خبر

کامل ترین مرکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی

کامل ترین مرکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی

بازار: برگزاری نمایشگاه نیاز به برنامه ریزی و تشریفات زیادی دارد، با توجه به نوع و ابعاد نمایشگاه از وسایل های مختلفی استفاده می شود. باید توجه داشته باشید که افراد به قصد خرید وارد نمایشگاه می شوند، پس برای جذب این افراد اقدامات لازم و ضروری باید انجام دهید؛ برای همین شرکت های زیادی هستند که سعی دارند افراد بیشتری را در نمایشگاه جذب غرفه خود کنند و ممکن است برای اینکار از انواع روش ها و تبلیغات مختلفی استفاده نمایند. بنابراین شما باید در انتخاب ابزارها و تجهیزات نمایشگاهی دقت زیادی داشته باشید.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - کامل ترین مرکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی

درست کردن غرفه سازی برای نمایشگاه کار بسیار دشواری می باشد که فقط باید با یک برنامه ریزی دقیق کارها جلو برود. اگر شما قصد دارید که یک غرفه در نمایشگاه اجاره کنید و محصولات خود را بصورت عالی به دیگران معرفی کنید، برای قدم اول لازم است که نیازهایتان را منطبق بر اهدافتان مشخص کنید.

نقش قیمت تجهیزات نمایشگاهی مناسب و لوازم جانبی آن با هر بودجه ای امکان پذیر می باشد. شما با استفاده از تجهیزات مناسب برای نمایشگاه می توانید شرکت خود را به تمام دنیا معرفی کنید. برای موفقعیت در نمایشگاه، ظاهر نمایشگاه بسیار تاثیر گذار است.

لوازم مناسب برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

اولین قدم برای موفقعیت در نمایشگاه برنامه ریزی دقیق می باشد که خیلی تاثیر گذار است. در ادامه با برخی از لوازم نمایشگاه آشنا خواهیم شد:

وسایل مورد نیاز برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

  • اسپیس فریم برای ساخت غرفه سازی در نمایشگاه:

150738 - کامل ترین مرکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی

اگر شما قصد دارید که در یک نمایشگاه و یا رویدادهای مربوط به کسب و کار خود شرکت کنید و نمی خواهید بودجه زیادی بابت ساخت غرفه سازی نمایشگاهی و تجهیزات بپردازید، استفاده از اسپیس فریم یک گزینه مناسب برای شما می باشد.

  • استند کراس نمایشگاهی:

استند کراس یکی از ارزان ترین ابزارهای تبلیغاتی محیطی می باشد. سبک و به قابل حمل است، همچنین قابلیت استفاده در محیط های داخلی و بیرونی را دارد.

بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها برای معرفی برند یا محصولات خود نیاز به یک نمایشگری دارند تا در مکان های پر رفت و آمد به بهترین شکل، محتوا را به نظر مخاطبان برسانند. ویدئو وال یک گزینه مناسب برای رسیدن به این هدف می باشد. همچنین ویدئو وال برای مراسم های معارفه، امور آموزشی و موارد مشابه آن بسیار کاربردی و موثر است.

  • استند لمسی نمایشگاه:

یکی از جذاب ترین تجهیزات نمایشگاهی می باشد که افراد زیادی را به سمت غرفه شما جذب می کند. با استفاده از این استندها فرصت دیده شدن غرفه و کسب و کار خودتان را در میان رقبا افزایش می دهید. نصب و راه اندازی استندها بسیار ساده و آسان می باشد، همچنین سبک و قابل جمل هستند، دارای اندازه و ابعاد متفاوتی می باشند. قابلیت پخش محتوای تصویری از اینترنت و یا کارت های حافظه مختلف را دارند و در عین حال بسیار زیبا، مدرن و تاثیرگذار می باشند.

میز و صندلی یکی از ضروریات غرفه سازی می باشد. میز و صندلی در نمایشگاه از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از غرفه داران برای حضور موثر خود در نمایشگاه از ست های میز و صندلی استفاده می کنند.

این صندلی ها قابلیت ارتفاع دارند و مناسب برای نمایشگاه ها و همایش ها می باشند. صندلی های جک دار پشت میز کانتر قرار می گیرند.

به شما پیشنهاد می کنم که بنر طراحی شده خود را با پاپ آپ در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار دهید. پاپ آپ مناسب غرفه هایی می باشد که در میان سالن های نمایشگاه قرار دارد و فقط یک راه ورودی برای بازدیدکنندگان وجود دارد. این استندها سایزهای متفاوتی دارد و برای تزیین دکوراسیون غرفه کاربرد دارند.

همچنین قابلیت نصب با ابعادهای مختلف را دارند. دارای پروژکتور نور برای ایجاد جلوه بهتر هستند، نصب و جا به جایی آسانی دارند. در مکان های بسیاری نمایشگاه ها، همایش ها، فروشگاه های بزرگ و سایر محیط ها کاربرد دارند.

وسایل مورد نیاز برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی/ ادامه

یک نوع بنر چاپی می باشد که با استفاده از پایه های تعبیه شده درون بنر بصورت ایستاده قرار می گیرد. بنر چاپ شده با استفاده از فنر دورن لوله جمع می شود. رول آپ مناسب غرفه های جزیره ای می باشد. در واقع می توان گفت که رول آپ یک نوع سازه چاپی قابل حمل تبلیغاتی می باشد، بصورت عمودی و راست در مکان خود قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند. همچنین این استندها سبک وزن هستند و دو نوع ثاب و گردان دارند. در نمایشگاه ها، همایش ها و رویدادهای مشابه از استند رول اپ برای تبیلیغات و ایجاد یک دکور زیبا قابل استفاده می باشد.

  • ویترین های نمایشگاهی:

در واقع این ویترین ها به شرکت کنندگان کمک می کند تا بهتر و شکیل تر محصولات خود را ارائه دهند. ویترین ها هم دارای دو مدل ثابت و گردان هستند.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری در اجاره تجهیزات نمایشگاهی میز کانتر است که دارای ابعاد و مدل های متفاوتی می باشد. کاتالوگ ها و بروشورها روی آن قرار دارد تا غرفه داران برای پرزنت از آن استفاده نمایند تا به سوالات مخاطبان پاسخ دهند. کانترها در انواع های متفاوتی مانند تاج دار، تک نفره و دو نفره ارائه می شود. می توان گفت که کانترهای منحنی شکل با ساختار پاپ آپ هماهنگی دارد و در زیبایی و تزئین غرفه بسیار موثر است. یکی از ویژگی های میز کانتر قابلیت حمل آسان و نصب در طرح های مختلف می باشد.

وسیله ای می باشد که در مکان ها و مراسم های پر تردد برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه و یا برای هدایت افراد و جلوگیری از هرج و مرج و بی نظمی استفاده می شود. راه بند سازه ای زیبا در رنگ های گوناگونی است که باعث جذب مشتری می شود. در اجاره تجهیزات نمایشگاهی این راه بند ها استفاده می شود.

  • یخچال ایستاده:

این یخچال ها برای پذیرایی از مهمان ها می باشد.

وجود یک قهوه ساز برای پذیرایی از مهمانان که بتواند به تعدادی از افراد پاسخ بدهند لازم است.

  • تلویزیون نمایشگاهی :

تلویزیون ها در ابعاد و اندازه های مختلفی عرضه می شود. این نمایشگرها با صفحه نمایش بزرگ توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. این تلویزیون ها می توانند در محیط داخلی و بیرونی نصب و راه اندازی شود. هزینه اجاره اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای این محصول تعیین خواهد شد.

در مراسم های مختلف برای گرم و آماده کردن خوراکی استفاده می شود.

کلمن شیشه ای یکی از لوازمی می باشد که بسیار کاربردی و مورد نیاز است.

  • مبل های شیک و رسمی:

یکی از ویژگی های مبل بادوام، سبک و قابلیت حمل آسان می باشد. این مبل ها مدل های مختلفی دارند که در هر محیطی قابل استفاده است.

  • دستگاه ترجمه همزمان:

این دستگاه برای مراسمی است که افراد با زبان و ملیت های متفاوتی حضور دارند که بسیار کاربردی می باشد.

  • دوربین عکاسی دیجیتال:

این دوربین های دیجیتالی هم ابزار دیگری می باشد که برای عکسبرداری و فیلم برداری بکار می رود.

منبع: https://www.tnarman.com

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی