عمومی

استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

اگر کسب و کاری دارید، ممکن است نام Venmo را شنیده باشید، برنامه پرداخت موبایلی که به کاربران امکان می دهد سریع و آسان پول ارسال و دریافت کنند. در حالی که Venmo اغلب به عنوان ابزاری برای دوستان و خانواده برای تقسیم هزینه ها در نظر گرفته می شود، می توان از آن برای معاملات تجاری نیز استفاده کرد. به خواندن ادامه دهید تا نکات ضروری استفاده از Venmo برای کسب و کار را کشف کنید تا بفهمید که چگونه می تواند فرآیند پرداخت شما را ساده کند و نتیجه شما را بهبود بخشد.



ونمو چیست؟

Venmo یک کیف پول دیجیتال و یک روش ارزان است. برای ارسال پول، دریافت پول و درخواست پول بدون پول نقد یا چک. این سریع، ایمن و در گوشی شما در دسترس است، به این معنی که می‌توانید سریع و آسان به دیگران پرداخت کنید. با Venmo برای کسب و کار، می‌توانید پرداخت‌ها را سریع‌تر و ایمن‌تر پردازش کنید و از کارمزدهای اضافی و فرآیندهای پیچیده اجتناب کنید.

بله، حساب های شخصی برای تراکنش های روزمره در نظر گرفته شده است. آنها به کاربران امکان ارسال، دریافت و درخواست پول را به سرعت و ایمن می دهند. از طرف دیگر Venmo برای تجارت به طور خاص برای ساده کردن تراکنش های تجاری طراحی شده است.

ویژگی های پیشرفته تری مانند صورتحساب، پرداخت ها، بازپرداخت کارمندان را ارائه می دهد. ، پیوندهای پرداخت و موارد دیگر. هر دو محافظت ایمن در برابر کلاهبرداری ارائه می دهند، اما ویژگی های موجود با حساب تجاری آن را برای پرداخت های بزرگتر مناسب تر می کند.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_second_paragraph"/>

ونمو برای کسب و کار چگونه کار می کند؟

Venmo for Business به بازرگانان اجازه می‌دهد حسابی راه‌اندازی کنند و پرداخت‌های مشتریان را از طریق برنامه Venmo بپذیرند. . بازرگانان می‌توانند صورت‌حساب ایجاد کنند یا درخواست‌های پرداخت ارسال کنند، و مشتریان می‌توانند با موجودی Venmo، حساب بانکی مرتبط، یا کارت بدهی/اعتباری خود پرداخت کنند.

پس از دریافت، وجوه معمولاً برای انتقال به حساب بانکی تاجر ظرف یک تا سه روز کاری در دسترس است. ویژگی‌های اضافی شامل ردیابی سابقه تراکنش، توضیحات پرداخت سفارشی، و حل اختلاف مشتری است.

هزینه‌های تجاری Venmo

Venmo for Business هزینه‌های زیادی دارد که بازرگانان باید از آن‌ها آگاه باشند. هزینه های پذیرش پرداخت های Venmo عبارتند از:

  • هزینه تراکنش: Venmo for Business به کسب و کارها ارائه می کند راهی آسان و مطمئن برای پردازش پرداخت ها. با کارمزد تراکنش رقابتی ۱٫۹٪ به اضافه ۱۰ سنت در هر تراکنش ارائه می شود که به کسب و کارها امکان می دهد بدون نگرانی از کارمزدهای بالا، پرداخت ها را بپذیرند.
  • کارمزد کارت اعتباری: مشتریانی که انتخاب می کنند با آن پرداخت کنند. کارت اعتباری باید ۳ درصد از مبلغ تراکنش را پرداخت کند. این می‌تواند یک اشکال بالقوه برای کسب‌وکارها باشد، به‌ویژه آن‌هایی که به پرداخت‌های کارت اعتباری مشتریان خود متکی هستند.
  • هزینه انتقال استاندارد: انتقال‌های بانکی استاندارد با Venmo for Business کاملاً رایگان است. آن را به روشی مقرون به صرفه برای پذیرش و انتقال پرداخت ها برای مشاغل تبدیل می کند. به‌علاوه، تکمیل این پرداخت‌ها معمولاً یک تا سه روز کاری طول می‌کشد و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که جریان نقدی خود را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند و تصمیم‌های استراتژیک بگیرند.
  • هزینه انتقال فوری: اگر بازرگانان می‌خواهند انتقال بدهند. Venmo فوراً به بانک خود کارمزدی معادل ۱٫۷۵ درصد از مبلغ انتقال داده شده را با حداقل کارمزد ۲۵ سنت و حداکثر کارمزد ۲۵ دلار دریافت می کند. این هزینه می تواند به سرعت در طول زمان اضافه شود.

مزایای استفاده از ونمو برای کسب و کار

اگر شما به دنبال راهی سریع و آسان برای پذیرش پرداخت برای کسب و کار کوچک خود هستید، Venmo ممکن است گزینه عالی باشد. Venmo به عنوان یک سرویس پرداخت تلفن همراه متعلق به PayPal، چندین مزیت را برای مشاغل ارائه می دهد. در این بخش، پنج مزیت کلیدی استفاده از حساب تجاری Venmo را بررسی خواهیم کرد.

پردازش راحت پرداخت

حساب های تجاری Venmo راهی سریع و آسان برای دریافت پرداخت از مشتریان به کسب و کارها ارائه می دهند. در قالب پرداخت‌های تلفن همراه از طریق برنامه تلفن همراه امن آن‌ها.

این گزینه پرداخت می‌تواند در زمان و هزینه کسب‌وکارها صرفه‌جویی کند زیرا هم سریع و هم راحت است، بنابراین آن را به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای مشاغلی تبدیل می‌کند که نیاز دارند. راهی بی دردسر برای پردازش پرداخت ها.

هزینه های کم تراکنش

Venmo برای کسب و کار یک گزینه عالی برای مشاغلی است که نیاز به پردازش پرداخت دارند، زیرا کارمزد تراکنش های آن تنها ۱٫۹٪ به اضافه ۱۰ سنت در هر تراکنش است.

این آن را تبدیل به یک معامله می کند. به خصوص گزینه جذاب اگر کسب و کار شما حجم بالایی از تراکنش ها را پردازش می کند، زیرا هزینه زیادی برای شما در بر نخواهد داشت و به شما امکان می دهد سود خود را به حداکثر برسانید.

علاوه بر این، Venmo برای کسب و کار همچنین قابلیت صدور صورت‌حساب آسان و توانایی پرداخت به چند نفر را با یک پرداخت فراهم می‌کند – که هر دو ویژگی‌های فوق‌العاده مفیدی هستند که می‌توانند هنگام پردازش پرداخت‌ها در زمان و تلاش صرفه‌جویی کنند.

ادغام حساب بانکی

Venmo برای کسب‌وکار انعطاف‌پذیری زیادی در پرداخت و دریافت وجه ارائه می‌کند، زیرا به شما امکان می‌دهد حساب بانکی کسب‌وکار خود را به برنامه مرتبط کنید.

این بدان معناست که تراکنش‌ها را می‌توان به سرعت و به راحتی پردازش کرد و وجوه مستقیماً از حساب بانکی شما به پلتفرم Venmo منتقل می‌شود.

i. integration همچنین ردیابی همه پرداخت‌های شما را آسان می‌کند، به این معنی که می‌توانید هزینه‌های خود و میزان درآمدتان را زیر نظر داشته باشید.

Venmo Payments

Venmo Payments ارسال پرداخت را برای مشتریان بسیار آسان می کند، زیرا آنها می توانند این کار را مستقیماً از طریق خود انجام دهند. حساب‌های Venmo.

این بدان معناست که تراکنش‌ها در عرض چند دقیقه تکمیل می‌شوند و مشتریان مجبور نیستند زمان خود را برای پر کردن فرم‌ها، وارد کردن جزئیات پرداخت یا منتظر رسیدگی به پرداخت‌ها تلف کنند.

دسترسی بیشتر به مشتری

با پذیرش پرداخت از طریق Venmo، کسب‌وکارها می‌توانند خدمات و محصولات خود را به روی مخاطبان بسیار گسترده‌تری باز کنند. این به این دلیل است که میلیون‌ها نفر از قبل حساب‌های Venmo دارند و توانایی پرداخت با این برنامه، فرآیند خرید را برای مشتریان راحت‌تر می‌کند.

علاوه بر این، با در دسترس داشتن Venmo به عنوان یک گزینه در هنگام پرداخت، کسب و کارها به احتمال زیاد کاربرانی را جذب می کنند که ممکن است در غیر این صورت چیزی در مورد آنها نشنیده باشند. این می‌تواند به فرصت‌های فروش بیشتر برای کسب‌وکارها منجر شود و به آن‌ها کمک کند پایگاه مشتریان خود را در بلندمدت ایجاد کنند.

معایب استفاده از Venmo برای تجارت

در حالی که Venmo چندین مزیت برای مشاغل کوچک دارد، مهم است که از جنبه های منفی بالقوه حساب تجاری Venmo نیز آگاه باشید. در زیر برخی از معایب کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند:

کارکرد محدود برای استفاده تجاری

Venmo اساساً برای تراکنش‌های همتا به همتا طراحی شده است، به این معنی که ممکن است تمام ویژگی‌ها و عملکردهایی را که یک کسب‌وکار برای مدیریت مؤثر پرداخت‌ها به آن نیاز دارد، ارائه ندهد.

بدون انتقال فوری رایگان

Venmo 1.75% شارژ می کند هزینه نقل و انتقالات فوری، که می تواند برای کسب و کارهایی که نیاز به دسترسی سریع به وجوه خود دارند، یک نقطه ضعف باشد.

گزینه های پرداخت محدود

Venmo فقط پرداخت‌ها را به دلار آمریکا می‌پذیرد و برای تراکنش‌های داخلی در نظر گرفته شده است، که اگر با مشتریان بین‌المللی تجارت می‌کنید می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

مشکلات حفظ حریم خصوصی

Venmo با برخی مشکلات حریم خصوصی در گذشته، از جمله توافق با کمیسیون تجارت فدرال به دلیل ارائه نادرست شیوه های امنیتی آن و نمایش عمومی تراکنش های کاربر که منجر به نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها شد.

نحوه راه اندازی Venmo برای کسب و کار

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می توانید از Venmo برای پذیرش پرداخت های مشتریان استفاده کنید. نحوه راه‌اندازی ونمو برای کسب و کار گام به گام در وب به شرح زیر است:

مرحله ۱: وارد شوید یا ثبت نام کنید برای یک حساب شخصی Venmo

اگر قبلاً یک حساب شخصی در Venmo دارید، به سادگی وارد شوید و به مرحله بعدی بروید. اگر این کار را نکردید، به Venmo.com بروید و روی “Get Venmo” در بالا کلیک کنید سمت راست صفحه شما.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

می‌توانید هنگام ثبت‌نام، انتخاب کنید که یک حساب شخصی یا تجاری راه‌اندازی کنید.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

از آنجایی که Venmo جابجایی بین این دو نوع حساب را بسیار آسان می کند، منطقی است که حساب خود را به عنوان تنظیم کنید شخصی و همانطور که در مرحله دوم در زیر توضیح داده شده است، یک نمایه تجاری به آن اضافه کنید.

بعد از تنظیم و فعال شدن حساب شخصی شما، به ادامه مطلب بروید. به مرحله بعدی بروید.

مرحله ۲: یک نمایه تجاری ایجاد کنید

از داخل حساب شخصی Venmo خود، روی «ایجاد نمایه کسب‌وکار» در حاشیه سمت چپ.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

انتخاب کنید شماره ای که می خواهید برای اهداف مالیاتی استفاده کنید. می توانید از شماره تامین اجتماعی (SSN) یا شماره شناسایی کارفرما (EIN) خود استفاده کنید. پس از انتخاب خود، روی «بعدی» کلیک کنید.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

<مرحله ۳: نمایه کسب و کار خود را سفارشی کنید

اکنون وقت آن است که نمایه کسب و کار خود را سفارشی کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، می‌توانید هم یک عکس نمایه و هم یک عکس روی جلد را با کلیک بر روی مداد کوچک کنار هر کدام آپلود کنید.

در این صفحه، همچنین می‌توانید نام کسب‌وکار و نام کاربری کسب‌وکار مورد نظر خود را وارد کنید. کمی در مورد کسب و کار خود صحبت کنید، نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید و دسته بندی را انتخاب کنید. وقتی نمایه خود را مطابق میل خود تغییر دادید، روی «بعدی» کلیک کنید.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

مرحله ۴: آدرس کسب و کار خود را اضافه کنید

آدرس دفتر، فروشگاه یا منزل خود را در فیلدهای ارائه شده اضافه کنید، که خصوصی خواهند ماند.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

مرحله ۵: افزودن راه هایی برای اتصال

در این صفحه، می توانید راه هایی برای اتصال افراد اضافه کنید با کسب و کار شما می توانید ایمیل، آدرس، شماره تلفن، وب سایت، نام کاربری اینستاگرام و نام کاربری مسنجر خود را اضافه کنید. این اطلاعات برای سایر کاربران Venmo در نمایه تجاری شما قابل مشاهده خواهد بود، بنابراین هنگام افزودن اطلاعات تماس به این صفحه، این را در نظر داشته باشید. وقتی کارتان تمام شد، روی «پیش‌نمایش نمایه» کلیک کنید.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

< span class="ez-toc-section" id="Step_6_Publish_Your_Business_Profile"/>مرحله ۶: نمایه کسب و کار خود را منتشر کنید

اگر از نحوه ظاهر شدن نمایه تجاری Venmo خود خوشحال هستید، سپس روی «انتشار» کلیک کنید. با این حال، اگر قبل از انتشار نمایه خود نیاز به ایجاد هرگونه تغییر دارید، روی پیوند «ویرایش نمایه» کلیک کنید.

svg%3E - استفاده از Venmo برای تجارت: آنچه باید بدانید

ویژگی های تجاری Venmo

Venmo چندین ویژگی خاص برای کسب‌وکار را برای کمک به ساده‌سازی تراکنش‌ها و تسهیل پرداخت برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه می‌کند. در اینجا پنج مورد از ویژگی های کلیدی موجود از طریق Venmo برای کسب و کار آمده است.

پرداخت با کد QR

برای آسان کردن پرداخت‌های حضوری، مشتریان می‌توانند کد QR منحصر به فرد Venmo شما را اسکن کنند. کد QR Venmo شما با ضربه زدن روی “Scan” و انتخاب “Venmo Me” در پایین صفحه اصلی نمایه کسب و کار شما قابل دسترسی است. همچنین می‌توانید کد QR خود را از طریق ایمیل، پیام‌های متنی، چاپ و موارد دیگر به اشتراک بگذارید.

فعال کردن انعام مشتری

می توانید انعام را برای کسب و کار خود با دسترسی به گزینه “انعام” در تنظیمات نمایه کسب و کار خود فعال یا غیرفعال کنید. نکات در صورت‌حساب‌های پرداخت گنجانده می‌شود، و اگر هنوز هیچ پرداختی دریافت نکرده‌اید، گزینه «انعام» را می‌توانید در زیر «بعد بعدی» در صفحه اصلی نمایه کسب‌وکارتان پیدا کنید.

محدودیت های جداگانه

نمایه‌های تجاری و شخصی شما محدودیت‌های جداگانه پرداخت و انتقال بانکی دارند. محدودیت‌های پرداخت جداگانه و انتقال بانکی برای نمایه‌های تجاری و شخصی از نظر ردیابی هزینه‌ها و تراکنش‌ها، به حداقل رساندن سردرگمی و خطاها، و حفظ سوابق دقیق مزایایی دارد.

انتقالات موجودی

کاربران تایید شده Venmo می توانند موجودی خود را بین حساب های شخصی و تجاری به راحتی انتقال دهند. نقل و انتقالات در چند لحظه در دسترس هستند، و هیچ محدودیتی برای مقدار یا دفعات انتقال بین نمایه‌ها وجود ندارد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که نقل و انتقالات ممکن است مورد بررسی قرار گیرد و ممکن است منجر به تاخیر یا مسدود شدن وجوه شود. یا از حساب Venmo حذف شده است.

بازپرداخت آسان مشتری

بازپرداخت را می توان به راحتی از طریق برنامه Venmo انجام داد، که به طور خودکار بازپرداخت را با پرداخت اصلی مرتبط می کند و امکان حسابداری بدون زحمت را فراهم می کند. این بازپرداخت همچنین به عنوان یک خط جداگانه در تراکنش‌ها و صورت‌حساب شما ظاهر می‌شود.

Venmo Alternatives

به دنبال جایگزینی برای Venmo هستید؟ چندین برنامه‌های پرداخت وجود دارد که ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌کنند که ارزش بررسی دارد. در اینجا سه ​​جایگزین شگفت انگیز Venmo وجود دارد:

PayPal

PayPal کارمزد تراکنش‌های با نرخ ثابت، انواع ادغام‌های پرداخت، پرداخت‌های اشتراک، محافظت از فروشنده و دکمه‌های پرداخت قابل تنظیم را ارائه می‌دهد. Venmo فقط برای تراکنش های ایالات متحده است در حالی که PayPal امکان پرداخت ۲۵ ارزی را می دهد.

برنامه نقدی

Cash App یک برنامه پرداخت همتا به همتا است که با Square ادغام می شود و امکان پرداخت مستقیم را فراهم می کند. هیچ هزینه پلتفرمی وجود ندارد و نقل و انتقالات بانکی فوری برای مشاغل رایگان است. محافظت پس از شارژ و بدون هزینه استرداد شارژ نیز گنجانده شده است.

Stripe

Stripe یک پردازشگر پرداخت است که پذیرش پرداخت را برای فروشندگان آسان می کند. ایمن، سریع و قابل اعتماد است، بنابراین لازم نیست نگران هیچ مشکلی باشید. با انواع پلتفرم‌ها ادغام شده است و ویژگی‌هایی مانند تشخیص تقلب را ارائه می‌کند.

Final Words

استفاده از Venmo برای کسب و کار راهی عالی برای اطمینان از پرداخت سریع و ایمن برای مشتریان است. مهم است که با مالیات Venmo و قانون آستانه ۶۰۰ دلار و درک کنید که چگونه ممکن است بر شما تأثیر بگذارد.

آگاه باشید < a href="https://smallbiztrends.com/2022/12/1099-rules.html">۱۰۹۹ قانون، و همچنین سایر پردازشگرهای پرداخت مانند پی پال. جایگزین‌ها مانند Cash App یا Stripe پردازنده‌های دیگری هستند که ممکن است ویژگی‌های مختلفی را که کسب‌وکارها ممکن است به آن نیاز داشته باشند ارائه دهند. Also, be sure to check out the Venmo Small Business Grand program.

Image: Depositphotos


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی