عمومی

وقتی نتایج شرکت شما کوتاه می‌آیند، a آینه

وقتی نتایج شرکت شما کوتاه می‌آیند، a
آینه

اگر هر روز صبح می‌خواهید بیرون درب ورودی کسب‌وکارتان بایستید، کلیپ‌بورد در دست داشته باشید و از همه بپرسید همکاران شما دو سوال ساده دارند:

  1. آیا در کاری که انجام می دهید خوب هستید؟
  2. آیا در اینجا ارزش اضافه می کنید؟

درصدی از آنها که می‌توان برای پاسخ مثبت به هر دو سؤال حساب کرد، خلوص صابون عاج – ۹۹ و ۴۴ تقریبی است. /۱۰۰%.

اما پس از آن، ممکن است وسوسه شوید که به پیشرفت خود به سمت اهداف خود نگاه کنید، جایی که اینطور نیست. ناشناخته است که بدانید کسب و کار شما ۹۹ و ۴۴/۱۰۰ام٪ با برنامه خود نیست.

اگر می‌خواهید آن را کاملاً واضح ببینید، من شما را تشویق می‌کنم که یک آینه بگیرید.

به یاد داشته باشید، تقریباً هر یک از افراد شما می‌گویند که در کاری که انجام می‌دهند خوب هستند و به کسب و کار شما ارزش می‌افزایند.

همچنین باید گفت که تقریباً هیچ کس از خواب بیدار نمی شود، در آینه خود نگاه نمی کند و راه هایی را که می خواهد برای رسیدن به حد متوسط ​​یا بدتر از آن ترسیم کند. زندگی، به عنوان رهبر آنها، بدبخت است. مردم این کارها را نمی کنند. تجربه من این بوده است که تقریباً همه می‌خواهند برتر باشند… تا بهترین نسخه از خودشان باشند و مرتباً به آنها گفته شود.

بنابراین، اگر بین افرادی که معتقدند تمام تلاش خود را می‌کنند و نتایج سازمان، گسست قابل‌توجهی وجود داشته باشد، تقریباً همیشه می‌توان مشکل را در افرادی که آن مکان را اداره می‌کنند، یافت.

<. div class="standardText" readability="39">

اگر هر یک از اینها آشنا به نظر می رسد، از خود بپرسید که آیا همه ۵ عبارت زیر درست هستند یا خیر. اگر نمی توانید صادقانه، در دل خود بگویید که این موارد در سازمان شما رخ می دهد، برای رفع آن اقداماتی انجام دهید. تنها در این صورت است که ارتباط بین چالش کلیپ‌بورد و نتایج کسب‌وکار شما محدود می‌شود.

در اینجا پنج چیز وجود دارد که هر رهبر تجاری مؤثری انجام خواهد داد. درست است.

  1. هر شریکی ارزش های ما را از روی قلب می داند
  2. هر شریکی استراتژی ما و نحوه ارتباط نقش آنها با آن را درک می کند
  3. هر یک از همکاران دقیقاً می‌دانند که چه چیزی از آنها انتظار می‌رود و چرا آن مهم است
  4. هر همکار دقیقاً می داند که چگونه مسئولیت های نقش خود را انجام دهد
  5. هر شریکی می‌داند که با تحقق اهداف خود و کسب‌وکار، زندگی آنها بهبود می‌یابد

وقتی شما یا بهتر است بگوییم همکارانتان بتوانید تضمین کنید که این پنج مورد برای کسب و کار شما صادق است، معمولاً بین نتایج واقعی و میزان تلاشی که افراد شما معتقدند در حال انجام آن هستند، گسست را تجربه می‌کنید.

به یاد داشته باشید که هیچ‌کس هیچ‌جا نمی‌پرد. بیرون از تخت هیجان زده از دست دادن در هر روز. همه می خواهند برنده باشند. وظیفه ما به عنوان رهبر این است که به آنها بیاموزیم که برنده شدن چگونه به نظر می رسد و مهمتر از آن این است که وقتی بازی برنده شد، زندگی آنها بهبود می یابد.

اما هر زمان که نتایج کاملاً با انتظارات مطابقت نداشت، دیگر به افراد خود نگاه نکنید. با گرفتن آینه شروع کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی