عمومی

چرا باید به کارمندان خود اجازه دهید سه هفته وقت بگذارند؟ تعطیلات

چرا باید به کارمندان خود اجازه دهید سه هفته وقت بگذارند؟
تعطیلات

مربی کسب و کار دیوید وانونو در لینکدین یک اعلامیه جسورانه ارائه کرد:

اگر کارمند هستید، درخواست یک مرخصی ۳ هفته ای بهترین ایده نیست.
زیرا این ۳ هفته به شرکت نشان می دهد که بدون شما می تواند مدیریت کند.
پس بهتر است کمتر درخواست کنید.

فرسودگی شغلی به کسب و کار شما آسیب می رساند.

آیا می دانید چه چیزی فرسودگی شغلی است؟ وقتی به شما برخورد می کند، اینطور نیست که نمی خواهید کار کنید. شما به سادگی نمی توانید – حداقل در تجربه من. می‌توانید بلند شوید، لباس بپوشید و پشت میز بنشینید، اما مغزتان درست کار نمی‌کند.

طبقه‌بندی بین‌المللی بیماری‌ها (ICD-11) فرسودگي شغلي را به عنوان يك پديده شغلي تعريف مي كند نه يك بيماري، و شرح مي دهد به شرح زیر است:

فرسودگی سندرمی است که به عنوان ناشی از استرس مزمن محل کار که با موفقیت مدیریت نشده است. با سه بعد مشخص می شود:

  • احساس تهی شدن انرژی یا فرسودگی؛
  • افزایش فاصله ذهنی از شغل، یا احساس منفی گرایی یا بدبینی مرتبط با شغلش. و
  • کارایی حرفه ای را کاهش داد.

آخرین چیزی که می خواهید برای کسب و کار شما کارکنان فرسودگی شغلی هستند. و فقط سرکشی به کارمندان و استخدام افراد تازه کار برای جایگزینی آنها یک استراتژی تجاری عالی نیست — در نهایت، شما تعداد افرادی که مایل به کار برای شما هستند تمام می شود.

انجمن روانشناسی آمریکا سطوح بالایی از فرسودگی شغلی را در سال ۲۰۲۱ در میان کارگران بزرگسال مستقر در ایالات متحده یافت.

  • ۷۹% از کارمندان در ماه قبل از نظرسنجی استرس ناشی از کار را تجربه کرده بودند.
  • نزدیک به ۳ نفر از هر ۵ کارمند اثرات منفی استرس مرتبط با کار، از جمله عدم علاقه، انگیزه یا انرژی (۲۶٪) و عدم تلاش در محل کار (۱۹٪) را گزارش کردند.
  • ۳۶٪ خستگی شناختی را گزارش کردند
  • ۴۴٪ خستگی جسمی را گزارش کردند – افزایش ۳۸٪ از سال ۲۰۱۹٫

شما می توانید وانمود کنید که کارمندانتان به استراحت نیاز ندارند، اما واضح است که به استراحت نیاز دارند.

در حالی که یک تعطیلات ساده به طور جادویی فرسودگی شغلی را درمان نمی‌کند، اما ابزاری است که می‌توانید برای کمک به کارمندان خود از آن استفاده کنید.

سه هفته برای جذب نیروی کار هیچ چیز نیست. من.

Wanounou تئوری می‌کند که اگر سه هفته آنجا را ترک کنید، رئیستان متوجه می‌شود که به شما نیازی نداشته است.

من نمی دانم که وانونو چه نوع کسب و کاری را اداره می کرد، زیرا این نشان می دهد که او هرگز به کارمندان نیاز نداشته است. در واقعیت، شما احتمالاً دلتنگ کارمندانی خواهید بود که سه هفته کار خود را ترک می کنند. اما، می دانید چه چیزی را بیشتر از دست خواهید داد؟ کارمندان شما که به دلیل تایید نکردن زمان تعطیلات کار را ترک کردند.

در حالی که استعفای عالی در حال کاهش است ، همیشه برای بهترین کارمندان شما شغل وجود دارد. طبق نظرسنجی های انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM)، ۳۶ روز طول می کشد تا یک نامزد را بپذیرد تا یک پیشنهاد را بپذیرد. حداقل دو هفته گذشته پذیرش را برای شروع کار اضافه کنید، و به دنبال ۵۰ روز هستید.

این فقط از وقتی شروع به استخدام می کنید، و این یک میانگین است. می‌توانید انتظار داشته باشید که این زمان برای نقش‌های تخصصی بسیار مهم‌تر باشد. و این فقط برای این است که آن شخص را در خانه ببرد. زمان می برد تا افراد مولد باشند، حتی اگر متخصصان واجد شرایطی باشند.

بنابراین، اگر می‌خواهید یک کارمند را از دست بدهید زیرا تعطیلات سه هفته‌ای را تأیید نمی‌کنید، در نظر بگیرید که بیش از سه هفته بدون فرد سازنده بمانید.

اروپا باعث می‌شود تعطیلات طولانی مدت کارساز باشد.

اولین تابستانی که در اروپا زندگی کردم، رئیس شوهرم اعلام کرد که او به غواصی در بالی می رود و یک ماه دیگر برمی گردد، و او حتی لپ تاپ خود را هم نمی برد. از ایالات متحده آمده بودیم، ما در گیر افتادیم. چگونه کسی می‌تواند چنین مرخصی بگیرد و شغل خود را حفظ کند؟

معلوم است که بسیاری از مردم این کار را انجام می‌دهند. در حال حاضر، همسایه های طبقه بالا سوئیسی من – مردم عادی با شغل ۹:۰۰ تا ۵:۰۰ – با دو فرزند خود در یک تعطیلات چهار هفته ای هستند.

در حالی که تفاوت های زیادی بین فرهنگ ایالات متحده و اروپا و قانون استخدام وجود دارد (و با توجه به اینکه تفاوت های زیادی بین کشورهای اروپایی وجود دارد)، حتی زمانی که کارمندان به مرخصی می‌روند، کسب‌وکارها در واقع به رونق خود ادامه می‌دهند.

تعطیلات از کلاهبرداری جلوگیری می کند و آن را آشکار می کند.

اگر نتوانم شما را متقاعد کنم که به کارمندان خود اجازه دهید مرخصی های طولانی تری داشته باشند زیرا برای آنها و شما بهتر است، سپس من به دفترچه جیب مستقیم شما متوسل می شوم: پیشگیری از کلاهبرداری.

شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) سابقه طولانی دارد توصیه می‌شود که بانک‌ها یک سیاست مرخصی دو هفته‌ای متوالی برای پیشگیری از تقلب داشته باشند. چرا؟ زیرا وقتی فردی به مدت دو هفته از میز و کامپیوتر خود فاصله می گیرد، شخص دیگری باید کار خود را انجام دهد و این راهی برای کشف کلاهبرداری است. علاوه بر این، بسیاری از کلاهبرداری ها نیاز به مدیریت دقیق دارد–اگر کلاهبردار احتمالی شما بداند که باید یک تعطیلات دو هفته ای داشته باشد، احتمال کمتری دارد که شروع به جمع آوری وجوه کند.

نتیجه نهایی: به کارمندان خود اجازه دهید تعطیلات را بگذرانند – حتی در تعطیلات طولانی. سود خواهید برد

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی