عمومی

چگونه در پادکست های محبوب مصاحبه کنیم

چگونه در پادکست های محبوب مصاحبه کنیم

پادکست ها رسانه ای هستند که به طور فزاینده ای محبوب هستند و می توانند دروازه ای برای دسترسی به مخاطبان هدف شما به روش های جدید پویا باشند. به عنوان مهمان در پادکست محبوب، می‌توانید این فرصت را داشته باشید که حوزه تخصص خود را توضیح دهید، پیام خاصی را پخش کنید و در نهایت طرفداران و فالوورهای جدیدی را به دست آورید. هرچه پادکست محبوب‌تر باشد، افراد بیشتری صدای شما را خواهند شنید – و نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.

سوال این است که چگونه می‌توانید به عنوان مهمان در یک مصاحبه در پادکست‌های اصلی معرفی شوید؟

>

قدرت پادکست

بیش از ۱۲۰ میلیون شنونده پادکست معمولی در ایالات متحده، و این تعداد مدام در حال افزایش است. در یک قسمت از یک پادکست، می‌توانید به ده‌ها هزار نفر دسترسی داشته باشید – و در این فرآیند روابط حرفه‌ای جدیدی ایجاد کنید. بسیاری از پادکست‌ها نیز طولانی هستند و به شما زمان زیادی می‌دهند تا توضیح دهید که چه کسی هستید، کسب‌وکارتان چیست و چه چشم‌اندازی برای آینده دارید.

خواه شما علاقه‌مند به متقاعد کردن افراد هستید یا صرفاً به تولید محتوا می‌پردازید. نمایان بودن بیشتر برای برند شما، مسلماً یک کانال برتر برای استفاده کارآفرینان و بازاریابان است.

svg%3E - چگونه در پادکست های محبوب مصاحبه کنیم

چگونه در پادکست های محبوب مصاحبه کنیم

راهبردهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای مصاحبه در پادکست‌های محبوب استفاده کنید.

  • از یک سرویس اختصاصی استفاده کنید. خدمات جدیدی مانند Podcast Virtuoso بازی کردن به عنوان مهمان برجسته در پادکست های انتخابی خود را آسان تر از همیشه کنید. در ازای پرداخت هزینه اشتراک، می توانید به شبکه ای با بیش از ۷۵۰۰۰۰ پادکست دسترسی داشته باشید – و هر ماه فرصت های مصاحبه متعددی را دریافت کنید. این فرآیند یافتن پادکست‌ها را به تنهایی ساده می‌کند و فرصت‌های مصاحبه را تضمین می‌کند، با این فرض که مایل به پرداخت هزینه در معرض قرار گرفتن هستید. از آنجایی که معمولاً ارزان‌تر از تبلیغات سنتی است و در معرض دید بهتری قرار می‌گیرد، اکثر صاحبان کسب‌وکار از این معامله سود می‌برند.
  • شبکه‌سازی را شروع کنید. اگر یک سرویس اشتراک برای شما مناسب نیست، شبکه‌سازی را شروع کنید. اکثر پادکسترها فعالانه به دنبال مهمانان جدید برای مصاحبه در شبکه های حرفه ای خود هستند. هرچه شبکه شما بزرگتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که به عنوان مهمان پادکست در جایگاهی قرار بگیرید. نگران این نباشید که فوراً با پادکسترهای خاصی تماس بگیرید. در عوض، بر ایجاد یک شبکه قوی از متخصصان تمرکز کنید. هنگامی که ارتباطات و نفوذ بیشتری پیدا کردید، می توانید شروع به ایجاد روابط با پادکست های شناخته شده در جامعه خود کنید – و تلاش های خود را از آنجا افزایش دهید. این یک استراتژی قابل اعتماد است، اما برای تحقق آن زمان و تلاش زیادی لازم است.
  • روی یک حوزه تخصصی تمرکز کنید. پادکست ها افراد غریبه تصادفی را برای صحبت انتخاب نمی کنند. در مورد زندگی آنها آنها متخصصانی می خواهند که بتوانند دیدگاه ها، دانش و دیدگاه های منحصر به فردی را ارائه دهند. بر این اساس، می توانید با تمرکز بر یک حوزه تخصصی، خود را مهمان پادکست جذاب تری کنید. برای چه چیزی می خواهید شناخته شوید؟ چه چیزی شما را از سایر حرفه‌ای‌ها متمایز می‌کند؟
  • یک فالوور اجتماعی ایجاد کنید. همچنین تولید محتوای خود و ایجاد یک دنبال‌کننده اجتماعی مفید است. پادکست ها دوست دارند با مهمانانی که فالوورهای زیادی دارند مصاحبه کنند زیرا فرصتی برای تبلیغات متقابل است. شما در پلتفرم آنها و آنها در پلتفرم شما قرار می گیرند. باز هم، نقطه ضعف در اینجا این است که ایجاد این فالوور به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد.
  • یک پادکست را خودتان شروع کنید. می خواهید حتی عمیق تر در تجربه پادکست غواصی کنید. ? در نظر داشته باشید که یک پادکست خودتان را شروع کنید. می توانید در جوامع پادکست احترام به دست آورید، تجربه مصاحبه به دست آورید و با افراد جدیدی آشنا شوید که به طور بالقوه می توانند شما را به پادکست های دیگر متصل کنند. افراد بیشتری را در برنامه خود دعوت کنید و آنها احتمالاً لطف خواهند کرد!
  • ابتدا بدهید. روانشناسی اجتماعی توضیح می دهد. هنجار اجتماعی تعبیه‌شده عمل متقابل، که افراد را به هدایا، هدایا و حرکات را به همان اندازه برگردانید. برای همسایه لطف کنید، و آنها احتمالاً پاسخ خواهند داد. ما به سختی این کار را انجام می دهیم. می‌توانید با دادن هدیه از این به نفع خود استفاده کنید – فرستادن هدایا، انجام محبت‌ها، و حتی تعریف و تمجید از میزبان پادکست می‌تواند راهی برای گرفتن پادکست باشد. این تلاشی برای دستکاری نیست؛ در عوض، این در مورد ایجاد یک رابطه قوی تر با افرادی است که می توانند در آینده به شما کمک کنند. به اندازه کافی بذر بکارید و در نهایت، چندین میزبان پادکست مایل به جذب شما خواهند بود.
  • تحرک ایجاد کنید. هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید، ممکن است فقط نقاط مصاحبه را در موارد کوچک و کوچک پیدا کنید. پادکست های جدید اما ادامه دهید. هرچه شهرت شما بیشتر شود و شبکه شما بیشتر گسترش یابد، فرصت های مصاحبه بهتری خواهید یافت.

می توانید این استراتژی ها را برای دستیابی به اهداف خود ترکیب و مطابقت دهید یا مسیر ساده را طی کنید و از آن استفاده کنید. یک اشتراک برای یافتن فرصت های مصاحبه جدید. در هر صورت، مهم است که پادکست های خود را هوشمندانه هدف قرار دهید. روی پادکست هایی تمرکز کنید که مخاطبان آن با شما همسو هستند. با کمی تجربه، در نهایت مصاحبه‌کننده بهتری خواهید شد، با پادکست‌های بیشتری ارتباط برقرار خواهید کرد و دایره نفوذ شما رشد خواهد کرد.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی