عمومی

چگونه در زمان‌های واقعاً بد رهبر خوبی باشیم؟

چگونه در زمان‌های واقعاً بد رهبر خوبی باشیم؟

هنگامی که تیمی به رهبری یک محقق هاروارد تأثیر روانی اخبار منفی اخیراً، به یک نتیجه رسیده است. نتیجه گیری شگفت انگیز تنها سه دقیقه صرف بررسی اخبار تلخ در صبح، احتمال اینکه یک فرد شش ساعت بعد در حال بدی باشد را تا ۲۷ درصد افزایش داد. حتی مقادیر کوچکی از اخبار بد ماندگاری طولانی مدت دارند، اثرات منفی بر روانشناسی ما.

که به ویژه با توجه به اینکه اخیراً چقدر اخبار بد داشته ایم، نگران کننده است. پس از بیش از دو سال یا طاعون، سال ۲۰۲۲ به جنگ، قحطی، یک سری بلایای اقلیمی، کشتار جمعی منظم و بدترین اشکال تقسیم سیاسی خدمت کرده است. گاهی اوقات آسان است که روزنامه صبح خود را با بخش های ترسناک تر Revelations اشتباه بگیرید.

کنار آمدن با این بهمن اخبار بد چالشی برای سلامت روان همه ما (بدون ذکر سلامت جمهوری و کره زمین… اما این یک ستون متفاوت است) . اما با توجه به اینکه چقدر تحقیقات حواس‌پرت‌کننده و افسرده‌کننده سرفصل‌های منفی را نشان می‌دهد، این یک چالش خاص برای رهبران کسب‌وکار است. چگونه درد و سردرگمی خود را پردازش می‌کنید و در عین حال به تیم خود کمک می‌کنید تا عاقل بماند و در حالت ایده‌آل، برخی کارها را نیز انجام دهد؟ چگونه شفقت و اهداف تجاری را متعادل می کنید؟

اینها مسائلی نیستند که آموزش کسب و کار سنتی شما را برای آن آماده کند، اما کمک متخصص در دسترس است. یک قطعه اخیر HBR توسط هاروارد سابق دین تبدیل به مربی، مولی وست دافی و لیز فوسلین، رئیس ارتباطات در Humu، توصیه هایی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک رئیس خوب در زمان های وحشتناک ارائه کردند. این قطعه کامل ارزش خواندن را دارد، اما من سه مورد از مهم‌ترین آن‌ها را در زیر جمع‌آوری کرده‌ام.

۱٫ قبل از فاجعه بعدی شروع کنید.

تلاش های شما برای حفظ روحیه در زمان های چالش برانگیز نمی تواند بعد شروع شود جدیدترین تیتر وحشتناک قبل از وقوع تراژدی باید اعتماد را جلب کنید. West Duffy و Fosslein می نویسند: “نمی توانید انتظار داشته باشید که کارمندان احساس امنیت کنند… اگر قبلاً هرگز تلاش نکرده اید تا اطمینان حاصل کنید که آنها در گفتگوهای مبتنی بر هویت احساس راحتی می کنند.”

این لزوماً به معنای بحث درباره سیاست و هویت در کار نیست. معنی آن این است که اطمینان حاصل شود که کارمندان با آوردن تمام خود به محل کار احساس راحتی می کنند الف>. چه کارمندان شما آخر هفته خود را در یک شام کلیسا صرف کنند، چه در رژه محلی غرور همجنس گرایان راهپیمایی کنند، یا برای هدف مورد علاقه خود داوطلب شوند، باید احساس راحتی کنند که در روز دوشنبه در مورد آن در دفتر (یا در یک کنفرانس ویدیویی) صحبت کنند.

“اگر احساس راحتی نمی‌کنم درباره این کارهایی که در اوقات فراغت انجام می‌دهم به شما بگویم، یا چیزهایی که به هویت من مرتبط هستند، پس چگونه می توانم احساس راحتی کنم که وقتی اوضاع بد است به شما بگویم؟» آنجلیکا لی، پروفسوری که تنوع را مطالعه می کند، در این مقاله می پرسد.

۲٫ افتضاح را تصدیق کنید.

زمانی که جهان مانند یک آتش سوزی غول پیکر زباله دان به نظر می رسد، می تواند وسوسه انگیز باشد که تیم خود را از بین ببرید. از شعله های آتش پشت دیوار محافظ سکوت. اما نادیده گرفتن اخبار وحشتناک باعث افزایش بهره وری نمی شود. این فقط باعث می شود که شما نادان یا بی رحم به نظر برسید.

“اگر چیزی نگویید، تیم شما فرض می کند که شما یا نمی دانید یا به رویدادهای جهان اهمیت نمی دهید– که اعتماد را از بین می‌برد.” این زوج هشدار می‌دهند. بسته به اندازه تیمتان، یا آنها را جمع کنید یا یک ایمیل برای آدرس دادن به هر چیزی که جدید و وحشتناک است ارسال کنید.

چه باید بگویید؟ این بستگی به این دارد که چه کسی هستید (معتبر باشید) و چه چیزی آخرین رویداد است. اما West Duffy و Fosslein دو اصل راهنما را پیشنهاد می‌کنند: «مانند یک انسان و از صمیم قلب ارتباط برقرار کنید» و «راهی رو به جلو فراهم کنید».

“این ممکن است به معنای ایجاد فضایی برای انتخاب افراد برای پردازش احساساتشان باشد… ارائه مرخصی با حقوق به کارمندان اگر آنها به آن نیاز دارید، یا منابع دیگر یا خط‌مشی‌های شرکت را به اشتراک می‌گذارید که ممکن است در زمان بحران مفید باشد.» آنها توضیح می‌دهند.

۳٫ به هر یک از کارمندان کمک کنید تا به روش خود پردازش کنند.

برخی افراد هنگام مواجهه با اخبار وحشتناک حواس خود را با کار پرت می کنند. دیگران برای پردازش احساسات خود به دوستان مورد اعتماد مراجعه می کنند. با این حال، دیگران تنها زمانی احساس بهتری دارند که اقدام مثبتی برای ایجاد تغییر انجام دهند. افراد را در محل قرار ندهید یا نحوه پاسخگویی آنها را دیکته نکنید، بلکه به آنها فضایی بدهید تا به روش خودشان پردازش کنند.

این ممکن است به این معنی باشد که یک گروه منابع کارمند مربوطه میزبان یک بحث باشد، و انتظارات را برای چند روز کاهش دهد در حالی که افراد با هر اتفاقی که افتاده کنار بیایید،  یا با کارمندی کار کنید تا برنامه‌شان را دوباره اولویت‌بندی کنید تا فضای تنفس بیشتری ایجاد کنید. در صورت لزوم، می‌تواند به معنای سازماندهی یک فرصت داوطلبانه یا جذب سرمایه برای هدایت تمایل کارکنان به اقدام باشد.

هر قدمی که در نهایت انجام می‌دهید، اعلام کنید که در کنار تیم خود هستید. نویسندگان توصیه می کنند: «به وضوح نشان دهید که درب خانه شما همیشه باز است. “شما ممکن است چیزی مانند، “با توجه به ______، من می خواهم تکرار کنم که اگر کاری وجود دارد که من یا سازمان می توانیم برای کمک به شما در هفته های آینده انجام دهیم، دریغ نکنید که به من اطلاع دهید. و اگر نیاز به انجام آن دارید. زمان رفع فشار است، لطفا این کار را انجام دهید.'”

البته این مراحل کامل نیستند پاسخ به این سوال پرتنش اما مهم که رهبران کسب و کار چگونه باید به چالش هایی که با آن روبرو هستیم پاسخ دهند. اینکه چه زمانی و چگونه باید موضع گیری کرد، سوالی است که برای مقاله ای بسیار طولانی تر از این حرف می زند. اما در حالی که در حال فکر کردن به مسئولیت های خود هستید، از کمک های اولیه روانشناختی ضروری برای تیم خود غافل نشوید. نادیده گرفتن چیزهای وحشتناک باعث از بین رفتن آنها نمی شود. با این حال، پذیرش واقعیت و ارائه حمایت و ارتباط انسانی کمک خواهد کرد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی