عمومی

چقدر می توانید با DoorDash درآمد داشته باشید؟ عادلانه ارزیابی

چقدر می توانید با DoorDash درآمد داشته باشید؟ عادلانه
ارزیابی

در چشم انداز پویا و رقابتی شلوغی های جانبی، DoorDash به طور برجسته به عنوان یک انتخاب محبوب برای بسیاری از افرادی که به دنبال فرصت های درآمدی انعطاف پذیر هستند، ظاهر می شود. سوال کلیدی که اغلب مطرح می شود این است که “چقدر می توانید با DoorDash درآمد کسب کنید؟” این مقاله به این سؤال و موارد دیگر پاسخ خواهد داد.

درآمدها

همانطور که در مورد اکثر Hustles های جانبی وجود دارد، میزان درآمد رانندگان DoorDash به میزان شلوغی آنها بستگی دارد. به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات و پیمانکار فرعی، برنامه زمانی خود را تنظیم می‌کنید و فقط زمانی کار می‌کنید که در دسترس باشید.

میانگین درآمد اکثر رانندگان DoorDash بین ۱۵ تا ۲۵ دلار در ساعت است. به رانندگان هزینه تحویل مشخصی پرداخت می‌شود، اما دستمزد ساعتی را می‌توان از مجموع هزینه‌ها و مدت زمانی که کار می‌کنید محاسبه کرد.

اینکه چقدر درآمد دارید بستگی به تعداد دفعات در دسترس بودن و تعداد آن دارد. تحویل‌هایی که می‌توانید انجام دهید، به‌ویژه در زمان‌های اوج مصرف.

چه چیزی بیشتر؟ به عنوان یک پیمانکار مستقل ارائه دهنده خدمات برای DoorDash، شما این آزادی را دارید که برنامه زمانی خود را شکل دهید و پتانسیل درآمد خود را بر اساس در دسترس بودن و تلاش خود تعیین کنید.

<DoorDash چیست؟

svg%3E - چقدر می توانید با DoorDash درآمد داشته باشید؟ عادلانه
ارزیابی

DoorDash واقعاً یک شرکت خدمات تحویل غذا نیست. این یک شرکت تدارکات (یا تجارت جمع‌آوری) است که نرم‌افزاری را برای پیوند سفارش‌های آنلاین، رستوران‌ها و رانندگان مشتریان توسعه داده است. این کار با سه دانشجو در منطقه سانفرانسیسکو شروع شد و یکی از پول‌درآوری قانونی است. برنامه ها می توانید استفاده کنید.

داشرز

رانندگان Dashers نامیده می شوند که از درخواست های تحویل از طریق برنامه DoorDash خود مطلع می شوند.

پس از دانلود برنامه راننده DoorDash، شروع به کسب پول نقد اضافی خواهید کرد.

پرداخت وام

Doordash یک انتخاب برتر برای وام‌گیرندگان وام دانشجویی است که به دنبال پرداخت وام‌های دانشجویی هستند یا برای هرکسی که می‌خواهد از پرداخت وام‌های شخصی صرف‌نظر کند. پرداخت وام‌ها می‌تواند امتیاز اعتباری شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

در اینجا کلمه‌ای از DoorDash Diaries آمده است که طرز فکر پول‌سازی را که برای تحویل در Doordash در سال ۲۰۲۳ اتخاذ می‌کنید، مورد بحث قرار می‌دهد:

درایور DoorDash چقدر درآمد دارد؟

میانگین پرداخت ساعتی ۱۵ تا ۲۵ دلار در ساعت است. چگونه محاسبه می شود؟

حداقل پرداخت

DoorDash حداقل پرداختی را برای هر سفارش تعیین می کند که از ۲ تا ۱۰ دلار متغیر است. مبلغ بر اساس منطقه شما و همچنین زمان روز تنظیم می شود (ساعات اوج بار برای زمان تحویل رستوران برابر است با اوج پرداخت).

پاداش

برخی از سفارش ها با یک جایزه برچسب گذاری می شوند، به عنوان مثال، ۲ دلار اضافی. اینها سفارش‌های تحویلی هستند که به مشتریان خاص یا رویدادهای بزرگ (مانند نیاز به تحویل غذاها) مرتبط هستند.

برنامه

از برنامه DoorDash برای ورود به سیستم استفاده می‌کنید که نشان می‌دهد برای پذیرش سفارش‌ها در دسترس هستید.

<. span class="ez-toc-section" id="Number_of_Deliveries"/>تعداد تحویل‌ها

لازم نیست همه را بپذیرید درخواست های تحویل اما اگر تحویل بیشتری نسبت به داشر معمولی بپذیرید پاداش دریافت خواهید کرد و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. معمولاً، پاداشی با نرخ پذیرش ۸۰ درصد دریافت می‌کنید.

هزینه‌ها

وقتی در حال محاسبه میزان درآمد رانندگان – درآمد خالص – با DoorDash هستید، نمی‌توانید خود را فراموش کنید. هزینه واقعی با این شلوغی جانبی، به‌علاوه تعمیر و نگهداری خودرو، هزینه بنزین خود را پرداخت خواهید کرد.

حالت‌های تحویل

راننده DoorDash لازم نیست راننده باشد که از ماشین شخصی خود استفاده می کند – در برخی مناطق، آنها از دوچرخه یا اسکوتر استفاده می کنند یا تحویل می دهند. پا.

درایورهای DoorDash چقدر درآمد دارند؟ اگر تحویل های زیادی انجام دهید، دستمزد ساعتی بالایی دریافت خواهید کرد.

چگونه به عنوان یک راننده DoorDash درآمد کسب کنید

بیایید به جزئیات DoorDash، یکی از برنامه‌های گیگ که محبوب‌ترین هستند.

پرداخت‌های تحویلی

با استفاده از سیستم پرداخت پایه که با هر تحویل ارائه می‌شود، داشبورد در حین رانندگی برای Doordash، تمام کارهای شما را بررسی می‌کند. هر بار که سفارش مشتری را تحویل می‌دهید، DoorDash آن را به کل شما اضافه می‌کند.

مجموع تحویل‌های شما طی یک دوره پرداخت از دوشنبه تا یکشنبه انجام می‌شود و در چهارشنبه آینده پرداخت می‌شود.

حقوق شما چگونه است؟< span class="ez-toc-section-end"/>

می‌توانید با واریز مستقیم به موسسه مالی یا حساب بانکی خود پرداخت کنید، یا می‌توانید از طریق کارت پرداخت سریع DoorDash (کارت پیش‌پرداخت) پرداخت کنید. ) که به عنوان کارت نقدی استفاده می کنید.

نکات درایور DoorDash

بعضی از انعام‌های مشتری هنگام تحویل به شما به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

اغلب، مشتری تصمیم می‌گیرد در زمانی که پرداخت می‌کند، انعام اضافه کند تا کسی غذا را تحویل دهد. در هر صورت، نکاتی که مشتریان می پردازند به عنوان درآمد اضافی به پرداخت شما اضافه می شود.

Peak Pay

در کسب و کار رستوران، ساعات اوج مصرف مانند ناهار و شام وجود دارد. وقتی در آن زمان‌های اوج رانندگی رانندگی می‌کنید و تحویل می‌گیرید، درآمد راننده DoorDash شما بیشتر می‌شود.

پاداش‌ها و مشوق‌ها

اگر بیش از ۸۰٪ از تحویل های موجود را دریافت کنید، ممکن است یک جایزه ارجاع DoorDash دریافت کنید. همچنین می‌توانید با رانندگی و تحویل در زمان‌های اوج بار، جایزه دریافت کنید.

چگونه با DoorDash شروع کنید

svg%3E - چقدر می توانید با DoorDash درآمد داشته باشید؟ عادلانه
ارزیابی

آماده اید تا بدهی وام دانشجویی را حذف کنید، برای تعطیلات پس انداز کنید یا درآمد اصلی خود را تکمیل کنید؟ اگر چنین است، تحویل غذا به مشتریان گرسنه از طریق یک برنامه احتمالاً مناسب است. می‌توانید از بین چندین برنامه تحویل انتخاب کنید، اما DoorDash به دلیل محبوبیت و سهولت استفاده از آن می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

DoorDash یک کیسه تحویل ارائه می‌کند که به گرم نگه داشتن سفارشات رستوران‌ها (یا سرد) کمک می‌کند. همچنین یک پیراهن DoorDash دریافت خواهید کرد (لازم نیست آن را بپوشید مگر اینکه بخواهید!).

شروع به کار نیز آسان است. در اینجا راهنمای گام به گام نحوه شروع کار با DoorDash آمده است:

مرحله ۱: ثبت نام

اولین قدم ثبت نام برای یک حساب کاربری DoorDash است. این شامل موافقت با بررسی پیشینه و گزارش اعتباری است. گواهینامه رانندگی معتبر الزامی است.

مرحله ۲: دریافت کیت DoorDash

پس از ثبت نام موفقیت آمیز، DoorDash یک کیت را برای شما ارسال می کند که شامل تحویل است. کیسه ای برای نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب و یک پیراهن مارک DoorDash. پوشیدن پیراهن اختیاری است، اما ممکن است به ایجاد ظاهری حرفه ای کمک کند.

مرحله ۳: برنامه DoorDash را نصب کنید

بعد، باید نصب کنید. برنامه DoorDash در تلفن هوشمند شما. این برنامه برای دستگاه‌های iPhone و Android در دسترس است.

مرحله ۴: نشان‌دهنده در دسترس بودن

می‌توانید با روشن کردن برنامه، در دسترس بودن خود را برای تحویل‌ها مشخص کنید. این به سیستم اطلاع می‌دهد که شما آماده پذیرش سفارش‌های تحویل هستید.

مرحله ۵: انتخاب و انجام تحویل

svg%3E - چقدر می توانید با DoorDash درآمد داشته باشید؟ عادلانه
ارزیابی

از برنامه برای مشاهده محموله های موجود در نزدیکی خود استفاده کنید و مواردی را بپذیرید که مطابق با برنامه و مکان شما هستند. مطمئن شوید که در تحویل و تحویل سفارشات سریع و حرفه ای عمل کنید. این شانس شما را برای دریافت نظرات مثبت از رستوران‌ها و مشتریان افزایش می‌دهد، که می‌تواند به فرصت‌های بیشتری در آینده منجر شود.

مقایسه جدول

در اینجا جدول مقایسه ای وجود دارد که مراحل متوالی را که باید برای شروع کار به عنوان راننده DoorDash دنبال کنید، نشان می دهد. این جدول به عنوان یک راهنمای مرجع سریع مناسب عمل می کند و مراحل مهم از ثبت نام تا تحویل موفقیت آمیز را برجسته می کند. همچنین بر اهمیت حرفه ای بودن در کسب نظرات مثبت تأکید می کند که می تواند نقش مهمی در موفقیت شما به عنوان راننده DoorDash داشته باشد.

Step توضیح
۱٫ ثبت نام کنید یک حساب ثبت کنید، با بررسی پیشینه، گزارش اعتباری موافقت کنید و یک گواهینامه رانندگی معتبر ارائه دهید.
۲٫ کیت DoorDash را دریافت کنید کیت DoorDash را دریافت کنید که شامل یک کیف تحویل و یک پیراهن DoorDash است.
۳٫ برنامه DoorDash را نصب کنید برنامه DoorDash را در iPhone یا دستگاه Android خود دانلود و نصب کنید.
۴٫ نشان‌دهنده در دسترس بودن وقتی آماده پذیرش تحویل هستید، برنامه را روشن کنید.
۵٫ انتخاب کنید و تحویل دهید از برنامه برای پذیرش تحویل استفاده کنید، از خدمات سریع و حرفه ای برای بررسی های مثبت اطمینان حاصل کنید.

چه زمانی DoorDash پرداخت می کند؟

svg%3E - چقدر می توانید با DoorDash درآمد داشته باشید؟ عادلانه
ارزیابی

چند وقت یک بار پول نقد اضافی دریافت خواهید کرد؟ DoorDash به جای پرداخت ماهانه، هفتگی پرداخت می‌کند.

DoorDash تحویل شما را از دوشنبه تا یکشنبه جمع‌آوری می‌کند، و DoorDash چهارشنبه آینده را پرداخت می‌کند. DoorDash مبلغ پایه و مبلغ انعام مشتری شما را اضافه می کند.

هزینه های تجاری DoorDash رانندگان باید در نظر داشت

svg%3E - چقدر می توانید با DoorDash درآمد داشته باشید؟ عادلانه
ارزیابی

در حالی که یک راننده DoorDash می تواند یک چالش جانبی سودآور باشد، مهم است که به یاد داشته باشید که هزینه های مرتبط با این کار وجود دارد. در اینجا برخی از هزینه‌های کلیدی که باید هنگام ارزیابی درآمدهای بالقوه در نظر بگیرید آمده است:

  1. مسافت، MPG و هزینه‌های سوخت: سود خالص شما می‌تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر عواملی مانند هزینه سوخت و کارایی وسیله نقلیه شما رانندگی در شهر می تواند مایل در هر گالن شما (MPG) را کاهش دهد که منجر به هزینه سوخت بالاتر می شود. نگه‌داشتن سوابق دقیق مسافت پیموده شده می‌تواند امکان کسر هزینه‌های سوخت را در هنگام ثبت جدول C فراهم کند، اگرچه توجه به این نکته مهم است که اگر واجد شرایط کسر استاندارد باشید، نمی‌توانید هزینه‌های مسافت پیموده شده را کسر کنید.
  2. نگهداری خودرو: جدا از هزینه سوخت، فرسودگی وسیله نقلیه شما به عنوان یک راننده DoorDash هزینه ای اجتناب ناپذیر است. تعمیر و نگهداری منظم مانند تعویض روغن و تعویض لاستیک باید در هزینه های کلی شما لحاظ شود. علاوه بر این، تعمیرات احتمالی ناشی از افزایش استفاده از وسیله نقلیه شما نیز باید در نظر گرفته شود.
  3. مالیات بر درآمد و خوداشتغالی: به عنوان یک پیمانکار مستقل برای DoorDash، شما یک مبلغ دریافت خواهید کرد. فرم ۱۰۹۹، شما را مسئول مالیات بر درآمد فدرال، ایالتی و محلی بر درآمدتان می کند. علاوه بر این، مالیات بر خوداشتغالی که شامل کمک به مدیکر و تامین اجتماعی می شود، ۱۵٫۳ درصد از درآمد شما را تشکیل می دهد.
  4. هزینه های بیمه: بسته به بیمه نامه خودروی شخصی شما ، ممکن است تحویل غذا تحت پوشش نباشد و ممکن است نیاز به پوشش اضافی داشته باشید. برخی از شرکت های بیمه، بیمه نامه ای را ارائه می دهند که می تواند به پوشش فعلی شما اضافه شود. همیشه با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی تحت پوشش هستید.
  5. استفاده از تلفن هوشمند و داده: به عنوان یک راننده DoorDash، به طور گسترده از برنامه DoorDash استفاده خواهید کرد، به این معنی که شما به یک گوشی هوشمند قابل اعتماد و احتمالاً یک برنامه داده بزرگ نیاز دارید. هزینه ارتقاء تلفن یا طرح داده، و همچنین هرگونه هزینه بالقوه تعمیر یا تعویض، باید در هزینه‌های کلی شما لحاظ شود.

درک این هزینه‌ها می‌تواند به شما در محاسبه دقیق‌تر پتانسیل خود کمک کند. کسب درآمد کنید و اطمینان حاصل کنید که تجربه شما به عنوان راننده DoorDash از نظر مالی مفید است.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی