عمومیمقالات

برترین استراحت‌های مدیتیشن خاموش برای جوان‌سازی ذهنی در 2023

برترین استراحت‌های مدیتیشن خاموش برای جوان‌سازی ذهنی در
۲۰۲۳

همه ما هر از گاهی به جوانسازی ذهنی نیاز داریم. اما تعطیلات پرمشغله با برنامه های فشرده و صف های طولانی به راحتی می تواند مانند زندگی کاری روزانه ما استرس زا شود. استراحت‌های مدیتیشن بی‌صدا این فرصت را فراهم می‌کند که در طول زمان خود با سکوت عمیق، برق را قطع کنیم. چه یک اقامت سه روزه یا یک هفته‌ای را انتخاب کنید، استراحت‌های مدیتیشن خاموش برنامه‌های آرام‌بخشی را برای رشد، سلامت، تمرکز حواس و کاوش درونی بهتر از هر سفر دریایی یا پارک تفریحی ارائه می‌کنند. و فهرست استراحت‌های ما فقط ممکن است زمان آرامی را ارائه دهد که برای ایجاد انعطاف‌پذیری و شارژ مجدد روح خود به آن نیاز دارید.

یک خلوت مراقبه خاموش چیست؟

مدیتیشن خاموش شامل نشستن آرام و تمرکز حواس خود بر لحظه حال است. فضاهای آرام و عاری از حواس پرتی بیرونی مانند وسایل شخصی و سر و صدا به شما در سفر به سمت خودآگاهی کمک می کند. مزایای کوتاه مدت سکوت شامل پرورش سکون درونی، وضوح و آرامش عمیق است. عقب نشینی های طولانی مدت و بی صدا به ما کمک می کند عادات بهتری ایجاد کنیم و افکارمان را مدیریت کنیم. یادگیری بهتر کاهش استرس و اضطراب هنگام ساختن هوش عاطفی بالاتر نیز می تواند منجر شود.

یک خلوت مراقبه خاموش این فرصت را برای افراد فراهم می کند تا در یک فضای زیبا و آرام با دیگران درگیر شوید. معمولاً از استراحت‌های سه روزه تا یک هفته یا بیشتر، استراحت‌های بی‌صدا معمولاً در مکان‌های آرام و خلوت مانند صومعه‌ها و مراکز خلوت با محیط‌های آرام‌بخش و طبیعی برگزار می‌شوند.

شرکت‌کنندگان در خلوت‌گاه خاموش ممکن است متعهد به حفظ سکوت در تمام طول باشند. کل اقامت آنها یا در دوره های برنامه ریزی شده کوتاهتر. در حالی که ساکت هستند، از صحبت کردن، استفاده از وسایل الکترونیکی یا شرکت در سایر اشکال ارتباطی خودداری می کنند. دوره های خلوت انعکاسی نیز به تجربه ذهنی و شفابخش می افزاید. تکنیک‌های مدیتیشن هدایت‌شده شامل فعالیت‌های بی‌صدا مانند مدیتیشن نشسته، مدیتیشن پیاده‌روی به‌عنوان اکوتراپی یا ذهن‌آمیز است. حرکتی از جمله یوگای خاموش.

۶ استراحت برتر مراقبه خاموش در سال ۲۰۲۳

هنگام رزرو استراحتگاه مراقبه خاموش بعدی خود بسیار مراقب باشید. در انتخاب بهترین مکان‌های بی‌صدا، معیارهای متعددی را برای انتخاب آرامش‌بخش‌ترین، سالم‌ترین و شادترین اقامتگاه‌های موجود در ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ بررسی کردیم. این معیارها عبارتند از:

  • آرامش طبیعی
  • مدارک و تجربه مربی و مربی
  • طول مدت استراحت مراقبه
  • هزینه و سهولت رزرو
  • بررسی های آنلاین و بازخورد مشتریان Google
  • گزینه‌های موجود و رزرو آسان

نکته مهم در مورد رزرو: گزینه‌های عقب‌نشینی بی‌صدا به برنامه‌هایی بستگی دارد که در زمان‌های مختلف در طول سال ارائه می‌شوند. حتماً تقویم هر سازمان را بررسی کنید تا برنامه عقب نشینی مراقبه خاموش مناسب را برای دستیابی به اهداف ذهنی خود یعنی سکوت و تجدید قوا بیابید.

۱٫ مرکز خلوتگاه هنر زندگی

بون، کارولینای شمالی

در میان کوه‌های بلو ریج کارولینای شمالی، مرکز خلوتگاه هنر زندگی خود را مکانی می داند که “جایی که سلامتی با شادی روبرو می شود.” در واقع، بسیاری از برنامه های سالم و کل نگر از جمله “عقب نشینی R&R”، “Wellness Escapes” و “Presenter Programs” را برای زوج ها، مجردها و دوستان ارائه می دهد. در حال حاضر، آنها استراحت های هفتگی ۵ روزه مراقبه خاموش را با اهدافی از جمله کاهش استرس، خواب بهتر و بهبود شادی ارائه می دهند. این تجربه ساختاریافته شامل مدیتیشن هدایت شده، تمرینات تنفسی و یوگا برای بزرگسالان ۱۸ سال و بالاتر است.

۲ . مرکز استراحت معنوی سیدهایتان

ویندوم، تگزاس

تقریباً ۸۰ مایلی از فرودگاه بین‌المللی دالاس فورت ورث (DFW) و دالاس عشق فیلد (DAL)، مرکز عقب نشینی معنوی سیدهایاتان یک محیط طبیعی دور از شهر فراهم می کند. گزینه عقب نشینی خاموش آن اقامتی بین دو تا ۳۰ شب را برای مهمانان فراهم می کند. اقامت خاموش شما شامل یک جلسه روزانه “مانترا و مدیتیشن”، چای بعد از ظهر و زمان شخصی فراوان است. کلاس های هاتا یوگا با هزینه اضافی از پنجشنبه تا یکشنبه در دسترس است. همچنین می‌توانید با یکی از راهبان مرکز عهد سکوت کنید.

۳٫ مرکز مدیتیشن Silent Stay

Montecito، کالیفرنیا

با ماموریت کمک به دیگران برای یافتن آرامش درونی خود، این غیرانتفاعی ۵۰۱(c)(3) به دنبال آرام کردن ذهن در سکوت است. از قلبت.» مرکز مدیتیشن Silent Stay این تعهد را با استراحت‌های بی‌صدا دو تا پنج روزه انجام می‌دهد. برنامه شما شامل سه نشستن در سکوت و مدیتیشن گروهی در پناهگاه زیبای آنهاست. این پناهگاه در تمام طول روز برای مدیتیشن، تمرین یوگا و روزنامه نگاری باز است. همچنین می توانید در اوقات فراغت خود از پیاده روی در زمین های زیبا لذت ببرید. عقب‌نشینی‌ها تقریباً ماهانه اتفاق می‌افتند، بنابراین حتماً برنامه فعلی آنها را برای اقامت خاموش خود بررسی کنید. اگر می‌خواهید تمرین را در خانه ادامه دهید، مرکز مراقبه‌های صبح یکشنبه را نیز از طریق Zoom ارائه می‌کند.

۴ . Insight Retreat Center

سانتا کروز، کالیفرنیا

پشتیبانی شده توسط کمک مالی، Insight Retreat Center استراحت های پنج روزه مراقبه خاموش و همچنین استراحت های یک روزه را ارائه می دهد. برخی از اقامت‌های مسکونی که تا یک هفته طول می‌کشد و همچنین گزینه‌های آنلاین نیز در دسترس هستند. در هر مورد، مرکز مراقبه های ویپاسانا را بر اساس آموزه های بودا ارائه می دهد. این مرکز با معلمان داوطلبی که به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط هستند، تمرین‌کنندگان عقب‌نشینی را از طریق برنامه‌ریزی‌شده نشستن و پیاده‌روی مراقبه‌های خاموش در طول روز راهنمایی می‌کند. صبحانه، ناهار و شام سبک نیز ارائه می‌شود و ساکنان در مدیتیشن کاری مانند نظافت و نگهداری از زمین شرکت می‌کنند.

۵٫ Crestone Retreats

Crestone, Colorado

Retreats در Crestone Mountain Zen Center< /a> طیف گسترده ای از گزینه های استراحت مراقبه را برای افراد و گروه ها در یک فضای مغذی ارائه می دهد. می‌توانید استراحتی را انتخاب کنید که از چهار شب تا سه ماه طول بکشد. علاوه بر این، اقامتگاه‌ها از خانه‌های مهمان گرفته تا کمپینگ با اتاق‌های استودیویی و کابین‌ها در بین آنها متفاوت است. مدیتیشن بی‌صدا و همچنین اقامتگاه‌های بیابانی و نویسنده در دسترس است. برخی از برنامه های پیشنهادی شامل مدیتیشن، یوگا، موسیقی، رقص، تای چی و سایر تمرینات بدنسازی و حتی گروه درمانی است. علاوه بر این، این استراحت شخصی مراقبه شما را با سه وعده غذایی گیاهی در روز نوازش می کند.

۶٫ مزرعه یوگا سیواناندا

وودبورن، نیویورک

سیواناندا یوگا رنچ بر یوگا تأکید دارد ، موسیقی، مانترا و صلح در میان زیبایی طبیعی این استراحتگاه مراقبه نیویورک. برنامه‌ها و دوره‌ها طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند، از استراحت‌های سه روزه تا برنامه‌های مسکونی یک ماهه و طولانی‌تر، مزرعه وعده می‌دهد که شما را به سمت صلح، سلامت و شادی راهنمایی کند. برنامه‌های مراقبه و استراحت‌های خاموش در تقویم رویدادهای آن مانند “Vedanta و Silence” موجود است. اگر به دنبال ایجاد ذهنیت مثبت، تمرین یوگا، یادگیری در مورد رژیم غذایی گیاهخواری یا یادگیری تکنیک های تنفس و آرامش هستید، تقویم سیواناندا یوگا Ranch احتمالاً پیشنهادی برای رفع نیازهای شما دارد.

عکس از Ground Picture/Shutterstock

Bryan Lindenberger 150x150 - برترین استراحت‌های مدیتیشن خاموش برای جوان‌سازی ذهنی در
2023

برایان از فضای دیجیتالی که هنر و فناوری در آن تلاقی می‌کنند لذت می‌برد. او به عنوان یک نویسنده در زمینه آموزش، بهداشت و سلامت و تولید کار کرده است. او همچنین به مشاغل کوچکتر در توسعه وب از جمله دسترسی و توسعه محتوا کمک می کند. در اوقات فراغت خود، مسیرهای پیاده روی در مرکز فلوریدا را طی می کند.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی