عمومی

مشتریان Chick-fil-A از منوی مورد علاقه خود ناراحت شدند داشت ترک می کرد. پاسخ شرکت درسی برای همه است نام تجاری

مشتریان Chick-fil-A از منوی مورد علاقه خود ناراحت شدند
داشت ترک می کرد. پاسخ شرکت درسی برای همه است
نام تجاری

چند هفته پیش، Chick-fil-A به برخی از مشتریان خود اطلاع داد که از شر یک آیتم محبوب منو خلاص می شود. از دست دادن آن آسان بود. اکثر مشتریان احتمالاً نمی دانستند که چیزی متفاوت است. به هر حال، آیتم منو که بریدن چیک فیل آ یکی از تخصص های مرغ آن نبود. در عوض از شر سالاد کناری خلاص می شد.

بدیهی است که اکثر مردم برای سالاد به Chick-fil-A نمی روند. من هرگز ندیده‌ام که یکی از نمادهای گاو طلسم این شرکت سعی کند کسی را متقاعد کند که «سالاد بیشتری بخورد».

اما این بدان معنا نیست که هیچ کس متوجه نشده است. باور کنید یا نه، عده ای هستند که به Chick-fil-A می آیند و مرغ سفارش نمی دهند. شاید آنها با فرزندانشان یا با دوستانشان آنجا باشند. به هر دلیلی، سالاد چیز آنهاست. اگر این افراد ظاهر شوند و چیزی برای آنها در منو نباشد، احتمال ناامید شدن آنها بسیار بیشتر است.

با انصاف باشیم. Chick-fil-A سالادهای دیگری ارائه می دهد. قرار نبود به ارائه سالاد جانبی ادامه دهد. دلیل رستوران های زنجیره ای برای بریدن سالاد منطقی است: شما نمی توانید همه چیز برای همه مردم باشید.

“برای اینکه اعضای تیم رستوران ما همچنان به ارائه غذای باکیفیت و مهمان نوازی با امضا ادامه دهند، گاهی اوقات باید تصمیمات سختی بگیریم. برای کمک به ساده کردن منوی ما،” این شرکت در بیانیه ای گفت.

اما اکنون Chick-fil-A خود را تغییر داده است. ذهن به نظر می رسد که سالاد جانبی بیش از آن چیزی که فکرش را می کرد طرفداران دارد، و آن طرفداران شرکت را از احساس خود مطلع می کنند.

“در Chick-fil-A، مهمانان ما در خط مقدم هر تصمیمی هستند که می گیریم چه آزمایش خلاقیت های آشپزی جدید و چه در مورد تجدید نظر. این شرکت در یک به روز رسانی در وب سایت آن. “در تلاشی برای ساده کردن و تازه کردن منوی خود، تصمیم سختی گرفتیم که سالاد جانبی را از منوهای خود حذف کنیم. با این حال، بر اساس بازخوردها، ما انتخاب کردیم که به سرو سالاد جانبی در مکان های رستوران های شرکت کننده ادامه دهیم. از اینکه مشتریان می توانند به لذت بردن از این آیتم منو ادامه دهند، هیجان زده هستند.”

این جمله اول واقعاً گویای همه چیز است. اگر شرکت خود را با مشتریان خود در خط مقدم اداره می کنید، تصمیمات متفاوتی نسبت به تصمیمات دیگر می گیرید. حتی ممکن است مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که در کوتاه مدت برای شما هزینه داشته باشد تا بهترین کار را برای مشتریان خود انجام دهید.

نکته این است که هر شرکتی می‌گوید مشتریانی در خط مقدم دارند. یا، حتی اگر آنها آن را با آن کلمات نگویند، این چیزی است که آنها می خواهند شما باور کنید که درست است. مشکل اینجاست که وقتی به دقت نگاه می‌کنید، شرکت‌هایی را می‌بینید که انواع تصمیم‌هایی را می‌گیرند که اگر تماماً در مورد مشتری باشد، اصلاً منطقی نیست.

به عنوان مثال، اگر چیزهایی را از منوی خود حذف می کنید، باید مقداری ریاضی انجام دهید. آیا با ساده کردن منو، سود کسب و کار ما بیشتر از هزینه ای است که از نظر ناامید کردن مشتریان می پردازیم؟ در این مورد، پاسخ منفی بود. به نظر می رسد نگه داشتن سالاد کناری انتخاب بهتری است.

درس اینجاست: سنجش موفقیت یک محصول بر اساس وسوسه انگیز است. روی شماره ای که می فروشید این بیشتر اوقات منطقی است. اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید چه چیزی را از یک منو حذف کنید، انتخاب منطقی این است که با مواردی که کمترین فروش را دارید شروع کنید.

مسئله این است که ریاضی میزان احساس مشتریان شما را در مورد چیزی محاسبه نمی کند. شما ممکن است سالادهای کمتری را در رستوران مرغ بفروشید، اما کاملاً ممکن است افرادی که سالاد می خرند بیشتر به داشتن آن به عنوان یک گزینه اهمیت دهند. اگر یک محصول خاص دارید که فقط چند واحد می فروشد، اما افرادی که آن را می خرند به شدت به هر چیزی که هست علاقه مند هستند، احتمالا ارزش نگه داشتن آن را دارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی