عمومی

چگونه روابط را به جهانی پر رونق تبدیل کنیم کسب و کار

چگونه روابط را به جهانی پر رونق تبدیل کنیم
کسب و کار

بانکداری یکی از سخت‌ترین حرفه‌ها و تجارت محافظه‌کار محسوب می‌شود. بنابراین، اگر شما یک بانکدار نوآورترین شرکت‌های روی کره زمین هستید، چگونه می‌توانید شکاف بین شرکت‌های قدیمی و ضعیف و جالب و نوآور را پر کنید؟

Sunita Patel، مدیر ارشد توسعه کسب و کار در بانک سیلیکون ولی، می‌گوید که راز پر کردن این شکاف، مراقبت مداوم از مشتریان و آینده شخصی و حرفه‌ای آن‌ها است. دادن به جای دادن برای گرفتن

اقتصاد نوآوری متشکل از تمامی شرکت ها، سرمایه گذاران و ارائه دهندگان خدماتی است که بر نوآوری و کارآفرینی تاکید دارند. دره سیلیکون بسیار زیرمجموعه ای از این اقتصاد است که امروز بورس های جهانی را هدایت می کند. به گفته پاتل، سرمایه‌گذاری در یک پلت‌فرم دیجیتالی قوی اکنون برای مرتبط ماندن در این صنعت به سرعت در حال تغییر، که در آن بانک‌های سنتی در رقابت با شرکت‌های فین‌تک، مانند SoFi و Brex، که به مشتریان نوآوری را ارائه می‌دهند، عقب می‌افتند، ضروری است. توقع داشتن.

در مرحله اولیه توسعه کتاب کسب و کار، یک بانکدار نوآوری از نزدیک با سرمایه گذاران و اعضای هیئت مدیره همکاری می کند. یک شرکت به حمایت مستمر آنها وابسته است. در مرحله آخر، تمرکز بر روی تیم های مدیریتی و اجرا و اجرای ترازنامه معطوف می شود. هدف پاتل به جای اینکه صرفاً به فروش خدمات بانکی بپردازد، تبدیل به یک مشاور قابل اعتماد برای افرادی شود که در حال توسعه یک شرکت هستند، با در نظر گرفتن بهترین منافع آنها و تقویت روابط در طول زمان.

در ۴۰ سال گذشته، دارایی بانک سیلیکون ولی با ۷۰۰۰ کارمند در سراسر جهان از صفر به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار رسیده است. آنها با اتخاذ یک ذهنیت کارآفرینی، استراتژی‌های نوآورانه‌ای را برای تبدیل شدن به یکی از بانک‌های با رشد سریع و رقابت با شرکت‌های فین‌تک و با موسسات بزرگی مانند گلدمن ساکس و کردیت سوئیس که به اقتصاد نوآوری خدمت می‌کنند، اجرا کردند.

بین سال‌های ۱۹۸۰ و ۲۰۰۰، سرمایه‌گذاران اقتصاد نوآوری تمایل داشتند تا منافع خود را به طور گسترده متمرکز کنند. آن‌ها اکنون خود را حول بخش‌های تخصصی مانند فین‌تک، مراقبت‌های بهداشتی و نرم‌افزار متمرکز می‌کنند و این امر ضروری است که افرادشان این بخش‌ها را از نزدیک درک کنند. و مانند پاتل، بانک سیلیکون ولی روی کارآفرینان سرمایه گذاری می کند بدون اینکه انتظار بازگشت فوری داشته باشد. فلسفه کاربردی او «دادن به دادن» به جای «دادن به گرفتن» به رشد اقتصادی برای همه دست اندرکاران منجر شده است و شهرت او را به عنوان مرتبط ترین فرد در سیلیکون ولی تثبیت می کند.

از لحاظ مفهومی، با در نظر گرفتن بانک سیلیکون ولی به عنوان مثال، بانکداری نوآوری بر اساس این باور عمل می کند که “شما نمی توانید یک جامعه را از یک اقتصاد جدا کنید.” همانطور که نویسنده جیمز هاوارد کانستلر در کتاب «جغرافیای هیچ کجا» نوشته است. حتی با توجه به اینکه مصرف کننده مدرن چگونه تکامل یافته است، آنها تمایل بیشتری به حمایت از موسسات مالی دارند که به جامعه و بازاری که به آنها خدمت می کنند کمک می کنند.

پاتل بر اساس قانون کونستلر زندگی می کند. او می‌داند که سرمایه‌گذاری یک ورزش گروهی است و یکی از رازهای او این است که سعی می‌کند با افرادی که ممکن است از شناخت یکدیگر سود ببرند، ارتباط برقرار کند و پیوندهایی ایجاد کند که به ارزش بلندمدت تبدیل شود.

اگرچه کارآفرینان بانکداری که اکثر صنایع را مختل می کند تا حدودی دستخوش یک انقلاب شده است. بانک‌های سنتی از سازمان‌های مالی که از توسعه فن‌آوری‌های نوآورانه حمایت می‌کنند و بانک‌ها را مجبور به کارآمدی می‌کنند عقب مانده‌اند. با این حال، ایجاد روابط طولانی‌مدت هرگز تغییر نخواهد کرد و فلسفه قدیمی پرداختن به آن، یک عامل اساسی در موفقیت هر کسب‌وکاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزش گذاری ها، به Veristrat مراجعه کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی