عمومی

چگونه یک بهترین موفق در تجارت بنویسیم کاربرد

چگونه یک بهترین موفق در تجارت بنویسیم
کاربرد

برای سه سال متوالی، شرکت صدها شرکت را به خاطر بهترین بودن تحسین کرده است: آنها کسانی هستند که باهوش هستند، رهبران استراتژیک در زمینه های خود اما بیشتر از این، شرکت‌هایی که در لیست بهترین‌های کسب‌وکار ما هستند، دلشان را می‌گیرند– و آن را به مردم می‌ریزند. و جوامع اطراف آنها.

به نظر می رسد فهرستی که شرکت شما باید در آن باشد؟ در اینجا شانس شما برای به رسمیت شناختن آن است که شایسته آن هستید. شما به جامعه ای پر از کسب و کارهای الهام بخش ملحق می شوید: سال های گذشته رهبران صنعت از جمله BetterUp، Rothy’s را ارج نهاده اند. ، غذاهای غیرممکن، سلامت کربن و پروژه مادر.

از آنجایی که سؤالات زیادی در مورد آنچه که در موفقیت به دنبال آن می گردیم دریافت می کنیم. ما نکات زیر را گردآوری کرده ایم تا به شما ایده روشنی در مورد آنچه که یک متقاضی را متمایز می کند، ارائه دهیم.

۱٫ دستورالعمل ها را بخوانید.

این یک توصیه اساسی است، اما من آن را به یک دلیل ارائه می دهم: نحوه پاسخ دادن به درخواست ها به همان اندازه مهم است که پاسخ شما شامل – و می تواند برای جلب نظر یک سردبیر تفاوت ایجاد کند. بنابراین، برای مثال، اگر از شما بخواهیم در یک تا سه جمله به ما بگویید که شرکت شما چه می کند، سه پاراگراف به ما ندهید. به همین ترتیب، مایلیم در مورد تأثیر مثبت شرکت شما در صنعت شما و در کل جامعه بشنویم، اما بخش مهم اینجاست: به ویژه در ۱۲ ماه گذشته. این یک لیست سالانه است، بنابراین به موقع بودن یک معیار حیاتی برای غربالگری متقاضیان است.

۲٫ از زبان ساده استفاده کنید.

Jargon دوست شما در اینجا نیست. اگر متوجه نشدیم که شرکت شما در چند جمله چه کاری انجام می‌دهد، آن را در گوگل جستجو نمی‌کنیم تا بفهمیم. کاری را که انجام می‌دهید به زبانی واضح و ساده توصیف کنید که تجزیه آن به دانش خاص صنعت نیاز ندارد.

۳٫ به ما نشان دهید، به ما نگویید.

وقتی تأثیر مثبتی را که شرکت شما داشته است را توصیف می کنید، کافی نیست که به ما بگویید. شما الهام بخش کارمندان یا افراد جامعه خود هستید. با ارائه جزئیات، حقایق و ارقام خاص به ما نشان دهید.

۴٫ قسمت های سخت را پنهان نکنید.

ما می دانیم که ایجاد و اداره یک شرکت می تواند طاقت فرسا باشد. شنیدن در مورد موانعی که در طول مسیر با آنها برخورد کردید و نحوه غلبه بر آنها به جای پریدن به قسمتی که در آن موفق شدید، بی‌نهایت جالب‌تر و آموزنده‌تر است. علاوه بر جستجوی شرکت‌های واجد شرایط، ما به‌ویژه می‌خواهیم داستان‌های عالی پیدا کنیم، بنابراین برنامه خود را کمتر مانند یک رزومه گلوله‌ای و بیشتر شبیه یک روایت کوچک در نظر بگیرید.

آماده درخواست هستید. ?

این یک pdf نمونه سوالات برنامه برای کمک به شما در پیش نویس پاسخ های خود. آخرین مهلت درخواست ۱۶ سپتامبر است، اما تا ۱۹ اوت برای واجد شرایط بودن برای نرخ اولیه (۶۹۵ دلار، که هزینه های پردازش و بررسی را پوشش می دهد) درخواست دهید. برنامه‌ها اکنون باز هستند.

بهترین های شرکت های تجاری را بیشتر کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه یک بهترین موفق در تجارت بنویسیم
کاربردمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی