عمومیمقالات

با کریستی کنترل خودآگاه خود را بر عهده بگیریم گارسیا

با کریستی کنترل خودآگاه خود را بر عهده بگیریم
گارسیا

کریستی گارسیا مربی رهبری در این قسمت از اندیشه های درخشان.

«خود ما مغز ناخودآگاه ما است که معمولاً توسط باورها، طرز فکرها و چیزهایی که – عاداتی که – ما حتی می‌دانیم که انجام می‌دهیم.

در حالی که شناسایی و درک این واکنش مهم است، به همان اندازه مهم است که مالکیت اعمال خود را در دست بگیرید و بیاموزید برای کنترل آنها. ما در دنیایی واکنش‌پذیر زندگی می‌کنیم—نفس ما از همه چیز تغذیه می‌کند، از فحش‌های رسانه‌های اجتماعی تا اخبار به گفته گارسیا، سرفصل ها، همه برای دستکاری عاطفی خوانندگان طراحی شده اند. منیت ها می توانند یک نقطه قوت باشند، اما وقتی کنترل نشده باشند، می توانند ناخواسته به اطرافیانمان آسیب برسانند.

برای اینکه کنترل آگاهانه را شروع کنیم، باید بخواهیم تغییر کنیم. ما باید مایل باشیم که رفتارهای خود را شناسایی کرده و به آنها احترام بگذاریم، و وقت بگذاریم< /a> برای مدیریت آنها. این یک فرآیند سریع و آسان نیست – در واقع، این یک فرآیند است که گارسیا با رفتن به باشگاه مقایسه می کند. این چیزی است که هر روز کمی روی آن کار می‌کنید، تغییرات پایدار در رفتار خود ایجاد کنید. به شما این امکان را می دهد که برای خود و اطرافیانتان به شیوه ای بسیار سازنده تر ظاهر شوید.

گارسیا و افکار درخشانمجری تریستان آهومادا درباره آگاهی از ایگوی خود، سه نوع ایگو و چگونگی تعادل هر یک از آنها صحبت می کنند.

کریستی گارسیا مربی رهبری و بنیانگذار آکادمی رهبری انتخاب ذهنی است. از وب سایت او در mindfulchoiceacademy.com دیدن کنید ، و هر روز یک برگه برای بهبود رهبری خود با ۱٪ تلاش بیشتر در mindfulchoiceacademy.com/success. می‌توانید گارسیا را در لینکدین در کریستی گارسیا یا آکادمی رهبری انتخاب آگاهانه، و در اینستاگرام @mindfulchoice_.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با عضویت در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=150&d=mp&r=g - با کریستی کنترل خودآگاه خود را بر عهده بگیریم
گارسیا

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، نمایندگی های Lab Coat را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک در کالیفرنیا را اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فن آوری و سیستم ها او را وادار می کند تا آخرین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی