عمومی

چگونه کودکان می توانند درباره کارآفرینی و امور مالی بیشتر بیاموزند سواد با این 10 کتاب

چگونه کودکان می توانند درباره کارآفرینی و امور مالی بیشتر بیاموزند
سواد با این ۱۰ کتاب

امروزه، داشتن سواد مالی و درک اصول کارآفرینی برای کودکان بیش از هر زمان دیگری مهم است. با توجه به اینکه اقتصاد دائما در حال تغییر است و هزینه های زندگی در حال افزایش است، ضروری است که بچه ها یاد بگیرند که چگونه از نظر مالی از سنین پایین مسئولیت پذیر باشند. ده کتاب زیر سواد مالی و مهارت های کارآفرینی را به روشی جذاب و در دسترس برای بچه ها آموزش می دهند.

مطمئناً همه ما این جمله رایج را شنیده ایم: “هیچ وقت دیر نیست.” خوب، آدام و متیو تورن، نویسندگان Kidpreneurs، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهند. آنها می گویند “هیچ وقت زود نیست!” جای تعجب نیست که بچه ها بتوانند مفاهیم اساسی کسب و کار و مزایای کارآفرینی را درک کنند. چیدمان برخی از استراتژی‌های استانداردی که کودکان می‌توانند از آنها استفاده کنند چیزی است که Kidpreneurs هدف خود را به انجام رساند. به طور خاص، این کتاب به جزئیات خرد ارزشمندی می‌پردازد که می‌توانند با شروع، رهبری و گسترش یک شرکت موفق به دست آورند. این کتاب با استفاده از یک مقدمه ساده و نوآورانه، سیستم های مهمی را که می تواند دانش کارآفرینی کودکان را به طور قابل توجهی بهبود بخشد، توصیف می کند. این با در نظر گرفتن بچه ها ساخته شده است، که به وضوح از طریق تصاویر به راحتی قابل درک به نمایش گذاشته می شود. در نتیجه، این امر ضروریات کارآفرینی را ساده می کند تا یادگیری را برای کودکان سرگرم کننده تر کند. علاوه بر این، کودکان می‌توانند توانایی‌های مدیریتی خود را از طریق امتحان کردن کسب‌وکارهای آسان در حین رشد، تقویت کنند. امروز آینده ما را آغاز می کند. برای تقویت مهارت های مالی آینده فرزندان خود را با این کتاب آشنا کنید. برای والدینی که می‌خواهند از طریق محتوای تعاملی به فرزندان خود در مورد مدیریت پول آموزش دهند، آکادمی Kidpreneurs بازی‌های سرگرم‌کننده را برای آن‌ها گنجانده است تا در آن بازی کنند. فرآیند یادگیری

پول بالا

در مورد پول، انتخاب های زیادی وجود دارد، و دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید، می تواند سخت باشد. Heads Up Money می تواند به فرزندان شما کمک کند تا همه چیز را درک کنند. موضوعاتی مانند بانکداری جهانی، تجارت اخلاقی، و نحوه اداره یک کسب و کار موفق را بررسی می کند. مارکوس ویکس، نویسنده مشهور و درک برادون، استاد اقتصاد در مدرسه بازرگانی UWE Briston، با همکاری یکدیگر، این کتاب ایده آل را نوشتند تا به نوجوانان و بزرگسالان جوان کمک کند تا درک بهتری از ثروت و اقتصاد کسب کنند. این کتاب به موضوعات مختلف دیگری نیز می پردازد. بازار جهانی، مناظر کنونی بازار و هزینه های پنهان تنها چند مورد هستند. به همین ترتیب – حتی اگر به فکر سرمایه گذاری، هزینه و پس انداز هستید – این کتاب می تواند شما را از طریق آن راهنمایی کند.

اگر یک میلیون درآمد داشتید

آیا فرزندان شما رویای میلیونر شدن را دارند؟ Marvelosissimo the Mathematical Magician می‌تواند راه را از طریق تشریح این موضوع به شما نشان دهد، در حالی که همچنان اسرار و جادوی کسب درآمد را حفظ کرده است. این کتاب به کودکان می آموزد که چگونه از طریق سود سهام و منافع سرمایه گذاری کنند و سود ببرند و همچنین به شما نشان می دهد که چگونه پس انداز آنها می تواند رشد کند. توصیه های این کتاب امکانات بی پایانی را ارائه می دهد. همانطور که در توضیحات آن به درستی اشاره شد، اگر میلیون کردی در میان ادبیات کودکان شهرت زیادی کسب کرد. این کتاب به‌عنوان یک انتخاب کتاب هورن، یک کتاب قابل توجه ALA، یک انتخاب معلمان، و یک مجله کتابخانه مدرسه بهترین کتاب سال شناخته شد.

کتاب همه چیز برای کودکان: آن را به دست آورید، پس انداز کنید و رشد آن را تماشا کنید!

آیا می خواهید به فرزندان خود کمک کنید پول را درک کنند و به بزرگسالانی مسئولیت پذیر مالی تبدیل شوند؟ سپس کتاب همه چیز برای بچه ها برای شما عالی است! پس انداز پول از قلک گذشته است. امروزه معمولاً کودکان سرمایه گذاری می کنند، کسب و کار خود را شروع می کنند و سود حاصل از پس انداز خود را مشاهده می کنند. این کتاب در آموزش هر آنچه که باید در مورد مدیریت پول به کودکان برای اتخاذ تصمیمات مالی صحیح بدانند، یک راه حل است. با اطلاعات به روز شده در مورد بانکداری دیجیتال، راه اندازی یک حساب بانکی و پس انداز درآمد آنها، این نسخه مطمئناً با موفقیت مهارت های مدیریت پول را به بچه ها آموزش می دهد. موضوعات عبارتند از: چگونه سکه و اسکناس ساخته می شود. چه پولی می توان خرید — از وسایل مدرسه گرفته تا سرگرمی و بازی. کارت های اعتباری چگونه کار می کنند؛ راه هایی برای تماشای رشد پول — از پس انداز تا سهام. فن آوری مالی سرد؛ و بیشتر!

یک سنت، دو سنت، سنت قدیمی، سنت جدید

سکه شناسی مطالعه پول و تاریخچه آن است و این کتاب نگاهی بسیار ساده به موضوع دارد. کودکان از همان صفحه اول یک سنت، دو سنت، سنت قدیمی، سنت جدید به عنوان گربه در کلاه آنها را به سفری در تاریخ پول می برد. کتاب قبل از پرداختن به اشکال مختلف ارز مورد استفاده در فرهنگ‌های مختلف، با توضیح شیوه باستانی مبادله تجاری آغاز می‌شود. این اشکال شامل صدف، پر، چرم، یشم، شمش فلزی و سکه است. این کتاب همچنین به بانکداری می پردازد، از استفاده از معابد به عنوان اولین بانک ها تا مفهوم به دست آوردن یا پرداخت سود. در نهایت، راهنمای گام به گام ضرب سکه وجود دارد. این مقدمه جذاب می‌تواند قدردانی خوانندگان جوان را برای تغییر تغییر دهد!

Finance 101 for Kids: Money Lessons

در دنیایی که به نظر می رسد همه چیز با قیمتی همراه است، مهمتر از همیشه ارزش پول و نحوه مدیریت مسئولانه آن را به کودکان بیاموزید. مالی ۱۰۱ for Kids ابزاری عالی برای کمک به کودکان برای درک مفاهیم اساسی سواد مالی به شیوه ای سرگرم کننده، جذاب و قابل ارتباط است. این کتاب با تصاویری جذاب و زبانی ساده و قابل فهم، برای والدینی که خواهان بهترین پایه مالی ممکن برای فرزندان خود هستند، ضروری است.

بسیاری از مردم فکر کنید میلیونر شدن غیرممکن است، اما با ذهنیت درست و کمی تلاش می توان این کار را انجام داد! بردلی جونیور فقط یک بچه است، اما با کمک پدرش در حال حاضر در راه میلیونر شدن است. چگونه؟ را بخوانید جاده ثابت به سوی یک میلیون دلار تا بفهمید چگونه پدر بردلی جونیور به او کمک می کند تا برای موفقیت آماده شود. در طول راه، بردلی جونیور در مورد فرصت های سرمایه گذاری مختلف و چگونگی رشد پول خود می آموزد. زمان مهم‌ترین ابزار شما در هنگام سرمایه‌گذاری است، بنابراین برای شروع منتظر نمانید!

افسانه‌های ثروت پدربزرگ: داستان‌های سرگرم‌کننده برای آموزش به کودکان پول

آیا می دانستید که بچه ها تا سن ۷ سالگی بیشتر عادات مالی خود را شکل می دهند. ? افسانه های ثروت پدربزرگ راهی عالی برای شروع صحبت با بچه هایتان در مورد پول به شیوه ای سرگرم کننده و تعاملی است که آن ها دوست خواهند داشت! آیا می خواهید به فرزندان خود در مورد پول آموزش دهید اما مطمئن نیستید که چگونه در مورد آن با آنها صحبت کنید؟ خوشبختانه راه حل آسانی وجود دارد. معرفی افسانه های ثروت پدربزرگ – داستان های سرگرم کننده برای آموزش پول به بچه ها، نوشته ویل رینی. این کتاب آسان خوان، مدیریت پول، سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار را به فرزندان شما آموزش می دهد. آموزش پول به فرزندانتان از سنین پایین یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای اطمینان از موفقیت آینده آنها انجام دهید. با این حال، می تواند یک کار بسیار دشوار باشد، به خصوص اگر خودتان هرگز به شما آموزش داده نشده باشد. در این کتاب کودکان می توانند داستان هایی را که گیل، دختری ۱۳ ساله بازگو می کند، بخوانند. داستان‌های گیل ماجراهایی را توصیف می‌کنند که پدربزرگش به جزیره‌ای دور دست زده است، جایی که به دلیل کسب مهارت‌های ارزشمند مدیریت پول در آنجا بسیار ثروتمند شد.

جنگ لیموناد

با ترکیب مهارت های منحصر به فرد – مانند مهارت های ریاضی جادویی و مهارت های تجاری ضروری – با طنز، جنگ لیموناد مطمئناً علاقه فرزند شما را برانگیخته است. این داستان دلخراش در نمایش یک پیوند غیرمعمول خواهر و برادر، به طور خلاصه توضیح می دهد که چگونه اختلافات می تواند منجر به نتایج مضر و ناخواسته شود. ایوان ترسکی که در برقراری ارتباط با دیگران مهارت دارد، همیشه حرف درست را می زند. و او دقیقاً می داند که باید چه کاری انجام دهد تا مردم – حتی بزرگسالان – را در کنار خود قرار دهد. برعکس، خواهر کوچکش جسی در ریاضیات مهارت دارد. در حالی که او معادلات و اعداد را بهتر از هر فرد دیگری در سن خود می‌فهمد، اما فاقد مهارت‌های بین فردی برای درک افراد و احساسات آنهاست. با شروع مدرسه در عرض پنج روز، ایوان و جسی یک چالش رقابتی را شروع می کنند تا ببینند چه کسی می تواند قبل از پایان تعطیلات تابستانی لیموناد بیشتری بفروشد. با چنین مخاطرات بالایی، مدت زمان واقعی نبرد آنها – چه رسد به یک برنده – هر کسی حدس می زند!

Mulani Moneybags یک کسب و کار راه اندازی می کند

در مولانی کیسه پول شروع به کسب و کار می کند، نه ساله Mulani Moneybags الهام گرفته شده است تا پس از یادگیری در مورد کارآفرینی، کسب و کار خود را راه اندازی کند. مولانی با کمک مادرش یک غرفه آبلیمو راه می‌اندازد و به سرعت درس‌های زیادی را در سفر به سمت کارآفرین شدن می‌آموزد. مولانی با غلبه بر چالش‌ها و جشن گرفتن پیروزی‌ها، متوجه می‌شود که یکی از ارزشمندترین ابزار برای هر کارآفرینی، عشق و حمایت خانواده‌شان است. همانطور که ما سفر مولانی را دنبال می کنیم، شاهد هستیم که او در مسیر تبدیل شدن به یک کارآفرین درس های زیادی می آموزد. با کمک مادرش، مولانی مزایا و مشکلات رئیس خود بودن را یاد می گیرد.

ما همه بهترین چیز را برای فرزندانمان می خواهند، و این شامل کمک به آنها برای توسعه مهارت های سواد مالی قوی است. کارآفرینی راهی عالی برای یادگیری مدیریت پول، توسعه استراتژی های تجاری و ریسک کردن است. کتاب‌های موجود در این فهرست برخی از بهترین گزینه‌های موجود برای آموزش کارآفرینی و سواد مالی به بچه‌ها هستند. آنها درس های ارزشمندی را ارائه می دهند که می تواند به فرزند شما برای موفقیت در زندگی کمک کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی