عمومی

کارمند من به خاطر او از انجام وظایف خودداری می کند سیاست

کارمند من به خاطر او از انجام وظایف خودداری می کند
سیاست

Alison Green، ستون‌نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مدیریت — همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

من یک موزه بزرگ را اداره می‌کنم و در حال حاضر یک نمایشگاه ویژه بزرگ راه‌اندازی می‌کنیم. از ما خواسته شده است یک تور خصوصی از این نمایشگاه را برای یک شخصیت سیاسی برجسته و جنجالی برگزار کنیم.

من یک کارآموز تابستانی دارم و به او پیشنهاد داده ام که به عنوان ناظر بیاید. این نوع گنجاندن معمولاً یک امتیاز بزرگ برای یک کارآموز در نظر گرفته می شود. اما او قاطعانه امتناع می‌کند و به دیدگاه‌های سیاسی این فرد استناد می‌کند و تهدید می‌کند که در صورت “اجبار” بودن در حضور او، به او حمله فیزیکی خواهد کرد. او همچنین از انجام هر یک از وظایف تدارکاتی یا برنامه‌ریزی که معمولاً به عهده او است، خودداری می‌کند و این نیز یک مشکل است.

من کاملاً و کاملاً با نظر او درباره این سیاستمدار موافق هستم. دیدگاه ها و رفتار. من در کارهای عدالت اجتماعی فعال هستم و در گذشته به معنای واقعی کلمه در خارج از دفتر او اعتراض کرده ام. اما دیدگاه من این است که نظرات شخصی من در این شرایط مرتبط نیست و بخش قابل توجهی از کار من نمایندگی موزه‌ام با وقار است، حتی زمانی که واقعاً نمی‌خواهم. من هرگز با این سیاستمدار موافق نخواهم بود، اما حداقل، این فرصت خوبی است تا ما ارزش نهادهای فرهنگی با بودجه خوب را به او نشان دهیم.

من به کارآموزم گفته‌ام که او می‌تواند این یکی را بیرون بنشیند، اما احساس می‌کنم وقتی گرد و غبار فروکش می‌کند باید در این مورد صحبت کنیم. با این حال من خیلی پاره شده ام. من نمی‌خواهم کسی را مجبور به انجام کاری کنم که به آن اعتقاد ندارد، اما نگرانم که اگر در درازمدت این موضع او باشد، او به پای خودش شلیک کند. چه توصیه ای به من می کنید؟

بله، با او صحبت کنید. روشی که او با این موضوع برخورد می‌کند نوجوانانه است و از نظر حرفه‌ای به خوبی منعکس نمی‌شود، و من به‌عنوان کسی که قدردانی عمیق از فعالیت‌های عدالت اجتماعی است (و احتمالاً برای موضع او نیز، نه به شیوه‌ای که او آن را اجرا می‌کند) این را می‌گویم.

اگر او می‌گفت: “از تعامل با این شخص احساس ناراحتی می‌کنم، آیا این امکان برای من وجود دارد، یک چیز است. بنشینم بیرون؟” حتی این لزوماً ایده‌آل نیست، و شما هنوز هم ممکن است لازم باشد با او در مورد معنای کار کردن برای موسسه‌ای که از همه بازدیدکنندگان استقبال می‌کند و مزایای موزه برای دور نکردن افرادی که ممکن است با دیدگاه‌هایشان مغایرت داشته باشد صحبت کنید. کارکنان آن اما این یک راه معقول برای او برای مدیریت آن بود. اما تهدید به حمله فیزیکی به او؟ حتی اگر فرض کنیم که او شوخی می کند، این فقط یک چیز فوق العاده غیرحرفه ای است که او در زمینه کاری بگوید. او همچنین ممکن است از فکر کردن به اینکه آیا واقعاً می‌خواهد هر کارمندی بتواند از خدمت به هر کسی که با او مخالف است یا غیراخلاقی است امتناع کند سود ببرد – زیرا این کار به هر دو صورت است و مردم تمایل ندارند وقتی این کار بر روی آنها معکوس شود.

این بدان معنا نیست که جایی برای افراد وجود ندارد که بر اساس وجدان خود در محل کار عمل کنند. وجود دارد. اما یک راه حرفه ای برای انجام این کار و یک راه غیرحرفه ای وجود دارد، و او راه غیرحرفه ای را انتخاب می کند. روش حرفه‌ای این است که نگرانی‌هایش را بیان کند، بپرسد که آیا می‌توان با آن‌ها موافقت کرد، متوجه شد که پاسخ ممکن است “نه” باشد — و بداند که اگر چنین بود، در آن مرحله او باید تصمیم بگیرد که آیا به اندازه کافی قوی برای ترک کردن احساس می‌کند یا خیر. کار را تمام کنید.

بنابراین بله، با او صحبت کنید. این واقعیت که شما نظرات او را به اشتراک می گذارید< /a> در مورد این سیاستمدار خاص ممکن است اعتبار بیشتری به شما بدهد. (یا کسی می داند، شاید او فکر کند که شما یک آدم فروش رفته اید.)

می توانید بگویید، “ما «در کار تصمیم‌گیری نیستیم که چه کسی می‌تواند و چه کسی نمی‌تواند نمایشگاه‌های ما را بازدید کند، و این چیز خوبی است، زیرا دسترسی به موزه‌ها نباید به دیدگاه‌های شخصی کارکنان بستگی داشته باشد. من خشمگین می‌شوم که کسی را دور زدیم، زیرا آنها آنها را کنار زدیم. از شماره X یا شماره Y (مشکلاتی را که پشتیبانی می‌کنید در اینجا وارد کنید)، و من گمان می‌کنم که شما هم از این کار پشتیبانی می‌کنید. اگر به مردم اجازه دهیم که دیدگاه‌های شخصی آنها تعیین کند که چه کسی چه کسی را پشتیبانی می‌کند، در شرایط خطرناکی قرار داریم. در محل کار خدمت کنید و انجام ندهید.”

همچنین می توانید بگویید، “اینطور نیست که هرگز نتوانید در مورد آن موضع بگیرید. بر اساس اصول کار کنید. شما می توانید. اما این کار بزرگی است که از انجام بخشی از کار خود امتناع کنید، بنابراین اگر این کار را انجام می دهید، باید در مورد آن حرفه ای باشید. گاهی اوقات ممکن است امکان رد شدن برای شما وجود نداشته باشد، و اگر چنین است، ممکن است لازم باشد تصمیم بگیرید که آیا مایل به ترک کار هستید یا خیر. اما نحوه مدیریت لحظات درگیری در محل کار تأثیر زیادی بر شهرت حرفه ای شما خواهد داشت.”

همه آنچه گفته شد. . افرادی هستند که اعمالشان آنقدر مستقیماً برای دیگران مضر است که می توانم بفهمم چرا ممکن است کسی موضعی را که کارآموز شما اتخاذ می کند اتخاذ کند. به نظر عادی عمل نمی کند زیرا عمیقاً اشتباه است.”

اما اگر یاد بگیرد که چگونه تا این کار را به گونه ای انجام دهد که شانس او ​​را برای نتیجه ای که می خواهد به حداکثر برساند، و بدون در عین حال به جایگاه خودش صدمه بزند. و البته، گاهی اوقات چیزی به اندازه کافی مهم است که ارزش صدمه زدن به جایگاه خود را داشته باشد! منظورم این نیست که حرفه ای بودن کار شماست. -همه، پایان همه، زیرا چیزهای دیگری وجود دارند که مهم‌تر هستند. اما این به او کمک می‌کند تا بفهمد چه زمانی چاره‌ای جز این ضربه ندارد و چه زمانی راه‌های مؤثرتری برای رسیدن به آنچه می‌خواهد وجود دارد.

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

< /div>

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی