون ارسال می‌کند.

این فقط یک نوع کلاهبرداری است که فروشگاه آمازون را درگیر می‌کند. در اینجا موارد بیشتری وجود دارد:

۱٫ تماس ها، ایمیل ها و پیامک های کلاهبرداری آمازون

کلاهبرداران با ارسال پیام هایی که شباهت زیادی به ارتباطات رسمی دارند، از اعتماد مرتبط با آمازون سوء استفاده می کنند. این پیام‌های جعلی اغلب به خرید اخیر اشاره می‌کنند و به اتفاق رایج خرید از آمازون اشاره می‌کنند. تاکتیک دیگر این است که در مورد خرید غیرمجاز بزرگی که با استفاده از حساب آمازون گیرنده انجام شده است هشدار دهید. با استفاده از این سناریوها، هدف کلاهبرداران این است که گیرندگان را وادار کنند تا اقدامات فوری انجام دهند، یا روی پیوندهای مخرب کلیک کنند یا اطلاعات شخصی ارائه دهند.

svg%3E - کلاهبرداری های آمازون که باید بدانید

۲٫ کلاهبرداری با پرداخت آمازون

در این طرح، کلاهبرداران به عنوان فروشنده و خریداران متقاعد کننده ظاهر می شوند تا پرداخت های خارج از پلتفرم آمازون را انجام دهند. بهانه صرفه جویی در هزینه های آمازون است، اما قصد واقعی این است که قربانی را از حمایت های پلت فرم جدا کنید. کاربران ناآگاهی که گرفتار این کلاهبرداری می‌شوند، خطر از دست دادن پول خود را بدون رجوع می‌کنند، زیرا تراکنش‌هایی که خارج از پلتفرم انجام می‌شوند تحت پوشش پادمان‌های آمازون نیستند.

۳٫ کلاهبرداری از کارت هدیه آمازون

با سوء استفاده از محبوبیت کارت های هدیه، کلاهبرداران مشتریان را فریب می دهند تا کارت های هدیه آمازون را خریداری کنند و سپس آنها را مجبور به اشتراک گذاری شماره کارت و پین کنند. این جزئیات غیرقانونی به کلاهبرداران اجازه می‌دهد تا وجوه را به سرعت از کارت‌ها تخلیه کنند و قربانیان را با کارت‌های خالی و خسارات مالی مواجه کنند.

۴٫ کلاهبرداری اتوماسیون آمازون

کلاهبرداران با جعل هویت از خدمات پیشرفته اتوماسیون آمازون استفاده می کنند. کلاهبرداران از طریق پیام‌های متنی فریبنده، تماس‌های تلفنی یا ایمیل، گیرندگان را وادار می‌کنند که به‌روزرسانی‌های قانونی را از آمازون در مورد سفارش‌های خود دریافت کنند. این کلاهبرداری اغلب شامل پیام‌هایی است که حاکی از اشکال در سفارش و درخواست از گیرندگان برای پاسخگویی برای رفع مشکل است. متأسفانه، پاسخ به چنین پیام‌هایی می‌تواند منجر به نصب نرم‌افزارهای مخرب بر روی دستگاه‌ها شود.

svg%3E - کلاهبرداری های آمازون که باید بدانید

۵٫ کلاهبرداری های تجاری آمازون FBA

کلاهبرداران افرادی را هدف قرار می دهند که علاقه مند به پیوستن به برنامه آمازون Fulfilled by Amazon (FBA) هستند، که شامل فروش محصولات از طریق این پلت فرم است. این کلاهبرداری ها به دو شکل اصلی ظاهر می شوند. در یک سناریو، کلاهبرداران محصولات تقلبی را تولید یا خریداری می‌کنند تا بازار را با قیمت‌های کاهش‌یافته و با هدف کسب سود سریع، سیل کنند. در مورد دیگر، فروشندگان وعده محصولات را می دهند اما در انجام سفارشات شکست می خورند و مشتریان را ناامید می کنند و پولشان را کلاهبرداری می کنند.

۶٫ کلاهبرداری با دستیار مجازی آمازون

با استفاده از دستیار مجازی واقعی آمازون، کلاهبرداران از این سرویس برای دستکاری کاربران تقلید می کنند. آنها ممکن است اطلاعات شخصی را درخواست کنند و ادعا کنند که برای خدمات بهتر مورد نیاز است. قربانیان ناخواسته که این اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند، خود را در معرض سرقت هویت و سایر فعالیت‌های متقلبانه قرار می‌دهند.

از آنجایی که کلاهبرداری‌های آنلاین پیچیده‌تر می‌شوند، برای کاربران آمازون بسیار مهم است که از این تاکتیک‌ها مطلع باشند. هنگام برخورد با ارتباطات و پیشنهادات از منابع به ظاهر معتبر، هوشیاری و شک و تردید ضروری است. با شناسایی و اجتناب از این کلاهبرداری ها، کاربران می توانند از تجربه ایمن تر و ایمن تر در پلتفرم آمازون لذت ببرند.

< td class="column-2">کلاهبرداران علاقه‌مندان به برنامه FBA آمازون را هدف قرار می‌دهند. آنها بازار را پر از محصولات تقلبی می کنند یا وعده سفارشات انجام نشده را می دهند و باعث ضرر مالی می شوند.

نوع کلاهبرداری توضیحات
آمازون تماس‌ها، ایمیل‌ها و پیامک‌های کلاهبرداری کلاهبرداران از ارتباطات رسمی آمازون تقلید می‌کنند و خریدهای اخیر یا تراکنش‌های غیرمجاز را برای اقدام سریع ذکر می‌کنند. گیرندگان این خطر را دارند که روی پیوندهای مخرب کلیک کنند یا اطلاعات شخصی را به اشتراک بگذارند.
کلاهبرداری با پرداخت آمازون
کلاهبرداران به عنوان فروشنده ظاهر می‌شوند و از خریداران می‌خواهند برای فرار از هزینه‌ها، پرداخت‌هایی را خارج از پلتفرم آمازون انجام دهند. قربانیان در معرض خطر از دست دادن پول بدون اقدامات محافظتی آمازون هستند.
کلاهبرداری از کارت هدیه آمازون کلاهبرداران با سوء استفاده از محبوبیت کارت هدیه، مشتریان را فریب می دهند تا کارت های هدیه آمازون را خریداری کنند و آنها را مجبور به اشتراک گذاری جزئیات کارت می کنند که منجر به زیان مالی می شود.
کلاهبرداری اتوماسیون آمازون با جعل هویت خدمات اتوماسیون آمازون، کلاهبرداران پیام های فریبنده ای درباره سفارشات ارسال می کنند، اغلب ادعای نقص دارند. پاسخ دادن می تواند منجر به نصب بدافزار شود.
کلاهبرداری های تجاری آمازون FBA
کلاهبرداری با دستیار مجازی آمازون کلاهبرداران از دستیار مجازی آمازون تقلید می کنند و اطلاعات شخصی را برای “خدمات بهتر” درخواست می کنند. قربانیانی که داده ها را به اشتراک می گذارند، خود را در معرض سرقت هویت قرار می دهند.

۷٫ کلاهبرداری از محصولات تقلبی

در کلاهبرداری محصولات تقلبی، کلاهبرداران اقلام محبوبی را با قیمت های جذاب ارائه می دهند اما نتایج ارزانی را ارائه می دهند. برای جلوگیری از این امر، نظرات فروشنده و اصالت محصول را تأیید کنید و مراقب معاملاتی باشید که به‌طور غیرقابل قبولی ارزان به نظر می‌رسند.

۸٫ کلاهبرداری فیشینگ

کلاهبرداری های فیشینگ شامل ایمیل ها یا پیام هایی است که جعل هویت آمازون هستند و کاربران را فریب می دهند تا اطلاعات شخصی یا حساب کاربری خود را فاش کنند. اینها می توانند منجر به سرقت هویت یا دسترسی غیرمجاز به حساب شوند.

۹٫ کلاهبرداری تحویل

این کلاهبرداری شامل اعلان‌هایی در مورد مسائل احتمالی تحویل یا درخواست اطلاعات اضافی برای تکمیل تحویل است، که اغلب تاکتیکی برای به دست آوردن اطلاعات شخصی یا دسترسی به حساب است.

< قوی> ۱۰٫ کلاهبرداری اشتراک

کاربران فریب داده می‌شوند تا از طریق آمازون در سرویس‌های غیرضروری یا موجود مشترک مشترک شوند که اغلب شامل هزینه‌های پنهان یا فرآیندهای لغو چالش برانگیز است.

۱۱٫ کلاهبرداری با دستکاری بررسی کنید

فروشندگان نظرات را دستکاری می کنند تا به دروغ رتبه بندی محصول خود را افزایش دهند. مراقب محصولاتی باشید که نظرات بسیار مثبتی دارند یا آن‌هایی که واقعی به نظر نمی‌رسند.

۱۲٫ کلاهبرداری محصولات گران قیمت

کلاهبرداران محصولات را با قیمت های قابل توجهی بالاتر از نرخ بازار فهرست می کنند. همیشه قیمت ها را مقایسه کنید و مراقب باشید که فروشندگان مبالغ گزافی را دریافت کنند.

۱۳٫ کلاهبرداری بازپرداخت

پس از خرید، ممکن است فروشنده در ازای بررسی مثبت یا لغو درخواست بازپرداخت، بازپرداخت یا تخفیف ارائه دهد، که اغلب تاکتیکی برای دستکاری سیاست‌های آمازون یا اجتناب از بازخورد منفی است.

۱۴٫ کلاهبرداری با حساب ربوده شده

گاهی اوقات اکانت های فروشنده قانونی توسط کلاهبردارانی ربوده می شود که سپس محصولات جعلی را فهرست می کنند یا قیمت ها را دستکاری می کنند. به طور منظم حساب خود را برای هرگونه فعالیت غیرمجاز زیر نظر داشته باشید.

۱۵٫ کلاهبرداری Dropshipping

در کلاهبرداری dropshipping، فروشنده شخص ثالث در آمازون سفارش می‌گیرد اما محصول را از خرده‌فروشی دیگر با قیمت پایین‌تری تهیه می‌کند که منجر به تاخیر در ارسال و محصولات با کیفیت پایین‌تر می‌شود.< /p>

۱۶٫ کلاهبرداری با کوپن

کوپن‌ها یا تخفیف‌های جعلی آمازون در ازای اطلاعات شخصی یا هدایت کاربران به وب‌سایت‌های تقلبی ارائه می‌شوند.

۱۷٫ کلاهبرداری تغییر مسیر پرداخت

فروشندگان ممکن است از طریق روش‌هایی که توسط آمازون پشتیبانی نمی‌شوند، مانند حواله‌های سیمی یا کارت‌های هدیه، که اغلب غیرقابل ردیابی و خطرناک هستند، درخواست پرداخت کنند.

< قوی> ۱۸٫ وب سایت های جعلی آمازون

کلاهبرداران وب سایت هایی را با تقلید از طرح آمازون ایجاد می کنند تا کاربران را فریب دهند تا تصور کنند از سایت واقعی آمازون خرید می کنند.

۱۹٫ کلاهبرداری حمل و نقل

فروشنده یک جعبه خالی یا یک کالای کم ارزش را به آدرس دیگری در همان شهر ارسال می کند. شماره ردیابی کالا را به عنوان تحویل نشان می‌دهد که فرآیند بازپرداخت را پیچیده می‌کند.

۲۰٫ کلاهبرداری توضیحات محصول گمراه کننده

برخی از فهرست ها دارای توضیحات یا تصاویر گمراه کننده ای هستند که با محصول واقعی مطابقت ندارند. همیشه توضیحات محصول را به طور کامل بخوانید و تصاویر و نظرات ارسال شده توسط کاربر را بررسی کنید.

برای محافظت در برابر این کلاهبرداری‌ها، دقت لازم را انجام دهید، از روش‌های پرداخت امن استفاده کنید، حساب خود را به طور منظم کنترل کنید و فعالیت‌های مشکوک را به خدمات مشتریان آمازون گزارش دهید.

چگونه از کلاهبرداری تجاری آمازون جلوگیری کنیم

هیچ کس نمی خواهد از استفاده از بازار آمازون اجتناب کند و این یک شرط مطمئن است که اکثر صاحبان مشاغل کوچک یک حساب آمازون دارند.

در اینجا نکات مهم ما برای جلوگیری از کلاهبرداری تجاری آمازون آمده است:

  • هیچ دعوتی را برای پرداخت خارج از پلت فرم آمازون نپذیرید. ممکن است یک فروشنده ادعا کند که شما و فروشنده با انجام این کار از هزینه های آمازون جلوگیری می کنید. بله، شما از هزینه ها اجتناب خواهید کرد و کلاهبرداری خواهید شد. به احتمال زیاد هزینه آن بسیار بیشتر از هزینه های آمازون برای شما خواهد بود.
  • اگر پیام های متنی، تماس های تلفنی یا ایمیل هایی دریافت می کنید که شبیه آنها هستند. از حساب آمازون شماست، مراقب باشید. با کلیک بر روی ایمیل ممکن است رایانه شما در معرض یک ویروس یا بدافزار باز شود. خودتان با آمازون تماس بگیرید.
  • از ایمیل خود به عنوان بخشی از اطلاعات ورود خود استفاده نکنید. در واقع، این کار را با هیچ حساب آنلاینی که دارید انجام ندهید.
  • از یک آژانس اتوماسیون برای مدیریت رمزهای عبور استفاده کنید. یک آژانس اتوماسیون می تواند وظایفی مانند تغییر منظم رمزهای عبور را برای شما خودکار کند. تنها رمز عبوری که باید به خاطر بسپارید رمزی است که برای آژانس اتوماسیون استفاده می‌کنید.
  • اطلاعات شخصی یا مالی را به کسی که با شما تماس می‌گیرد و ادعا می‌کند از آمازون هستید، ندهید. در عوض، مستقیماً با آمازون تماس بگیرید.
  • بیشتر بخوانید: شکایت آمازون از مدیران گروه رسانه های اجتماعی به دلیل بررسی های جعلی ادعا شده

چگونه می‌دانید که فروشنده از فروشگاه آمازون شما را کلاهبرداری می‌کند؟

این روش رایجی است که کلاهبرداران به درآمد غیرفعال می‌رسند. آنها به عنوان فروشنده ظاهر می شوند، اما واقعاً یک محصول یا تجارت ندارند. اگر محصولی را با قیمت بسیار پایین مشاهده کردید، مراقب خود باشید. ضرب المثل قدیمی که چیزی بیش از حد خوب است که واقعی باشد، درست است! خریدار فکر می‌کند معامله قرن است، اما سفارش هرگز انجام نمی‌شود.

در اینجا نحوه جلوگیری از این کلاهبرداری آمده است:

  • تحقیق محصول و تحقیق در مورد فروشنده (خاموش) پلتفرم آمازون).
  • مراقب فروشندگان شخص ثالث باشید.
  • مراقب نشان آمازون “به تازگی راه اندازی شده” باشید. این نشان برای مشاغل یا محصولات تازه راه اندازی شده فروشندگان آمازون است. کلاهبرداران اغلب چندین حساب دارند، زیرا در تقلا می‌کنند تا دستگیر نشوند.
  • به گرامر یا املای بد در وب‌سایت فروشنده دقت کنید. هیچ صاحب کسب و کار معتبری این اجازه را نخواهد داد.

svg%3E - کلاهبرداری های آمازون که باید بدانید

اگر آمازون به شما بازپرداخت کند آیا کلاهبرداری می کنید؟

Amazon از کلاهبرداران متنفر است و مشکل را بسیار جدی می گیرد. این یک شرکت جهانی است که به شدت از شهرت خود محافظت می کند. بنابراین، آیا در صورت کلاهبرداری، آمازون به شما بازپرداخت خواهد کرد؟ این احتمال وجود دارد! این شرکت همچنین می‌خواهد گزارش کاملی در مورد هرگونه کلاهبرداری ارائه دهد تا بتواند برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی در آینده اقدام کند.

اگر احساس می‌کنید مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اید، با بخش خدمات مشتری آمازون تماس بگیرید. این احتمال وجود دارد که به جای از دست دادن پول، به عنوان بخشی از خدمات آمازون بازپرداخت دریافت کنید.

svg%3E - کلاهبرداری های آمازون که باید بدانید

سوالات متداول (سؤالات متداول) در مورد جلوگیری از کلاهبرداری های آمازون

آیا می توانید هنگام استفاده از آمازون مورد کلاهبرداری قرار بگیرید؟< /h3>

بله، کلاهبرداری می تواند هنگام استفاده از آمازون رخ دهد، درست مانند هر پلتفرم تجارت الکترونیک. در حالی که خدمات اتوماسیون آمازون کارآمد هستند، کلاهبرداران اغلب از این خدمات تقلید می کنند تا کاربران را فریب دهند. با هوشیاری و شناخت نشانه‌های کلاهبرداری‌های احتمالی، از خود محافظت کنید.

کلاهبرداری‌های رایج آمازون از چه چیزهایی باید آگاه بود؟

کلاهبرداری‌های آمازون به اشکال مختلفی از جمله تماس‌های کلاهبرداری، ایمیل، پیامک و کلاهبرداری پرداخت وجود دارد. کلاهبرداری از کارت هدیه، تقلید اتوماسیون آمازون، و خدمات جعلی آمازون FBA و دستیار مجازی نیز رایج است. کلاهبرداران اغلب از شهرت آمازون برای فریب کاربران و دسترسی به اطلاعات شخصی و مالی سوء استفاده می کنند.

چگونه می توانم قربانی کلاهبرداری های تجاری آمازون نشدم؟

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از کلاهبرداری های تجاری آمازون آورده شده است:

  • برای جلوگیری از کارمزد هرگز پرداختی را خارج از پلت فرم آمازون انجام ندهید.< /li>
  • مراقب ارتباط ناخواسته ای باشید که ادعا می شود از حساب آمازون شما است.
  • از یک رمز عبور منحصر به فرد برای حساب آمازون خود استفاده کنید و از یک آژانس اتوماسیون برای مدیریت رمزهای عبور استفاده کنید.
  • اطلاعات شخصی یا مالی را با کسی که ادعا می کند از آمازون است به اشتراک نگذارید. برای تأیید مستقیماً با آمازون تماس بگیرید.

چگونه می توانم تشخیص دهم که آیا فروشنده ای در آمازون کلاهبردار است؟

کلاهبرداران اغلب خود را به عنوان فروشنده ای با قیمت های غیرواقعی پایین نشان می دهند و قول معاملاتی می دهند که برای واقعی بودن خیلی خوب هستند برای جلوگیری از این امر، هم در مورد محصول و هم در مورد فروشنده تحقیق کنید، به خصوص اگر آنها فروشنده های شخص ثالث هستند. مراقب علائمی مانند گرامر بد یا نشان «به تازگی راه‌اندازی شده» باشید و مطمئن شوید که با کسب‌وکارهای معتبر سروکار دارید.

آیا اگر قربانی کلاهبرداری شوم آمازون به من بازپرداخت می کند؟

بله، آمازون کلاهبرداری ها را جدی می گیرد و برای محافظت از کاربران خود تلاش می کند. اگر در آمازون مورد کلاهبرداری قرار گرفتید، با بخش خدمات مشتریان آنها تماس بگیرید و این حادثه را گزارش دهید. آمازون احتمالاً به عنوان بخشی از تعهد خود به خدمات مشتری و حفظ شهرت، بازپرداختی را به شما ارائه می دهد.

چرا کلاهبرداران به طور خاص آمازون را هدف قرار می دهند؟

پایه کاربری گسترده آمازون، خدمات اتوماسیون، و شهرت آن را به یک هدف جذاب برای کلاهبرداران تبدیل می کند. کلاهبرداران با سوء استفاده از نام آمازون و تقلید از خدمات آن، سعی در فریب کاربران برای ارائه اطلاعات شخصی و مالی دارند. با این حال، آمازون فعالانه با کلاهبرداری ها مبارزه می کند تا تجربه خرید ایمن و قابل اعتماد را برای مشتریان خود تضمین کند.

نتیجه گیری: هوشیار بمانید در برابر کلاهبرداری های آمازون

به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان، آمازون یک هدف فریبنده برای کلاهبرداران ارائه می دهد. در حالی که بازار دیجیتال راحتی و دسترسی را ارائه می دهد، بسیار مهم است که از کلاهبرداری های احتمالی که می تواند تجربه شما را تضعیف کند آگاه باشید. خبر خوب این است که آمازون متعهد به محافظت از کاربران خود و حفظ شهرت خود است.

درک چشم انداز کلاهبرداری های آمازون ضروری است. کلاهبرداران اغلب از تاکتیک هایی مانند تقلید از ارتباطات آمازون یا بهره برداری از خدمات اتوماسیون آن استفاده می کنند. خواه از طریق تماس‌های کلاهبرداری، ایمیل، پیامک، طرح‌های پرداخت، کلاهبرداری از کارت هدیه یا محصولات تقلبی باشد، هدف این روش‌های فریبنده فریب کاربران ناآگاه است.

برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداری‌های آمازون:

  • آگاه باشید: از کلاهبرداری های رایجی که کاربران آمازون را هدف قرار می دهند آگاه باشید از جمله ایمیل‌های تقلیدی، درخواست‌های پرداخت در خارج از پلتفرم، و محصولات غیرواقعی با قیمت پایین.
  • ارتباطات را تأیید کنید: اگر پیام‌هایی را دریافت می‌کنید که ادعا می‌کنند از آمازون هستند، به‌دقت نشانه‌هایی از آن را بررسی کنید. اعتبار. از کلیک کردن روی پیوندها در ایمیل‌های مشکوک خودداری کنید و در عوض مستقیماً با آمازون تماس بگیرید تا هرگونه ادعایی را تأیید کنید.
  • حساب خود را ایمن کنید: از رمزهای عبور منحصر به فرد برای حساب آمازون خود استفاده کنید و از یک آژانس اتوماسیون برای مدیریت استفاده کنید. گذرواژه‌های خود را ایمن کنید.
  • احتیاط را با فروشندگان انجام دهید: قبل از خرید، در مورد فروشندگان و محصولات شخص ثالث تحقیق کنید. مراقب معاملات بیش از حد فریبنده و حساب های فروشنده تازه راه اندازی شده باشید، زیرا کلاهبرداران اغلب از این موارد برای فریب کاربران سوء استفاده می کنند.
  • گزارش کلاهبرداری: اگر شک دارید که با کلاهبرداری در آمازون مواجه شده اید، آن را به بخش خدمات مشتریان خود گزارش دهید. آمازون کلاهبرداری‌ها را جدی می‌گیرد و هدفش ارائه کمک و بازپرداخت به کاربران آسیب‌دیده است.

با هوشیاری و آگاه بودن، می‌توانید با اطمینان خاطر در بازار آمازون حرکت کنید و بدانید که تعهد آمازون به حفاظت از کاربر فعال است. طرف شما. همانطور که تکنولوژی و کلاهبرداری ها تکامل می یابند، آگاهی و رویکرد پیشگیرانه شما نقشی حیاتی در تضمین امنیت آنلاین شما و حفظ یک تجربه خرید مثبت خواهد داشت.

تصویر: $


بیشتر در: کلاهبرداری ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی