عمومی

چرا این شرکت برای کارگران خود در سراسر جهان هزینه می پردازد ملاقات حضوری

چرا این شرکت برای کارگران خود در سراسر جهان هزینه می پردازد
ملاقات حضوری

برای بهترین ها مکان های کاری ۲۰۲۲، شرکت هایی را بررسی کردیم که یک سیاست ساده اما مهم را برای حل یک مشکل یا بهبود فرهنگ خود اجرا کرده اند. این داستان یکی از آن مطالعات موردی است.

زمانی که آلینا واندنبرگه چیلی پایپر در سال ۲۰۱۶ به همراه همسرش، نیکلاس واندنبرگه، مدیر عامل شرکت، او در حال ساختن یک جهانی، تیم کاملاً از راه دور. راه اندازی نرم افزار B2B می دانست چگونه اجرا شود جلسات مجازی؛ هسته اصلی خدماتی بود که ارائه می کرد. اما این شرکت مدت‌ها قبل از اینکه همه‌گیری این چالش را به سایر نقاط جهان تحمیل کند، با این مسئله روبرو شد که چگونه کارگران را وادار به احساس ارتباط از طریق صفحه نمایش کنند. واندنبرگه می‌گوید: «زمان می‌برد تا افراد با پیشینه‌های مختلف یاد بگیرند که با هم کار کنند. “در فرهنگ های مختلف ظرافت هایی وجود دارد که درک آنها دشوار است.”

از زمان راه اندازی، Chili Piper میزبان سالانه بود. خارج از سایت شرکت برای جمع آوری کارمندان در مقصدی رویایی، مانند تولوم یا ایبیزا. روابط ناشی از این تجربیات باعث شد تا کارمندانی که در ۴۰ کشور زندگی می‌کنند، به میل خود از همکاران بازدید کنند و عکس‌های خود را در یک کانال Slack به نام #whereschilipiper پست کنند. واندنبرگه توجه کرد و برنامه Make Piper Meetings Happen را آغاز کرد تا رسماً این پیوند را تشویق کند.

امروز، کارمندان می توانند از مرخصی با حقوق استفاده کنند. از هر یک از همکاران خود در سرتاسر جهان دیدن کنید و شرکت تا ۳۰۰ دلار در روز برای فعالیت‌ها، اقامت، غذا و نوشیدنی پرداخت می‌کند (هزینه هواپیما بر عهده کارکنان است). حدود نیمی از کارمندان Chili Piper از این مزیت استفاده کرده‌اند و در نقاط دوردست از کارتاخنا تا پاریس کار می‌کنند.

و در حالی که واندنبرگه می‌گوید این به جذب استعدادهای درجه یک کمک کرده است، بیش از هر چیز همکاران دور را نزدیک‌تر کرده است – به‌ویژه کسانی که مستقیماً با هم کار نمی‌کنند. او می‌گوید: «این برای یک مهندس نرم‌افزار بک‌اند عادی نیست که با یک مدیر حساب در یک زمینه سازمانی صحبت کند. “اما اگر مدیر حساب دوست دارد سفر کند و با مهندس ملاقات کند، ناگهان، هنگامی که آنها یک اشکال را در آینده گزارش می کنند، می دانند چه کسی آن را برطرف می کند – و مهندس می داند چه کسی در حال بستن معاملات است.”

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چرا این شرکت برای کارگران خود در سراسر جهان هزینه می پردازد
ملاقات حضوریمستطیل

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی