عمومی

چگونه Magic Spoon با مهار کردن به 1 میلیون مشتری رسید قدرت DTC و پادکست

چگونه Magic Spoon با مهار کردن به ۱ میلیون مشتری رسید
قدرت DTC و پادکست

اگر به پادکست در سه سال گذشته – چه در مورد آشپزی، چه در مورد جنایت واقعی یا سیاست – به احتمال زیاد شنیده اید یک تبلیغ برای قاشق جادویی.

مستقیم به مصرف کننده که ۱۰۰ میلیون دلار از سرمایه گذارانی از جمله ایمی شومر، ناس و اودل بکهام جونیور از NFL جمع آوری کرده است. . از زمان حضور مکرر در امواج صوتی بوده است این شرکت در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و به نظر می رسد این استراتژی کار می کند. به گفته این شرکت، بیش از ۱ میلیون مشتری غلات Magic Spoon را از طریق وب سایت آن خریداری کرده اند. در اوایل تابستان امسال، غلات مجیک اسپون مستقر در نیویورک برای اولین بار به قفسه‌های فروشگاه‌های Target در سراسر کشور راه‌اندازی شد و این شرکت قصد دارد در ماه‌های آینده حضور خود را در سایر خرده‌فروشان گسترش دهد.

با هدف هزاره‌هایی که با تماشای کارتون‌های صبح شنبه با یک کاسه نان تست دارچین یا فروت لوپ بزرگ شده‌اند، Magic Spoon بسته‌بندی شده است. مجموعه ای از چهار یا شش جعبه حباب رنگ با دوز سنگین نوستالژی دهه ۹۰٫ این برند مانند غلات محبوب جنرال میلز و کلوگ است، اما بدون شکر، کربوهیدرات و مواد مصنوعی. یک بسته چهارتایی از غلات بدون گلوتن و دانه به قیمت ۳۹ دلار به صورت آنلاین به فروش می رسد.

غلات سالم فروش آسان تری بوده است. از اولین محصولی که گابی لوئیس و گرگ سویتز هم بنیانگذاران آن را عرضه کردند: جیرجیرک. اولین استارت آپ این دو، Exo Protein، تلاش کرد آمریکایی ها را متقاعد کند که حشرات را به عنوان یک شکل پایدار از پروتئین بخورند. دو فارغ‌التحصیل از دانشگاه براون، جیرجیرک‌ها را به یک غذای اصلی تبدیل نکردند، اما از اولین سرمایه‌گذاری خود درس ارزشمندی آموختند: بازاریابی مستقیم به مصرف‌کننده.

لوئیس که مدیر عامل مجیک اسپون است، می‌گوید: «این چیزی است که ما واقعاً در آن خوب شده‌ایم. او می‌گوید در حالی که شرکت‌های بزرگ‌تر می‌توانند در بازاریابی به عنوان یک بازی آگاهانه صرف سرمایه‌گذاری کنند، او می‌افزاید که برندهای نوپا یا کوچک‌تر اغلب نمی‌توانند آن را از منظر پاسخ مستقیم به کار ببرند.

لوئیس می گوید: “برای ما به عنوان یک برند کوچک، آگاهی کافی نیست.” “هر نوع تبلیغاتی که در مراحل اولیه انجام می‌دهیم باید مستقیماً با ایجاد فروش آنلاین مرتبط باشد. ما با این دیدگاه وارد پادکست‌ها شدیم.”

تبلیغات پادکست ثابت شده است که استراتژی موثری برای کمک به افزایش فروش است، به ویژه برای مشاغلی که مصرف کنندگان Millennial و Gen-Z را هدف قرار می دهند. بر اساس Edison Research. این ۱۱۶ میلیون مشتری جدید بالقوه است که معمولاً به هشت قسمت در هفته. برای افراد ۱۲ تا ۳۴ ساله، سهمی که خود را شنوندگان عادی می دانند به ۸۶ درصد می رسد. دو سوم از شنوندگان که در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفتند گفتند که یک مورد تبلیغ شده در پادکست را خریداری کرده اند.

در اینجا سه ​​نکته از بنیانگذاران Magic Spoon برای استفاده از تبلیغات پادکست برای کمک به رشد وجود دارد.

میزبان‌هایی را بیابید که واقعاً محصول شما را دوست دارند.

برای صاحبان کسب‌وکارهایی که به دنبال افزایش بودجه بازاریابی خود برای گنجاندن صدا هستند، لوئیس می‌گوید که زیاد نگران ژانر یا تعداد نمایش‌ها نباشید. . در همان ابتدای فعالیت تبلیغاتی آنها، او متوجه شد که کیفیت همیشه بر کمیت برتری دارد.

“اگر فقط ده ها پادکست تصادفی تولید کنیم، لوئیس می‌گوید که نتایج خیلی خوب نخواهد بود. هنگامی که شرکت شروع به هدف قرار دادن میزبان هایی کرد که واقعاً از غلات لذت برده بودند – صرف نظر از اینکه برنامه آنها در مورد بحث سنا یا قاتلان زنجیره ای صحبت می کرد – نرخ پاسخ کاملاً تغییر کرد.

“جایی که برای شنونده واضح بود که میزبان پادکست نه تنها برای صحبت در مورد چیزی تصادفی یا خواندن یک فیلمنامه پول می گیرد، بلکه آنها در واقع مصرف کنندگان محصولات هستند.” “نتایج واقعاً باورنکردنی بود.”

یکی از اولین شرکای Magic Spoon Pod Save America Crooked Media’s Crooked Media، زاییده فکر چهار کارمند سابق کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری اوباما که پادکست آنها پاسخی لیبرال به محافظه کاران شد. رادیو گفتگو در دوران پرزیدنت ترامپ. این نمایش مرتباً در بین پادکست‌های برتر اپل و بر اساس گزارش ها به طور متوسط ​​به ۱٫۵ میلیون شنونده می رسد.

نمایش دارای مقیاس واقعی است، اما بیشتر لوئیس می‌گوید مهمتر از همه، «میزبان‌هایی دارد که واقعاً مجیک اسپون را دوست دارند». نرخ پاسخ اولیه از Pod Save America “شروع به ایجاد اعتماد واقعی به استراتژی کرد.”

انتظار نداشته باشید که یک شبه ظاهر شود.

یک استراتژی پادکست موثر نیاز به صبر دارد. لوئیس می‌گوید کارآفرینانی که در تبلیغات صوتی سرمایه‌گذاری می‌کنند، اگر نتایج فوری را نبینند، نباید دلسرد شوند.

“بنیانگذاران اولین بار همیشه فکر می کنند که یک گلوله نقره ای وجود خواهد داشت.” “اگر فقط این شخص را وادار کنیم در مورد نام تجاری ما صحبت کند، یک کشتی موشکی خواهد بود.”

در واقعیت، فراری موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که لوئیس می‌گوید از اولین شرکتش آموخت این بود که هیچ لحظه‌ای وجود ندارد که همه چیز در آن کلیک کند. در عوض، لوئیس به بنیان‌گذاران توصیه می‌کند که روی کسب یک سری پیروزی‌های کوچک و ایجاد شتاب برند در طول زمان تمرکز کنند.

هنگام تبلیغ محصولات و ابتکارات جدید، زمان بندی همه چیز است.

برای سال‌ها، لوئیس پیشنهادهای خرده‌فروشان بزرگی را که می‌خواستند غلات را در فروشگاه‌ها عرضه کنند، رد کرد. در عوض، Magic Spoon روی خط تولید کوچک و استراتژی بازاریابی خاص خود تمرکز کرد.

“ما جعبه های غلات را به مدت سه سال فقط در اینترنت فروختیم.” ما این کار را برای ساختن تا این لحظه انجام داده ایم.» این شرکت همچنین توزیع تجارت الکترونیک خود را فراتر از وب‌سایت خود گسترش داده و آمازون را نیز در بر می‌گیرد، جایی که این برند رتبه اول فروش غلات را دارد. وقتی Magic Spoon در نهایت ورود خود را به فروشگاه‌های خرده‌فروشی آغاز کرد، بنیان‌گذاران اطمینان حاصل کردند که طرفداران اخبار را به همان شیوه‌ای که برای اولین بار در مورد نام تجاری غلات یاد گرفتند، یاد می‌گیرند: در طی یک تبلیغ در پادکست مورد علاقه‌شان.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی