عمومی

چگونه از کشتن شرکت از راه دور جلوگیری کنیم فرهنگ

چگونه از کشتن شرکت از راه دور جلوگیری کنیم
فرهنگ

وقتی حکم دادگاه جانی دپ علیه امبر هرد اعلام شد، ناگهان، من در مورد «ستان» این و «ستان» آن می خواند. قبول دارم این کلمه برایم غریبه بود. همچنین به یاد می‌آورم که پسرم درباره سلفی گرفتن به من گفت، و من پاسخ دادم: “چی؟”

صبر کن، تقریباً تمام شد ۲۰ سال پیش.

پس به خاطر چیزی که می خواهم بگویم، مرا تقویت کنید. ایلان ماسک اخیراً اعلام کرده است که در تسلا، کار از خانه now a no-no.

با خودم فکر کردم، “این خیلی منطقی است.” 

به من اعتماد کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که من با ایلان ماسک در مورد آنها موافق نیستم. اما در مورد کار از راه دور: او کاملاً درست می گوید.

آیا من خیلی قدیمی هستم؟ می‌دانم کار کردن از خانه راحت‌تر است و وقتی رفت‌وآمدها را حذف کردید… بازگشت به عقب سخت است. بازگشت به عقب برای اداره ممکن است حکم زندان به نظر برسد. من متوجه شدم.

و همچنین از دیدگاه کارفرما آن را دریافت می کنم. برای صرفه جویی در هزینه یک دفتر فیزیکی و سایر هزینه هایی که مربوط به حضور در دفتر پنج روز در هفته است.

فرهنگ شرکت بر همه چیز حاکم است. و پنج روز یک هفته کاملاً از راه دور دستور العملی برای فاجعه است.

اکنون، بیایید این موضوع را روشن کنیم. در سراسر ماشین من البته، حدود ۲۵ درصد از زمان من صرف کار در خانه شده است، و همین امر برای بسیاری از اعضای تیم من نیز صادق است. من از سال ۲۰۱۰ این کار را انجام داده ام، یک دهه قبل از اینکه حتی نام نیروی کار ترکیبی را شنیده باشم.

بعد از تمام زمانی که به ایجاد یک فضای اداری اختصاص دادم که فرهنگ ما را در هر گوشه و کناری نشان می داد، و طراحی دفتر مذکور برای تحمیل تعاملات بین بخشی بین همکاران، ممکن است از دانستن اینکه من یکی از اولین مدافعان دورکاری بودم، تعجب کنید.

مخصوصاً زمانی که نیاز داشتم بدون حواس‌پرتی فکر کنم، از آن سود بردم. خط مشی درهای باز فقط زمانی کار می کند که در باز باشد، که دعوت به تعاملات ارزشمند و برنامه ریزی نشده با همکاران می کند.

کار از راه دور برای کارهای انفرادی و عمیق عالی است. اما پنج روز در هفته در خلوت بدون تعاملات خودجوش و تقویت فرهنگی منجر به تیم های بی اثر و پرکار می شود.

ایده های نوآورانه در Slack کشف نمی شوند

“خوب، تیم — در طول این ۳۰ دقیقه، باید ایده هایی برای تغییر شرکت ارائه دهیم. استیسی–با شما شروع می کنیم. آیا ایده ای دارید؟”

چیزی که با کار از راه دور بدست نمی آورید، توانایی مشاهده افرادی است که در حال کار یا تلاش برای همکاری هستند یا موانعی که ممکن است با آنها روبرو شوند، مگر اینکه شما در آنجا شخصا شاهد آنها هستیم.

هر چه افراد بیشتری چیزهای بیشتری را کشف کنند و بتوانند در مورد آنها همکاری کنند. به احتمال زیاد بهبودهایی در مقیاس بزرگ حاصل می شود – بسیاری از آنها که افراد مبتلا حتی متوجه نبودند مشکلی هستند.

همچنین، بدون حضور فیزیکی، نمی توان به طور خود به خود نقاط درد یا فرآیندهایی را که ممکن است بهبود یافته.

در عوض، ما تعاملات خودجوش خود را با کار بیشتر جایگزین کرده ایم. این به تیم ها فرصتی برای فکر کردن به تصویر بزرگ نمی دهد. زمانی برای خلاقیت نیست. زمانی برای تفریح ​​نیست. زمانی برای بهبود روابط نیست. زمانی برای اثربخشی واقعی و مرتبط با تیم نیست.

باور کنید یا نه، برخی از افراد واقعاً از کار در دفتر با افراد دیگر لذت می برند.

این شگفت‌انگیز است که حتی مجبور شدم این را طوری بنویسم که گویی نوعی دیدگاه مخالف عظیم است. این به شما نشان می‌دهد که در چند سال چقدر تغییر کرده است.

بازدید از محل کار در محل کار افزایش یافته است بیش از ۳۰۰% از زمان همه گیر، و بازدیدهای اداری از ابتدای امسال برای شرکت هایی با ۱۵۰۰ کارمند یا بیشتر ۸۸ درصد افزایش یافته است، در مقایسه با تنها ۵۶ درصد برای شرکت هایی که کمتر از ۵۰ کارمند دارند.

پسر من در حال شروع یک حرفه جدید در فناوری است و انتخاب شد تا به دفتر کار برود، حتی اگر او این گزینه را داشت که از خانه کار کند. در مورد او برای او بهتر بود. همکاری، دیده شدن (افزایش فرصت ارتقاء) و یادگیری فرهنگ از درون آسانتر است.

I’ من متقاعد شده ام که به دلیل این تصمیم، او در موقعیت بسیار بهتری نسبت به سایرینی خواهد بود که ترجیح داده اند در خانه بمانند.

یک سیاست بازگشت به دفتر منجر به ترک برخی از کارمندان می شود، اما هیچ کس غیرقابل جایگزینی نیست و می توان این موقعیت را با شخصی که می خواهد آنجا باشد پر کرد. برخی هستند که در موقعیت های خاصی مهارت دارند اما ارزش های اصلی آنها با شرکت همسو نیست. و این افراد باید دور بمانند یا به محض اینکه مشخص شد ناهماهنگی وجود دارد، آن‌ها را ترک کنند.

 اینجاست. اگر فکر می کنید کار از راه دور برای کارمندان شما خوب است و بنابراین برای شرکت عالی است، آن را دنبال کنید. اما اگر معتقدید که فرهنگ شرکت عامل شماره یک رشد است، دوباره به سیاست‌های کامل کار از خانه فکر کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی