عمومی

چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام راهنما

چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام
راهنما

ما در عصر رشد حرفه ای و شخصی مستمر زندگی می کنیم. به همین دلیل است که هم مشاغل کوچک و هم افراد می‌دانند که خودسازی چقدر مهم است. صنعت مربیگری در حال تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ در این روند است. گسترش آموزش آنلاین، ارتباط مربیان مشتاق با مخاطبان در سراسر جهان را آسان‌تر کرده است. این وبلاگ آنچه را که باید در مورد چگونگی راه اندازی یک کسب و کار مربیگری بدانید به شما نشان می دهد.

صنعت کوچینگ

svg%3E - چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام
راهنما

صنعت مربیگری آنلاین بیش از ۱۵ میلیارد دلار ارزش دارد USD.

قبل از شروع کسب و کار، مطمئن شوید که تفاوت بین مربیگری زندگی و کسب و کار را می دانید. جلسات زندگی بیشتر در مورد رشد شخصی، تعیین هدف و روانشناسی است. نسخه تجاری در مورد روش هایی مانند استراتژی های رهبری و ارزیابی عملکرد است. به یاد داشته باشید، ممکن است بین این دو همپوشانی وجود داشته باشد.

چرا تقاضا برای کوچینگ در حال افزایش است

svg%3E - چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام
راهنما

اخیراً یک انفجار جهانی در مورد علاقه به توسعه مهارت و خودسازی رخ داده است. بهبود مردم نیاز به سلامت روان و رفاه را درک می کنند. کسب‌وکارها برای رقابت در سطح جهانی باید مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

مروری از طریق مربیگری به این گروه‌ها کمک می‌کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

تعریف جایگاه مربیگری شما

svg%3E - چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام
راهنما

کوچ ها باید تخصص داشته باشند تا تأثیر زیادی بر مشتریان خود بگذارند. موضوعات رایج شامل مربیگری سلامت و تندرستی، مربیگری روابط و مربیگری اجرایی است. در بخش کسب و کار، می توانید مشاوره رهبری ارائه دهید یا به مشتریان کمک کنید تا در مورد چیست بازاریابی اطلاعات کسب کنند. مربی دیجیتال مارکتینگ برای کسانی که به دنبال ایده های کسب و کار رسانه های اجتماعی هستند، حتی می توانید در یک پلتفرم خاص یا تخصص داشته باشید. نوع محتوا.

تطبیق جایگاه مناسب با تقاضاهای بازار و صنایع نوظهور کمک می کند. انتخاب یکی که با علایق و علایق شخصی همسو باشد به مربیان کمک می‌کند با انگیزه بمانند.

چگونه یک کسب و کار مربیگری آنلاین راه اندازی کنیم

svg%3E - چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام
راهنما

قبل از اینکه بتوانید به مشتریان کمک کنید، باید نحوه راه اندازی کسب و کار. در زیر برخی از مراحل مورد نیاز برای راه اندازی و راه اندازی کسب و کار شما آمده است.

پیش نویسی یک طرح کسب و کار مربیگری

به طور کلی، یک طرح تجاری شامل مقوله‌های خاصی مانند رویکرد بازاریابی، استراتژی قیمت‌گذاری، و همچنین تحلیل بازاریابی است.

خاص بودن مهم است. تمرکز خود را از یک مربی زندگی عمومی به مربیگری تناسب اندام یا مربیگری روابط محدود کنید.

انتخاب مدل کوچینگ خود: مربیگری گروهی در مقابل مربیگری خصوصی

این دو مدل مزایا و معایب متفاوتی دارند.

جلسات خصوصی

  • توجه شخصی فردی یکی از نکات مثبت است.
  • اما، این نوع یک‌نفره -یک کوچینگ وقت گیر است و مقیاس پذیری شما را محدود می کند.

جلسات گروهی

  • یکی از بزرگان برتر اینجا شما هستید. می تواند همزمان با چندین مشتری کار کند. این بدان معناست که می‌توانید بزرگ‌تر شوید و پول بیشتری به دست آورید.
  • از طرفی، مدیریت همه برنامه‌ریزی‌ها برای مشتریان مختلف می‌تواند پیچیده باشد.

< tr class="row-4 even" readability="4">

< td class="column-2">نسبتا ساده‌تر است، زیرا فقط در دسترس بودن یک مشتری را شامل می‌شود.

ویژگی/جنبه جلسات خصوصی جلسات گروهی
طرفداران
توجه شخصی توجه شخصی فردی به هر مشتری ارائه می شود. توجه فردی کمتر، اما مشتریان می توانند از پویایی گروه و بینش همتایان بهره مند شوند.
مقیاس پذیری مقیاس پذیری محدود به دلیل ماهیت یک به یک . مقیاس پذیری بالا، زیرا می توانید همزمان با چندین مشتری کار کنید.
پتانسیل درآمد درآمدها به تعداد ساعاتی که می توانید کار کنید محدود می شود. به دلیل چندین مشتری در هر جلسه، امکان کسب درآمد بیشتر وجود دارد.
معایب
زمان زمان گیر است زیرا هر بار به یک مشتری زمان اختصاص می دهید. می تواند از نظر زمان کارآمد باشد. هنگام در نظر گرفتن تعداد مشتریانی که به طور همزمان ارائه می شوند.
پیچیدگی زمان بندی برنامه‌ریزی می‌تواند برای مشتریان مختلف پیچیده باشد، به خصوص اگر آنها در مناطق زمانی مختلف یا در مناطق مختلف باشند. زمان‌بندی‌های متناقضی دارند.
تجربه مشتری مشتریان توجه بی‌نظیر و راه‌حل‌های سفارشی‌شده را دریافت می‌کنند. ممکن است برخی از مشتریان احساس کنند که کنار گذاشته شده‌اند یا توجه شخصی زیادی به آنها جلب نشود.

انتخاب نام کسب و کار مربیگری

این بخش مهم از هویت برند شما باید حرفه ای و به یاد ماندنی باشد. کوتاه و ساده نگه داشتن آن برای موتورهای جستجو خوب است. نام دامنه (URL) خود را برای بازاریابی و نام تجاری مطابقت دهید.

پس از انتخاب برخی از ایده‌ها، پایگاه‌های اطلاعاتی علائم تجاری و وب‌سایت‌های ثبت دامنه را بررسی کنید.

سکوها و ابزارهای مربیگری

به یک پلتفرم آنلاین نیاز دارید.

  1. Zoom اشتراک‌گذاری و ضبط صفحه را ارائه می‌دهد.
  2. Google Meet با G Suite یکپارچه می‌شود.
  3. Skype رایگان و پرطرفدار است.
  4. Microsoft Teams با Microsoft 365 ادغام می شود.
  5. پلتفرم های وبینار خوبی مانند GoToWebinar نیز وجود دارد.

پرداخت خوب است. پلتفرم های پردازش شامل پی پال، استریپ و اسکوئر هستند. نرم افزار طراحی شده برای مدیریت مشتری و زمان بندی شامل CoachAccountable و Calendly است.

ایجاد یک برنامه مربیگری ساختاریافته

اینها ثابت نیستند. بهترین برنامه ها با نیازهای مشتری شما تکامل می یابند.

  • تصمیم بگیرید که آیا می خواهید جلسات گروهی، جلسات انفرادی یا ترکیبی را ارائه دهید.
    • اطمینان حاصل کنید که توضیحاتی در مورد اینکه بسته‌ها برای چه کسانی هستند و دوره‌های شما روی چه مواردی تمرکز دارند اضافه کنید.
    • آنچه شامل می‌شود مهم است. نکات مهمی مانند پشتیبانی ارائه شده در بین جلسات و مدت زمان تماس‌های مربیگری را فهرست کنید.
    • فراموش نکنید که روش‌های پرداخت و قیمت‌گذاری را نیز لحاظ کنید.

    قیمت‌گذاری خدمات مربیگری شما

    قیمت گذاری درست خدمات مربیگری بستگی به در نظر گرفتن گواهینامه ها و تخصص شما دارد. بعلاوه، باید در مورد طول هر جلسه و اینکه هفته ای یا دوهفته ای باشد تصمیم بگیرید. برای جلسات طولانی‌تر هزینه بیشتری بپردازید.

    با بررسی بازار و آنچه مربیان مشابه دیگر دریافت می‌کنند، شروع کنید.

    بازاریابی کسب و کار مربیگری شما

    svg%3E - چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام
راهنما

    بازاریابی خوب باید شامل توصیفات، شبکه و محتوا باشد.

      یک وب‌سایت خوب به ایجاد شهرت شما کمک می‌کند.
  • کتاب‌های الکترونیکی، ویدیوها و پست‌های وبلاگ می‌توانند تخصص شما را نشان دهند.
  • برنامه‌های ارجاع می‌توانند به شما کمک کنند مشتریان جدیدی پیدا کنید.

جذب مشتریان کوچینگ

شبکه سازی به جذب مشتریان جدید کمک می کند. وقتی از پلتفرم هایی مانند لینکدین استفاده می کنید، راه اندازی یک کسب و کار کوچینگ آسان تر است. شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادهای صنعتی را فراموش نکنید.

بازاریابی ایمیلی که شامل به‌روزرسانی‌ها، پیشنهادات و خبرنامه‌های معمولی است، کار می‌کند.

بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای مربی

دیجیتال مارکتینگ سنگ بنای کسب و کار شما خواهد بود. شما نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارید که بهینه شده باشد. این شامل انجام برخی تحقیقات کلمات کلیدی و دنبال کردن بقیه مراحل در این راهنمای راه اندازی وب سایت است.< /p>

تبلیغات پولی می تواند به شما کمک کند تا در معرض دید قرار بگیرید. تبلیغات فیس بوک و تبلیغات گوگل را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، تجزیه و تحلیل ها مهم هستند زیرا باید ترافیک وب سایت و نرخ کلیک را کنترل کنید.

ساخت یک برند شخصی به عنوان مربی

شما از طریق برندسازی شخصی اعتبار کسب می کنید. در این نوع کسب و کار، ایجاد اعتماد بسیار مهم است. یک برند شخصی متمایز به شما کمک می کند در میان رقبا متمایز شوید. به همین دلیل است که باید نقاط قوت، ارزش‌ها و رویکرد منحصر به فرد خود را برجسته کنید.

درگیر شدن در توسعه مستمر

شرکت در کنفرانس‌ها، دریافت گواهینامه‌ها و شرکت در کارگاه‌ها به شما نشان می‌دهد که حتی بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرید.< /p>

  1. کارگاه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا از آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها در این زمینه مطلع شوید.
  2. دریافت گواهینامه در رویدادها اعتبار شما را تقویت می‌کند و به ایجاد اعتماد کمک می‌کند.
  3. سخنرانی در کنفرانس‌ها می‌تواند دید شما را در صنعت افزایش دهد.

مقیاس‌سازی و گسترش کسب‌وکار مربیگری موفق

svg%3E - چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام
راهنما

تنوع خدمات شما به افزایش مقیاس کسب و کار شما کمک می کند. ارائه خدمات متنوع طیف وسیع تری از مشتریان را جذب می کند.

ایجاد دوره های آنلاین همچنین می تواند به معنای درآمد غیرفعال باشد. فراموش نکنید که پشتیبانی و مشارکت مداوم را به عنوان یک ویژگی اضافه کنید.

ملاحظات قانونی و اخلاقی در مربیگری

svg%3E - چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم: گام به گام
راهنما

هنگام راه اندازی کسب و کار مربیگری، توجه به ملاحظات قانونی و اخلاقی ضروری است. در اینجا یک تفکیک جامع آمده است:

  1. گواهینامه ها و اعتبار
    • در حالی که همیشه نیست اجباری است، دریافت گواهینامه از موسسات یا انجمن های شناخته شده می تواند اعتبار شما را افزایش دهد.
    • گواهینامه ها اغلب جنبه های مهمی مانند آموزش اخلاق را پوشش می دهند، که تضمین می کند مربیان به خوبی با استانداردهای حرفه ای آشنا هستند.
  2. محرمانه بودن مشتری
    • یک مسئولیت اخلاقی برای محافظت از محرمانه بودن مشتری شما بسیار مهم است.
    • از به اشتراک گذاشتن جزئیات مشتری، مشکلات آنها یا هر چیز دیگری اجتناب کنید. اطلاعات شخصی بدون رضایت صریح.
    • به قوانین حفاظت از داده توجه داشته باشید و روش های رمزگذاری شده را برای ذخیره هر گونه اطلاعات مشتری در نظر بگیرید.
  3. شفافیت و ارتباطات
    • به‌طور واضح اهداف، فرآیندها و روش‌های مربیگری را که به کار می‌گیرید، در میان بگذارید.
    • اطلاعات دقیقی در مورد هزینه‌های خود، از جمله هرگونه هزینه اضافی یا پنهان در صورت وجود، ارائه دهید.
    • درمورد نتایج بالقوه صریح باشید و از نتایج امیدوارکننده ای که نمی توانید تضمین کنید اجتناب کنید.
  4. رضایت آگاهانه
    • قبل از شروع هر جلسه مربیگری، اطمینان حاصل کنید که مشتری شما به خوبی مطلع است و رضایت صریح خود را با این فرآیند اعلام کرده است.
    • استفاده از آن را در نظر بگیرید. فرم های رضایت نامه کتبی که محدوده مربیگری، مرزها و قراردادهای محرمانه را مشخص می کند.
  5. مرزها و حرفه ای
    • تعیین حرفه ای روشن مرزها با مشتریان برای حفظ یکپارچگی رابطه مربیگری از روابط شخصی یا صمیمی با آنها اجتناب کنید.
    • به استقلال مشتری خود احترام بگذارید. آنها را مجبور به تصمیم گیری یا اقداماتی نکنید که با آنها ناخوشایند هستند.
  6. آموزش مداوم
    • از آخرین شیوه ها به روز بمانید. ، تحقیق و پیشرفت در صنعت مربیگری.
    • به طور منظم در کارگاه ها، سمینارها یا دوره ها شرکت کنید تا مهارت ها و دانش خود را تقویت کنید.< /li>
  7. بیمه و حمایت قانونی
    • در نظر گرفتن مسئولیت حرفه ای بیمه مشاغل کوچک تا از خود در برابر ادعاهای قانونی بالقوه محافظت کنید.
    • با مقررات محلی، ایالتی یا ملی که ممکن است مربوط به شیوه های مربیگری باشد، آشنا شوید.
  8. بازخورد و مسئولیت پذیری
    • به طور مرتب از مشتریان برای بهبود خدمات خود بازخورد جستجو کنید.
    • خودتان را حفظ کنید. نسبت به استانداردهای اخلاقی حرفه پاسخگو باشید و مایل به رسیدگی به هرگونه شکایتی باشید که مشتریان ممکن است داشته باشند.

با رعایت این ملاحظات قانونی و اخلاقی، اعتماد را تقویت خواهید کرد. با مشتریان خود و ایجاد یک پایه محکم برای کسب و کار مربیگری خود.

چرا امروز با شرکت مربیگری خود شروع نکنید؟ می‌توانید با ارائه جلسات به دوستان یا ارائه کار حرفه‌ای شروع کنید.

سوالات متداول: چگونه یک کسب و کار کوچینگ راه اندازی کنیم

آیا برنامه های آموزشی کوچ ارزش آن را دارند؟

اینها می توانند بسیار ارزشمند باشند. با این حال، اینکه آیا آنها ارزش آن را دارند یا نه به عوامل مختلفی بستگی دارد. برنامه خاصی که به آن نگاه می کنید و همچنین پیشینه و اهداف شما عوامل هستند.

گذراندن یک برنامه آموزشی شناخته شده را در نظر بگیرید که شامل آن می شود. آموزش اخلاق.

آیا طاقچه مربیگری سودآور است؟

میزان درآمدی که به دست می آورید می تواند به جایگاهی که انتخاب می کنید بستگی داشته باشد. مربیگری تجاری و اجرایی پول خوبی دارد اما پایگاه مشتری کوچکتر است. هزینه‌هایی مانند فضای اداری و فناوری وارد عمل می‌شوند.

در حال راه‌اندازی کسب و کار مربیگری آنلاین خودتان است سخت است؟

راه اندازی یکی از این مشاغل می تواند چالش برانگیز و سودمند باشد. حوزه هایی مانند کوچینگ زندگی بسیار رقابتی هستند. شما باید برای ایجاد حضور آنلاین وقت بگذارید. کارهای اداری مانند راه اندازی ابزار پردازش پرداخت و ثبت کسب و کار خود را فراموش نکنید. یک چک لیست راه اندازی کسب و کار جامع را دنبال کنید تا این فرآیند را انجام دهید.

تنوع جریان‌های درآمدی شما می‌تواند به کم‌چالش یک استارت‌آپ کمک کند. مربیگری در گروه‌ها و جلسات انفرادی و همچنین دوره‌های آنلاین و وبینارها را در نظر بگیرید.

در هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچینگ به چه چیزی نیاز است؟

با تعریف واضح جایگاه خود شروع کنید. سپس در برنامه های آموزشی صدور گواهینامه سرمایه گذاری کنید. فراموش نکنید که یک طرح تجاری کامل تهیه کنید و ساختار قانونی مناسب را انتخاب کنید. ساختارهای تجاری رایج شامل مالکیت انحصاری، شرکت های LLC و شرکت ها ساختار قیمت گذاری و استراتژی بازاریابی را نیز کنار هم قرار دهید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: چگونه شروع کنیم
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی