عمومی

چگونه می توان کارآفرینان کم نمایندگی را برای دستیابی به آنها توانمند کرد پتانسیل کامل

چگونه می توان کارآفرینان کم نمایندگی را برای دستیابی به آنها توانمند کرد
پتانسیل کامل

من کسب و کار خود را با ۱۵۰۰ دلار شروع کردم، اما بسیاری از کسانی که برای ایجاد کسب و کار خود تلاش می کنند، حتی کمتر –مخصوصاً وقتی که با توصیف معمولی “تجار” مطابقت نداشته باشند.

به عنوان یک زن و مهاجر. ، اغلب از من در مورد چالش هایی که کارآفرینان کم نمایندگی با آن روبرو هستند سؤال می شود. آسان است که بگوییم تبعیض یک عامل است – و این است – اما تفاوت ظریف اغلب نادیده گرفته می شود. این به ویژه زمانی که ما از نظر اجتماعی هوشیارتر می شویم و برای کاهش تعصب آشکار تلاش می کنیم، صادق است. تفاوت های ظریف تبعیض حتی پس از کاهش اشکال آشکارتر (فکر کنید: توهین های توهین آمیز) باقی می ماند. یکی از این اشکال ظریف که به شدت بر کارآفرینان کم نمایندگی تأثیر می گذارد، ساختار صنعت بانکداری است.

خوشبختانه، یک تغییر خوشایند در راه است. اکنون شاهد ورود کارآفرینان کم‌رنگی به صنعت بانکداری هستیم تا برای همه محصولات تولید کنند.

تامسون نگوین با تصور ایجاد یک پلتفرم نئوبانکینگ برای همه بزرگ نشد. با این حال، به عنوان پسر والدینی که پس از جنگ ویتنام بدون هیچ چیز به کالیفرنیا مهاجرت کردند، پول موضوع اصلی بسیاری از شام های خانوادگی شد. نگوین از طریق والدین کارآفرین خود در صف اول برای مبارزه مالی راه‌اندازی یک کسب‌وکار، و توانمندسازی و فرصت‌هایی که داشتن یک کسب‌وکار موفق می‌تواند به ارمغان بیاورد، داشت.

کارآفرینی برای افراد ضعیف نیست. تقریباً هیچ وقت استراحتی وجود ندارد، هیچ کمکی در طول فرآیند راه اندازی وجود ندارد، و منابع محدودی در دسترس است که برای مشاغل بزرگ اختصاص ندارد. بر اساس نظرسنجی نیروی فروش. تقریباً نیمی از آن گروه در روز افتتاحیه کمتر از ۵۰۰۰ دلار در اختیار داشتند.

و با این حال، با وجود چند مورد مشکلات، صنعت کارآفرینی روزانه به گسترش خود ادامه می دهد. تنها یک اشکال ثابت وجود داشته است: سرمایه. هنگامی که نگوین Nearside را تأسیس کرد، این کار را انجام داد تا به کارآفرینانی مانند والدینش کمک کند تا به سرمایه مورد نیاز برای ساختن یک ساختمان دسترسی پیدا کنند. تجارت آسان تر است – به ویژه کارآفرینان از جوامع محروم.

هر کارآفرین باید موانع مشابهی را در سفر تجاری‌سازی یک ایده پشت سر بگذارد. متأسفانه، منابع لازم برای کسانی که به طور مستقل کسب و کار خود را رشد می دهند، به طور مساوی توزیع نمی شود. دسترسی به منابع مالی که کسب‌وکارهای کوچک برای توسعه و موفقیت نیاز دارند، برای صاحبان کسب‌وکارهایی که نمایندگی کمتری دارند، بسیار دشوارتر از رقبای سفیدپوست آنها است. به دلیل عدم دسترسی به مؤسسات مالی، اعتبار خوب، و سواد مالی، کارآفرینانی که نمایندگی کمتری دارند، اغلب از بدهی و سرمایه محروم هستند.

بر اساس Experian, 28 میلیون‌ها مصرف‌کننده اعتبار نامرئی هستند (به این معنی که هیچ سابقه اعتباری ثبت شده‌ای ندارند)، و ۲۱ میلیون نفر دیگر دارای پرونده‌های اعتباری «غیرقابل ارزیابی» هستند، به این معنی که سابقه اعتباری ضعیف یا محدودی دارند. این مشکل بزرگترین موانع را در جوامع رنگین ایجاد می کند، به طوری که از هر ۵ مصرف کننده سیاهپوست ۱ نفر و یک سوم از مصرف کنندگان اسپانیایی تبار هیچ اعتباری به نام خود ندارند. به دلیل نابرابری های سیستمی رایج در دنیای بانکداری، ۶۵ درصد از مصرف کنندگان سیاه پوست و ۵۱ درصد از مصرف کنندگان اسپانیایی تبار از اقدامات لازم برای ایجاد یا بهبود اعتبار خود مطمئن نیستند.

تبعیض تاریخی در صنعت مالی، به ویژه در جامعه سیاه پوستان در آمریکا، به خوبی مستند شده است. از از دست دادن ۳ میلیون دلار پس‌انداز به دلیل از بین رفتن بانک آزادگان گرفته تا بیابان‌های قرمز و شعبه‌ای که هنوز هم پابرجاست، میراث فرهنگی بی‌عدالتی به سیاه‌پوستان آمریکایی منجر به بی‌اعتمادی شدید بین جامعه سیاه‌پوستان و گزینه‌های بانکی شده است که باعث ایجاد یک بیابان خیره‌کننده شده است. شکاف اقتصادی – به خصوص وقتی صحبت از کارآفرینان می شود. فشارهای ناشی از بحران کووید-۱۹ که در بازار قرار گرفته است، تنها بر این تقسیم بندی تأکید بیشتری کرده است.

خوشبختانه، نوآوری‌های مالی در فین‌تک همراه با تعهد به شمول، چیزی است که رهبران تجاری مانند تامسون نگوین را الهام می‌بخشد. راه حل هایی برای کمک به پر کردن شکاف فرصت ایجاد کنید.

چگونه تغییر را آغاز کنیم

در حالی که بیماری همه گیر بازار را تحت فشار قرار داده است، در را به روی بسیاری از افراد باز کرد تا خودشان به بیرون بروند و جرقه ای را در کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان ایجاد کرد. طبق گزارش ملی درباره کارآفرینی در مراحل اولیه در ایالات متحده، رشد کارآفرینی در سال ۲۰۲۰ در میان مهاجران و لاتین تبارها بالا بود. کهنه‌کاران و کارآفرینان سیاه‌پوست نیز بیشترین افزایش سالانه را دریافتند. این نتایج نشانه اولیه این است که بانک ها و سایر موسسات مالی در نهایت نیازهای منحصر به فرد کارآفرینان را برآورده می کنند و راه حل هایی ایجاد می کنند که شامل کسانی می شود که قبلا نادیده گرفته شده بودند.

توانمندسازی اقتصادی موانع ساختاری و سوگیری‌های سیستمی را از بین می‌برد و افراد و مشاغل را قادر می‌سازد تا فرصت‌ها را درک کنند. ماموریت نگوین تقویت اقتصاد جدید و دسترسی صاحبان مشاغل کوچک به محصولات مالی شفاف و منصفانه است. با بازنگری در بانکداری تجاری و حذف حلقه های غیر ضروری. هدف این است که مشتریان آنها بیشتر از پول خود را نگه دارند تا بتوانند پس انداز را به کسب و کار خود بازگردانند.

از آنجایی که کسب و کارهای کوچک همچنان به رشد و شکوفایی ادامه می دهند، هدف گنجاندن مالی در مقیاس بزرگ در حال اتخاذ است. . Experian به تازگی Experian Go را راه اندازی کرد. ، اولین برنامه در نوع خود که برای کمک به افراد نامرئی طراحی شده است. این برنامه توسعه یافته Experian Boost، به هر کسی اجازه می دهد تا امتیاز اعتباری خود را به صورت دستی و بر اساس شرایط خود ایجاد کند، امیدواریم که اعتماد بسیاری از مؤسسات مالی را بهبود بخشد.

مهمترین مرحله در مرحله ایجاد کسب و کار برای کارآفرینان شروع است. وقتی پایه محکمی برای ساختن داشته باشید، شانس موفقیت شما به طور تصاعدی افزایش می یابد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی