عمومیمقالات

کاهش هزینه های مواد غذایی و تبلیغات آلدی

کاهش هزینه های مواد غذایی و تبلیغات آلدی

جولین در حال سوار شدن بر موجی از بازدید اخیر از خواربارفروشی Aldi است و او و کیرستن اینجا هستند تا نظرات خود را در مورد گزینه های خرید کم هزینه به اشتراک بگذارند. آنها طی دو ماه گذشته متوجه تورم در صنعت غذا و مواد غذایی شده اند. آتلانتا، جایی که ساندرز در آن مستقر است، اخیراً در لیست رتبه چهارم را کسب کرده است. شهرهای آمریکا که بالاترین نرخ تورم را تجربه می کنند. همچنین تمرکز زیادی روی ضایعات غذایی و ناامنی غذایی وجود دارد.

قبلاً، Whole Foods گزینه بهتری برای تنوع و کیفیت محصول به نظر می رسید. اما امروز، پس از مقایسه قیمت‌ها بین هول فودز و آلدی، جولین و کیرستن دریافتند که قیمت‌های آلدی تا ۵۰ درصد ارزان‌تر است. غذا اغلب در آنجا از پیش بسته بندی می شود، بنابراین در حالی که برای مثال تهیه یک jalapeño ممکن است دشوار باشد، خرید در بخش های بزرگتر به شما این امکان را می دهد که یک قسمت کامل ماهی قزل آلا را دریافت کنید و در هر وعده غذایی خود صرفه جویی کنید و در عین حال غذای خوشمزه را دریافت کنید.

جولین می‌گوید برای کالاهای اساسی مانند کنسرو لوبیا، برنج و سس پاستا بیش از حد لازم هزینه نکنید. اکثر مردم نمی توانند تفاوت بین برند فروشگاه و نام تجاری را تشخیص دهند.

“آخرین باری که به آلدی رفتم، کاملاً بر اساس احساس و چیزی که به آن عادت کرده ام، کاملاً انتظار داشتم که این مبلغ در حدود ۱۵۰ دلار، ۱۶۰ دلار باشد و ما حتی ۱۰۰ دلار هم نخریدیم.” به یاد می آورد. “مثلا ۹۳ دلار بود و من آن را دریافت کردم. من درک می کنم که چرا مردم به اینجا می آیند – به خصوص اگر بچه دارید.”

Kiersten همچنین T.J.Maxx را برای همان نوع تجربه خرید بدون حاشیه توصیه می کند. آنها در مورد نکات دردناک و مزایای خرید با هزینه کمتر بحث می کنند، از جمله اینکه چگونه مصرف‌گرایی لزوماً در مورد وفاداری به برند سودی ندارد.

بیشتر بیاموزید در richandregular.com، خرید خرید کردن: برنده بازی ثروت با راه رفتن توسط کیرستن و جولین ساندرز و در اینستاگرام richandregular@ دنبال کنید.

با اشتراک گذاری و رتبه بندی پنج ستاره ما در پادکست های اپل، از ثروتمند و منظم پشتیبانی کنید.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=100&d=mp&r=g - کاهش هزینه های مواد غذایی و تبلیغات آلدی

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=100&d=mp&r=g - کاهش هزینه های مواد غذایی و تبلیغات آلدی

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی